Jungle Fighter Ja Bunkker fighter

Muu yhteisön välinen keskustelu.
User avatar
osmo112
Member
Posts: 85
Joined: Tue Dec 09, 2008 11:56 pm

Jungle Fighter Ja Bunkker fighter

Post by osmo112 » Wed Dec 10, 2008 12:10 am

Hei!

Elikkäs olen nyt saanut valmiiski seikkailu action pelin kaksi trilogian ensimmäistä osaa.

Jungle fighterissä olet Kommando-Jack ja tehtävänäsi on pelastaa U.S.A.N presidentti jonka terroristit ovat piilottaneet ja vaativat kidnappauksesta lunnaita.
Bunker fighterissa seikkailu jatkuu maan alaisessa bunkerissa.


Kuvakaappauksia:
http://img221.imageshack.us/img221/3272 ... er1ot7.jpg
http://img219.imageshack.us/img219/125/bfighter2dz5.jpg

Näppäimet:
Liikkuu nuolista, ylös hyppää, ja spacesta ampuu.

Pelin saa ladattuna gold editionina, joka sisältää Jungle sekä bunkker figter-osat.
http://www.mediafire.com/file/tqjeehfz2 ... dition.zip

LATAA!!

User avatar
MAVmaggot
Advanced Member
Posts: 468
Joined: Fri Aug 31, 2007 10:18 pm
Location: bitspace

Re: Jungle Fighter Ja Bunkker fighter

Post by MAVmaggot » Wed Dec 10, 2008 12:53 am

osmo112 wrote:Elikkäs olen nyt saanut valmiiski seikkailu action pelin kaksi trilogian ensimmäistä osaa.
valmiiksi, enpä mene ihan takuuseen.
- Taidat sekottaa jalan ja aseen
- Kenttä ja tarina alkaa aina alusta kun kuolee
- Miksi ihmeessä kaksi eri exeä?

Kaiken lisäksi minua hieman *ituttaa että gm-peleistä on alkanut muodostua tapa täällä. Mielestäni tämä on cb-peleille tarkoitettu.
Mutta näin kevennykseksi loppuun;
+ Musiikki + äänet olivat ihan kivoja ja logo oli myös hieno. (vaikka sekin photarin yhdellä filtterillä, hoho)

User avatar
osmo112
Member
Posts: 85
Joined: Tue Dec 09, 2008 11:56 pm

Re: Jungle Fighter Ja Bunkker fighter

Post by osmo112 » Wed Dec 10, 2008 4:37 pm

Pelissä on kaksi exe:ä koska se on gold edition jossa sisältää kaksi peliä.

luoteja ei oo tarkotuskaan ampua siksi ne tulee jalasta. Pelissä ei ole haasteta jos se ei alkais alusta

ladatkaa lisää peliä ja arvostelkaa!

User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: Jungle Fighter Ja Bunkker fighter

Post by -Z- » Wed Dec 10, 2008 7:02 pm

Latasin pelin, ja järkytyin tajutessani että se on tehty game makerilla. Otahan välittömästi yhteyttä moderaattoriin, ja pyydä häntä poistamaan tämä topic.
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time

User avatar
osmo112
Member
Posts: 85
Joined: Tue Dec 09, 2008 11:56 pm

Re: Jungle Fighter Ja Bunkker fighter

Post by osmo112 » Wed Dec 10, 2008 7:26 pm

Ton alueen alla sanotaan vaan että jaa meneillään olevat projektisi tai jotain. :( Ei sanota mitään gamemakerista.

arvostelkaa pelii.

User avatar
Pate5
Artist
Artist
Posts: 551
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:53 pm
Location: Vantaa

Re: Jungle Fighter Ja Bunkker fighter

Post by Pate5 » Wed Dec 10, 2008 7:49 pm

Ja mitäs tuolla ylhäällä lukee isoilla kirjaimilla? Näyttäisi olevan CoolBasic forums. Eikö siitä pitäisi tajuta jo jotakin?

