The Monarch - Avaruus strategia

Jaa meneillään olevat projektisi tai valmiit pelit muun yhteisön kanssa täällä.
User avatar
Pate5
Artist
Artist
Posts: 551
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:53 pm
Location: Vantaa

Re: The Monarch - Avaruus strategia

Post by Pate5 » Sat Apr 11, 2009 7:49 pm

Sami The Great wrote:Tein tänään pienen trailerin pelistä, tai pääasiassa sen tarinasta, jonka on suunnitellut lukutoukka ja minä.
Musiikin on tehnyt reeperi.

Eli tässä latauslinkki: http://files.filefront.com/introExerar/ ... einfo.html
Mielipiteitä tarinasta ja trailerista otetaan vastaan ;)

EDIT: Höh! Jo päivä mennyt eikä kukaan ole edes ladannut.
Virheet on jo sanottu, joten kommentoin tuota tarinaa. Aika kliseinen kyllä, eikä mitenkään ihmeellinen, mutta käyhän se ihan hyvin. Trailerissa olisi voinut olla jotain kuvia taustalla, esimerkiksi jotain tämän tapaista. Jos haluatte, voin tehdä muutamia tuollaisia kuvia.
CoolBasic henkilökuntaa
Graafikko

User avatar
Sami The Great
Advanced Member
Posts: 485
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:15 pm
Contact:

Re: The Monarch - Avaruus strategia

Post by Sami The Great » Sat Apr 11, 2009 8:18 pm

Pate5 wrote:
Sami The Great wrote:Tein tänään pienen trailerin pelistä, tai pääasiassa sen tarinasta, jonka on suunnitellut lukutoukka ja minä.
Musiikin on tehnyt reeperi.

Eli tässä latauslinkki: http://files.filefront.com/introExerar/ ... einfo.html
Mielipiteitä tarinasta ja trailerista otetaan vastaan ;)

EDIT: Höh! Jo päivä mennyt eikä kukaan ole edes ladannut.
Virheet on jo sanottu, joten kommentoin tuota tarinaa. Aika kliseinen kyllä, eikä mitenkään ihmeellinen, mutta käyhän se ihan hyvin. Trailerissa olisi voinut olla jotain kuvia taustalla, esimerkiksi jotain tämän tapaista. Jos haluatte, voin tehdä muutamia tuollaisia kuvia.
Se olisi todella mukavaa jos viitsisit tehdä kuvia. Sillä itselläni ei ole oikein aikaa kuviin, koska suurin osa ajasta menee itse pelimoottorin tekemiseen. Ja tietenkin saat kuvista nimesi tekijöihin ;)
http://www.rockodilegames.com
CoolBasickin käyttäjä vuodesta 2004.

User avatar
phons
Guru
Posts: 1056
Joined: Wed May 14, 2008 10:11 am

Re: The Monarch - Avaruus strategia

Post by phons » Sat Apr 11, 2009 8:27 pm

Hehheh, tuosta trailerista sai sellasen käsityksen että tää on joku Dawn of War... Kuulosti vähän siltä kun puhuttiin useista roduista ja miten ne tappelee ja sitten on ihmisii jotka tuhoo roboja P:
Image

User avatar
Pate5
Artist
Artist
Posts: 551
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:53 pm
Location: Vantaa

Re: The Monarch - Avaruus strategia

Post by Pate5 » Sat Apr 11, 2009 8:31 pm

Sami The Great wrote:Se olisi todella mukavaa jos viitsisit tehdä kuvia. Sillä itselläni ei ole oikein aikaa kuviin, koska suurin osa ajasta menee itse pelimoottorin tekemiseen. Ja tietenkin saat kuvista nimesi tekijöihin ;)
Mitä haluat kuviin? Voisin tehdä tai ainakin aloittaa yhden vaikka heti.
CoolBasic henkilökuntaa
Graafikko

User avatar
Sami The Great
Advanced Member
Posts: 485
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:15 pm
Contact:

