Biplane!

Jaa meneillään olevat projektisi tai valmiit pelit muun yhteisön kanssa täällä.
Post Reply
Sly_Jack0
Devoted Member
Posts: 612
Joined: Mon Dec 10, 2007 8:25 am

Biplane!

Post by Sly_Jack0 »

Tässä ensimmäinen peli minkä tänne postaan. (Pelien raatoja olen jonkin verran väsännyt, mutta niistä ei ole oikein tullut mitään. =P)

Biplane! on koukuttava(?) kaksinpeli, jossa on tarkoituksena tuhota toisen lentokone. Peli on aika buginen enkä ole yhtään varma jaksanko korjata kaikkia bugeja, katsotaan nyt mitenkä porukka tykkää.

Screenshot:
http://img128.imageshack.us/my.php?image=kvagd4.png

Ja nyt, linkki: http://www.mediafire.com/?dg5jgd9jxqy

Risuja ja ruusuja otetaan vastaan. (Älkää nyt ihan kokonaan tätä murskatko.)

Kiitos ja kumarrus!
EDIT:

Lisäsin linkin kuvaan

Last edited by Sly_Jack0 on Thu Jun 26, 2008 3:16 pm, edited 2 times in total.
temu92
Web Developer
Web Developer
Posts: 1226
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:56 pm
Location: Gamindustri
Contact:

Re: Biplane!

Post by temu92 »

Screenshottia? Ei jaksa ladata sikaa säkissä. Editoin sitten postia.

Edit: Oli ihan ookoo peli. Laita kyl ase ampumaan kunnon sarjaa ja kone kääntymään vähän nopeemmin. Savuefekti oli cool, vaikka savu olikin CB:n oletusmediasta :D Arvosana 8-
Last edited by temu92 on Fri Jun 27, 2008 2:40 am, edited 1 time in total.
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: Biplane!

Post by Koodiapina »

Peli oli virkistävä poikkeus muista CoolBasic peleistä. Idea oli varsin omaperäinen, grafiikat todella tyylikkäät ja mitään varsinaisia bugeja en löytänyt. Peli on mukavaa viihdettä, tosin yksin siihen kyllästyy nopeasti, kun ei ole bottia. Ainoita parannettavia asioita olisivat mielestäni jokin maisema taustalle ja lentokoneiden räjähtäminen törmätessä. Joten melko hieno peli tämä on. Arvosana: 8,5.
Aavesoturi
Active Member
Posts: 163
Joined: Fri Aug 31, 2007 7:07 pm
Location: Helsinki
Contact:

Re: Biplane!

Post by Aavesoturi »

Ampuuko sininen tarkoituksella ohjuksia taaksepäin?
Kunnon konekiväärit kaksitasoille 8-)
Sitten vaan implementoimaan fysiikkaa eli esim. siipien noste ja sakkaaminen :)
Sly_Jack0
Devoted Member
Posts: 612
Joined: Mon Dec 10, 2007 8:25 am

Re: Biplane!

Post by Sly_Jack0 »

Sininen ampuu ohjuksia taaksepäin sen takia että jos ne haluaa lähteen eteenpäin niin niitä täytyy liikutta negatiivisillä arvoilla ja SDK:n CurvePointObject ei ainakaan minulla silloin toiminut.

Noita fysiikoita en kyllä ala tekemään (taidot ei riitä), mutta konekiväärit voisi laittaa.
tuhoojabotti
Advanced Member
Posts: 485
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:53 pm
Location: Suomi, Finland
Contact:

Re: Biplane!

Post by tuhoojabotti »

Sly_Jack0 wrote:SDK:n CurvePointObject ei ainakaan minulla silloin toiminut.
kyllä sen pitäisi toimia täydellisesti (minähän sen olen koodannut ;)) ellet ole mennyt sitä sorkkimaan ;)
Peli oli mukavaa vaihtelua ja vaikutti aika stabiililta voisit koettaa pistää Smooth2D ON jotta lentokoneet näyttäisi hienommilta. botti olis kyllä aika must saada ;)
Imagedev.tuhoojabotti.com — “Programmer (noun): An organism that turns caffeine into code.”
Sly_Jack0
Devoted Member
Posts: 612
Joined: Mon Dec 10, 2007 8:25 am

Re: Biplane!

Post by Sly_Jack0 »

tuhoojabotti wrote:
Sly_Jack0 wrote:SDK:n CurvePointObject ei ainakaan minulla silloin toiminut.
kyllä sen pitäisi toimia täydellisesti (minähän sen olen koodannut ;)) ellet ole mennyt sitä sorkkimaan ;)
Peli oli mukavaa vaihtelua ja vaikutti aika stabiililta voisit koettaa pistää Smooth2D ON jotta lentokoneet näyttäisi hienommilta. botti olis kyllä aika must saada ;)
Ei se vaan toimi. Tuo Smooth2D ON ei tehnyt niistä hienomman näkösiä, maskaus vaan tuli huonommaksi.

Botit voisi tehdä jos jaksaa ja osaa, pitää yrittää joskus.
Post Reply