Alien Assault 2

Jaa meneillään olevat projektisi tai valmiit pelit muun yhteisön kanssa täällä.
Post Reply
User avatar
KillBurn
Advanced Member
Posts: 339
Joined: Wed Aug 29, 2007 5:02 pm

Alien Assault 2

Post by KillBurn » Wed Sep 05, 2007 7:22 pm

Jatko osa koukuttavalle Alien Assaultille.
Pelin ideana on tappaa mahdollisimman paljon ruudun sivuilta rynniviä alieneita,
se onnistuu perus konssun lisäksi tavaroilla.
Uudistuksia on esim.
-Missions pelimuoto(sisältää paljon haastavia tehtaviä)
-kahdeksan tavaraa (health pack,4x damage,kill all,shield,copy,freezer,spider,gun tower)
-uusia taustoja
-ja paljon muita teknisiä,graafisia uudistuksia

TUTUSTU IHMEESSÄ TÄHÄN PELIIN

kopioi toi alla oleva hakuun jos ei linkki toimi,vai toimiiko sittenkään?.Tuola paikassa pitäisi olla myös muutama screenshotti
http://hosted.filefront.com/Ki11Burn
Sumu Games: Sam, Ur eye!

Elmo123

Re: Alien Assault 2

Post by Elmo123 » Fri Sep 07, 2007 7:50 pm

Vau, hieno peli :D ja sitä vielä vaikeuttaa se että pyssy ampuu vinoon :mrgreen: pistäppä viel lisää missioneja(jotka unlockataan tietysti),esim. "Kerää 100 lippua ilman pyssyä". Hienot grafiikat ja äänet, mutta
kuoleman jälkeen noi kuolleiden alienien ruumiit jää rumasti siihen alkuvalikkoon.
Onnea projektin edistämiseen!

User avatar
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: Alien Assault 2

Post by koodaaja » Fri Sep 07, 2007 8:30 pm

Itse en pitänyt sivulle ampuvasta pyssystä, ja olisit voinut käyttää tuota tähtäintä pelissäkin, kun se kerran on koko ajan näkyvissä. Tähtäys helpottuisi huomattavasti, vaikket muuttaisikaan sivulleampumissysteemiä. Ja ruumiit tosiaan jäivät näkyviin valikossa. Mutta nämä viat kun unohtaa, on kyseessä oiva räiskintä ;D vähän monipuolisuutta jäi kaipaamaan.

User avatar
KillBurn
Advanced Member
Posts: 339
Joined: Wed Aug 29, 2007 5:02 pm

Re: Alien Assault 2

Post by KillBurn » Fri Sep 07, 2007 9:00 pm

Kiva että pidätte, ja tuon alkuvalikko fiban yritän korjata.
Ei kai pelin nykyiset 12 tehtävää tai osa niistä ole liian vaikeita?
Sumu Games: Sam, Ur eye!

User avatar
Vouldenhaul
Active Member
Posts: 211
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:48 pm

Re: Alien Assault 2

Post by Vouldenhaul » Fri Sep 07, 2007 11:11 pm

Peli on kaikin puolin pätevä CoolBasic räiskinnäksi ja varsinkin grafiikka oli kunnossa. Sivullepäin ampuminen toimi kohtalaisen hyvin, koska alieneita tuli joka suunnasta.

Paljon pikkuhuomautettavaa löytyy... Ensinäkin kaikki alienit olivat samanlaisia ja vaikeustasoa kasvatettiin niitä lisäämällä. Lopputuloksena on, että aikansa pelattuaan ruudunpäivitys on vaipunut syvälle kuin Mariaanien hauta (maapallon syvin kohta). Eli paljon parempi olisi, jos kokoajan vihollisten määrä pysyisi samana, mutta pidemmän aikaa pelattuaan tulisi uudennäköisiä alieneita, jotka olisivat vahvempia.

Toinen juttu, josta tekee mieli valittaa on vähäiset uudistukset ykkösosaan. Grafiikka pitkälle samaa, samoin kuin pelimekaniikka. Kampanja taas ei ympäristön vuoksi pysty tarjoamaan muuta, kuin itseään toistavia tehtäviä (tapa 200, tapa 600, tapa 30 ilman esineitä ym. ym.). Vieläpä kampanjan vaikeustason jyrkkä nousu tekee hauskasta pelaamisesta yllättäen sadistisen vaikeaa ja tuskallista.

Plus/miinus lista:
+Grafiikka
+Sivullepäin ampumien
+Muutkin perusasiat kunnossa

-Ei tarpeeksi uutta edelliseen osaan
-Kun tarpeeksi vihuja ruudunpäivitys kärsii
-Kaikki vihut samanlaisia
-Itseään toistavat tehtävät kamppanjassa
-Kampanjan vaikeustason jyrkkä nousu

Kouluarvosanana 7+. Pelistä jäi viimeistelty maku, mutta samalla sai heti huomata, että ykkösosasta ei olla uskallettu/jaksettu kunnolla irroittautua. Parhaimpana tämä mielestäni edelleenkin on kaverin kanssa moninpelinä, jolloin on enemmän taktikoinnin mahdollisuutta. Itse suosittelen kaikille, jotka eivät ennen ole kokeilleet, mutta ykkösosan pelaajien tuskin kannattaa ladata suurien mullistusten toivossa.
Some stories can't be told by words...
Some legends are meant to die...
Some bloodlines must come to an end...


Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
Sneaking Out 12.06.2008

User avatar
KillBurn
Advanced Member
Posts: 339
Joined: Wed Aug 29, 2007 5:02 pm

Re: Alien Assault 2

Post by KillBurn » Sat Sep 08, 2007 10:19 am

Massiivinen kommentti vouldenhaul.
Mitenkä muuten vaikeustasoa voisi nostaa kun vihollisia lisäämällä ja aikarajoja muuntamalla?
Ei minulla peli hidastele koskaan?Kun tappaa paljon keralla tulee "matrix" efekti tarkoituksella.
Oletko pelannut pelin läpi asti?.
ja toi 7+ on VÄHÄN liian huono, itse ainakin olen jäänyt peliin koukkuun...
Last edited by KillBurn on Sat Sep 08, 2007 10:40 am, edited 1 time in total.
Sumu Games: Sam, Ur eye!

User avatar
_machine
Newcomer
Posts: 14
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:19 pm

Re: Alien Assault 2

Post by _machine » Sat Sep 08, 2007 10:35 am

KillBurn wrote:Massiivinen kommentti vouldenhaul.
Mitenkä muuten vaikeustasoa voisi nostaa kun vihollisia lisäämällä ja aikarajoja muuntamalla?
Ei minulla peli hidastele koskaan?
Oletko pelannut pelin läpi asti?.
ja toi 7+ on VÄHÄN liian huono, itse ainakin olen jäänyt peliin koukkuun...
Vaikeustason nostamiseksi voisit tehdä vihollisia, jotka ovat nopeaampia ja tappavampia.
Ja btw, tuo kommenti arvosanasta on mielestäni hieman omanperseennuolemista.
Kuten Vouldenhaul sanoi, ei eroa ensimmäiseen osaan ole paljon, joten
oma arvosanani on 8.
[PC][Wii][GC][N64][GBC]
-Up the Irons!

User avatar
KillBurn
Advanced Member
Posts: 339
Joined: Wed Aug 29, 2007 5:02 pm

Re: Alien Assault 2

Post by KillBurn » Sat Sep 08, 2007 10:42 am

Uusia vihollisia sunnittelen koko ajan ja toi arvosana on vain oma mielipiteeni
Sumu Games: Sam, Ur eye!

User avatar
Murskaaja
Member
Posts: 92
Joined: Tue Aug 28, 2007 8:19 pm
Contact:

Re: Alien Assault 2

Post by Murskaaja » Sat Sep 08, 2007 2:10 pm

KillBurn wrote:ja toi 7+ on VÄHÄN liian huono, itse ainakin olen jäänyt peliin koukkuun...
Aika raju kommentti. Itse en pelintekijänä lähtisi arvostelemaan pelaajien (asiakkaiden) mielipiteitä, oli ne minkälaisia tahansa. Hyvä kuitenkin, että oma peli jaksaa tekijäänsä kiinnostaa. Se on yleensä merkki jatkuvasta kehitystyöstä.

Sitten pelistä. Ensimmäistä osaa en ole pelannut, joten itselleni pelistä jäi ihan hyvät fiilikset. Sivulle ampuminen oli virkistävää vaihtelua muihin räiskintöihin ja peli pyöri liukkaasti jopa ikivanhalla kannettavallani. Kaiken kaikkiaan ihan mukavaa perusmättöä.
ASCII star wars Xtreme | Cool Bombers | Combat (kehitteillä)

RedShadow productions

User avatar
Vouldenhaul
Active Member
Posts: 211
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:48 pm

Re: Alien Assault 2

Post by Vouldenhaul » Sun Sep 09, 2007 6:39 pm

KillBurn wrote:Massiivinen kommentti vouldenhaul.
Mitenkä muuten vaikeustasoa voisi nostaa kun vihollisia lisäämällä ja aikarajoja muuntamalla?
Ei minulla peli hidastele koskaan?Kun tappaa paljon keralla tulee "matrix" efekti tarkoituksella.
Oletko pelannut pelin läpi asti?.
ja toi 7+ on VÄHÄN liian huono, itse ainakin olen jäänyt peliin koukkuun...
Tuohon ekaan kysymykseen vastaus on, että vaikkapa voimakkaampia vihollisia tekemmällä. Ja läpi en ole päässyt, vaikka jonkin verran aikaa noihin tehtäviin uhrasinkin.

Itse yleensä arvostelen aika kovalla kädellä noita pelejä. CB:n parhaimmatkin pelit saisivat vain jotain 9+. Eihän muuten pelissä suurta vikaa ollut, mutta se oli itseään toistava, sekä liian vaikea. Grafiikat, pelattavuus ym. olivat kyllä kohdallaan. No jatka kehittelyä ja yritä poistaa noita suurempia ongelmia. Alien Assault 3:n toivoisi sisältävän jo jotain radikaalisti uutta... ;)
Some stories can't be told by words...
Some legends are meant to die...
Some bloodlines must come to an end...


Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
Sneaking Out 12.06.2008

User avatar
KillBurn
Advanced Member
Posts: 339
Joined: Wed Aug 29, 2007 5:02 pm

Re: Alien Assault 2

Post by KillBurn » Mon Sep 10, 2007 5:52 pm

Alien Assault 3:sta Ollaan suunnittelemassa ja pelin koodaajaksi on vaihtunut Galgoneer joten voimme
toteuttaa paljon parempia ideoita ja tehokkaammin. Muutamana esimerkkinä uutuuksista mm. uusia vihollisia,
suurempi kartta,"3D"...
Sumu Games: Sam, Ur eye!

User avatar
temu92
Web Developer
Web Developer
Posts: 1226
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:56 pm
Location: Gamindustri
Contact:

Re: Alien Assault 2

Post by temu92 » Mon Sep 10, 2007 6:48 pm

Suosittelen kyllä tekemään kakkososan ensin valmiiksi ennen kun lähette jo tekemään kolmososaa.

User avatar
KillBurn
Advanced Member
Posts: 339
Joined: Wed Aug 29, 2007 5:02 pm

Re: Alien Assault 2

Post by KillBurn » Mon Sep 10, 2007 7:17 pm

Alien Assault 2 on jo valmis.
Sumu Games: Sam, Ur eye!

User avatar
Mysterius Coder
Active Member
Posts: 133
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:13 pm

Re: Alien Assault 2

Post by Mysterius Coder » Thu Sep 13, 2007 4:25 pm

Vouldenhaul wrote:
Plus/miinus lista:
+Grafiikka
+Sivullepäin ampumien
+Muutkin perusasiat kunnossa

-Ei tarpeeksi uutta edelliseen osaan
-Kun tarpeeksi vihuja ruudunpäivitys kärsii
-Kaikki vihut samanlaisia
-Itseään toistavat tehtävät kamppanjassa
-Kampanjan vaikeustason jyrkkä nousu
Samaa mieltä. Jäin koukkuun tähän....joo nyt loppu kirjottelu...PELAAMAAN! KOuluarvosana: 8+ Ja nyt sitä AA3 kehiin!
Kyllä minä osaan, mutta kun mieli on tällasen kaaoksen vallassa, niin ei siitä mitään tule.

User avatar
KillBurn
Advanced Member
Posts: 339
Joined: Wed Aug 29, 2007 5:02 pm

Re: Alien Assault 2

Post by KillBurn » Fri Sep 14, 2007 1:13 pm

AA3 kehittely on jäänyt vähäiseen koeviikon takia mutta kun se on ohi niin lupaan AA3:n ilmestyvän.ette tule pettymään
Sumu Games: Sam, Ur eye!

User avatar
MAVmaggot
Advanced Member
Posts: 468
Joined: Fri Aug 31, 2007 10:18 pm
Location: bitspace

Re: Alien Assault 2

Post by MAVmaggot » Sat Sep 29, 2007 5:23 pm

latauslinkki vois olla vähän suorempi.

plussaa:
*musiikki
*graffat
*ja muut.

lisää:
missioneja ja bonuskamoja enemmän

Loppujen lopuksi pienellä hiomisella tulee hyvä peli ;)

User avatar
elmo123
Active Member
Posts: 153
Joined: Sun Sep 09, 2007 4:19 pm

Re: Alien Assault 2

Post by elmo123 » Mon Oct 29, 2007 3:42 pm

Kyllä tuo toka missioni on vaikeampi kuin eka :? Kun ruudulla oli paljon alieneja ja otin Kill all-bonuksen nii kaikki ei kuollu :(
Lisäksi tuosta kloonista (joka on itse asiassa nukke jonka kimppuun ne alienit käy) voisi muokata aikarajan tilalle kestävyyden.
Eli alienit eka raapii sen rikki ja vasta sen jälkeen ne hyökkää pelaajan kimppuun :D vois vielä tehä sille rikkoutumisvaiheet:

1.kestävyys>75: hyväkuntoinen nukke
2.kestävyys<76 ja >50: hiukan raadeltu, keskinkertainen kunto
3.kestävyys<51 ja >25: pahemmat raapimisjäljet, huonokuntoinen nukke
4.kestävyys<26: pahin mahdollinen vahinko, ei enää mitään jäljellä.

superasebonuksen vois vielä lisätä:
Saa aseen, joka ampuu sivuille,eteen ja taakse, nopeana sarjana, kestäisi esim.15 sekutia
Kiinnostuin pelien tekemisestä ennen 1. luokkaa.
Sitten 3. luokalla tuli CB. Ja siitä se alkoi.

Blender! TF2! CB! Game Maker! Nokia-mollaus! Kitaransoitto! Breakdance! MadTracker! Minecraft!

Zamori
Newcomer
Posts: 12
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:34 pm

Re: Alien Assault 2

Post by Zamori » Mon Oct 29, 2007 10:00 pm

Aika samanlainen kuin ensimmäinenkin. HMM... kuuluuko pelaajan päästä ruudun ulkopuolelle? kouluarvosana 6½

Post Reply