Re: The Monarch - Avaruus strategia

Post by Sami The Great » Sat Apr 11, 2009 8:52 pm

Pate5 wrote:
Sami The Great wrote:Se olisi todella mukavaa jos viitsisit tehdä kuvia. Sillä itselläni ei ole oikein aikaa kuviin, koska suurin osa ajasta menee itse pelimoottorin tekemiseen. Ja tietenkin saat kuvista nimesi tekijöihin ;)
Mitä haluat kuviin? Voisin tehdä tai ainakin aloittaa yhden vaikka heti.
No saat itse päättää mitä kuviin tulee, kunhan ne liittyy jotenkin tarinaan :) Ja tuota tarinaahan voi vielä muokata, että ei sen lopullinen tarvitse olla nyt, kun ei mitään kampanijaakaan ole vielä aloitettu tekemään.
http://www.rockodilegames.com
CoolBasickin käyttäjä vuodesta 2004.

User avatar
Pate5
Artist
Artist
Posts: 551
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:53 pm
Location: Vantaa

Re: The Monarch - Avaruus strategia

Post by Pate5 » Sat Apr 11, 2009 9:02 pm

Sami The Great wrote:
Pate5 wrote:
Sami The Great wrote:Se olisi todella mukavaa jos viitsisit tehdä kuvia. Sillä itselläni ei ole oikein aikaa kuviin, koska suurin osa ajasta menee itse pelimoottorin tekemiseen. Ja tietenkin saat kuvista nimesi tekijöihin ;)
Mitä haluat kuviin? Voisin tehdä tai ainakin aloittaa yhden vaikka heti.
No saat itse päättää mitä kuviin tulee, kunhan ne liittyy jotenkin tarinaan :) Ja tuota tarinaahan voi vielä muokata, että ei sen lopullinen tarvitse olla nyt, kun ei mitään kampanijaakaan ole vielä aloitettu tekemään.
Voitko pistää tuon juonen tekstinä? On nimittäin vähän hankala katsoa kokoajan tuosta introsta.
EDIT:

Mikä resoluutio kuville?

CoolBasic henkilökuntaa
Graafikko

User avatar
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: The Monarch - Avaruus strategia

Post by MaGetzUb » Mon Apr 13, 2009 2:57 am

Mun vinkki on, että äläpä teekkään kuvia vaan tee siihen hitaasti nopeutuvia vastaan tulevia tähtiä.. Sitten planeettoja menisi ohi ja kaikkea hianoa.. =)

Jotain tällaista:

Code: Select all



SCREEN 800,600

Dim Stars(1024,3) As Float

For i = 1 To 1024
Stars(i,1) = Rand(-260000,260000)
Stars(i,2) = Rand(-220000,220000)
Stars(i,3) = Rand(-100000,-5)
Next i

zspeed# = 5
Repeat

zspeed# = zspeed# + UpKey() - DownKey()

For i = 1 To 1024
Dot3D(Stars(i,1),Stars(i,2),Stars(i,3))
Stars(i,3) = Stars(i,3) + zspeed#
If Stars(i,3) > 0 Then

Stars(i,1) = Rand(-260000,260000)
Stars(i,2) = Rand(-220000,220000)
Stars(i,3) = Rand(-100000,0)
EndIf
Next i




DrawScreen
Forever


Function Dot3D(x#,y#,z#)
If z > 0 Then z = -1
If z = 0 Then Return 0
sz# = (1/z)*100
sx# = ScreenWidth()/2+x*sz
sy# = ScreenHeight()/2-y*sz

Box sx#,sy#,1,1
EndFunction  
EDIT:

Muokkasin koodia..

Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.

User avatar
Sami The Great
Advanced Member
Posts: 485
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:15 pm
Contact:

Re: The Monarch - Avaruus strategia

Post by Sami The Great » Sat May 16, 2009 8:02 pm

Olen tehnyt tässä hiljalleen taistelu systeemiä eteenpäin sekä piirrellyt grafiikkaa. Lisäksi nyt planeettoja voi hallinnoida eli sen teknologia tasoja voi kehittää jne.

Tässä on kuvaa (tämä on vain demo, mikään ei vielä toimi käytännössä itse pelissä). Räjähdys on tehty ensin 3D:nä ja sitten renderöity animaatioksi.

