Offtopic

Muu yhteisön välinen keskustelu.
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Offtopic

Post by Awaclus »

Löysin tuossa äskettäin Airsoftista kiinnostuneille jännän sivun: 'klick'
Igr0
Active Member
Posts: 110
Joined: Thu Oct 02, 2008 8:04 pm
Location: Helsinki, Finland

Re: Offtopic

Post by Igr0 »

Käykääs ihmiset hyvät kattoo tätä. Itse ainakin allekirjotin tuon adressin.
Ozcar
Advanced Member
Posts: 439
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:43 pm
Location: Helsinki

Re: Offtopic

Post by Ozcar »

..Mielenkiintoista. Allekirjoitin, juu, vaikka olisi tietysti ensin pitänyt ottaa asiasta kunnolla selvää. Silti, jos se liippaa läheltäkään pakolaislain lieventämistä, niin minä olen vastaan prkl!

Päivän vitsi: http://www.adressit.com/internetille_aukioloajat

Edit: tarkempi tarkastelu paljastaa miehen takaa muutakin: KLIK
Last edited by Ozcar on Wed Dec 10, 2008 5:52 pm, edited 1 time in total.
Ratkaisit juuri universaaliongelman! Hienoa, ota keksi.

Filosofia on ajattelun taidetta, mutta sen maalari elää juoden apurahojaan masennukseensa.
MAVmaggot
Advanced Member
Posts: 468
Joined: Fri Aug 31, 2007 10:18 pm
Location: bitspace

Re: Offtopic

Post by MAVmaggot »

lol :D Olis kiva tietää miten ne ton aikoo tehä.
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: Offtopic

Post by MaGetzUb »

Sitten kun valtio huomaa, että internettiä ei einää käytetä paljoa ja ottavat drinksuja ideansa toteutumiseksi, nii he huomaavat että kaikki on ruvennu koodailemaan, ku ei keksi mitään luovaa työtä internetin menetyksen takia. Sitten ne rupeilee katkomaan sähköjä sen takia ettei kukaan koodailisi yö myöhään koneella. Tämän jälkeen valtio ottaa kännykät ja kaikki muut laitteet takavarikkoon.. Sitten aletaan ollakkin jo alkuajoissa. :x
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
User avatar
TheDuck
Devoted Member
Posts: 632
Joined: Sun Aug 26, 2007 3:51 pm
Location: C:\Program Files\Tuusula\

Re: Offtopic

Post by TheDuck »

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkom ... id=1624522
Paljon onnea vaan, paljon onnea vaan, paljon onnea hiiri, paljon onnea vaan!
^^
Viltzu
Guru
Posts: 1132
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:45 pm
Location: Alavieska
Contact:

Re: Offtopic

Post by Viltzu »

Joo-o.. Paljon onnea vaan minultakin :D että 40 vuotta :) Sehän hianoa? :D
MAVmaggot
Advanced Member
Posts: 468
Joined: Fri Aug 31, 2007 10:18 pm
Location: bitspace

Re: Offtopic

Post by MAVmaggot »

Onnea vain :D Minkähän näköinen vekotin hiiri oli silloin 40 vuotta sitten.. :geek:
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: Offtopic

Post by Koodiapina »

MAVmaggot wrote:Minkähän näköinen vekotin hiiri oli silloin 40 vuotta sitten..
Tällänen.
Olwi
Devoted Member
Posts: 557
Joined: Sun Dec 30, 2007 4:15 pm
Location: Muhos

Re: Offtopic

Post by Olwi »

Pelihiiri :D

Taas sairaana,ei voi mopolla ajella:(
Huuda mun ip:tä!
Thomazu
Active Member
Posts: 179
Joined: Tue Aug 28, 2007 7:28 am

Re: Offtopic

Post by Thomazu »

Onnistusoikohan koti konstein rakentaa pieni muotoinen muuntaja jolla muuntaa virtaa isommaksi? Kyse on siis vain muutaman voltin nostamisesta noin 6 voltilla.
Image
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: Offtopic

Post by MaGetzUb »

Kondensaattoreilla saattaisi onnistua? :)
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
User avatar
TheDuck
Devoted Member
Posts: 632
Joined: Sun Aug 26, 2007 3:51 pm
Location: C:\Program Files\Tuusula\

Re: Offtopic

Post by TheDuck »