Pelistä:
Luodit kuulemma tulevat jalasta, koska ei ole tarkoitus ampua. Miten ne sitten sieltä tulevat? Peliä en päässyt kokeilemaan koska kone juuttui latausikkunaan.
CoolBasic henkilökuntaa
Graafikko

User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: Jungle Fighter Ja Bunkker fighter

Post by -Z- » Wed Dec 10, 2008 7:49 pm

osmo112 wrote:Ton alueen alla sanotaan vaan että jaa meneillään olevat projektisi tai jotain. :( Ei sanota mitään gamemakerista.

arvostelkaa pelii.
Mikä urpo.

Kun kyseessä on coolbasic foorumit, niin eikö se ole tavallaan melko itsestäänselvää että pelit on tehty Coolbasicilla?!
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time

User avatar
osmo112
Member
Posts: 85
Joined: Tue Dec 09, 2008 11:56 pm

Re: Jungle Fighter Ja Bunkker fighter

Post by osmo112 » Wed Dec 10, 2008 7:52 pm

Onhan tää cool basic foorumi mutta silti täällä puhutaan vaikka air softista.

User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: Jungle Fighter Ja Bunkker fighter

Post by -Z- » Wed Dec 10, 2008 7:54 pm

Onhan tää cool basic foorumi mutta silti täällä puhutaan vaikka air softista
Niin, ja se on yleiset alueella, joka on tarkoitettu off-topic keskustelulle. Tämä alue on tarkoitettu Coolbasic-projekteille.
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time

User avatar
osmo112
Member
Posts: 85
Joined: Tue Dec 09, 2008 11:56 pm

Re: Jungle Fighter Ja Bunkker fighter

Post by osmo112 » Wed Dec 10, 2008 7:55 pm

Okei sitten, joku mode saa vaikka siirtää tän yleistä alueelle tai jotain. :)

User avatar
mikeful
Moderator
Moderator
Posts: 523
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:36 pm
Location: Vaasa, Finalnd
Contact:

Re: Jungle Fighter Ja Bunkker fighter

Post by mikeful » Wed Dec 10, 2008 7:58 pm

Eipäs riehuta.

Tämä on CoolBasic-kielen virallinen foorumi, joten projekti-osio on tarkoitettu pääasiassa CB-projekteille. CB-porukasta tuskin kovin moni käyttää Gamemakeria, joten neuvojen ja parannusehdotusten antaminen on vähän hankalaa. Kannattaa tulevaisuudessa laittaa pelit asiaankuuluville foorumeille, niin saat parempaa palautetta ja kommentteja.

Itse pelistä: ihan jees, kunhan viilaat vielä. Animaatioon on nähty vähän peruspeliä enemmän vaivaa, mutta muuten grafiikka oli vähän mitäänsanomatonta. Enemmän vaihtelua ja monipuolisuutta tilesettiin ja joku taustakuva tason taakse. Pelimoottorissa on vielä muutamia kohtia, joita voisit katsoa vähän tarkemmin. Esim. tuo ammusten tulo jaloista ja ukon ajoittainen jumiutuminen maastoon. Kuollessa kenttä voisi alkaa alusta ettei tarvi koko peliä pelata läpi ja joku terveys-/elämäsysteemi voisi helpottaa.
Pelejä: Pelasta puhe, Grinder
Muuta: Blogi, Twitter

User avatar
Taatero
Advanced Member
Posts: 384
Joined: Tue May 27, 2008 6:06 pm

Re: Jungle Fighter Ja Bunkker fighter

Post by Taatero » Wed Dec 10, 2008 9:53 pm

En nyt ota kantaa mikä tälle foorumille kuuluu, sillä minulla on ihan liaan kiire päästä valittamaan pelistä