Image

EDIT: Lisäksi olen tehnyt kätevän scripti systeemin grafiikan ja alusten lataamiseen. Scripteistä voidaan ladata aluksen tiedot aseiden tiedot ja niiden avulla voidaan tehdä erillaisia efektejä johon voi sisällyttää ääniä ja animaatio kuvia.
Last edited by Sami The Great on Wed Apr 21, 2010 2:15 pm, edited 2 times in total.
http://www.rockodilegames.com
CoolBasickin käyttäjä vuodesta 2004.

oskari
Newcomer
Posts: 22
Joined: Sat Nov 29, 2008 5:30 pm
Location: Kempele

Re: The Monarch - Avaruus strategia

Post by oskari » Sat May 16, 2009 11:05 pm

onko tää vuoropohjainen?

User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1593
Joined: Thu Dec 06, 2007 8:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: The Monarch - Avaruus strategia

Post by valscion » Sun May 17, 2009 2:15 am

oskari wrote:onko tää vuoropohjainen?
Kato ensimmäinen viesti
Yleistä:
Peli tulee olemaan vuoropohjainen strategia peli, jossa tarkoitusena on vallata maailma.
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com

User avatar
Sami The Great
Advanced Member
Posts: 485
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:15 pm
Contact:

Re: The Monarch - Avaruus strategia

Post by Sami The Great » Sat Nov 14, 2009 1:37 pm

Noniin eli olisi aika taas herätellä tätäkin projektia, jota en ole kesän ja syksyn aikana "kerennyt" tehdä paljoakaan. Pääasiassa motivaatio on ollut huono, koska peliin kasattu tiimi on ollut todella passiivinen ja oikeastaan olen tehnyt itse kaiken lukuunottamatta paria planeettaa ja valikkoa. Olen tässä hiljalleen koodaillut peliin aina välillä joitain pikku asioita, mutta tekemistä on niin paljon, ettei kaikkea kerkeä tekemään itse. Niin ajattelin tässä, että kasaisin tiimiä vähän uudestaan, jotta projekti pääsisi vähän editymään. Halukkaat projektiin voisivat ilmottautua vaikka "Tiimin haku ja -rakennus" palstalla, johon kirjoitan vielä ilmoituksen.
http://www.rockodilegames.com
CoolBasickin käyttäjä vuodesta 2004.

oskari
Newcomer
Posts: 22
Joined: Sat Nov 29, 2008 5:30 pm
Location: Kempele

Re: The Monarch - Avaruus strategia

Post by oskari » Sat Nov 14, 2009 5:28 pm

Mukava että tätä jatketaan taas, luulin että jääty lopullisesti.

User avatar
qwetyone
Member
Posts: 50
Joined: Tue Oct 07, 2008 6:39 pm

Re: The Monarch - Avaruus strategia

Post by qwetyone » Mon Nov 16, 2009 6:02 pm

Onko pelin tarkoitus olla samanlainen kuin Master of Orion 2?

User avatar
Sami The Great
Advanced Member
Posts: 485
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:15 pm
Contact:

Re: The Monarch - Avaruus strategia

Post by Sami The Great » Sun Mar 14, 2010 6:03 pm

Olen tässä taas pikkuhiljaa koodaillut peliä, ja olen tehnyt nyt pääasiassa planeettoja koskevia juttuja.

Screenshot tämän hetkisestä näkymästä:
Image

Paneelissa voi hallinnoida planeettaa. Esimerkiksi kehittää teknologia tasoja, ostaa aluksiin uusia osia sekä rakennuttaa planeetalle uusia rakennuksia ja puolustus tykkejä. Alhaalla oleviin kuuteen pikku ruutuun tulee planeetalla olevien alusten kuvakkeet ja määrät. Isoon ruutuun alhaalla tulee planeetalla telakoituneena oleva flagship (suuri avaruusalus, jota voi muokata eri osilla). Vain yksi flagship vois olla kerrallaan planeetalla. Planeetan teknologia tasot vaikuttavat väestönkasvuun, sekä jotkin rakennukset tarvitsevat teityn teknologia tason ennen kuin sen voi rakentaa. Keskellä olevat kaksi pitkää tyhjää kohtaa ovat tarkoitettu sille, että niihin piirrän taustakuvan, ja kun rakentaa uuden rakennuksen, niin rakennuksen kuva lisätään kuvaan. Eli nämä ovat ns. ikkunoita planeettaan :D Vasemmanpuoleiseen tulee planeetan puolustus tykit jne. ja oikeanpuoleiseen tulee muut rakennukset. Nämä ovat siis vain rekvisiittaa, jotta planeetan hallintopaneeli ei näyttäisi niin tylsältä. Olen myös koodaillut itse "peli" tilaa (eli siis tila, jossa aluksia liikutellaan ja voi seilata ympäri maailmaa) lisää, ja se vaikuttaisi siltä, että se on valmis, ellen nyt vielä jotain pieniä korjauksia siihen tee.