Image

UGH!
^^
User avatar
Sami The Great
Advanced Member
Posts: 485
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:15 pm
Contact:

Re: Offtopic

Post by Sami The Great »

Thomazu wrote:Onnistusoikohan koti konstein rakentaa pieni muotoinen muuntaja jolla muuntaa virtaa isommaksi? Kyse on siis vain muutaman voltin nostamisesta noin 6 voltilla.
Ensinnäkin virran yksikkö ei ole voltti vaan ampeeri. Voltti on jännitteen yksikkö. Ja muuntajahan on aika yksinkertainen kapistus siinä on vain rautasydän ja 2 kelaa. Toisen kelan läpi johdetaan sähköä, jolloin syntyy sähkömagnetismia joka indusoituu toiseen kelaan muodostaen sähkövirtaa. Muodostunut sähkövirta ja sen ominaisuudet riippuvat siitä missä suhteessa kelojen ympäri kulkevat johtimet ovat toisiinsa. Ja vielä huomautus, että muuntaja ei toimi jos kytket sen paristoon, koska homma ei toimi tasavirralla jota saadaan patterista. Sinun tulee ensin muuttaa tasavirta vaihtovirraksi ennen muuntamista.
http://www.rockodilegames.com
CoolBasickin käyttäjä vuodesta 2004.
Thomazu
Active Member
Posts: 179
Joined: Tue Aug 28, 2007 7:28 am

Re: Offtopic

Post by Thomazu »

Arvelinkin että nuo käsitteet menevät minulla väärin.. Selvä, mutta kyllä tasavirtaa olen tässä käyttämässä.
Image
Ris
Active Member
Posts: 142
Joined: Wed Jul 02, 2008 8:27 pm

Re: Offtopic

Post by Ris »

Aikasta "flamewar" oli tuossa Jungle Fighter Ja Bunkker fighter topikissa. Jos joku postaa asiattomasti, tai jokin asia on huono, ole välittämättä siitä. Jokainen pyrkiköön hallitsemaan mielensä ja olemaan rauhallisesti. Niin Internetissä, kuin elämässäkin. Vaikka joku ärsyttäisikin, niin ei kannata välittää.

Seuraavan tekstin pitäisi olla itsestään selvä asia kaikille: Emme saa sortua haukkumaan asiattomasti ketään. Jokainen täällä on joskus ollut aloittelija, jokaisessa asiassa. Ilman aloittelijoita ei voisi olla mestareita.

Jokainen aloittaa pienestä. Minun ohjenuorani on ollut jo jonkin aikaa: Kunnioita toista ihmistä ja hyväksy se asia, että on olemassa erillaisia ihmisiä. Kaikesta ei voi pitää. Mutta joo, ihmisellä on ihmisen heikkoudet.

Niin ja jos joku haukkuu, niin ei siitä kannata välittää. Jokainen haukkuja tekee siinä vain itselleen hallaa.

Edit: Toistan, vaikka joku koittaisi kuinka ärsyttää mitenkä tahansa, ei se oikeuta haukkumaan ketään tai mitään.
Asiat kannattaa selvittää järkevästi puhumalla. Itse olen pärjännyt hyvin puhumalla, aina. Niin ja tuon jutun voi pysyvästi unohtaa. Tai tiedätte kyllä, mitä Pettis tai joku muu admin, silloin tekee, jos tuo juttu jatkuu. ;)

Niin ja -Z- tuo on vain sinun mielipiteesi ja kukaan ei toisten mielipidettä pysty muuttamaan. Kunnioittakaamme kuitenkin muitten mielipiteitä, vaikka ne eivät mieluisia olisivatkaan. Joten parasta on jättää tietyt sanomiset sanomatta.

Edit2, niin ja Temu92, tuo on vain minun mielipiteeni, mutta yleinen vinkkini kaikille on: Kannattaa hieman tavallista enemmän miettiä niitä seurauksia.
Last edited by Ris on Thu Dec 11, 2008 11:47 pm, edited 9 times in total.
User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: Offtopic

Post by -Z- »

Ris wrote:Aikasta "flamewar" oli tuossa topikissa. Jos joku postaa asiattomasti, tai jokin asia on huono, ole välittämättä
siitä. Jokainen pyrkiköön hallitsemaan mielensä ja olemaan rauhallisesti. Niin Internetissä, kuin elämässäkin.

