Offtopic

Muu yhteisön välinen keskustelu.
Pate5
Artist
Artist
Posts: 551
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:53 pm
Location: Vantaa

Re: Offtopic

Post by Pate5 »

iTKEVAnAKKI wrote:Minäki tykkään näistä, paitsi tuo oikean puoleinen avatar ärsyttää :| Ja hymiöhin en sano mitään. Ja ne vaivalla hankitut postit meni :cry: Ei ny kuitenkaa :D Nyt vaan pitäis ruveta tekeen uutta kunnon projektia...
Aluksi oikeanpuolinen avatar hämää, mutta viikon päästä se näyttää aivan hyvältä. (Tiedän, toisessa foorumissa muuttui tämmöseksi, aluksi tuntui oudolta, mutta kyllä siihen tottuu.)
CoolBasic henkilökuntaa
Graafikko
Late
Newcomer
Posts: 7
Joined: Tue Aug 28, 2007 5:55 pm
Location: Ulvila, Finland

Re: Offtopic

Post by Late »

Itse olin vanhoilla foorumeilla Latekka. Olisin kyllä halunnut olla tällä nimimerkillä jo alussa, mutta kun se oli varattu, niin en sitten voinut käyttää sitä. Eli minun kannaltani foorumisoftan vaihto oli periaatteessa hyvä juttu, vaikka olisi sen nimen voinut tuollakin vaihtaa ehkä. :roll:

Outo Koodari sai nähtävästi kunnian kirjoittaa vanhojen foorumien viimeisen viestin. Onnea! :D

Olit sinä vaan Astigma oikeassa sen suhteen, että Zero palaa. :)

Ja nyt sormet ristissä toivotaan, etteivät spämmibotit pääsisi enää pilaamaan tätä foorumia.
Kyl se täst lähtee... Yli puoltoista vuotta CB:llä väännetty ja voin ylpeästi todeta, ettei mitään ole saatu aikaan!

http://www.pointshop.fi/?ref=2340898
porzi
Active Member
Posts: 119
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:10 pm
Contact:

Re: Offtopic

Post by porzi »

Mikäs kikkare se tämä on? Image Olinkin jo kaipaillut tuonne ylös jotain logoa, josta näkisi heti, millä foorumilla on. (kun parikin samaa softaa käyttävää on kirjanmerkeissä)

Mutta mutta... näyttää pahasti jäävän kesken. TUollainen rajaus ei mielestäni näytä hyvältä, mutta sehän on vain minun mielipiteeni.
Voittoja viikkokisoissa: 3
http://fugufish.dy.fi/ | vanhat cb-pelini: http://porzi.arkku.net/old_games/
iTKEVAnAKKI
Advanced Member
Posts: 335
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:55 pm
Location: Siellä jossain

Re: Offtopic

Post by iTKEVAnAKKI »

porzi wrote:Mikäs kikkare se tämä on? Image Olinkin jo kaipaillut tuonne ylös jotain logoa, josta näkisi heti, millä foorumilla on. (kun parikin samaa softaa käyttävää on kirjanmerkeissä)

Mutta mutta... näyttää pahasti jäävän kesken. Tuollainen rajaus ei mielestäni näytä hyvältä, mutta sehän on vain minun mielipiteeni.
Jokuhan voisi suunnitella CoolBasicille uuden logon :D Näin uuden foorumin kunniksi... Joku voisi vaikka laittaa kisan pystyyn :P

Edit: Tässä on mun näkemys mahdollisesta logosta :D
Projektit:
Joku projekti meneillään... Mitähän siitäkin tulee ;)
JATothrim
Tech Developer
Tech Developer
Posts: 606
Joined: Tue Aug 28, 2007 6:46 pm
Location: Kuopio

Re: Offtopic

Post by JATothrim »

Late wrote: Outo Koodari sai nähtävästi kunnian kirjoittaa vanhojen foorumien viimeisen viestin. Onnea! :D
Ja nyt sormet ristissä toivotaan, etteivät spämmibotit pääsisi enää pilaamaan tätä foorumia.
Jup. minä se näköjään kirjoitin sen viimeisen viestin... ja edittaaminen jäi kesken...
Ja saimpas vaihtaa tuon nimenkin... Outo Koodari .. :P is now the "Pimeä Koodi"
ja niistä boteista: Image myöhästä. :D
-On selkeästi impulsiivinen koodaaja joka...
ohjelmoi C++:lla rekursiivisesti instantioidun templaten, jonka jokainen instantiaatio instantioi sekundäärisen singleton-template-luokan, jonka jokainen instanssi käynistää säikeen tulostakseen 'jea'.
Alkku

Re: Offtopic

Post by Alkku »

Höh... Käyttäjien tiedot ovat "väärällä" puolella, ja foorumit ovat muutenkin epäselvemmät... Näin minun mielestä.
Dande
Active Member
Posts: 193
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:30 pm

Re: Offtopic

Post by Dande »

Dark Code wrote: ja niistä boteista: Image myöhästä. :D
No onneksi nuo ovat "hyviä botteja", eli vain auttavat maailmaa löytämään meidät paremmin
Quru
Newcomer
Posts: 15
Joined: Tue Aug 28, 2007 8:09 pm

Re: Offtopic

Post by Quru »

Olette sitten onnistuneet jo saamaan kolmatta sivua OT-ketjuun näin nopeassa ajassa. Hieno saavutus, tottakai posteja pitää saada paljon kun on uusi foorumi. (not)
TheFish
Developer
Developer
Posts: 477
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:28 pm
Location: Joensuu

Re: Offtopic

Post by TheFish »

