Page 17 of 22
Re: Pikku pelit
Posted: Thu Jun 10, 2010 8:20 pm
by Knoy
Duunailin pienen pelin nimi on City Runner
Grafiikkaan käytin aikaa jonkin aikaa... (Hahmon spriteen)
Idea: Hyppää porttien ohi niin kauan kuin pystyt!
Näppäimet:
Z - Hyppää (Jos on maassa)
X - Spurttaa (Jos on maassa) - Laskeutuu alas nopeammin (Jos on ilmassa)
Kuva:
Ajattelin jatkaa pelin kehittelyä ja tehdä siitä jonkin kokoisen projektin, mutta ensimmäinen osa nyt tänne kun kerron on näin pieni.
Edit: Bugi korjattu.
Re: Pikku pelit
Posted: Thu Jun 10, 2010 9:09 pm
by skinkken
Knoy wrote:Edit: Bugi korjattu.
Ainakin siinä on sellainen bugi että ukko jumittuu välillä seinään.
Re: Pikku pelit
Posted: Thu Jun 10, 2010 9:10 pm
by Knoy
skinkken wrote:Knoy wrote:Edit: Bugi korjattu.
Ainakin siinä on sellainen bugi että ukko jumittuu välillä seinään.
Se bugi tuli kun korjasin ensimmäisen bugin, korjaan juuri nyt tuota bugia.
Re: Pikku pelit
Posted: Thu Jun 10, 2010 10:29 pm
by -Z-
Knoy wrote:Duunailin pienen pelin nimi on City Runner
Grafiikkaan käytin aikaa jonkin aikaa... (Hahmon spriteen)
Idea: Hyppää porttien ohi niin kauan kuin pystyt!
Näppäimet:
Z - Hyppää (Jos on maassa)
X - Spurttaa (Jos on maassa) - Laskeutuu alas nopeammin (Jos on ilmassa)
Kuva:
Ajattelin jatkaa pelin kehittelyä ja tehdä siitä jonkin kokoisen projektin, mutta ensimmäinen osa nyt tänne kun kerron on näin pieni.
Edit: Bugi korjattu.
Osuin ensimmäisellä hypyllä alas tullessa portin alaosaan ja peli jäi ilmeisesti loputtomaan looppiin.
Re: Pikku pelit
Posted: Thu Jun 10, 2010 10:31 pm
by Knoy
Okei bugien pitäisi nyt olla korjattu.
Spurtilla pääsee nyt seinän läpi...
Tuo bugi oli varsinainen mysteeri, siilä pelissä ei ollut kuin 1 looppi ja se oli pää silmukka, mikään muu pelin osa ei voinut toistua useasti...
Peli vaan pysähtyi kun osui tolpan alaosaan...
Re: Pikku pelit
Posted: Thu Jun 10, 2010 11:04 pm
by Someday coder
Hyvä peli kyll, ja toi seinän läpi juokseminen johtuu varmaan siitä, että ukkeli spurttaa pidemmän matkan yhdessä framessa mitä seinä on paksu. Yks mahollisuus ainaki. Ilman viilunkia pääsin 34 seinää.
Re: Pikku pelit
Posted: Fri Jun 11, 2010 12:38 am
by MaGetzUb
Aika hienoa kun tyyppi putoaa heti alussa seinän läpi.
Re: Pikku pelit
Posted: Fri Jun 11, 2010 10:03 am
by Knoy
Nyt pitäisi olla suurin osa bugeista korjattu, Juoksemalla ei pääse enää seinän läpi eikä kentän oikean reunan yli, ei (pitäisi) voida hyppiä kaiken maailman seinän läpi...
Edit: Ainiin vaikeus astetta nostettu kun peli oli hieman liika helppo...
Re: Pikku pelit
Posted: Fri Jun 11, 2010 10:14 am
by Someday coder
Nyt fps tippuu puoleen kun hyppää? Ja toi on kyllä hyvä, että mitä pidempään painaa hyppyä sitä korkeammalle hyppää.
E: Ja BTW joku tunnelmallinen musiikki olisi hieno taustalle.
Re: Pikku pelit
Posted: Fri Jun 11, 2010 10:19 am
by Awaclus
Knoy wrote:Edit: Ainiin vaikeus astetta nostettu kun peli oli hieman liika helppo...