EDIT: Mielipiteitä ja ehdotuksia otetaan vastaan ;)
http://www.rockodilegames.com
CoolBasickin käyttäjä vuodesta 2004.

User avatar
Wingman
Devoted Member
Posts: 594
Joined: Tue Sep 30, 2008 4:30 pm
Location: Ruudun toisella puolella

Re: The Monarch - Avaruus strategia

Post by Wingman » Sun Mar 14, 2010 6:33 pm

hienolta näyttää :o
tarvitsetko muuten grafiikkaa, sitä kun tulee tehtyä aika paljon? (käyttöliittymään...)
- - - -

User avatar
Sami The Great
Advanced Member
Posts: 485
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:15 pm
Contact:

Re: The Monarch - Avaruus strategia

Post by Sami The Great » Sun Mar 14, 2010 9:42 pm

Wingman wrote:hienolta näyttää :o
tarvitsetko muuten grafiikkaa, sitä kun tulee tehtyä aika paljon? (käyttöliittymään...)
Itseasiassa tuolla tiiminhaku-osiossa on jo jonkin aikaa ollut hakua graafikolle tähän projektiin, joten jos kiinnostaa niin voisit vaikka lähettää minulle yksityisviestillä vapaamuotoisen hakemuksen. Projektiin vaadittaisiin suht vakituisia tekijöitä, koska ennen kuin uusi jäsen pääsee hommiin, pitää minun selittää ja kertoa kaikki oleellinen, jotta siitä hommasta tulisi jotain.
http://www.rockodilegames.com
CoolBasickin käyttäjä vuodesta 2004.

User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1593
Joined: Thu Dec 06, 2007 8:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: The Monarch - Avaruus strategia

Post by valscion » Tue Mar 16, 2010 10:10 pm

Tuo kuva vaikutti aivan loistavalta ja hyvin harkitulta, selityksestäsi kävi ilmi kyllä että miten homma toimii ja kuulosti minusta viisaalta :). Pisti vain silmään tuo, kun planeetan populaatio on esimerkkikuvassa 8.5. Tarkoitat luultavasti miljoonia, mutta kun kuvasta ei käy se ilmi niin käyttäjää se hämää. Kannattaa siis lisätä tuon laatikon perään vielä vaikka pikkuteksti "MM" että ihmiset ymmärtävät sen olevan miljoonia
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com

User avatar
Ilmuri
Developer
Developer
Posts: 277
Joined: Sun Aug 26, 2007 2:46 pm
Location: \o

Re: The Monarch - Avaruus strategia

Post by Ilmuri » Wed Mar 17, 2010 8:16 am

VesQ wrote:Tuo kuva vaikutti aivan loistavalta ja hyvin harkitulta, selityksestäsi kävi ilmi kyllä että miten homma toimii ja kuulosti minusta viisaalta :). Pisti vain silmään tuo, kun planeetan populaatio on esimerkkikuvassa 8.5. Tarkoitat luultavasti miljoonia, mutta kun kuvasta ei käy se ilmi niin käyttäjää se hämää. Kannattaa siis lisätä tuon laatikon perään vielä vaikka pikkuteksti "MM" että ihmiset ymmärtävät sen olevan miljoonia
Jospa kuitenkin käytettäisiin SI-järjestelmän kerrannaisyksiköitä http://fi.wikipedia.org/wiki/Kansainv%C ... sik.C3.B6t
CoolBasic henkilökuntaa
Kehittäjä
CoolBasic Classic

User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1593
Joined: Thu Dec 06, 2007 8:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: The Monarch - Avaruus strategia