Ensinnäkin, juoni oli kökkö ja sen kirjoitusasu vielä kökömpi. Jumiin pystyi jäämään lähes joka kohdassa. Ammukset, kuten eräät jo kertoivat, tulivat jalasta. Lisäksi niillä ei ollut törmäystunnistusta niin karttaa kuin vihollisia kohtaan, joten niillä ei oikestaan edes tehnyt mitään. LISÄKSI, niitä pystyi ampumaan vain oikalle, ja esim. Bunker fighterin neljännes kentässä (eka jossa oli ampuvia vihuja) Myös Grafiikat olivat aivain kauheat, ja lähes identtiset molemmissa "peleissä". Miksi siis kakasi exeä

Jungle figther
-Jo toisessa kentässä pystyy tippumaan alas "lokeroon", josta ei pääse pois. Tälläisessä "lokerossa" oli vielä jotain "e-palloja", joten niiden perässä sinne tietenkin hyppäsin, olettaen että sieltä pääse vielä pois. >_>
-"Vihu" on laatikko, jolla on antenni päässä. Ei kauheasti terroristilta näytä. Tätä luulin ensiksi powerupiksi...
-Et ehdi reagoida 5. kentän alkuun, koska ukko spawnaa tyhjän päälle. Vasta kun olet kuollut tässä pari kertaa, muistat että kentän alottaessa pitää pitää vasenta nuolinäppäintä pohjassa, jottet putoaisi pois kentältä

En jaksa kirjoittaa enempää haukkuja, vaikka peli olisi ne ansainnut...
[color=#40BF00][u]koodaaja[/u][/color] wrote:Täyden turvan takaamiseksi avain olisi myös kuljetettava offlinenä suoraan tulevien viestien lähettäjältä niiden vastaanottajalle laitakaupungin hämärissä yöneljältä ja varmistettava, ettei kumpaakaan osapuolta seurata. Popliinitakkia suositellaan.

User avatar
osmo112
Member
Posts: 85
Joined: Tue Dec 09, 2008 11:56 pm

Re: Jungle Fighter Ja Bunkker fighter

Post by osmo112 » Wed Dec 10, 2008 11:13 pm

Siis ei ne antenni jutut oo mitään terroristeja. Jos vaan viitsisit pelata presidentin pelstamis kohtaan, näkisit niitä oikeita terroristeja.

User avatar
kamistar
Newcomer
Posts: 9
Joined: Tue Aug 05, 2008 11:13 pm

Re: Jungle Fighter Ja Bunkker fighter

Post by kamistar » Thu Dec 11, 2008 5:45 am

Googletinpas pelin nimellä ja löysin tämmöisen arvostelun game maker suomi foorumilta. (varoitus lainaus saattaa aiheuttaa repeilyä)
Make90 (@Game Maker Suomi) wrote:Voi ei... Miksi edes kokeilinkaan tätä peliä... Tämä on surkeampi kuin Facemelting Mothrefuckers from Timbuktu... Tämä on surkeampi kuin Star Drummer And Lost Drumsticks... Tämä on surkeampi kuin nuo kaksi yhdessä, ja jopa Windows tietää sen, koska pyytää lupaa tämän pelin suorittamiseen... Ai miksikö tämä peli on niin surkea? Luekaa vain...