Nyt peli taas on liian vaikea. Ohjaus voisi olla kiva olla nuolinäppäimistä (ylänuoli hyppää, oikea spurttaa). Muuten ihan hyvä peli.
Re: Pikku pelit
Posted: Fri Jun 11, 2010 10:23 am
by Knoy
Vaikea sanoa miksi Fps tippuu itselläni peli pyörii kokoajan 60 fps kohdalla...
Hypyn tein suunnilleen näin:
If KeyHit() Then Hyppää=10
If Hyppää>0 Then
Hyppää-1
If KeyDown()Nosto+3.2
Endif
If Nosto>-25 then Nosto-0.9
TranslateObject ...,Run(Juokseeko),Nosto
Re: Pikku pelit
Posted: Fri Jun 11, 2010 4:55 pm
by -Z-
Noniin, nyt toimii kunnolla. Ennätykseksi muodostui 24.
Re: Pikku pelit
Posted: Sat Jun 12, 2010 6:32 pm
by MaGetzUb
Siltkin heti alussa tippuu seinän läpi ja fps tuntuu olevan HIIDASS....
Re: Pikku pelit
Posted: Sat Jun 12, 2010 9:17 pm
by Koodari
Lehmänammuntapeli
Pelissä yritetään ampua tulta piereskeleviä lehmiä!
Re: Pikku pelit
Posted: Sun Jun 13, 2010 10:45 am
by jokunen
Tässä olisi ristinolla, isolla ruudulla, 30*30. Tekoäly on hyvä mielestäni, lukuun ottamatta pieniä bugeja.
Code: Select all
SCREEN 600,600
Dim Ruutu(30,30) As Byte //Unohdin nollat =)
Dim pois As Byte //Milloin löydettiin oikea kohta
Dim x As Integer //väliaikaiset...
Dim y As Integer
Dim i As Integer
///////////Tekoälyyn////////////
Dim Arvo As Byte//Suurin väliaikainen arvo
Dim Arvo1 As Byte //Polun arvo, Vaaka
Dim Arvo2 As Byte //Pysty
Dim Arvo3 As Byte //Viisto(Ylhäältä oikealta)
Dim Arvo4 As Byte //Viisto(alhaalta oikealta)
Dim Maa1 As Byte //Polun Maa, Vaaka
Dim Maa2 As Byte //Pysty
Dim Maa3 As Byte //Viisto(Ylhäältä oikealta)
Dim Maa4 As Byte //Viisto(alhaalta oikealta)
Dim Päätty1 As Byte //Milloin polku päättyy
Dim Päätty2 As Byte
Dim Päätty3 As Byte
Dim Päätty4 As Byte
//Suurimmat
Dim RuudunArvot As Byte //Arvot
Dim RuudunArvotX As Byte //Sijainti
Dim RuudunArvotY As Byte
Dim RuudunArvo As Byte //Suurin (ratkaiseva)
//Pisteytys
Const Tyhjä = 6 //Tärkein
Const Pelaaja = 13
Const Tietokone = 14
Const Kerroin = 3 //Piste kerroin
Dim Kerroin1 As Byte //Sarjat huomataan paremmin
Dim Kerroin2 As Byte
Dim Kerroin3 As Byte
Dim Kerroin4 As Byte
/////////////////////////////////
Dim Määrä As Byte
Määrä = 5
Puhdista()
Repeat
pois = 0
For x=20 To 600 Step 20
For y=20 To 600 Step 20
Color cbwhite
Line x,0,x,600 //Ylhäältä alas
Line 0,y,600,y//Vasemmalta oikealle
If pois = 0 And MouseHit(1) And MouseX() <= x And MouseY() <= y
If Ruutu(x/20,y/20) = Tyhjä
Ruutu(x/20,y/20) = Pelaaja
pois = 1
Else
pois = 2
EndIf
EndIf
If Ruutu(x/20,y/20) = Pelaaja
