Offtopic

Muu yhteisön välinen keskustelu.
Locked
nevssons
Devoted Member
Posts: 503
Joined: Sun Jan 13, 2008 5:02 pm

Re: Offtopic

Post by nevssons »

Exu wrote:
nevssons wrote:Latasin Gimpin ja lähin jotain suttailee...
[kuva]
ja vesimaisema:
[kuva]
Ylempi oli vähän epäselvä. En oikein ymmärtänyt mitä se kuva esittää, mutta toinen taas oli mielestäni ihan hieno. Ainakin, jos olivat ensimmäisiä niin aivan mahtavaa (ainakin tuo vesimaisema^^)
kyllä, ensimmäiset oli
Koodarina kohtalainen, henkilönä vittumainen
Image
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Offtopic

Post by Awaclus »

Hyvää palmusunnuntaiaamua!

Nyt tulee kysymys niille nuoremmille foorumin jäsenille: Ketkäs on käynyt virpomassa?
Ja sitten vanhemmille: Keitä on käyty virpomassa?

Minä äitini ja isäni virvoin, kun on tuosta tullut perinne ja olen melko huono pääsemään perinteistä eroon. Ja minua ei olla käyty virpomassa. (kas kummaa! -12v.)
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: Offtopic

Post by koodaaja »

Chaosworm wrote:Hyvää palmusunnuntaiaamua!

Nyt tulee kysymys niille nuoremmille foorumin jäsenille: Ketkäs on käynyt virpomassa?
Ja sitten vanhemmille: Keitä on käyty virpomassa?

Minä äitini ja isäni virvoin, kun on tuosta tullut perinne ja olen melko huono pääsemään perinteistä eroon. Ja minua ei olla käyty virpomassa. (kas kummaa! -12v.)
Mitä varten nuoremmille? Itse en vaivautunut, mutta molemmat isosiskoni kävivät virvoskelemassa pikkuveljen kanssa, juuri palasivat kotiin. Minutkin virpoivat vielä koko sakki.
nevssons
Devoted Member
Posts: 503
Joined: Sun Jan 13, 2008 5:02 pm

Re: Offtopic

Post by nevssons »

En ole koskaan virponut enkä tule virpomaankaan! (en ole kauhea makean ystävä(outoa 12 vuotiaaks?))

ja piti vielä vääntää gimpillä vähän parempi ruohikko:
Image
Koodarina kohtalainen, henkilönä vittumainen
Image
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: Offtopic

Post by Koodiapina »

Firefox bugaa tai tän sivun tekijä on ollu aika järkevä... Kuvaa EI ole muokattu!
Image

EDIT: Ja noi vielä lisääntyy jos liikuttaa hiirtä :P
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Offtopic

Post by Awaclus »

koodaaja wrote: Mitä varten nuoremmille? .
No kun ajattelin että vanhemmat ihmiset eivät viitsi. No, toisaalta eihän sitä kukaan kielläkään.
Mysterius Coder
Active Member
Posts: 133
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:13 pm

Re: Offtopic

Post by Mysterius Coder »

Onhan sitä tullut virvottua. Täällä maalla kehtaa koputella oville enemmän. Viimi vuonna taisi olla jo viimeinen kerta, ellei noita pienempiä vielä joudu saattamaan. Eivätköhän täst-edes pärjää itsekseen.
Kyllä minä osaan, mutta kun mieli on tällasen kaaoksen vallassa, niin ei siitä mitään tule.
iTKEVAnAKKI
Advanced Member
Posts: 335
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:55 pm
Location: Siellä jossain

Re: Offtopic

Post by iTKEVAnAKKI »

Ite ku oon näin hemmetin kaksmielinen, ni huvittavaa lukee näitä pääsiäis juttuja :lol: tietämättömille: virpomisella voi tarkottaa myös käteenvetämistä Parhaimman sanoi koodaaja: "Itse en vaivautunut, mutta molemmat isosiskoni kävivät virvoskelemassa pikkuveljen kanssa, juuri palasivat kotiin. Minutkin virpoivat vielä koko sakki." ;)
Onko muuten muita oikein pahasti kaksmielisiä?
Projektit:
Joku projekti meneillään... Mitähän siitäkin tulee ;)
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: Offtopic

Post by koodaaja »

Köh, kiitos nyt hienosta quotesta.Täytyy kyllä pitkästä aikaa myöntää, että moinen idioottimaisuus kävi kyrsimään.

Ja kyllä, virpomisella on tuommoinenkin merkitys, senhän tietää (lähes) jokainen. Mutta tarkoittaahan ihkukin hevosen kiveksissä olevaa syylää, ja tästä tuskin on pahasti sanaa käyttäneille naureksittu, kun käyttivät sitä eri merkityksessä. Ja eiköhän asiayhteydestä tyhmempikin - tai kaksimielisempikin - käsitä, mistä puhutaan.