Post by valscion » Wed Mar 17, 2010 10:35 pm

Ilmuri wrote:
VesQ wrote:Tuo kuva vaikutti aivan loistavalta ja hyvin harkitulta, selityksestäsi kävi ilmi kyllä että miten homma toimii ja kuulosti minusta viisaalta :). Pisti vain silmään tuo, kun planeetan populaatio on esimerkkikuvassa 8.5. Tarkoitat luultavasti miljoonia, mutta kun kuvasta ei käy se ilmi niin käyttäjää se hämää. Kannattaa siis lisätä tuon laatikon perään vielä vaikka pikkuteksti "MM" että ihmiset ymmärtävät sen olevan miljoonia
Jospa kuitenkin käytettäisiin SI-järjestelmän kerrannaisyksiköitä http://fi.wikipedia.org/wiki/Kansainv%C ... sik.C3.B6t
I got pwned. Mutta joo, pointtini toivottavasti tuli kuitenkin selville :)
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com

User avatar
Sami The Great
Advanced Member
Posts: 485
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:15 pm
Contact:

Re: The Monarch - Avaruus strategia

Post by Sami The Great » Wed Mar 31, 2010 12:32 am

Pientä päivitystä taas. Tällä kertaa vähän enemmän koodipuolen päivityksiä. Olen tässä koodaillut nyt scriptimoottoria vähän eteenpäin, koska se pitäisi saada valmiiksi, ennen kuin jatkan taistelusysteemin tekoa. Scriptimoottori lataa muistiin kaikki scriptit, joista sitten voi lukea tietoa tarvittaessa. Lisäksi olen koodaillut efektimoottoria, joka pitää huolen aluksiin ja kaikkiin muihin kohteisiin vaikuttavista efekteistä ja niiden kestoajoista. Efekti pystytään nyt helposti asettamaan mille tahansa kohteelle yhdellä funktiolla: ApplyEffect( kohteen_tyyppi, kohteen_ID, efekti_scriptin_ID ). Pelin kaikki alukset, rakennukset, aseet ja upgradet pohjautuvat puhtaasti scripteihin, joten kun scriptimoottori on valmis, pystyy uusia aluksia ja kaikkea muuta luomaan todella nopeasti lisäämällä vain uusi scripti kansioon.

Tässä lainaus lähdekoodista, jossa määritellään efektiscriptien TYPE:

Code: Select all

//---------------------------->> EFFECT SCRIPT CONTROL <<---------------------------//
//Efekti Field String sisältää tiedot näin
// [effectID]: value(..),effect-target(..),area(..),duration(..),chance(..)
// .. paikalle tulee arvo

//value(efektin arvo)
//effect-target (target, area, all, enemy, own)
//area (vaikutus alue ruuduissa, otetaan huomioon vain jos effect-taget on area)
//duration (x battle-turns, x turns, battle, unlimited)
//chance (0-100 %)

Type EffectScripts

  Field id
  
//------------------------//
  //COMBAT lisäykset
  Field increaseDurability As String
  Field increaseDefense As String
  Field increaseAttack As String
  Field increaseAttactRange As String
  Field increaseCombatSpeed As String
  Field increaseCombatMove As String
  Field increaseCombatEnergy As String
  Field increaseMaxCombatEnergy As String
  Field increaseCombatEnergyGain As String
  Field increaseMovesPerTurn As String
  Field increaseAttacksPerTurn As String
  
  Field increaseHeatDamage As String
  Field increaseBlastDamage As String
  Field increasePhysicalDamage As String
  Field increaseRadiationDamage As String
  Field increaseGravityDamage As String
  
  Field increaseHeatResistance As String
  Field increaseBlastResistance As String
  Field increasePhysicalResistance As String
  Field increaseRadiationResistance As String
  Field increaseGravityResistance As String
  
  //Edelliset prosentti määrityksellä
  Field increaseDurabilityPercent As String
  Field increaseDefensePercent As String
  Field increaseAttackPercent As String
  Field increaseAttackRangePercent As String
  Field increaseCombatSpeedPercent As String
  Field increaseCombatMovePercent As String
  Field increaseCombatEnergyPercent As String
  Field increaseMaxCombatEnergyPercent As String
  Field increaseCombatEnergyGainPercent As String
  
