Terrorist School

Jaa meneillään olevat projektisi tai valmiit pelit muun yhteisön kanssa täällä.
Post Reply
Bajaxo
Newcomer
Posts: 47
Joined: Fri Aug 01, 2008 3:49 pm
Contact:

Terrorist School

Post by Bajaxo »

Pelin tarina:
Pelissä olet Pakistanissa koulutettu terroristi, jonka on käsketty värväämään lisää nuoria miehiä joukkoihinsa. Otat tehtävän vastaan, ja koulutuspaikaksi otat vanhan kemikaalitehtaan, jossa on koulutustiloja.
Idea:
Sinun tulee kouluttaa kaikki opiskelijasi rakentamaan pommeja, tekemään kaappauksia, joissa otetaan panttivankeja sekä kaikkea terrorismimaista. Kouluta oppilaasi hyvin, jotteivät jää kiinni, tai pommit eivät räjähdäkään. Aina kun tehtävä onnistuu, saat vaihtelevan summan rahaa. Jos pommi-isku epäonnistuu, tai jotkut jäävät kiinni, tai panttivangit karkaavat menetät rahaa. Muista että, kaiken toiminnan täytyy olla erittäin salaista! Jos oppilaasi joutuu kiinni, hän ei saa paljastaa paikkaanne, jotkut kuitenkin pelkäävät että kuolevat ilman sanomista, ja kertovat, jolloin poliisit tekevät rynnäkön kouluun, jolloin teidän täytyy puolustautua ampumalla poliisit.

Peliin ehkä tulevaa:
Kauppa, josta ostetaan räjähdeaineet, yms.

tämmönen peli on siis suunnitteilla, johon tarvitsisin TODELLA paljon apua koska olen vielä aika uusi CB:n kanssa.
Last edited by Bajaxo on Mon Aug 04, 2008 10:53 am, edited 3 times in total.
Bajaxo Productions -CoolBasic games from year 2008!

Image
Vouldenhaul
Active Member
Posts: 211
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:48 pm

Re: Terrorist School

Post by Vouldenhaul »

Mitäköhän Atlantin toisella puolella tästä ajateltaisiin. Ideana aikas jänskän olonen... :D Mutta itse viestiin sen verran, että täällä on normaalisti ollut tapana, että jotain kuvia tai testiversiota laitetaan viestiin mukaan. Muuten ketju normaalisti lukitetaan ja sen saa taas auki, kun kirjoittelee jollekin modelle privaa, sitten kun jotain konkreettista on näyttää. Tälläiset lyhyet esittelyt tulevasta projektista voi laittaa vaikka tänne. ;)
Some stories can't be told by words...
Some legends are meant to die...
Some bloodlines must come to an end...


Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
Sneaking Out 12.06.2008
Bajaxo
Newcomer
Posts: 47
Joined: Fri Aug 01, 2008 3:49 pm
Contact:

Re: Terrorist School

Post by Bajaxo »

Kyl mul oli kuvii, ja olisin laittanu, mut nyt äske tää tietsi päätti päivittää ittesä, joten nyt lähti suunnitelmat, ja yks hahmotelma henkilöistä :(
Bajaxo Productions -CoolBasic games from year 2008!

Image
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: Terrorist School

Post by MaGetzUb »

Bajaxo wrote:tämmönen peli on siis suunnitteilla, johon tarvitsisin TODELLA paljon apua koska olen vielä aika uusi CB:n kanssa. Jos joku haluaisi opettaa Tilesterin käytön, olisin iloinen siitä.
No minäpä autan. Lueppa käyttö ohjeet.. :D Ja on tuola ongelmat alueella yksi topickki, jossa minä saarnasin tilesteristä... En muista vain topickin nimeä.

Itse porjoektisi idea kiinnostaa.. Sen toteuttaminen ei kuulosta hankalalta... (Omille ohjelmointi taidoilleni..) Mut mulla on tosi paljon tekemistä omani pelien kanssa... :)
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
MikkoK
Devoted Member
Posts: 813
Joined: Thu Jun 05, 2008 2:13 pm
Location: City 17

Re: Terrorist School

Post by MikkoK »

Onko tämä tekstipeli? Kuulostaa lupaavalta. Millanen peli tämä siis on, top down shooter? FPS? Tai jotain muuta?