Seuraavan tekstin pitäisi olla itsestään selvä asia kaikille: Emme saa sortua haukkumaan asiattomasti ketään. Jokainen täällä on joskus ollut aloittelija, jokaisessa asiassa. Ilman aloittelijoita ei voisi olla mestareita.

Jokainen aloittaa pienestä. Minun ohjenuorani on ollut jo jonkin aikaa: Kunnioita toista ihmistä ja hyväksy se asia, että on olemassa erillaisia ihmisiä. Kaikesta ei voi pitää. Mutta joo, ihmisellä on ihmisen heikkoudet.

Niin ja jos joku haukkuu, niin ei siitä kannata välittää. Jokainen haukkuja tekee siinä vain itselleen hallaa.
Tuo aloittelija-puhe oli kyllä täysin irrelevanttia. Lainaten aiempaa viestiäni:
Ja enhän minä muuten, mutta nämä Drag and Drop ohjelmat (ja etenkin niiden hehkuttajat) saavat sappeni kiehumaan. Ainoa tämän foorumin ennakkotapaus ei ollut sitkeintä sorttia ja saatiin poistumaan foorumilta melkein itsestään. Huono juttu on vain se, että myös tämän jääräpäisyys ja kapeakatseisuus olivat aivan minimaaliset nykyiseen kaveriin verrattuna. Silloin ei tarvinnut ruveta tappelemaan, mutta provosoidun kyllä aivan liian helposti kun vettä vaan heitetään lisää myllyyn.
Kyse oli siis tästä GM-fan(/g)boyismistä ja Gamemakerin paremmuuden julistamisesta.
Mutta ehkä koko juttu voidaan unohtaa ainakin siihen asti, kunnes Osmo lähettää tänne lisää pelejään.
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time
temu92
Web Developer
Web Developer
Posts: 1226
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:56 pm
Location: Gamindustri
Contact:

Re: Offtopic

Post by temu92 »

Screw it!

/emowrist

KKTHXBYE!
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Offtopic

Post by Awaclus »

Damnit!

Viimeiset 2 tuntia kulunut siihen, että vatsa on sekaisin. Ehkä ei pitäisi syödä niitä suklaakonvehteja, joissa on pähkinää.

EDIT: Missä välissä minulle on tullut sata viestiä lisää?
iTKEVAnAKKI
Advanced Member
Posts: 335
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:55 pm
Location: Siellä jossain

Re: Offtopic

Post by iTKEVAnAKKI »

Ostin eilen sitten Nokia 5800 puhelimen. Oli muuten erikoinen myyjä, ei meinannu suostua myymään sitä mulle vaan tuputti iPhonea, mutta sain kuitenki nokian itelleni... Reilun päivän testauksen jälkeen täytyy kyllä sanoa että paras puhelin mitä olen päässyt testaamaan(jep, parempi kuin iPhone, ei ehkä yhtä tyylikäs mutta parempi). Oikeastaan ainota ongelmia on että näyttö kääntyy vaakatasosta todella helposti takaisin pystyyn ja joitakin pikku bugeja oon huomannu, mutta ne varmaanki korjaantuvat päivityksissä. Tällä hetkellä ainut mitä kaipaisin on DivX tuki, joka varmaankin tulee pian. Myöskin kameran laadussa olis parantamista(varsinkin sisätiloissa kameraan tulee ihme ruutuja/pisteitä). Näyttö taas on aivan upea. Koneelta siirretyt valokuvat näyttävät puhelimessa paljon paremmilta kuin koneen ruudulla(vielä kun pääsis elokuvia kattoon).
Omasta mielestäni puhelin on tyylikkään näköinen enkä ymmärrä miks sitä haukutaan rumaksi... Ehkä edessä olevat näppäimet olisivat saanneet olla hieman tyylikkäämpia mutta eipä ne paljoo haittaa. Käyttöliittymä on hienon näköinen, mutta ei sisällä hienoja efektejä niinkuin iPhone. Myös multi-touch olis voinnut olla mukavempi, mutta eipä sekään mitään haittaa.

Muita joululajoja mitä uskon saavani on lacosten hajuvesi, boxereita, slipknot pipo ja kiintolevy jonka kyllä sain jo :D
Projektit:
Joku projekti meneillään... Mitähän siitäkin tulee ;)
Locked