Super UFO Invades Earth 1.0.3

Jaa meneillään olevat projektisi tai valmiit pelit muun yhteisön kanssa täällä.
1337
Newcomer
Posts: 13
Joined: Tue Aug 28, 2007 7:59 am
Contact:

Re: Super UFO Invades Earth 1.0.3

Post by 1337 »

- Hard on helpompi kuin medium.
Johtuu kai siitä, että pelissä ei ole medium modea vaan normal mode nus nus. :P

Normal modessa level ei nouse yli kolmen ja näin viholliset eivät nopeudu ja niitä tulee paljon vähemmän.
Kuitenkin saman pistemäärän saavuttaminen normal modessa vaati kyllä enemmän aikaa, koska peli ei nopeudu samalla tavalla kuin hard modessa.
Tämä on ehkä syy siihen, miksi peli vaikuttaa vaikeammalta normal modea pelatessa.

Ns. oikeaa musiikkia en osaa luvata mahdolliseen seuraavaan versioon.

EDIT:

No koitinpa sitten sitä normal modea. Ensiyrittämällä piiiitkästä aikaa tuli 307 tappoa kun taas ennätykseni hard modessa on parisataa ja rapiat.

Internet is serious fucking business
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Super UFO Invades Earth 1.0.3

Post by Awaclus »

1337 wrote:
- Hard on helpompi kuin medium.
Tämä on ehkä syy siihen, miksi peli vaikuttaa vaikeammalta normal modea pelatessa.
Ainakin minulla on niin, että keskittyminen herpaantuu helpommin, jos pelissä ei tule juurikaan lisää haastetta, ja näin ollen siis minulle normal on vaikeampi kuin hard. Ja unohtui ensimmäisestä viestistä: On kohtuu rasittavaa, että kun vilkkuu, ei voi ampua. Nyt kun kuolee ensimmäisen kerran, kuolee melkeimpä pakosti myös loput kerrat putkeen.

Tätä peliä olisi muuten aika kiva kustomoida, esimerkiksi voisi valita, että ohjataanko näppiksellä vai hiirellä, ja voisi muutella boonuksia todennäköisemmäksi/epätodennäköisemmäksi yksilöittäin, ja aloitus/lopetustasoa voisi muokata että alkaa tasolta 3 ja 7 on maksimitaso, kivaa olisi myös, jos saisi asettaa aikarajan miksi haluaisi, tai pois päältä, ja tosiaan että saako vilkkuessa ampua.

EDIT: Tähän mennessä päivä mennyt ihan hyvin, tulihan se sieltä. Siis normal on vaikeampi kuin hard, eikä helpompi, kuten ensin kirjotin.
Wolfman
Newcomer
Posts: 37
Joined: Sat Apr 12, 2008 9:43 pm

Re: Super UFO Invades Earth 1.0.3

Post by Wolfman »

Kannattaa tehdä sellainen koodinpätkä, eli vihut tuhotaan jos pelaaja kuolee, lisäämättä kuitenkin pistemäärää.
Itse pelissäni pommit pyyhkivät vihollisten ammuksia :)
Image
Nemesis
Member
Posts: 51
Joined: Sat May 17, 2008 1:54 pm

Re: Super UFO Invades Earth 1.0.3

Post by Nemesis »

Peli antaa heti valikossa erittäin hyvän esivaikutelman. Grafiikat ovat ammattilaistasoa, joten peliä on miellyttävä pelata. Pelattavuus oli myös hyvä! Musiikit ja äänimaailma meni nappiin. Peliä olisi voinut tehdä monipuolisemmaksi. Jäin kaipaamaan erilaisia vihollisia. Myös erikoisaseita olisi voinut olla enemmän. Maastokin olisi voinut vaihdella. Joka tapauksessa huikea ja addiktoiva peli (hmh, just ku olin päässy pitkälle, tuli viruspäivitys ja kuolin :() Kunhan vähän lisäät ominaisuuksia, parempaa CB-peliä saa hakea.
Asian tuntian oikein kirjoitus ohjeet:
-Älä tee yhdys sana virheitä.
-Vältä lyhenteitä mahd. muk.
-Yksi sanaiset lauseet? Unohda.
Post Reply