Offtopic (I/2009)

Muu yhteisön välinen keskustelu.
Locked
Requiem for Anthrax
Active Member
Posts: 155
Joined: Wed Dec 03, 2008 8:17 pm
Location: Haukipudas

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Requiem for Anthrax »

jee. tylsyyttä enään 10 päivää ja sitten takasin kouluun.
Turmankylä
huonoja pelejä, purkkaisia viritelmiä, tylsiä tarinoita.
Pettis
The Evil Admin
The Evil Admin
Posts: 1044
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:08 pm
Location: Rovaniemi
Contact:

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Pettis »

No höh. Mulle ei oo kerrottu millon mun koulu alkaa seuraavan kerran :(
CB Repository .com - Sinne ne kaikki koodit menneet on!
MunVerkko - Ilmaisia foorumeita ja blogeja
User avatar
kaneli2000
Guru
Posts: 1059
Joined: Mon Mar 17, 2008 2:40 pm
Location: Lempäälä

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by kaneli2000 »

Pettis wrote:No höh. Mulle ei oo kerrottu millon mun koulu alkaa seuraavan kerran :(
Ja minä en muista.
I see the rainbow rising
phons
Guru
Posts: 1056
Joined: Wed May 14, 2008 10:11 am

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by phons »

Minulla alkaa ylä-aste, jos oikein muistan, niin 18 elokuuta... Minusta tuntuu, että se voi olla aika lailla sama muillakin. Tosin, lukiot sun muut on aika lailla erilaisia... Toivottavasti puhuitte päivistä, ettekä kellonajoista. Ja minusta pitäisi sanoa: Voi hitto, enää 10 päivää kunnes tylsyys alkaa...
Image
User avatar
TheDuck
Devoted Member
Posts: 632
Joined: Sun Aug 26, 2007 3:51 pm
Location: C:\Program Files\Tuusula\

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by TheDuck »

Itse odotan innolla kouluun pääsyä ja sitä että pääsen tutustumaan ylä-aste elämään ;) Koulun läheltä löytyy toki myös mcDonald's sekä valintatalo jotka lisäävät koulun houkuttavuutta :D
^^
User avatar
kaneli2000
Guru
Posts: 1059
Joined: Mon Mar 17, 2008 2:40 pm
Location: Lempäälä

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by kaneli2000 »

TheDuck wrote:Itse odotan innolla kouluun pääsyä ja sitä että pääsen tutustumaan ylä-aste elämään ;)
Ylä-asteen elämässä ei ole mitn erikoista ala-asteeseen verrattuna, usko pois (paitsi aineopettajat ja -luokat). Eikä Mäkkäriin yms. saa lähteä kesken koulupäivän, håhåå :D.
I see the rainbow rising
User avatar
TheDuck
Devoted Member
Posts: 632
Joined: Sun Aug 26, 2007 3:51 pm
Location: C:\Program Files\Tuusula\

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by TheDuck »

kaneli2000 wrote:Eikä Mäkkäriin yms. saa lähteä kesken koulupäivän, håhåå :D.
Kuka sitä nyt on valvomassa? Meillä on kerran päivässä puolen tunnin ruokavälitunti, ja opettajat istuu sen ajan juomassa kahvia opettajanhuoneessa. (ja porukat ramppaa valintatalossa ja mäkissä :P)
^^
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Awaclus »

kaneli2000 wrote:
TheDuck wrote:Itse odotan innolla kouluun pääsyä ja sitä että pääsen tutustumaan yläaste -elämään ;)
Yläasteen elämässä ei ole mitn erikoista ala-asteeseen verrattuna, usko pois (paitsi aineopettajat ja -luokat). Eikä Mäkkäriin yms. saisi lähteä kesken koulupäivän, håhåå :D.
Fixed. Ekassa viestissä kielioppivirhe, toisessa merkitys sekä kielioppivirhe.

@ TheDuck: Juu, ihan samanlaista tämä on kuin ala-asteellakin, jos ei ala-asteesta pitänyt, niin ei yläasteeltakaan ihmeitä kannata odottaa. Hähää, meilläpä onkin tunnin ruokatunti, jonka aikana porukka ramppaa kirjastossa lätkimässä Magic: the Gatheringia; joka on vieläpä sallittua, joten revi siitä :twisted:.