Color cbgreen
Box x-19,y-19,19,19
ElseIf Ruutu(x/20,y/20) = Tietokone
Color cbred
Box x-19,y-19,19,19
EndIf
Next y
Next x
If pois =1
Gosub Tarkistus
Gosub Tietokone
Ruutu(RuudunArvotX, RuudunArvotY) = Tietokone
Color cbred
Box RuudunArvotX*20-19,RuudunArvotY*20-19,19,19
RuudunArvot = 0
RuudunArvo = 0
RuudunArvotX = 0
RuudunArvotY = 0
Gosub Tarkistus
EndIf
DrawScreen
Forever
Tarkistus:
Arvo1 = 0
Arvo2 = 0
Arvo3 = 0
Arvo4 = 0
For x=1 To 30
For y=1 To 30
If Ruutu(x,y) > Tyhjä
For i=0 To Määrä
pois = 1
If Ruutu(x,y) = Ruutu(x+i,y)
Arvo1 = Arvo1 + 1
pois = 0
EndIf
If Ruutu(x,y) = Ruutu(x,y+i)
Arvo2 = Arvo2 + 1
pois = 0
EndIf
If Ruutu(x,y) = Ruutu(x+i,y+i)
Arvo3 = Arvo3 + 1
pois = 0
EndIf
If Ruutu(x,y) = Ruutu(x+i,y-i)
Arvo4 = Arvo4 + 1
pois = 0
EndIf
If pois = 1
Exit
EndIf
Next i
If Max(Arvo1,Max(Arvo2,Max(Arvo3,Arvo4))) >= Määrä
Voitto(Ruutu(x,y))
EndIf
Arvo1 = 0
Arvo2 = 0
Arvo3 = 0
Arvo4 = 0
EndIf
Next y
Next x
Return
Tietokone:
ClearText
For x=1 To 30
For y=1 To 30
If Ruutu(x,y) = Tyhjä
For i=-Määrä-1 To Määrä-1
If i >< 0
If x+i >= 1 And x+i <= 30 And Päätty1 = 0
If Ruutu(x+i,y) = Tyhjä
Arvo1 = Arvo1 + Ruutu(x+i,y)
Kerroin1 = 1
ElseIf Maa1 = Ruutu(x+i,y) Or Maa1 = 0
Kerroin1 = Kerroin1 * Kerroin
Arvo1 = Arvo1 + Ruutu(x+i,y) - Abs(i) + Kerroin1
Maa1 = Ruutu(x+i,y)
Else
Päätty1 = 1
Arvo1 = Arvo1/2
EndIf
EndIf
If y+i >= 1 And y+i <= 30 And Päätty2 = 0
If Ruutu(x,y+i) = Tyhjä
Arvo2 = Arvo2 + Ruutu(x,y+i)
Kerroin2 = 1
ElseIf Maa2 = Ruutu(x,y+i) Or Maa2 = 0
Kerroin2 = Kerroin2 * Kerroin
Arvo2 = Arvo2 + Ruutu(x,y+i) - Abs(i) + Kerroin2
Maa2 = Ruutu(x,y+i)
Else
Päätty2 = 1
Arvo2 = Arvo2/2
EndIf
EndIf
If x-i >= 1 And x-i <= 30 And y-i >= 1 And y-i <= 30 And Päätty3 = 0
If Ruutu(x-i,y-i) = Tyhjä
Arvo3 = Arvo3 + Ruutu(x-i,y-i)
Kerroin3 = 1
ElseIf Maa3 = Ruutu(x-i,y-i) Or Maa3 = 0
Kerroin3 = Kerroin3 * Kerroin
Arvo3 = Arvo3 + Ruutu(x-i,y-i) - Abs(i) + Kerroin3
Maa3 = Ruutu(x-i,y-i)
Else
Päätty3 = 1
Arvo3 = Arvo3/2
EndIf
EndIf
If x+i >= 1 And x+i <= 30 And y-i >= 1 And y-i <= 30 And Päätty4 = 0
If Ruutu(x+i,y-i) = Tyhjä
Arvo4 = Arvo4 + Ruutu(x+i,y-i)
Kerroin4 = 1
ElseIf Maa4 = Ruutu(x+i,y-i) Or Maa4 = 0
Kerroin4 = Kerroin4 * Kerroin
Arvo4 = Arvo4 + Ruutu(x+i,y-i) - Abs(i) + Kerroin4
Maa4 = Ruutu(x+i,y-i)
Else
Päätty4 = 1
Arvo4 = Arvo4/2
EndIf
EndIf
EndIf
Next i
Arvo = Max(Arvo1,Max(Arvo2,Max(Arvo3,Arvo4)))
Locate (x-1)*20, (y-1)*20
AddText arvo +""
If RuudunArvo < Arvo//Jos oli tähän mennessä paras niin muistiin vaan!
