P.S. Mul on kaks nenää eli mä saan 10 lihapullaa!

Kuten Nassi_Setä (miksi se on alaviivalla?!) jo ehti mainitakin, ruuan laatu riippuu hinnasta. Ja laatuhan usein vaikuttaa makuun. Joku nirsoilee, jos laatu on heikompaa, joku taas osaa tyytyä nirsoilijaa paremmin edulliseen ruokaan. Omasta kokemuksestani voin sanoa, ettei nirso voi itselleen mitään. Pakko vaan jättää syömättä se, mitä ei saa kurkusta alas.Chaosworm wrote:Koulun sapuskat ovat muuten (ainakin täällä) yllättävän paljon paremman makuisia, kuin miltä koululaisten puheista voisi päätellä. Mistähän johtuu, että peruskoululainen valittaa saadessaan hyvää & ilmaista safkaa, jota ei edes ole pakko syödä?Pettis wrote:Eikö koulun ruoka kelpaa?Ozcar wrote:Ja ruokatunnilla kotio syömään.
Edit: 10 to go, olenpa spämmännyt.
Kuten sanoin,ei tämä kulkupeliksi tule vaan ihan 90% harrastus. Perkeleen setä,laitto mut testaamaan 250cc 2-tahti-krossia, pakko ostaa ens kesäl tollanenOzcar wrote:Pft, pyörällä pääsee Helsingistä Kouvolan korkeudelle asti, siitä eteenpäin mennään junalla. Tästä nykynuorison kunnosta ole enää mihinkään, aina pitää olla menopeli alla. Kyllä minun aikanani vielä juostiin kouluun vaikka parinkymmenen kilometrin päästä. Ja ruokatunnilla kotio syömään. Mmh. Säästää ne korttirahat julkisiin, sitä todella tarvitaan näiden kaikkien hinnannostojen keskellä.
Huuda mun ip:tä!
Aika kallis harrastus, itse luulin Magic: the Gatheringia kalliiksi tähän päivään asti. <(o.O)>Olwi wrote:Kuten sanoin,ei tämä kulkupeliksi tule vaan ihan 90% harrastus. Perkeleen setä,laitto mut testaamaan 250cc 2-tahti-krossia, pakko ostaa ens kesäl tollanenOzcar wrote:Pft, pyörällä pääsee Helsingistä Kouvolan korkeudelle asti, siitä eteenpäin mennään junalla. Tästä nykynuorison kunnosta ole enää mihinkään, aina pitää olla menopeli alla. Kyllä minun aikanani vielä juostiin kouluun vaikka parinkymmenen kilometrin päästä. Ja ruokatunnilla kotio syömään. Mmh. Säästää ne korttirahat julkisiin, sitä todella tarvitaan näiden kaikkien hinnannostojen keskellä.Pari kertaa kiihdytin parinsadan metrin suoraa keula ilmas sil
Juu, olet niin nenäkäs.phons wrote:P.S. Mul on kaks nenää eli mä saan 10 lihapullaa!![]()
Hehe, ite oon menossa kans Isosaareen erässä I/10. o/Jonez wrote:Intissä oli erittäin hyvät ruoat, sitä oli paljon ja aina sai neljä ateriaa päivässä. Ainostaan leireillä saattoi jäädä vatska kurnimaan. Mutta itse olin Isosaaressa, joka on erittäin pieni varuskunta, joten ei ihme että ruoan laatu oli niin korkea. Raaka-aineet olivat tietenkin samat kuin muilla varuskunnilla (ja vankiloilla). Se ruoan laatu riippuu erittäin paljon siitä määrästä joka joudutaan tuottamaan.
Mitä taas tulee kouluruokaan, en ole ikinä ollut tyytymätön. En ole nirso ruoan suhteen, enkä ole ikinä ollut sokeana massaa seuraava zombi, joka haukkuisi kouluruokaa ihan vain tavan vuoksi.
Oikeastaan ainoat ruoat mitä en voi sietää on maksa ja kaalikääryleet.
Elämä kallis,ainakin köyhälleChaosworm wrote:Aika kallis harrastus, itse luulin Magic: the Gatheringia kalliiksi tähän päivään asti. <(o.O)>Olwi wrote:Kuten sanoin,ei tämä kulkupeliksi tule vaan ihan 90% harrastus. Perkeleen setä,laitto mut testaamaan 250cc 2-tahti-krossia, pakko ostaa ens kesäl tollanenOzcar wrote:Pft, pyörällä pääsee Helsingistä Kouvolan korkeudelle asti, siitä eteenpäin mennään junalla. Tästä nykynuorison kunnosta ole enää mihinkään, aina pitää olla menopeli alla. Kyllä minun aikanani vielä juostiin kouluun vaikka parinkymmenen kilometrin päästä. Ja ruokatunnilla kotio syömään. Mmh. Säästää ne korttirahat julkisiin, sitä todella tarvitaan näiden kaikkien hinnannostojen keskellä.Pari kertaa kiihdytin parinsadan metrin suoraa keula ilmas sil
Olisit ottanut selvää ennen kuin hait sinne.Grandi wrote:Pirun rankkaa tämä lukio.
Tein eilen koko vapaa-aikani matikan tehtäviä klo 4:00 - 22:30 ja puolet läksyistä jäi silti tekemättä. Nytkään ei ehdi tämän enempää kirjoittaa, kun ruotsin ja fysiikan läksyt painavat päälle :S
Ei niitä kaikkia kuulu tehdä... paitsi niille maikoille, jotka ei päästä kurssista läpi, jos ei tee kaikkea.Grandi wrote:Pirun rankkaa tämä lukio.
Tein eilen koko vapaa-aikani matikan tehtäviä klo 4:00 - 22:30 ja puolet läksyistä jäi silti tekemättä. Nytkään ei ehdi tämän enempää kirjoittaa, kun ruotsin ja fysiikan läksyt painavat päälle :S
Code: Select all
<html>
<head>
</head>
<body>
<div class="runko">
<!--Tähän kaikki sisältö-->
</div>
</body>
</html>
Code: Select all
div.runko
{
margin-left: auto;
margin-rigth: auto;
width: 800px;
}
Ai niin, voisimme myös tässä tapauksessa luoda uuden UD-ketjun, vanha on turhan täynnä Wanhaa dataa liikkeistä ja tukikohdista...
Ei kuulosta ihan ajantasaiselta html-opetukselta. (Kommentoin ehkä hieman negatiiviseen sävyyn, mutta it's nothing personalKhamûl wrote:eli atk tunnilla meille opetetaan html sivujen tekoa ja sitä kautta innostuin, mut ku opettaja on vähä sellanen "mitä jos vaikka tekisit niitä taulukoita vielä x100 niin varmasti muistaisit viikonki päästä" nii voisko joku täällä vastata kysymykseen![]()
eli teen yksinkertaisen sivun, jolla on 3 framee...