Aloitetaan heti aloitusruudusta... Siinä ei ole muuta vikaa kuin juonen selittely. Miksi kertoa sama juoni viisi kertaa?
LAINAUS
Terroristt ovat kidnapanneet Yhdys Valtojen presidentin!
Tuo on pahin yhdyssana virhe minkä tiedän! Siis kuinka tyhmä (lue: nuori) pitää olla, ettei tiedä Yhdysvaltojen kuuluvan yhteen?
LAINAUS
Sinun pitää blaa, blaa, blaa, ennen kuin terroristit ehtivät vaatia 50 miljoonan euron lunnaita.
Tässä kohtaa juonessa on suuri virhe tai sitten jotain on jätetty kertomatta. Miksi terroristit kidnappaavat Yhdysvaltojen presidentin ja vaativat lunnaat euroina? Eurooppalaisiako terroristit kiristävät?
LAINAUS
Kerää kaikki lähetin salkut, etteivät terroristit pääse lähettämään lunnasvaatimuksiaan.
Kuka terroristeista toimii lähettinä? Ja aivanko tosissaan terroristit lähettäisivät lunnasvaatimuksen postitse kuin soittaisi kännykällä tai käyttäisi internettiä hyväkseen? Onko terroristit sattumalta kivikaudelta?
LAINAUS
Presidentti on kaapattuna viidakossa.
Ymmärrettiin jo ekassa viestissä!
LAINAUS
Terroristit pitävät presidenttiä bunkkerissa.
TIEDETÄÄN!
LAINAUS
Olet kommado Jack ja sinun pitää pelastaa presidentti terroristien kynsistä!
Voi juma***ta se tiedetään jo, mitä pitää tehdä, enkä välitä tietää kuka olen, koska sillä tiedolla ei tee mitään! Ja se oitäisi kirjoittaa Kommando-Jack olettaen, että pelaajan nimi on kaksi osainen, tai jos ei ole, pitäisi se kirjoittaa Olet Jack, kommando... tai olet kommando nimeltä Jack jne jne.
LAINAUS
Tarraa kielekkeisiin aseellasi päästäksesi kuilujen yli
Kuullostaa bugilta jota et ole korjannut, ja sitähän se olikin, koska pelaaja jää jumiin aseestaan!
LAINAUS
Kerääkikki rahat terroristien lunnaita varten!
Kerääkikki rahat! Siis nyt jum***uta oikeesti! Siis et ole edes itse vaivautunut pelaamaan peliäsi, ja varmasti olet kirjoittanut juonenkin silmät kiinni! Ja taas on juonessa aukkoja, ensin pitää kerätä kaikki salkut etteivät terroristit kivikaudelta pysty vaatimaan lunnaita, mutta nyt pitääkin kerätä rahaa lunnaita varten?! Ja mitä näenkään ensimmäisessä huoneessä, euron kolikkoja! Siis meinaatko, että kommando Jack saa kerätyksi 50 miljoonaa euron kolikkoa viidakosta? Ja kuka sinne on edes rahaa kylvänyt?

Okei, yritän saada selville elissä käytettävät näppäimet, joten katson vain painamalla f1... TYHJÄ RUUTU! Siis oikeasti, jos et täytä informaatio ruutua, ota se pois kokonaan! No pienellä logiikalla kokeilen nuolinäpäimiä. Ja sehän toimii! Menen eteenpäin, hyppään, kuljen taaksepäin... Hetkinen! Ensinnäkään, pelaajahahmoa ei ole animoitu! Toiseksikin, et ole edes tehnyt siitä edes kääntyvää! Eteenpäin kulkiessa se liukuu maata pitkin ja taaksepäin mentäessä hahmo leikkii Michael Jacksonia! Ja ase... Jackin täytyy olla kovemman luokan Bad Ass, kun pysyy täysin jäykkänä, vaikka roikkuu kielekkeeltä vain aseensa piipun varassa! Ja sitten vielä hyppää ilmeisesti käyttäen asettaan... Jopa Chuck Norris saisi turpaan tältä jätkältä. Kokeilien ampua... Siis luodit tulevat tyypin jalasta! Mitä vit...? Miksi hän kantaa asetta jos pystyy ampumaan jalastaan? Ai niin, kielekkeitä varten. Mutta miksi tämä Bad Ass edes haluaa ampua Pelissä ei ole yhtä ainuttakaan tapettavaa vihollista? Harmi sinänsä kun ei ole tapettavia vihollisia, sillä tämän jätkän luoditkin ovat kunnon koviksia, kun porautuvat seinänkin läpi hidastumatta!