EDIT: failasin itsekin, kun en huomannut Kanelin viivaa Ylän ja asteen välissä.
User avatar
Sami The Great
Advanced Member
Posts: 485
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:15 pm
Contact:

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Sami The Great »

Viimeinen vuosi lukiossa pitäisi nyt sitten aloittaa tuossa 11. päivä tätä kuuta. Eli kohta pitää alkaa lukemaan kirjoituksiin :?
Meidän koulun vieressä oli kauppa ja hyvä, että nimenomaan oli :D. Kauppaan menee yllättävän paljon rahaa kun siellä tulee käytyä joka päivä monta kertaa.
http://www.rockodilegames.com
CoolBasickin käyttäjä vuodesta 2004.
User avatar
Bambi
Member
Posts: 87
Joined: Sat Nov 24, 2007 12:51 pm

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Bambi »

Itse asiassa ne ovat yläkoulu ja alakoulu nykyään. :)

Mutta joo, ei siinä yläkouluelämässä mitään ihmeellistä ole, paitsi että kaikki yrittää todistaa toisillensa olevan kova poju. Kasit ovat muuten yleensä ylimielisimpiä, riippuu tosin henkilöstä mutta näin yleistettynä.
User avatar
Sami The Great
Advanced Member
Posts: 485
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:15 pm
Contact:

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Sami The Great »

Bambi wrote:Itse asiassa ne ovat yläkoulu ja alakoulu nykyään. :)

Mutta joo, ei siinä yläkouluelämässä mitään ihmeellistä ole, paitsi että kaikki yrittää todistaa toisillensa olevan kova poju. Kasit ovat muuten yleensä ylimielisimpiä, riippuu tosin henkilöstä mutta näin yleistettynä.
Muistan vielä sen ekan päivän seiskalla, kun "kovat" kasit tuli laittamaan "ojennukseen" :lol:
http://www.rockodilegames.com
CoolBasickin käyttäjä vuodesta 2004.
jarvinen
Newcomer
Posts: 43
Joined: Tue Aug 28, 2007 5:00 pm
Location: Juupajoki/Tampere
Contact:

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by jarvinen »

10. päivä alkaa koulu Tampereen kauppaoppilaitoksessa, datanomina tietysti. Mukavaa on se, että 9. päivä loppuvat Assemblyt. :D
Down with the clown.
Pettis
The Evil Admin
The Evil Admin
Posts: 1044
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:08 pm
Location: Rovaniemi
Contact:

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Pettis »

Itse ala-asteen, yläasteen, lukion ja ammattikorkeakoulun kokeneena voin sanoa, että vaikka se uusi koulu ehkä sen muutaman päivän tuntuu niin ihmeelliseltä, niin ei se ole sen kummempaan aikaisempaan verrattuna. Toki, mitä pidemmälle koulussa mennään, sitä innokkaampaa on opiskelijaporukka, koska heillä yleensä on ala-asteen jälkeen jo jokin mielenkiinto opiskelemaansa alaa kohtaan.

Saas nähdä. Itse valmistuin kesäkuussa insinööriksi. Josko sitä vielä joskus opiskelua jatkais. Mutta tällä hetkellä tuntuu että ei oikein kiinnosta. On vähän menny luottamus suomalaisen koulutuksen ja koulujärjestelmän laatuun.
CB Repository .com - Sinne ne kaikki koodit menneet on!
MunVerkko - Ilmaisia foorumeita ja blogeja
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by koodaaja »

Juu, yläasteella nokkimisjärjestys on eri tarkka ja vanhempi on lähes poikkeuksetta kovempi jätkä. En tiedä onko yleistä, mutta ainakaan täälläpäin lukiossa tuo ei ole yhtään niin tarkkaa, porukka tulee yleensä ihan hyvin toimeen vaikka eri vuosikurssilla olisivatkin. Itse ainakin sain tuossa viime vuonna aloitettuani paljon kavereita etenkin vuotta vanhemmista ja muutamista abeista, ne tosin pogoilivat koululla niin vähän (tuppasivat hienoimmat ihmiset ottamaan rennommin viimeisen vuoden) ettei oikein ehtinyt tutustua.

Vallitseva kaikenikäisten ihmisten yleinen mukavuus voi toki olla siitäkin kiinni, että itselleni vähiten mieluisat tyypit menivät amikseen, kansanopistoon, suoraan töihin tai vaikka mitä, ja kyllähän se porukka jotenkin aina valikoituu innokkaiden jäädessä ja muiden häipyessä kuten Pettis mainitsi.

Itselläni alkaa keskiviikkona 12. päivä kello 11 koulu, ihan innokkaasti olen taas lähdössä.
User avatar
Jare
Devoted Member
Posts: 877
Joined: Mon Aug 27, 2007 10:18 pm
Location: Pori
Contact:

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Jare »

Yläasteen jälkeen kouluissa muutenkin tuppaa olemaan vähän eri ikäistä porukkaa. Eli vuosikurssin perusteella ei voikkaan varmasti päätellä, kuka on vanhin.