Code: Select all

#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
Bajaxo
Newcomer
Posts: 47
Joined: Fri Aug 01, 2008 3:49 pm
Contact:

Re: Terrorist School

Post by Bajaxo »

Ylhäältä kuvattu managerointipeli sen kuuluis olla. Ei tekstipeli vaan, et hahmot liikkuu ja tekee omat juttusa, ja itse näät kaikki jutut lintuperspektiivistä.
Bajaxo Productions -CoolBasic games from year 2008!

Image
MikkoK
Devoted Member
Posts: 813
Joined: Thu Jun 05, 2008 2:13 pm
Location: City 17

Re: Terrorist School

Post by MikkoK »

Yritä tehdä pomminopetus/teko joksikin minipeliksi. :D Sillai et hiirel siirrellää osat paikoilleen ja jos tekee tietyn aikarajan sisäl oppilaat oppii nopeemmin/paremmin.

Code: Select all

#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
Bajaxo
Newcomer
Posts: 47
Joined: Fri Aug 01, 2008 3:49 pm
Contact:

Re: Terrorist School

Post by Bajaxo »

Ei ei ei! Siinä siis alus on 4-7 oppilasta, ja sun täytyy opettaa kuinka rakennetaan pommeja, kuinka tehdään kaappauksia, joissa otetaan panttivankeja, kuinka ollaan varovaisia poliisien lähellä jne. Siitä on tarkotus tulla ihan keskikokonen peli, eli ei liian isoa, muttei pientäkään
Bajaxo Productions -CoolBasic games from year 2008!

Image
MikkoK
Devoted Member
Posts: 813
Joined: Thu Jun 05, 2008 2:13 pm
Location: City 17

Re: Terrorist School

Post by MikkoK »

Onko tietoa koska ensimmäinen versio tulee ulos?

Code: Select all

#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
Olwi
Devoted Member
Posts: 557
Joined: Sun Dec 30, 2007 4:15 pm
Location: Muhos

Re: Terrorist School

Post by Olwi »

tämmönen peli on siis suunnitteilla, johon tarvitsisin TODELLA paljon apua koska olen vielä aika uusi CB:n kanssa.
Eli tuskin piiiiiiiiiitkään aikaan. Suunnittelin minäkin kaikenlaista kun olin aloittelija:P
Mielenkiintoinen idea,mutta riittäiskö koulutus sisällöksi?
Huuda mun ip:tä!
Bajaxo
Newcomer
Posts: 47
Joined: Fri Aug 01, 2008 3:49 pm
Contact:

Re: Terrorist School

Post by Bajaxo »

Ei, ku kyl siin sit on kaikki panttivankien pelatamiset yms. Muistakaa että tällä pelillä ei ole deadlinea, joten voin tehdä sen ihan milloin vain. Kunhan oppisin vain tuon koodin, niin sitten kyllä tulisi nopsaan valmista.
Bajaxo Productions -CoolBasic games from year 2008!

Image
Olwi
Devoted Member
Posts: 557
Joined: Sun Dec 30, 2007 4:15 pm
Location: Muhos

Re: Terrorist School

Post by Olwi »

Bajaxo wrote:Ei, ku kyl siin sit on kaikki panttivankien pelatamiset yms. Muistakaa että tällä pelillä ei ole deadlinea, joten voin tehdä sen ihan milloin vain. Kunhan oppisin vain tuon koodin, niin sitten kyllä tulisi nopsaan valmista.
Meikä on koodannu melkein 1,5vuotta(välillä koodaan kuukauden ja sit parin kuukauden tauko tms.) enkä vieläkää osaa niin hirveesti. Johtuu kyl osin minusta,mutta ei tätä niin nopeesti opi. Heh,pitäsköhän nyt alkaa tekemään niitä pelejä,jotka suunnittelin sillon kauan sit:D
Huuda mun ip:tä!
Bajaxo
Newcomer
Posts: 47
Joined: Fri Aug 01, 2008 3:49 pm
Contact:

Re: Terrorist School

Post by Bajaxo »

Noh noh, katotaa ny. Voi olla et tämä(kin) peli-idea jäätyy, kuten moni aikaisempikin... mut katotaan nyt. Se on yös siitä kiinni jos joku suostuu tulemaan mestariksi minulle ja opettamaan CB:n monenmoiset salat.
Bajaxo Productions -CoolBasic games from year 2008!

Image
Post Reply