Kenttäsuunnittelu on perseestä. Millainen viidakko on, jos siellä on maata ilmassa, mutta ei näy oleva pohjaa ollenkaan? Eikä se helpota asiaa, kun jotkut maasta ovat vain "taustakoristeita" ja niistä tippuu läpi. Tai kun on näkymättömiä laattoja joihin törmää ja sitten tippuu umpikujaan! Aivan, pelissä on useita umpikujia joihin tippuessaan ei pääse jatkamaan peliä, et pysty tappamaan itseäsi etkä pysty restarttimaan huonetta, VAAN joudut sulkemaan pelin ja käynnistämään sen alusta! Ja osa kolikoista on juuri tällaisissa paikoissa, joten kaikkien kolikkojen kerääminen on mahdotonta! Joten peliä ei siis voi päästä läpi! Tai entäs "myrkky kaasumiinat" (joka on sekin ihme ja kumma, yhdyssana, myrkkykaasu miina)? Niistä varoitetaan vasta seitsemännen kentä alussa, vaikka niitä on oj neljännessä kentässä! Lisäksi nämä miinat ovat huomaamattomia, ja ainut tapa väistellä ne on joko hyppimällä koko matkan tai sitten laukaisemalla jokainen miina ja muistaa missä ne ovat. Seuraava enttäsuunnittelu virhe on respa paikan sjoittelu. Eli neljäs kenttä alkaa nopeasti ja alle sekunnis kuolet, kun putoat pohjattomaan kuiluun. Tai kun kuudes kenttä alkaa, sinulla on alle 0.5 sekuntia aikaa toimia tai laukaiset myrkkymiinan. Ja mitä teleporttauslaitteita ne pienet palikat ovat joihin koskemalla pelaaja... tai siis kommando Jack, kaikkien kovisten äiti... tai siis isä tai... no ihan se ja sama! Niin, kun Jack koskee näitä laatikkoja, hän pääsee aivan uuteen paikkaan? Miten, ei se ole mahdollista mitenkään?

Grafiikoista en puhu paljoa (tai tasutakuvastakaan, mutta ota ens kerralla selvää tekijänoikeuslaista! Voin olla varma, että se joka omistaa oikeudet käyttämääsi taustakuvaan, haluaa haastaa sinut oikeuteen, koska käytit hänen kuvaansa näin surkeassa pelissä, ja täsin ilman lupaa!)Mutta mitä ne ihmelaatikot ovat jotka tappavat?

Mainitsit, että pelissä on paljon erilaisia esineitä kerättävänä... Mutta pelissä voi kerätä ainoastaa kolikoita, ekä sekään ole pakollista! Ainut eri esine mikä pelin aikana tuli vastaan oli jokin outo tähti, otin sen niin yllätys! Error! tuntematon muuttuja(=variable) extra! Ja taas alusta asti... Kun lopulta pääsen viimeiseen kenttään, ja pääsen mystiselle laatikolle, odotan jotain tekstiä tyyliin "pelastit presdentin ja tapoit kaikki terroristit!!111!+++" Jos olisi tullut tuollainen teksti olisin pettynyt, koska en olisi saanut itse tappaa terroristeja, mutta tekstiä sain viimeisen kentän "maliviivaan" koskiessani:
KOODIA
___________________________________________
FATAL ERROR in
action number 1
of Collision Event with object obj_Player
for object obj_warp:

Moving to next room after the last room.

Siis oikeasti jumalauta! Väitätkö tätä valmiiksi peliksi? Et osaa kirjoittaa oikein, et osaa tehdä animoitua hahmoa, et osaa laittaa luoteja tulemaan aseen piipusta, et osaa tehdä hyvin suunniteltuja kenttiä, et osaa... Voisin jatkaa tätä listaamista vaikka kuinka kauan, mutta siksi kerronkin, mitä osaat tehdä: osaat muokata example -tedostosta muuttamalla omat grafiikat, tekemällä omat kentät ja lisäämällä oman musiikin. Ja musiikki oli maailman surkein pelimusiikki ikinä! Surkeampi kuin SDLDS -pelissä (siis star drummer jnejne)! Ja se ei loppunut muuten, kuin sulkemalla kaiuttimet.... Ja mikä pahinta, olet jo tekemässä jatko-osaa doh.png

