Skullmoto
-
- Active Member
- Posts: 163
- Joined: Fri Aug 31, 2007 7:07 pm
- Location: Helsinki
- Contact:
Re: Skullmoto
Enpä tiedä onko tällaisen version julkaiseminen kauhean järkevää. Pelaamaan ei pystynyt oikeastaan ollenkaan sillä mopo liikkui ja hyppeli itsekseen ja t'äysin holtittomasti niin että se oli hetkessä ulos kartalta loputtomassa pudotuksessa. Törmäystarkistuskin takkuili ja jos halusi kokeilla toimisiko jokin toinen kenttä paremmin, peli oli restartattava, koska ilmeisesti mopon paikkaa ei resetoida (alotti aina suoraan loputtomasta pudotuksesta jos yritti ekan kerran jälkeen menusta kokeilla jotain muuta karttaa). Jossain vaiheessa tuli myös Can't read rom negative array index.
Lisäksi lataus oli ihmeen hidas ottaen huomioon, että suurinpiirtein ainoat objektit on mopo ja pari pyörää sekä pienehkö kartta. Yleensä myös 50% kohdalla tuli ihme latauskuvan katoaminen. Niin ja kenttä valikkossa kentät monistivat itseään, eli kun oli kerran kokeillut pelata, valikossa olikin joka kenttä kaksi kertaa ja toisen pelikerran jälkeen kolme kertaa jne.
Lisäksi lataus oli ihmeen hidas ottaen huomioon, että suurinpiirtein ainoat objektit on mopo ja pari pyörää sekä pienehkö kartta. Yleensä myös 50% kohdalla tuli ihme latauskuvan katoaminen. Niin ja kenttä valikkossa kentät monistivat itseään, eli kun oli kerran kokeillut pelata, valikossa olikin joka kenttä kaksi kertaa ja toisen pelikerran jälkeen kolme kertaa jne.
-
- Moderator
- Posts: 227
- Joined: Wed Aug 29, 2007 3:55 pm
Re: Skullmoto
Samat ongelmat kuin Aavesoturilla mutta kun kuva tuli minulla näkyviin niin ei maasta ollut tietoakaan ja pyörä loputtomassa pudotuksessa. Pistä vaikka maan resetoiminen pudotessa niin ei tarvitsisi latailla maata uudestaan.
Re: Skullmoto
Pitipä ladata ja kokeilla.. käynnistin sen suoraan winrarista ja valitsin mapin, latas 1% 2 sekunnissa, kun latasi, pyörä pomppi ympäriinsä vaikken tehnyt mitään, ja kun resetoin pyörän paikan ja kokeilin, ei tehoja riittänyt edes menemään mäkeä ylös. Eli sama kuin Aavesoturilla, ei kannata postata tänne näin aloitusvaiheessa olevaa peliä.
◄►♥♦♣♠•|.lol kuolin.|•♠♣♦♥◄►
██▬██ █ ██▬██ █ ██▬██ █ ██▬██ █
██▬██ █ ██▬██ █ ██▬██ █ ██▬██ █
-
- Forum Veteran
- Posts: 2396
- Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm
Re: Skullmoto
Pelasin itsekkin.
Pelin latausruutu näyttäisi olevan vain koristeena, koska prosentit menee niin tasaisesti. Edellistä karttaa ei näemmä poistettu, koska se tuli mukaan seuraavalle radalle. Se rata missä oli tarkoitus mennä edes takaisin, oli harvinaisen tylsä. Valikko ja latausruutu olivat hienoja. Moottoripyörällä voisi olla fysiikat. Monet radat näyttivät olevan toistensa klooneja. Kehittelemistä on.
EDIT: Tolla R:n painelun bugilla on kiva leikkiä >:) ...Vai olisko feature..?
Pelin latausruutu näyttäisi olevan vain koristeena, koska prosentit menee niin tasaisesti. Edellistä karttaa ei näemmä poistettu, koska se tuli mukaan seuraavalle radalle. Se rata missä oli tarkoitus mennä edes takaisin, oli harvinaisen tylsä. Valikko ja latausruutu olivat hienoja. Moottoripyörällä voisi olla fysiikat. Monet radat näyttivät olevan toistensa klooneja. Kehittelemistä on.
EDIT: Tolla R:n painelun bugilla on kiva leikkiä >:) ...Vai olisko feature..?
Re: Skullmoto
joskus kun radan aloitti niin se moottoripyörä taikka mopo alotti mistä sattuuuu ja tippui olemattomiin
ja kun painoi R niin se laitto sen jonnekki ihme paikkaa.
ja kun painoi R niin se laitto sen jonnekki ihme paikkaa.
Paras koodi ikinä:
repeat
if keydown (cbkeys) then makeerror "kuolit"
drawscreen
forever
repeat
if keydown (cbkeys) then makeerror "kuolit"
drawscreen
forever
-
- Forum Veteran
- Posts: 2396
- Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm
Re: Skullmoto
Pidä pohjassa hetki niin menee oikeaan paikkaan. Ainakin minulla.Coolariko wrote:kun painoi R niin se laitto sen jonnekki ihme paikkaa.
Re: Skullmoto
Pakko lähettää! jotenkin käsiini joutunut SKULLMOTON VIELÄ AIKAISEMPI VERSIO!!!
- Attachments
-
- Skullmoto.zip
- tiedosto korjattu
- (133.03 KiB) Downloaded 319 times
Last edited by nevssons on Thu May 08, 2008 4:42 pm, edited 1 time in total.
Koodarina kohtalainen, henkilönä vittumainen
-
- Forum Veteran
- Posts: 2396
- Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm
Re: Skullmoto
Toi on kylläkin Duck:n Mustapekka peli...
Re: Skullmoto
sori! väärä tiedosto!Grandi wrote:Toi on kylläkin Duck:n Mustapekka peli...
EDIT:
korjasin
Koodarina kohtalainen, henkilönä vittumainen
Re: Skullmoto
Latauslinkki ei toimi.
Kiinnostuin pelien tekemisestä ennen 1. luokkaa.
Sitten 3. luokalla tuli CB. Ja siitä se alkoi.
Blender! TF2! CB! Game Maker! Nokia-mollaus! Kitaransoitto! Breakdance! MadTracker! Minecraft!
Sitten 3. luokalla tuli CB. Ja siitä se alkoi.
Blender! TF2! CB! Game Maker! Nokia-mollaus! Kitaransoitto! Breakdance! MadTracker! Minecraft!
Re: Skullmoto
onko se pettymys?elmo123 wrote:Latauslinkki ei toimi.
Koodarina kohtalainen, henkilönä vittumainen