Itsekin on toki tullut kaksimielistä huumoria harrastettua oikein urakalla, muttei enää pahasti viime aikoina.
Thomazu
Active Member
Posts: 179
Joined: Tue Aug 28, 2007 7:28 am

Re: Offtopic

Post by Thomazu »

Itse en ole käynyt ikinä virpomassa enkä mene. Kyllä vanhempani yrittivät minua saada lähtemään virpomaan silloin pienempänä mutta en suostunut, ja nyt olenkin jo mielestäni liian vanha moiseen.
Image
mza
Newcomer
Posts: 20
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:34 pm

Re: Offtopic

Post by mza »

Eipä ole tullut käytyä foorumeilla moneen kuukauteen, vaikka ircissä joskus olen käväissytkin. Näyttää ensisilmäyksellä siltä, ettei cb piireissä ole mitään erityisen merkittävää nyt viimeiseen puoleen vuoteen tapahtunutkaan, korjatkaa jos olen väärässä. :) 8-)
otto90x
Advanced Member
Posts: 349
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:00 pm
Location: Lapinjärvi, Finland
Contact:

Re: Offtopic

Post by otto90x »

iTKEVAnAKKI wrote:Onko muuten muita oikein pahasti kaksmielisiä?
Onhan täällä. Tulee kaikki ajateltua aina "silleen", mutta jotenkin se on kyllä alkanut vähentymään, kummaa.
Otto Martikainen a.k.a. MetalRain, otto90x, kAATOSade.
Runoblogi, vuodatusta ja sekoiluja.
iTKEVAnAKKI
Advanced Member
Posts: 335
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:55 pm
Location: Siellä jossain

Re: Offtopic

Post by iTKEVAnAKKI »

mza wrote:Eipä ole tullut käytyä foorumeilla moneen kuukauteen, vaikka ircissä joskus olen käväissytkin. Näyttää ensisilmäyksellä siltä, ettei cb piireissä ole mitään erityisen merkittävää nyt viimeiseen puoleen vuoteen tapahtunutkaan, korjatkaa jos olen väärässä. :) 8-)
Ei oo tapahtunu ei... Ainakaan omasta mielestäni. Itelläniki on koodaus ja foorumilla käynti vähentyny.

Vois jonkilaista projektia ruveta väsään, mutta ei huvittais yksin :D Vapaaehtosia?
Projektit:
Joku projekti meneillään... Mitähän siitäkin tulee ;)
Petse
Newcomer
Posts: 36
Joined: Thu Dec 20, 2007 7:29 am

Re: Offtopic

Post by Petse »

Ihan nyt vaan tuli mieleen... Missä on uusin viikkokisa :o ?
Auta minun kaupunkiani: http://timppacity.myminicity.com/ind. Et menetä mitään
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: Offtopic

Post by koodaaja »

Petse wrote:Ihan nyt vaan tuli mieleen... Missä on uusin viikkokisa :o ?
Ei tunnu olevan missään. Pientä paussia välillä? Tekee ihan hyvää sinänsä.

Vai lieneekö vain unohtunut..
M.R
Active Member
Posts: 102
Joined: Sat Dec 22, 2007 3:05 pm

Re: Offtopic

Post by M.R »

koodaaja wrote:
Petse wrote:Ihan nyt vaan tuli mieleen... Missä on uusin viikkokisa :o ?
Ei tunnu olevan missään. Pientä paussia välillä? Tekee ihan hyvää sinänsä.

Vai lieneekö vain unohtunut..
Vai ei keksi ideaa...
porzi
Active Member
Posts: 119
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:10 pm
Contact:

Re: Offtopic

Post by porzi »

Äkkiä se uusi kisa pystyyn... multa meni moni kisa ohi, kun on ollut niin paljon kiireitä (tällä uudella foorumilla ei ole paljon tullut pyörittyä), mutta nyt olisi taas aikaa väsätä jotain. Eli laitas nyt, Kuroneko äkkiä uusi kisa pystyyn tai delegoi tehtävä jollekkin toiselle, jos et itse halua/jaksa kisaa laittaa pystyyn.

Sillä mun on nyt pakko päästä tasoihin Harakan kanssa. :D
Voittoja viikkokisoissa: 3
http://fugufish.dy.fi/ | vanhat cb-pelini: http://porzi.arkku.net/old_games/
Vilsku_Guest

Re: Offtopic

Post by Vilsku_Guest »

Mistä johtuu et poltetut DVD elokuvat nykii mun koneella? Isoveljen uudessa koneessa ei nykinyt... Oisko mitään keinoa saada nykiminen loppumaan? (Samanlailla käy myös DVD soittimessa)
Harakka
Advanced Member
Posts: 430
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:08 pm
Location: Salo
Contact:

Re: Offtopic

Post by Harakka »

Innostuinpa taas mallintamaan jotain kun keksin osallistua Blender F1-kisaan. Ideana on siis tehdä blenderillä tulevaisuuden formula. Improvisoidun muutaman tunnin mallinnuksen jälkeen näytöltä löytyy star wars-tyylinen suihkumoottori.

ImageImage
ImageImage

Mitäs tykkäätte? :D
Peli piirtokomennoilla - voittaja, Virtuaalilemmikkipeli - voittaja,
Sukellusvenepeli - voittaja, Paras tileset - voittaja
Vaihtuva päähenkilö - voittaja, Autopeli - voittaja sekä
Hiirellä ohjattava peli - voittaja B)
User avatar
vilQuri
Active Member
Posts: 239
Joined: Wed Aug 29, 2007 6:25 pm
Location: Turku

Re: Offtopic

Post by vilQuri »

Harakka wrote:Innostuinpa taas mallintamaan jotain kun keksin osallistua Blender F1-kisaan. Ideana on siis tehdä blenderillä tulevaisuuden formula. Improvisoidun muutaman tunnin mallinnuksen jälkeen näytöltä löytyy star wars-tyylinen suihkumoottori.

Kuvia...

Mitäs tykkäätte? :D
Wow! Todella hieno, mutta virtaviivaisuutta voisi olla enemmän(tai noh, en oikeastaan tiedä kumpaan suuntaan se kulkee :mrgreen: ) vaikka itse en ole mikään huippu näissä asioissa. Missäs tuo "Blender F1" kisa oikeen mahtaa olla? Jos vaikka itekkin koittaisi väsätä jotain, en kyllä osaa blenderiä kunnolla käyttää :P
Locked