+Tästä ei voi mennä peli enää pahemmaksi
-grafiikat
-kenttäsuunnittelu
------musiikki
-äänet (ampuessa ja kolikoita kerättäessä, miksi siitä edes pitää kuulua ääntä kun noukit euron kolikon? Piereskeleekö Jack silloin?)
-----kielioppi
-juoni
-loppuratkaisu
-pelisi on vielä keskeneräinen
-olet jo tekemässä jatkoa! (no toivottavasti teet siitä paremman ja korjaav virheet joita tässä arvostelussani kerroin)

Seuraavaa peliä tehdessäsi, kokeile edes pelata itse peliäsi!
P.S arvostelussani saattaa olla typoja, mutta se johtuu siitä, että kirjoitan tätä kannettavalla ja tässä koneessa on näppäimistö heikossa kunnossa ja ei aina ota nappien painalluksia. Eli ei tartte nussia pilkkua jos itselläni on typoja!

User avatar
Taatero
Advanced Member
Posts: 384
Joined: Tue May 27, 2008 6:06 pm

Re: Jungle Fighter Ja Bunkker fighter

Post by Taatero » Thu Dec 11, 2008 8:35 am

osmo112 wrote:Siis ei ne antenni jutut oo mitään terroristeja. Jos vaan viitsisit pelata presidentin pelstamis kohtaan, näkisit niitä oikeita terroristeja.
No se nyt vaan on aika mahdotonta, sillä ensinnäkin Jack spawnaa kentän alussa aina jonnekkin hevonkuuseen, jää kiinni joka paikkaan ja luodieilla ei tee mitään (kai?).

Kenttäsuunnittelun ärsyttävyyden olet vienyt jo toiselle asteelle. Lähes joka kentässä on mahdollisuus jäädä kiinni maastoon, spawnauspaikat ovat missä lie ja niistä putoaa yleensä suoraan ruudun ulkopuolelle, ellei satu tietämään jo ennen kentän alkua, mitä näppäintä pitää pitää pohjassa. Lisäksi kentät ovat täynnä "ansoja" joista ei pääse pois, ja joudut sulkemaan pelin.

Lisäksi väität näitä kaikkia "ominaisuuksiksi". Jos edes myöntäisit pelin olevan toteutukseltaan täysi floppi, ja olisit valmis parantamaan sitä, saattaisi joku ottaa pelisi avoimemmin vastaan.
[color=#40BF00][u]koodaaja[/u][/color] wrote:Täyden turvan takaamiseksi avain olisi myös kuljetettava offlinenä suoraan tulevien viestien lähettäjältä niiden vastaanottajalle laitakaupungin hämärissä yöneljältä ja varmistettava, ettei kumpaakaan osapuolta seurata. Popliinitakkia suositellaan.

User avatar
Sly_Jack0
Devoted Member
Posts: 612
Joined: Mon Dec 10, 2007 9:25 am

Re: Jungle Fighter Ja Bunkker fighter

Post by Sly_Jack0 » Thu Dec 11, 2008 4:37 pm

kamistar wrote:Googletinpas pelin nimellä ja löysin tämmöisen arvostelun game maker suomi foorumilta. (varoitus lainaus saattaa aiheuttaa repeilyä)
Ei he****** repeilin tolle. Ja näiden muidenkin kommenttien perusteella kuulostaisi siltä että suurin osa on täyttä totta. Pitäisköhän tätä itsekin koitaa?
EDIT:

Joo... Tota noin... Elikkäs homa oli vähän niin kuin epäilinkin eli suurin osa tuosta jutusta oli totta. Tosin en tuota Jungle Fighteria jaksanut kakkos kenttää pidemmälle pelata ja sekin oli jo aika tuskaa. Ja sitten tuon Bunker Fighterin alussa heti ensimmäinen juttu (okei, toinen) mitä näki sai ihemttelemään: Kun juonta alettiin kertomaan pisti heti ensimmäisenä silmään kuinka "USA:n" oli kirjoitettu, "U.S.A.N", että sellasta. Ja sitten vielä, kun lähdin liikkeelle tuossa Bunker Fighterissa jäin heti ensimmäiseen reikään jumiin ja jouduin aloittamaan alusta.

