Offtopic

Muu yhteisön välinen keskustelu.
Thomazu
Active Member
Posts: 179
Joined: Tue Aug 28, 2007 7:28 am

Re: Offtopic

Post by Thomazu »

Sanokaas nyt minulle minkä merkin DVD-R levyt on laadultaan parhaita? Täytyisi muutama varmuuskopio tehdä parista PS2 pelistä niin olisi hyvä saada ne sitten kunnon levyille.
Image
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Offtopic

Post by Awaclus »

Minä olen käyttänyt TDK:n levyjä, ja ne toimivat ihan niinkuin pitikin.
MikkoK
Devoted Member
Posts: 813
Joined: Thu Jun 05, 2008 2:13 pm
Location: City 17

Re: Offtopic

Post by MikkoK »

Thomazu wrote:Sanokaas nyt minulle minkä merkin DVD-R levyt on laadultaan parhaita? Täytyisi muutama varmuuskopio tehdä parista PS2 pelistä niin olisi hyvä saada ne sitten kunnon levyille.
Itellä on Sonyn DVD-R:iä ja hyvin neki toimii. :D Ja itelläkin on muutamia nuita "varmuuskopioita". ;) Koulussa et kyllä puhunut varmuuskopioista. :D:D (Vai kuulinkohan väärin.)

Code: Select all

#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
User avatar
CCE
Artist
Artist
Posts: 650
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:53 pm

Re: Offtopic

Post by CCE »

Ja musiikkia.
Jaa no en nyt kyllä ihan industrialiksi tätä kutsuisi, mutta hyvään suuntaan ollaan menossa :D
Alku ei oikein iskenyt ja rumpukompit olivan hieman kummallisia, tuntui kuin komppi olisi välillä kääntyntyt :S
Sen jälkeen tullut hiljainen huilu/jousi kohta oli hieno ja sävellyksellisesti kelpo kamaa, sen jälkeisessä osassa synarevittely oli miellyttävää, tosin vauhtia ja yllätyksiä olisi voinut olla hieman enemmän. Mutta synasoundi oli kunnossa.

Rumpuja voisi katsoa tarkemmin, nyt ne eivät tuntuneet sopivan kaikkiin kohtiin soinniltaan esim. kaiku voisi tehdä niistä hieman pehmeämmät, mutta loistavaa työtä muuten!
User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: Offtopic

Post by -Z- »

Harakan kuvan nähdessäni tuli välittömästi mieleen "lolwutfallout?!" Todella erinomainen kuva, milloinkas meinaat ryhtyä ammattilaiseksi? ;D
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time
wanha jäsen (anonyymi)

Re: Offtopic

Post by wanha jäsen (anonyymi) »

-Z- wrote:
osmo112 wrote:Ozmotic Thunder Gamesin foorumien moderaattorit ovat lähteneet yksi kerrallaan joten uusia tarvitaan!

Eli jokainen joka postaa yli 40 asiallista viestiä Ozmotic Thunder Gamesin foorumeille saa itselleen moderaattorin oikeudet!
Viimeksi moderaattorin paikan ansaitsi Boot, joten pidin sanani.

Moderaattori ehdokkaiden on luvattava käyttää valtaansa oikein spämmin ja asiattomuuden poistamiseen oikeudenmukaisesti!

Foorumit: http://ozmoticthundergames.munpalsta.com/index.php
Voi V...

Miksi, miksi, miksi tulet offtopic-ketjuun tästä meille kertomaan? Eikö sinulla ole peräti oma topic foorumeitasi varten, jossa voisit kertoa tästä mahtavasta tilaisuudesta niille, joita se kiinnostaa (Joita en kovin montaa usko olevan, poislukien tietysti trollit ja häiriköt)?

Edit: Ja sivuhuomautuksena voisin sanoa että foorumeilta löytyikin mahtaisa osmo-sitaatti.
:D Ja tässä on parempi (vaikka onkin pitkä): http://paste.servut.us/1tlw
temu92
Web Developer
Web Developer
Posts: 1226
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:56 pm
Location: Gamindustri
Contact:

Re: Offtopic

Post by temu92 »

Tuo paljastaakin ettei se osaa mitään ja täten on julistettu täydeksi noboksi (nobo = noob = newbie = aloittelija) o/
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: Offtopic

Post by Koodiapina »