  Field increaseHeatDamagePercent As String
  Field increaseBlastDamagePercent As String
  Field increasePhysicalDamagePercent As String
  Field increaseRadiationDamagePercent As String
  Field increaseGravityDamagePercent As String
  
  Field increaseHeatResistancePercent As String
  Field increaseBlastResistancePercent As String
  Field increasePhysicalResistancePercent As String
  Field increaseRadiationResistancePercent As String
  Field increaseGravityResistancePercent As String
//------------------------//
//COMBAT vähennykset
  Field decreaseDurability As String
  Field decreaseDefense As String
  Field decreaseAttack As String
  Field decreaseAttactRange As String
  Field decreaseCombatSpeed As String
  Field decreaseCombatMove As String
  Field decreaseCombatEnergy As String
  Field decreaseMaxCombatEnergy As String
  Field decreaseCombatEnergyGain As String
  Field decreaseMovesPerTurn As String
  Field decreaseAttacksPerTurn As String
  
  Field decreaseHeatDamage As String
  Field decreaseBlastDamage As String
  Field decreasePhysicalDamage As String
  Field decreaseRadiationDamage As String
  Field decreaseGravityDamage As String
  
  Field decreaseHeatResistance As String
  Field decreaseBlastResistance As String
  Field decreasePhysicalResistance As String
  Field decreaseRadiationResistance As String
  Field decreaseGravityResistance As String
  
  //Edelliset prosentti määrityksellä
  Field decreaseDurabilityPercent As String
  Field decreaseDefensePercent As String
  Field decreaseAttackPercent As String
  Field decreaseAttackRangePercent As String
  Field decreaseCombatSpeedPercent As String
  Field decreaseCombatMovePercent As String
  Field decreaseCombatEnergyPercent As String
  Field decreaseMaxCombatEnergyPercent As String
  Field decreaseCombatEnergyGainPercent As String
  
  Field decreaseHeatDamagePercent As String
  Field decreaseBlastDamagePercent As String
  Field decreasePhysicalDamagePercent As String
  Field decreaseRadiationDamagePercent As String
  Field decreaseGravityDamagePercent As String
  
  Field decreaseHeatResistancePercent As String
  Field decreaseBlastResistancePercent As String
  Field decreasePhysicalResistancePercent As String
  Field decreaseRadiationResistancePercent As String
  Field decreaseGravityResistancePercent As String
//------------------------//
//DAMAGET
  Field heatDamage As String
  Field blastDamage As String
  Field physicalDamage As String
  Field radiationDamage As String
  Field gravityDamage As String
  Field damage As String
//------------------------//
//MAP lisäykset
  Field increaseMapMove As String
  Field increaseMapMoveGain As String
  Field increaseCashIncome As String
  Field increaseIronIncome As String
  Field increaseUraniumIncome As String
  Field increaseDarkMaterialIncome As String
  Field increaseHydrogenIncome As String
  Field increaseCoalIncome As String
  Field increaseAntiMaterialIncome As String
  Field increaseSpaceVehicle1Income As String
  Field increaseSpaceVehicle2Income As String
  Field increaseSpaceVehicle3Income As String
  Field increaseSpaceVehicle4Income As String
  Field increaseSpaceVehicle5Income As String
  Field increaseSpaceVehicle6Income As String

//------------------------//
//MAP vähennykset
  Field decreaseMapMove As String
  Field decreaseMapMoveGain As String
  Field decreaseCashIncome As String
  Field decreaseIronIncome As String
  Field decreaseUraniumIncome As String
  Field decreaseDarkMaterialIncome As String
  Field decreaseHydrogenIncome As String
  Field decreaseCoalIncome As String
  Field decreaseAntiMaterialIncome As String
  Field decreaseSpaceVehicle1Income As String
  Field decreaseSpaceVehicle2Income As String
  Field decreaseSpaceVehicle3Income As String
  Field decreaseSpaceVehicle4Income As String
  Field decreaseSpaceVehicle5Income As String
  Field decreaseSpaceVehicle6Income As String

//------------------------//
EndType
Tuosta siis näkee vähän, että mitä erillaisia vaikuttavia tekijöitä pelissä on otettu huomioon.
http://www.rockodilegames.com
CoolBasickin käyttäjä vuodesta 2004.

Post Reply