Quru wrote:Olette sitten onnistuneet jo saamaan kolmatta sivua OT-ketjuun näin nopeassa ajassa. Hieno saavutus, tottakai posteja pitää saada paljon kun on uusi foorumi. (not)
Otappa sitten vielä huomioon esim. se videopeli ketju...
CoolBasic henkilökuntaa
Kehittäjä
iTKEVAnAKKI
Advanced Member
Posts: 335
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:55 pm
Location: Siellä jossain

Re: Offtopic

Post by iTKEVAnAKKI »

Alkku wrote:Höh... Käyttäjien tiedot ovat "väärällä" puolella, ja foorumit ovat muutenkin epäselvemmät... Näin minun mielestä.
Siihen tottuu. Valitin itekkin sitä aikasemmin, mut nyt oon jo tottunu. Ja hyvät on! :D
Projektit:
Joku projekti meneillään... Mitähän siitäkin tulee ;)
otto90x
Advanced Member
Posts: 349
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:00 pm
Location: Lapinjärvi, Finland
Contact:

Re: Offtopic

Post by otto90x »

Quru wrote:Olette sitten onnistuneet jo saamaan kolmatta sivua OT-ketjuun näin nopeassa ajassa. Hieno saavutus, tottakai posteja pitää saada paljon kun on uusi foorumi. (not)
No onhan tässä aika paljon roskaa, ja itse olen kyllä sitä mieltä, että tuo postien kalastelu on kyllä aika typerää. Yleensähän viestien laatu kertoo käyttäjästä enemmän kuin niiden määrä.
TheFish wrote:Otappa sitten vielä huomioon esim. se videopeli ketju...
Juu, mietin ainakin kahdesti tuon videopeliketjun perustamista, eihän se suoranaisesti liity Coolbasiciin tai ohjelmointiin, mutta toisaalta juttua on riittänyt (eikä se näin tuki offtopicketjua, joka muutenkin aina tukossa) ja onhan Coolbasic erityisesti pelien tekoon suunniteltu ohjelmointikieli.

EDIT: Ja näin se postimittari taas kasvaa. :D
Otto Martikainen a.k.a. MetalRain, otto90x, kAATOSade.
Runoblogi, vuodatusta ja sekoiluja.
Mysterius Coder
Active Member
Posts: 133
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:13 pm

Re: Offtopic

Post by Mysterius Coder »

Pitäiskö tehä joku lista kaikista cb:läisistä jotka on menossa ens vuonna assembly winterille. Ois kiva tavata porukoita siellä. :geek:
Kyllä minä osaan, mutta kun mieli on tällasen kaaoksen vallassa, niin ei siitä mitään tule.
Henkru
Advanced Member
Posts: 359
Joined: Sun Aug 26, 2007 2:46 pm

Re: Offtopic

Post by Henkru »

Mysterius Coder wrote:Pitäiskö tehä joku lista kaikista cb:läisistä jotka on menossa ens vuonna assembly winterille. Ois kiva tavata porukoita siellä. :geek:
Voishan sitä tehä. Itse en pääse WInteriin koska matka liianpitkä :( mutta sitten Summeriin taas.

Oliko Summerissä nyt tänä vuon? Ite satuin paikalla olemaan
Mysterius Coder
Active Member
Posts: 133
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:13 pm

Re: Offtopic

Post by Mysterius Coder »

Pöh, ei se pitkä matka haittaa! Lentsikal vaan menoks. :mrgreen: Pitää vaan vanhemmilta ruikuttaa. (kaikki cb:läiset laittaa siten jonku paperin teipil rintaan jos lukee Coolbasic user)
Kyllä minä osaan, mutta kun mieli on tällasen kaaoksen vallassa, niin ei siitä mitään tule.
leonarven
Newcomer
Posts: 30
Joined: Sun Aug 26, 2007 4:02 pm
Location: Somewhere in Newada

Re: Offtopic

Post by leonarven »

Wintereille oon tulossa. Sinnehän vois vaikka kävellä koneen kaa. Summereista en tiedä, mutta 75% varmuudella.
temu92
Web Developer
Web Developer
Posts: 1226
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:56 pm
Location: Gamindustri
Contact:

Re: Offtopic

Post by temu92 »

Voiko kukaan mode muuttaa tämän topikin nimen, tetokone -> tietokone
User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: Offtopic

Post by -Z- »

Itse tulee kaiketi sitten mentyä sinne talvi-Assyille, kun kaikki kaveritkin niin uhkailee tekevänsä. Mutta siellä ei nähdä demoja eikä mitään, joka on harmillista (olikohan tuo suomea...) :cry:

Edit: Niin! Uuden foorumin kunniaksi uusi avatar! (Ai että kun tykkään sählätä viidessä minuutissa näitä töherryksiä :geek: )
Edit2:Noo! Edit-tagit ei toimi...
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: Offtopic

Post by koodaaja »

-Z-: ei mitään edit-tageja :D turhaa semmonen.

Itse en varmaan Wintereille ole tulossa, kun se on niin pelipainotteinen, mutta kesällä voisin tulla ensi kertaa assyille. Ainakin, jos saan tehokkaamman koneen; sellaisen, joka toimii varmasti.
jannepelaa
Active Member
Posts: 101
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:27 pm

Re: Offtopic

Post by jannepelaa »

Olisiko jollakin tietoa hyvästä lowpoly 3d-puusta? Tarvitsisin sellaista, kiitos.
Thomazu
Active Member
Posts: 179
Joined: Tue Aug 28, 2007 7:28 am

Re: Offtopic

Post by Thomazu »

Tuli tässä mieleen että onko GB pienempi kuin Gt ? Eli jos on 80GB kiintolevy onko se 40Gt?
Image
Locked