RuudunArvot = Arvo1 + Arvo2 + Arvo3 + Arvo4
RuudunArvotX = x
RuudunArvotY = y
RuudunArvo = Arvo
ElseIf RuudunArvot < Arvo1 + Arvo2 + Arvo3 + Arvo4 And RuudunArvo = Arvo
RuudunArvot = Arvo1 + Arvo2 + Arvo3 + Arvo4
RuudunArvotX = x
RuudunArvotY = y
RuudunArvo = Arvo
EndIf
EndIf
Arvo = 0
Arvo1 = 0
Arvo2 = 0
Arvo3 = 0
Arvo4 = 0
Maa1 = 0
Maa2 = 0
Maa3 = 0
Maa4 = 0
Kerroin1 = 1
Kerroin2 = 1
Kerroin3 = 1
Kerroin4 = 1
Päätty1 = 0
Päätty2 = 0
Päätty3 = 0
Päätty4 = 0
Next y
Next x
Return
Function Voitto(maa)
Color cbwhite
If maa = Tyhjä
Text 10,5, "Tasapeli"
ElseIf maa = Pelaaja
Text 10,5, "Pelaaja voitti"
Else
Text 10,5, "Tekoäly voitti"
EndIf
DrawScreen
ClearMouse()
WaitMouse
ClearMouse()
Puhdista()
EndFunction
Function Puhdista()
For x=1 To 30
For y=1 To 30
Ruutu(x,y) = Tyhjä
Next y
Next x
EndFunction
Re: Pikku pelit
Posted: Sun Jun 13, 2010 11:21 am
by Someday coder
Hienosti tehty tekoäly, sen verta laginen oli, että optimoin ja parantelin käytettävyyttä. Älä ota loukkauksena :D. Vaihdoin siis systeemin siihen, että kaikki liikkeet päivitetään tiettyyn kuvaan, joka piirretään sitten joka kerta kun looppi mennään läpi. Toimii sujuvasti.
E: Tekoälyssä on vaan yksi heikkous, kun laittaa kaksi kertaa kaksi palikkaa taktisesti, niin että siitä tulisi kaksi kolmen riviä kun lisää viidennen palikan, niin se ei huomaa sitä.
Code: Select all
SCREEN 600,600
SetWindow "Loading..."
Dim Ruutu(30,30) As Byte //Unohdin nollat =)
Dim pois As Byte //Milloin löydettiin oikea kohta
Dim x As Integer //väliaikaiset...
Dim y As Integer
Dim i As Integer
///////////Tekoälyyn////////////
Dim Arvo As Byte//Suurin väliaikainen arvo
Dim Arvo1 As Byte //Polun arvo, Vaaka
Dim Arvo2 As Byte //Pysty
Dim Arvo3 As Byte //Viisto(Ylhäältä oikealta)
Dim Arvo4 As Byte //Viisto(alhaalta oikealta)
Dim Maa1 As Byte //Polun Maa, Vaaka
Dim Maa2 As Byte //Pysty
Dim Maa3 As Byte //Viisto(Ylhäältä oikealta)
Dim Maa4 As Byte //Viisto(alhaalta oikealta)
Dim Päätty1 As Byte //Milloin polku päättyy
Dim Päätty2 As Byte
Dim Päätty3 As Byte
Dim Päätty4 As Byte
//Suurimmat
Dim RuudunArvot As Byte //Arvot
Dim RuudunArvotX As Byte //Sijainti
Dim RuudunArvotY As Byte
Dim RuudunArvo As Byte //Suurin (ratkaiseva)
//Pisteytys
Const Tyhjä = 6 //Tärkein
Const Pelaaja = 13
Const Tietokone = 14
Const Kerroin = 3 //Piste kerroin
Dim Kerroin1 As Byte //Sarjat huomataan paremmin
Dim Kerroin2 As Byte
Dim Kerroin3 As Byte
Dim Kerroin4 As Byte
/////////////////////////////////
Dim Määrä As Byte
Määrä = 5
Global tausta
tausta = MakeImage(600,600)
DrawToImage tausta
For x=20 To 600 Step 20
For y=20 To 600 Step 20
Color cbwhite
Line x,0,x,600
Line 0,y,600,y
Next y
Next x
DrawToScreen
Puhdista()
Repeat
SetWindow "Ristinolla"
pois = 0
DrawImage tausta,0,0
For x=20 To 600 Step 20
For y=20 To 600 Step 20
If pois = 0 And MouseHit(1) And MouseX() <= x And MouseY() <= y
If Ruutu(x/20,y/20) = Tyhjä Then
Ruutu(x/20,y/20) = Pelaaja
pois = 1
Else
pois = 2
EndIf
EndIf
Next y
Next x
If pois =1
SetWindow "Loading..."
