Doom -slaughter

Jaa meneillään olevat projektisi tai valmiit pelit muun yhteisön kanssa täällä.
User avatar
ManualIntelligence
Newcomer
Posts: 38
Joined: Tue Sep 04, 2007 3:22 pm

Doom -slaughter

Post by ManualIntelligence » Tue Sep 04, 2007 3:38 pm

Doomista tehty kahden pelaajan räiskintäpeli joka on vasta ALPHA-asteella :( mutta laitoin sen jo jakoon. Peli on pure fiilistelyä! Tarkemmat tiedot ReadMe:ssä

[DELEETED]
Last edited by ManualIntelligence on Wed Nov 21, 2007 4:43 pm, edited 5 times in total.
Progress of "Target Humanity":
> Koukussa Kalastukseen 2
> Koukussa Kalastukseen
> RistiNolla 07
> Offlimits Minigolf

User avatar
regalis
Advanced Member
Posts: 268
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:44 pm

Re: Doom -slaughter

Post by regalis » Tue Sep 04, 2007 4:27 pm

En löytänyt tästä oikein mitään hyvää. :(

- Hahmot ovat sivulta kuvattuja ja kenttä ylhäältä?!
- Kävelyanimaatio on aivan liian nopea ja siinä on vain kaksi framea (?)
- Ampumisesta kuuluu todella omituinen ääni, taitaa johtua huonosta mikrofonista
- Kenttä on tyhjä

User avatar
ManualIntelligence
Newcomer
Posts: 38
Joined: Tue Sep 04, 2007 3:22 pm

Re: Doom -slaughter

Post by ManualIntelligence » Tue Sep 04, 2007 4:31 pm

-Kenttä yläviistosta, en jaksanut siihen panostaa heti.

-Animaatiossa on 4 framea, täytyypä hidastaa.

-Shotgunin ääni kärsi jostain syystä kun sen latasi nettiin, mitähän sillekkin tekisi :(

-Kenttä sekä oma pää on tyhjä, en keksi mitä sinnekin tunkisi..?
Progress of "Target Humanity":
> Koukussa Kalastukseen 2
> Koukussa Kalastukseen
> RistiNolla 07
> Offlimits Minigolf

User avatar
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: Doom -slaughter

Post by koodaaja » Tue Sep 04, 2007 4:37 pm

Objektien piirtojärjestys bugaa, eli mörökölli on ukon alla, vaikka seisoisi sen edessä. Lisäksi törmäys ei ole huippuluokkaa, haulikon hajonta on valtava ja kenttä on tylsä. Siitä voisi myös näkyä, että se on viistosta kuvattu.

User avatar
ManualIntelligence
Newcomer
Posts: 38
Joined: Tue Sep 04, 2007 3:22 pm

Re: Doom -slaughter

Post by ManualIntelligence » Tue Sep 04, 2007 5:21 pm

Pikku päivitys tehty: Maa on viistottu, ja ukkojen animaatiota hidastettu. En keksinyt miten tuota törmäystä voisi kehittää niin että se olisi laatikko-törmäys?
Progress of "Target Humanity":
> Koukussa Kalastukseen 2
> Koukussa Kalastukseen
> RistiNolla 07
> Offlimits Minigolf

User avatar
MAVmaggot
Advanced Member
Posts: 468
Joined: Fri Aug 31, 2007 10:18 pm
Location: bitspace

Re: Doom -slaughter

Post by MAVmaggot » Sat Sep 29, 2007 5:05 pm

mulla tulee "can't load sound: sg.wma" kun yritän ajaa exen

User avatar
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: Doom -slaughter

Post by koodaaja » Sun Sep 30, 2007 9:55 pm

ManualIntelligence wrote:Pikku päivitys tehty: Maa on viistottu, ja ukkojen animaatiota hidastettu. En keksinyt miten tuota törmäystä voisi kehittää niin että se olisi laatikko-törmäys?
Tee ukkojen alle näkymättömät objektit, joilla törmäys suoritetaan.

User avatar
elmo123
Active Member
Posts: 153
Joined: Sun Sep 09, 2007 4:19 pm

Re: Doom -slaughter

Post by elmo123 » Mon Oct 01, 2007 9:41 pm

Muuten hyvä peli sinänsä, mutta epätasaväkisistä ominaisuuksista voisi vielä antaa palautetta:
Pelaaja 2:den palloase lataa nopeammin kuin toisen haulikko, ja lisäksi mörkötyyppi vahingoittaa kun pelaaja 1 on lähellä ja mörköpelaaja pitää shiftiä pohjassa. Lisää tyyppejä voisi tulla, ja pelaajatkin voisi arpoa :D
Kiinnostuin pelien tekemisestä ennen 1. luokkaa.
Sitten 3. luokalla tuli CB. Ja siitä se alkoi.

Blender! TF2! CB! Game Maker! Nokia-mollaus! Kitaransoitto! Breakdance! MadTracker! Minecraft!

User avatar
koppanen
Newcomer
Posts: 7
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:59 pm

Re: Doom -slaughter

Post by koppanen » Fri Oct 05, 2007 9:34 pm

elmo123 wrote:Muuten hyvä peli sinänsä, mutta epätasaväkisistä ominaisuuksista voisi vielä antaa palautetta:
Pelaaja 2:den palloase lataa nopeammin kuin toisen haulikko :D
luulenpa että se on pistetty tarkoituksella koska muuten se olisi aika epäreilu meinaan haulikon kudit meettää enemmän ku sen hirviön pallot...