Mutta, mutta... Jottei ihan pelkiksi haukuiksi menisi niin sanottakoon, että sen kuin vain jatkan pelien tekoa niin kyllä se siitä kehittyy sekin taito. Kannattaa muuten vaihtaa GameMaker CoolBasic:iin. Saat hienompia ja monipuolisempia pelejä kun vain jaksat opetella ja kokeilla (vai mitenhän se nyt oli =P).


User avatar
Doodlemoogle
Newcomer
Posts: 3
Joined: Wed Oct 29, 2008 9:18 pm

Re: Jungle Fighter Ja Bunkker fighter

Post by Doodlemoogle » Thu Dec 11, 2008 5:08 pm

Jaahas. Yritän pitää kielenkäyttöni mahdollisimman kohteliaana. Ei sitä kovin usein pääse näkemään tällaista roskaa.
En aio sanoa mitään pelistä koska uskon että tärkein on jo todettu, mutta yksi asia sai hieman silmäkulmani nykimään.

Lainaus readmesta:
"Ei saa laittomasti levittää mun peliä ilman mun lupaa.
Kysykää lupa Osmo112:delta gamemaker suomi foorumeilta.

Huom! ei saa väittää omakseen."


Kuka täysissä järjissään oleva ihminen haluaisi kutsua tällaista roskaa omakseen?

User avatar
osmo112
Member
Posts: 85
Joined: Tue Dec 09, 2008 11:56 pm

Re: Jungle Fighter Ja Bunkker fighter

Post by osmo112 » Thu Dec 11, 2008 5:45 pm

Näissä peleissä on kyllä joitain virheitä. Nämä kuitenkin korjataan trilogian kolmannessa osassa World Fighter, joka on vieläkin parempi.

User avatar
Sly_Jack0
Devoted Member
Posts: 612
Joined: Mon Dec 10, 2007 9:25 am

Re: Jungle Fighter Ja Bunkker fighter

Post by Sly_Jack0 » Thu Dec 11, 2008 5:48 pm

Offtopic:
osmo112 wrote:joka on vieläkin parempi.
Tai vieläkin huonompi... Kuka tietää..? Ja muutenkin, mitenkä niin vieläkin parempi kun eivät nämä mitään hyviä tosiaankaan olleet. =/

User avatar
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm
Contact:

Re: Jungle Fighter Ja Bunkker fighter

Post by Koodiapina » Thu Dec 11, 2008 5:51 pm

Tämähän onkin upea pelisarja :o

Pelin väriteema ja silmiä hivelevät grafiikat antavat hienon visuaalisen jatkeen juonen sankaritarinalle, jossa tuntematon sankari raivaa tiensä upottavassa viidakossa, kauhua tihkuvassa bunkkerissa ja hyppii loputtomien kuilujen yli kohti tuntematonta. Jännitys säilyy jokaisessa hetkessä kun pelaaja voi vain arvailla onko seuraavat askeleet juuri ne kohtalokkaat vai siintääkö pelin voitto jo kohta horisontissa. Peli luo loistavat puitteet testata salamannopeita refleksejä, älyään ja ajoitusta kentissä joista ei monipuolisuutta puutu. Ne on tehty niin viimeistellyn oloisesti ja nerokkaan ansoitetusti, että ei tämmöistä yhdistelmää kyllä monessa kaupallisessakaan pelissä näe. Pelin alkaminen alusta joka pelikerralla taas lisää omalta osaltaan pelin taitoa lievittää stressiä ja paineita. Kun joutuu aloittamaan alusta kaikkien niiden sadistisen vaikeiden kenttien jälkeen, ei voi kuin ehtymättömällä innolla kokeilla uudestaan!

Arvosanaksi annan 10-, jossa miinus tulee siitä, että pelattavaa oli turhan vähän. Kansa vaatii lisää!
Olen liian älykäs ollakseni väärässä. Jos olet kanssani eri mieltä, suosittelen sinua pohtimaan omaa elämänkatsomustasi ja sen perusteita.

Locked