Gosub Tarkistus
Gosub Tietokone
Ruutu(RuudunArvotX, RuudunArvotY) = Tietokone
Color cbred
Box RuudunArvotX*20-19,RuudunArvotY*20-19,19,19
RuudunArvot = 0
RuudunArvo = 0
RuudunArvotX = 0
RuudunArvotY = 0
Gosub Tarkistus
DrawToImage tausta
For x=20 To 600 Step 20
For y=20 To 600 Step 20
If Ruutu(x/20,y/20) = Pelaaja Then
Color cbgreen
Box x-19,y-19,19,19
ElseIf Ruutu(x/20,y/20) <> tyhjä And Ruutu(x/20,y/20) <> pelaaja Then
Color cbred
Box x-19,y-19,19,19
EndIf
Next y
Next x
DrawToScreen
EndIf
DrawScreen
Forever
Tarkistus:
Arvo1 = 0
Arvo2 = 0
Arvo3 = 0
Arvo4 = 0
For x=1 To 30
For y=1 To 30
If Ruutu(x,y) > Tyhjä
For i=0 To Määrä
pois = 1
If Ruutu(x,y) = Ruutu(x+i,y)
Arvo1 = Arvo1 + 1
pois = 0
EndIf
If Ruutu(x,y) = Ruutu(x,y+i)
Arvo2 = Arvo2 + 1
pois = 0
EndIf
If Ruutu(x,y) = Ruutu(x+i,y+i)
Arvo3 = Arvo3 + 1
pois = 0
EndIf
If Ruutu(x,y) = Ruutu(x+i,y-i)
Arvo4 = Arvo4 + 1
pois = 0
EndIf
If pois = 1
Exit
EndIf
Next i
If Max(Arvo1,Max(Arvo2,Max(Arvo3,Arvo4))) >= Määrä
Voitto(Ruutu(x,y))
EndIf
Arvo1 = 0
Arvo2 = 0
Arvo3 = 0
Arvo4 = 0
EndIf
Next y
Next x
Return
Tietokone:
ClearText
For x=1 To 30
For y=1 To 30
If Ruutu(x,y) = Tyhjä
For i=-Määrä-1 To Määrä-1
If i >< 0
If x+i >= 1 And x+i <= 30 And Päätty1 = 0
If Ruutu(x+i,y) = Tyhjä
Arvo1 = Arvo1 + Ruutu(x+i,y)
Kerroin1 = 1
ElseIf Maa1 = Ruutu(x+i,y) Or Maa1 = 0
Kerroin1 = Kerroin1 * Kerroin
Arvo1 = Arvo1 + Ruutu(x+i,y) - Abs(i) + Kerroin1
Maa1 = Ruutu(x+i,y)
Else
Päätty1 = 1
Arvo1 = Arvo1/2
EndIf
EndIf
If y+i >= 1 And y+i <= 30 And Päätty2 = 0
If Ruutu(x,y+i) = Tyhjä
Arvo2 = Arvo2 + Ruutu(x,y+i)
Kerroin2 = 1
ElseIf Maa2 = Ruutu(x,y+i) Or Maa2 = 0
Kerroin2 = Kerroin2 * Kerroin
Arvo2 = Arvo2 + Ruutu(x,y+i) - Abs(i) + Kerroin2
Maa2 = Ruutu(x,y+i)
Else
Päätty2 = 1
Arvo2 = Arvo2/2
EndIf
EndIf
If x-i >= 1 And x-i <= 30 And y-i >= 1 And y-i <= 30 And Päätty3 = 0
If Ruutu(x-i,y-i) = Tyhjä
Arvo3 = Arvo3 + Ruutu(x-i,y-i)
Kerroin3 = 1
ElseIf Maa3 = Ruutu(x-i,y-i) Or Maa3 = 0
Kerroin3 = Kerroin3 * Kerroin
Arvo3 = Arvo3 + Ruutu(x-i,y-i) - Abs(i) + Kerroin3
Maa3 = Ruutu(x-i,y-i)
Else
Päätty3 = 1
Arvo3 = Arvo3/2
EndIf
EndIf
If x+i >= 1 And x+i <= 30 And y-i >= 1 And y-i <= 30 And Päätty4 = 0
If Ruutu(x+i,y-i) = Tyhjä
Arvo4 = Arvo4 + Ruutu(x+i,y-i)
Kerroin4 = 1
ElseIf Maa4 = Ruutu(x+i,y-i) Or Maa4 = 0
Kerroin4 = Kerroin4 * Kerroin
Arvo4 = Arvo4 + Ruutu(x+i,y-i) - Abs(i) + Kerroin4
Maa4 = Ruutu(x+i,y-i)
Else
Päätty4 = 1
Arvo4 = Arvo4/2
EndIf
EndIf
EndIf
Next i
Arvo = Max(Arvo1,Max(Arvo2,Max(Arvo3,Arvo4)))
Locate (x-1)*20, (y-1)*20
If RuudunArvo < Arvo//Jos oli tähän mennessä paras niin muistiin vaan!