Taitaa nämä yläasteiden vapauskäytännötkin vaihdella aika paljon. Omalla yläasteellani (ainakin muutama vuosi sitten) sai välitunnilla lähteä pois koulun alueelta - muun muassa viereiselle Teboilille :) .
Ozcar
Advanced Member
Posts: 439
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:43 pm
Location: Helsinki

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Ozcar »

@Jare: mikäs koulu muuten oli kyseessä? Omaltakin yläasteelta sai välituntisin kippailla tien toisella puolella olevalle Tebarille lähinnä 10snt salmiakkijauhepötkylöitä hamstraamaan. Oi aikoja..

Mutta:

Assyt tuloo!

Ne ovat täällä taas. Tai no, kolmen päivän päästä. Mutta kello raksuttaa uhkaavasti etiekäsin, ja kohta pääsee taas hukuttautumaan Hartwall-areenan pimeyteen, ajattomaan kauneuteen ja rauhaan (taustakuoron huutaessa täyttä kuoroa "Siika! Siika!"). Viime vuonna CB-väkeä oli jo assyilla muikeasti, ja rannalle ruikuttamaan jääneet jäivät vannomaan tulemistaan. Ja onhan pitkin vuotta ollut mitä erilaisimpia assyprojektuureja, aina pahasti kesken jään- urheasta yrityksestä huolimatta hieman viimeistelemättömästä multiskriin-härpäkkeestä ryhmälipputilaukseen, joka jo itsessään viittaa kovempaan CB-edustukseen kuin koskaan. Eli kuinka on, lähteekö täältä ja ketä assyille? Missä päin salia pidätte tukikohtaa? Oma sijaintini, se on kovin edellisvuoden kaltainen, tarkemmin ottaen C7/2.

Ja mitenkä on, olisiko taas aikaa miitille, ryhmäkuvalle ja sille Oikealle Viralliselle(tm) CB:läisten assyperinteelle, livepikapelikisalle? Mittien suunnittelua etukäteen ainakin suosittelisin, viime vuonna ne kaatuivat vähän aikatauluhäsellykseen ja muuhun turhaan pelleilyyn. Onneksi sentään sen yhden kuvan sai räpsäistyä. Mutta silti, Asuksen ständi on loistava synonyymi epäonnistuneelle tapaamisen organisoinnille. Ehkä tänä vuonna saisi parempaakin aikaan.
Ratkaisit juuri universaaliongelman! Hienoa, ota keksi.

Filosofia on ajattelun taidetta, mutta sen maalari elää juoden apurahojaan masennukseensa.
MikkoK
Devoted Member
Posts: 813
Joined: Thu Jun 05, 2008 2:13 pm
Location: City 17

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja bann

Post by MikkoK »

Itselläni paikka on ryhmätilauksessa Viltzun vieressä eli joku olikos se B15/12 tjsp.
EDIT:

Tottakai aikaa on miitille ja ryhmäkuvalle ja livepikapelikisalle. :D

EDIT:

Se paikka oli B15/12 :D

Last edited by MikkoK on Mon Aug 03, 2009 6:56 pm, edited 2 times in total.

Code: Select all

#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
Viltzu
Guru
Posts: 1132
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:45 pm
Location: Alavieska
Contact:

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja bann

Post by Viltzu »

MikkoK141 wrote:Itselläni paikka on ryhmätilauksessa Viltzun vieressä eli joku olikos se B15/11 tjsp.
Istut paikalla B15/14 koska minä olen paikalla B15/12.
Ekaa kertaa assyille, ja ekaa kertaa tällänen pitempi matka junalla. Saa nähdä millasta on.
EDIT:

Eikun istuitkin oikealla puolella joten paikkasi onkin B15/12

Last edited by Viltzu on Mon Aug 03, 2009 6:58 pm, edited 1 time in total.
MAVmaggot
Advanced Member
Posts: 468
Joined: Fri Aug 31, 2007 10:18 pm
Location: bitspace

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by MAVmaggot »

Itse olen tuossa cb2-paketissa, jossa on kivasti porukkaa mukana.

Eli paikkani on B15/15.
User avatar
kaneli2000
Guru
Posts: 1059
Joined: Mon Mar 17, 2008 2:40 pm
Location: Lempäälä

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by kaneli2000 »

B15/16, jos oikein muistan. Tarkistan vielä.
Tälle voisi muuten oman topicin tehdä (taas)?

EDIT: Joo on se tuo se paikka.
I see the rainbow rising
Locked