User avatar
ManualIntelligence
Newcomer
Posts: 38
Joined: Tue Sep 04, 2007 3:22 pm

Re: Doom -slaughter

Post by ManualIntelligence » Wed Oct 17, 2007 4:12 pm

Tiedoksi vain, että tämä projekti on jäässä ja pysyy ikijäässä, kun vahingossa poistin .cb tiedoston.. :x
Last edited by ManualIntelligence on Wed Nov 21, 2007 4:40 pm, edited 2 times in total.
Progress of "Target Humanity":
> Koukussa Kalastukseen 2
> Koukussa Kalastukseen
> RistiNolla 07
> Offlimits Minigolf

User avatar
atomimalli
Moderator
Moderator
Posts: 227
Joined: Wed Aug 29, 2007 3:55 pm

Re: Doom -slaughter

Post by atomimalli » Wed Oct 17, 2007 8:37 pm

ManualIntelligence wrote:Tiedoksi vain, että tämä projekti on jäässä ja pysyy ikijäässä, kun vahingossa poistin .cb tiedoston.. :x
Tästä sitten opimme kaikki varmuuskopioinnin merkityksen.

User avatar
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: Doom -slaughter

Post by koodaaja » Tue Oct 23, 2007 5:31 pm

ManualIntelligence wrote:Tiedoksi vain, että tämä projekti on jäässä ja pysyy ikijäässä, kun vahingossa poistin .cb tiedoston.. :x
Öhh. Atomimallin huomautus on täyttä asiaa, mutta pitänee myös kysyä: miksi painoit shift+deleteä ja klikkasit vielä kyllä, jos kyse oli tärkeästä tiedostosta? Olettaen siis, ettei kukaan voi olla niin pr00, että tyhjentää roskakorin moisen vahingon jälkeen.

User avatar
elmo123
Active Member
Posts: 153
Joined: Sun Sep 09, 2007 4:19 pm

Re: Doom -slaughter

Post by elmo123 » Wed Oct 24, 2007 8:32 pm

ManualIntelligence, koodisi löytyi pelin paketista sattumalta! :D nytten voit jatkaa projua kun lataat ittelles sen koodin!

Kannattaisi myös tehdä vielä varmuuskopio ja poistaa paketista se koodi
Kiinnostuin pelien tekemisestä ennen 1. luokkaa.
Sitten 3. luokalla tuli CB. Ja siitä se alkoi.

Blender! TF2! CB! Game Maker! Nokia-mollaus! Kitaransoitto! Breakdance! MadTracker! Minecraft!

User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: Doom -slaughter

Post by -Z- » Thu Oct 25, 2007 5:52 pm

ManualIntelligence wrote:Tiedoksi vain, että tämä projekti on jäässä ja pysyy ikijäässä, kun vahingossa poistin .cb tiedoston.. :x
HAISEE TEKOSYYLTÄ
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time

User avatar
Mysterius Coder
Active Member
Posts: 133
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:13 pm

Re: Doom -slaughter

Post by Mysterius Coder » Thu Oct 25, 2007 5:54 pm

Niin sillä silloinhan se löytyy roskiksesta :x
Kyllä minä osaan, mutta kun mieli on tällasen kaaoksen vallassa, niin ei siitä mitään tule.

TheFish
Developer
Developer
Posts: 477
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:28 pm
Location: Joensuu

Re: Doom -slaughter

Post by TheFish » Thu Oct 25, 2007 7:01 pm

Paitsi tietenkin roskiksen asetuksethan voi säätää niin, että kaikki poistetaan suoraan. Ja jopa sen "haluatko siirtää kohteen..." ilmoituksen voi ottaa pois käytöstä. Ja olen nähnyt, että jotkut jopa käyttää noita asetuksia.
CoolBasic henkilökuntaa
Kehittäjä

User avatar
ManualIntelligence
Newcomer
Posts: 38
Joined: Tue Sep 04, 2007 3:22 pm

Re: Doom -slaughter

Post by ManualIntelligence » Wed Nov 21, 2007 4:42 pm

Hienoa, että täältä löytyy näitä jotka jaksavat spekuloida joka asiaa... :evil: Ja koko tarina menee niin, että poistin kansion joka sisälsi turhaksi toteamaani tavaraa, jossa oli ko. peli. Ja nyt kun joku mode tätä tuijottaa niin poistakoon tämän topicin. (Mahdollisuus poistaa omia viestejä olisi mahtava!)
Progress of "Target Humanity":
> Koukussa Kalastukseen 2
> Koukussa Kalastukseen
> RistiNolla 07
> Offlimits Minigolf

User avatar
regalis
Advanced Member
Posts: 268
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:44 pm

Re: Doom -slaughter

Post by regalis » Thu Nov 29, 2007 6:24 pm

ManualIntelligence wrote:Ja koko tarina menee niin, että poistin kansion joka sisälsi turhaksi toteamaani tavaraa, jossa oli ko. peli.
Lähdekoodi oli mukana netissä olleessa paketissa, joten miksi et ladannut sitä koneellesi ja jatkanut pelin tekemistä siitä?

User avatar
Pate5
Artist
Artist
Posts: 551
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:53 pm
Location: Vantaa

Re: Doom -slaughter

Post by Pate5 » Thu Nov 29, 2007 9:17 pm

Eiköhän voisi vain sanoa että hän ei halua jatkaa pelin kehitystä?
CoolBasic henkilökuntaa
Graafikko

MI

Re: Doom -slaughter

Post by MI » Sat Dec 01, 2007 8:15 pm

regalis wrote:
ManualIntelligence wrote:Ja koko tarina menee niin, että poistin kansion joka sisälsi turhaksi toteamaani tavaraa, jossa oli ko. peli.
Lähdekoodi oli mukana netissä olleessa paketissa, joten miksi et ladannut sitä koneellesi ja jatkanut pelin tekemistä siitä?
Ehkäpä siksi että poistin sen netistä. :evil: Miksi tätä stnanan topiccia ei voi jo poistaa?

Post Reply