Grandi wrote:Esimerkiksi pitkiä laser säteitä tulittava ase, jolla osuu hyvin helposti, mutta ei tee paljoa tuhoa. Automaattisesti ohjautuvia ohjuksia, jotka tosin olisivat melko hitaita. Tiputettavia pommeja, eli voisi saada pisteitä myös tiputtelemalla pommeja vihollisten niskaan. Toisenlaisia ohjuksia, jotka eivät räjähdä osuessaan vaan tietyn ajan päästä laukaisusta jolloin tuhoa voisi tehdä enemmän. Tälläisellä aseella voisi olla hidas uudelleenlataus aika ja sen voisi saada Power upista. Sitten sellainen power upista saatava pelaajan ympärille hetkeksi muodostuva sädekehä, jolloin vihollisten osuessa ne tuhoutuisivat eikä itselle tulisi vahinkoa.
Pitää miettiä noita aseita vielä. Itse en näkisi että tiputettavista pommeista mitään konkreettista hyötyä olisi, sillä peli alue on melkoisen ahdas varsinkin, kun vihollisia alkaa tulvimaan.
Myös pommien tiputtaminen vihollisten niskaan olisi hankalaa, koska osa tosiaankin koittaa ajaa suoraan sinua päin. Sädekehä kuitenkin oli hyvä idea ja se olisi jo meidänkin pitänyt alunperin keksiä.
Olw1 wrote:
Pisteet voisi näkyä pelin aikana?
Lisäksi miksi ei voi olla yli viittä elämää?
Näin saat jännittää pisteitäsi, eikä sinulle aiheudu suorituspaineita pelin aikana.
Viisi elämää on rajoitus, jotta peli ei olisi liian helppo. Jos rajoitusta ei olisi, niin hyvällä tuurilla joku saattaisi saada peräkkäin vaikka kymmenen elämää.
KillBurn wrote:-Aloitetaanpa huonoista puolista
1.Peli Ikkunoitu (Hiiri kun karkaa ulos niin Häviö tuli)
2.Respawn time ihan liian pitkä (Tilanne on pahimmillaan kun pääsee takas peliin,ja sitten hävitään uudestaan)
3.Ärsyttävä piiputus kun on yksi henki
4.yksitoikkoinen ja kyllästyttävä (hyvä että muutamankerran jaksoin koittaa)
5.Lataa uudestaan
6.Musiikki puuttui
-Hyvät puolet
1.kiva grafiikka
Kehittäkää lisää.Laittakaa vaikka uusia pelimuotoja,vihollisia,aseita,taustoja...Kaikkea mahdollista.
1. Tämä on jo tosiaan mainittu
2. Jos respawn time olisi liaan lyhyt, niin olisi peli liian helppo. Katsos pelissä on tarkoitus kuollakin.
3. Makunsa kullakin. Jos ei tykkää, niin voi pistää Volumet pois päältä.
4. Lainaus suoraan Olw1:n ensimmäisestä viestistä:
Tätä jaksaa pelata pidempäänkin
5. En käsitä.
6. Musiikkina toimii autenttinen humina joka on toteuttu käyttäen siniaaltoääntä johon on pistetty Phaser-efekti.
Laittakaa vaikka uusia pelimuotoja
Joo lipunryöstö tulossa seuraavaan versioon.
No ei vaan oikeesti, pelimuotoja ei tarvitse enempää. Me ollaan laiskoja.