Jättäkää nyt se Osmo rauhaan. Toisten pilkkaaminen on törkeää ja pilkkaajat tekevät vain itsestään naurettavia. Minun mielestäni adminit voisivat jakaa jo banaania, kun varoitukset eivät kerran näytä purevan kaikkiin sankareihin.
temu92 wrote:Tuo paljastaakin ettei se osaa mitään ja täten on julistettu täydeksi noboksi (nobo = noob = newbie = aloittelija) o/
Mietippä, onko sinulla varaa sanoa tuollaista? (Matt. 5:22)
temu92
Web Developer
Web Developer
Posts: 1226
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:56 pm
Location: Gamindustri
Contact:

Re: Offtopic

Post by temu92 »

Grandi wrote:Mietippä, onko sinulla varaa sanoa tuollaista? (Matt. 5:22)
Mietippä oletko sinä itse ollut aloittelija? Niin, onko sinulla sitten varaa kyseenalaistaa osmon aloittelijamaisuus?

Silti kuten olen jo sanonut moooonta kertaa ja sanon vieläkin, että ensimmäisiä tuotoksia (oli sitten valmis tai ei) ei koskaan kannata julkaista, vähiten silloin kun sitä on väsännyt alle viikon ja sitten vielä on itse sitä mieltä että se on paras ja parempi kuin mikä tahansa muu. Varmaan tuo osmon ylimielisyys on saanut osan porukasta nerdrageamaan juurikin. Tietysti joitakin poikkeuksia on mutta ainakin osmon peli ei ole tälläinen :P
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: Offtopic

Post by Koodiapina »

temu92 wrote:Mietippä oletko sinä itse ollut aloittelija? Niin, onko sinulla sitten varaa kyseenalaistaa osmon aloittelijamaisuus?
En ole kyseenalaistanut Osmon aloittelijamaisuutta. Viittasin viestiisi jossa sanot, että Osmo ei osaa mitään ja on täysi noob. Vain herralla, kaikkivaltiaalla, on oikeus ylentää ja alentaa ihminen, ei sinulla. Se, olenko minä ollut joskus aloittelija, ei liity asiaan mitenkään. Minulla on silti oikeus puolustaa jos näen jotakuta kiusattavan -vaikka Internetissäkin.

EDIT: Ja tuo viestisi loppuosa on turhaa selittelyä. Käytöksesi Osmoa kohtaan ei ole oikeutettua teki hän sitten mielestäsi minkälaisia pelejä tahansa.
temu92
Web Developer
Web Developer
Posts: 1226
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:56 pm
Location: Gamindustri
Contact:

Re: Offtopic

Post by temu92 »

Grandi wrote:Vain herralla, kaikkivaltiaalla, on oikeus ylentää ja alentaa ihminen, ei sinulla.
WTB ENGLISH SKILLS! NOOB = ALOITTELJA päjö........
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Offtopic

Post by Awaclus »

Lopettakaapa se riitely, vaikken olekaan mode, eli en siis voi jaella käskyjä. Perusteluja pyyntööni:
- On rasittavaa lukea sitä
- olette kumpikin ihan oikeassa
Pettis
The Evil Admin
The Evil Admin
Posts: 1044
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:08 pm
Location: Rovaniemi
Contact:

Re: Offtopic

Post by Pettis »

Joo ei saatana! Nyt turpa rullalle ja rulla taskuun. Tai ihan sama kunhan tää lapsellisuus täällä loppuu. Pieni vinkki jos aiotte tästä aiheesta jatkaa: ostin just tertullisen banaaneja.

Ai niin, ja tässä muuten meni offtopic-ketju kans. Uutta on turha aloittaa, offtopic on kielletty foorumeilla.

Ja niille jotka aikovat nyt kirjoittaa minulle IRCissä tai vaikkapa yksityisviestillä että olen natsimode, paskapää, mielivaltainen tai jotain muuta, niin jättäkää suosiolla väliin tai valittakaa vaikka Zerolle jos mun toimet ei miellytä.
CB Repository .com - Sinne ne kaikki koodit menneet on!
MunVerkko - Ilmaisia foorumeita ja blogeja
User avatar
Zero
Lead Developer
Lead Developer
Posts: 727
Joined: Sun Aug 26, 2007 2:30 pm
Location: Helsinki, Finland
Contact:

Re: Offtopic

Post by Zero »

Jep. Vaikka ollaankin Internetissä ja kaiken lisäksi vielä Offtopic-ketjussa, niin pyritäänpä kunnioittamaan kanssakäyttäjiä sen verran että jätetään nimittelyt, syyttelyt ja loukkaukset pois.
CoolBasic henkilökuntaa
Johtava Suunnittelija
CoolBasic V3, CoolBasic Classic

http://www.coolbasic.com/blog
Locked