RuudunArvot = Arvo1 + Arvo2 + Arvo3 + Arvo4
RuudunArvotX = x
RuudunArvotY = y
RuudunArvo = Arvo
ElseIf RuudunArvot < Arvo1 + Arvo2 + Arvo3 + Arvo4 And RuudunArvo = Arvo
RuudunArvot = Arvo1 + Arvo2 + Arvo3 + Arvo4
RuudunArvotX = x
RuudunArvotY = y
RuudunArvo = Arvo
EndIf
EndIf
Arvo = 0
Arvo1 = 0
Arvo2 = 0
Arvo3 = 0
Arvo4 = 0
Maa1 = 0
Maa2 = 0
Maa3 = 0
Maa4 = 0
Kerroin1 = 1
Kerroin2 = 1
Kerroin3 = 1
Kerroin4 = 1
Päätty1 = 0
Päätty2 = 0
Päätty3 = 0
Päätty4 = 0
Next y
Next x
Return
Function Voitto(maa)
Color cbwhite
If maa = Tyhjä
Text 10,5, "Tasapeli"
SetWindow "Tasapeli"
ElseIf maa = Pelaaja
Text 10,5, "Pelaaja voitti"
SetWindow "Pelaaja voitti"
Else
Text 10,5, "Tekoäly voitti"
SetWindow "Tekoäly voitti"
EndIf
DrawScreen
Wait 1000
Puhdista()
EndFunction
Function Puhdista()
For x=1 To 30
For y=1 To 30
Ruutu(x,y) = Tyhjä
Next y
Next x
DeleteImage tausta
tausta = MakeImage(600,600)
DrawToImage tausta
For x=20 To 600 Step 20
For y=20 To 600 Step 20
Color cbwhite
Line x,0,x,600
Line 0,y,600,y
Next y
Next x
DrawToScreen
EndFunction
Re: Pikku pelit
Posted: Mon Jun 14, 2010 4:57 pm
by jaahas
täs olis mun väsäämä ruletti:
Re: Pikku pelit
Posted: Mon Jun 14, 2010 8:11 pm
by MrMonday
jaahas wrote:täs olis mun väsäämä ruletti:
Joo, oli kyllä hieno, mitä nyt grafiikat oli aika onnettomat, mutta ne nyt ei paljoa häirinneet
Loistava pikkupeli, tykkäsin
Re: Pikku pelit
Posted: Mon Jun 14, 2010 8:31 pm
by jaahas
MrMonday wrote:jaahas wrote:täs olis mun väsäämä ruletti:
Joo, oli kyllä hieno, mitä nyt grafiikat oli aika onnettomat, mutta ne nyt ei paljoa häirinneet
Loistava pikkupeli, tykkäsin
kyl mä paremmat grafiikat tekisin jos olis joku parempi ohjelma ku paint
Re: Pikku pelit
Posted: Mon Jun 14, 2010 8:37 pm
by TheDuck
jaahas wrote:MrMonday wrote:jaahas wrote:täs olis mun väsäämä ruletti:
Joo, oli kyllä hieno, mitä nyt grafiikat oli aika onnettomat, mutta ne nyt ei paljoa häirinneet
Loistava pikkupeli, tykkäsin
kyl mä paremmat grafiikat tekisin jos olis joku parempi ohjelma ku paint
Gimp, ilmainen, helppokäyttöinen ja sillä saa aikaan kaunista graffaa jos osaa käyttää.