Skullmoto

Jaa meneillään olevat projektisi tai valmiit pelit muun yhteisön kanssa täällä.
Post Reply
Juho

Skullmoto

Post by Juho »

Eli olen tehnyt peliä siihen vaiheeseen että laiampa beta 0.0.0.0.0.0....1 version jakoon :D
http://skullmoto.suntuubi.com/datafiles ... o_beta.zip

Ja rakenustiimiin liittyminen käy sähköpostin kautta tuxem@hotmail.com

T:Juho
Aavesoturi
Active Member
Posts: 163
Joined: Fri Aug 31, 2007 7:07 pm
Location: Helsinki
Contact:

Re: Skullmoto

Post by Aavesoturi »

Enpä tiedä onko tällaisen version julkaiseminen kauhean järkevää. Pelaamaan ei pystynyt oikeastaan ollenkaan sillä mopo liikkui ja hyppeli itsekseen ja t'äysin holtittomasti niin että se oli hetkessä ulos kartalta loputtomassa pudotuksessa. Törmäystarkistuskin takkuili ja jos halusi kokeilla toimisiko jokin toinen kenttä paremmin, peli oli restartattava, koska ilmeisesti mopon paikkaa ei resetoida (alotti aina suoraan loputtomasta pudotuksesta jos yritti ekan kerran jälkeen menusta kokeilla jotain muuta karttaa). Jossain vaiheessa tuli myös Can't read rom negative array index.

Lisäksi lataus oli ihmeen hidas ottaen huomioon, että suurinpiirtein ainoat objektit on mopo ja pari pyörää sekä pienehkö kartta. Yleensä myös 50% kohdalla tuli ihme latauskuvan katoaminen. Niin ja kenttä valikkossa kentät monistivat itseään, eli kun oli kerran kokeillut pelata, valikossa olikin joka kenttä kaksi kertaa ja toisen pelikerran jälkeen kolme kertaa jne.
atomimalli
Moderator
Moderator
Posts: 227
Joined: Wed Aug 29, 2007 3:55 pm

Re: Skullmoto

Post by atomimalli »

Samat ongelmat kuin Aavesoturilla mutta kun kuva tuli minulla näkyviin niin ei maasta ollut tietoakaan ja pyörä loputtomassa pudotuksessa. Pistä vaikka maan resetoiminen pudotessa niin ei tarvitsisi latailla maata uudestaan.
Juho

Re: Skullmoto

Post by Juho »

Tulkaa parantamaan mulla loppu osaaminen kesken. :)
Juho

Re: Skullmoto

Post by Juho »

paina r pohjassa niin se alkaa alusta
peliankka
Newcomer
Posts: 5
Joined: Mon Nov 12, 2007 7:10 pm

Re: Skullmoto

Post by peliankka »

Pitipä ladata ja kokeilla.. käynnistin sen suoraan winrarista ja valitsin mapin, latas 1% 2 sekunnissa, kun latasi, pyörä pomppi ympäriinsä vaikken tehnyt mitään, ja kun resetoin pyörän paikan ja kokeilin, ei tehoja riittänyt edes menemään mäkeä ylös. Eli sama kuin Aavesoturilla, ei kannata postata tänne näin aloitusvaiheessa olevaa peliä.
◄►♥♦♣♠•|.lol kuolin.|•♠♣♦♥◄►
██▬██ █ ██▬██ █ ██▬██ █ ██▬██ █
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: Skullmoto

Post by Koodiapina »

Pelasin itsekkin.

Pelin latausruutu näyttäisi olevan vain koristeena, koska prosentit menee niin tasaisesti. Edellistä karttaa ei näemmä poistettu, koska se tuli mukaan seuraavalle radalle. Se rata missä oli tarkoitus mennä edes takaisin, oli harvinaisen tylsä. Valikko ja latausruutu olivat hienoja. Moottoripyörällä voisi olla fysiikat. Monet radat näyttivät olevan toistensa klooneja. Kehittelemistä on.

EDIT: Tolla R:n painelun bugilla on kiva leikkiä >:) ...Vai olisko feature..?
Coolariko
Newcomer
Posts: 41
Joined: Mon Sep 24, 2007 6:14 pm

Re: Skullmoto

Post by Coolariko »

joskus kun radan aloitti niin se moottoripyörä taikka mopo alotti mistä sattuuuu ja tippui olemattomiin
ja kun painoi R niin se laitto sen jonnekki ihme paikkaa.
Paras koodi ikinä:
repeat
if keydown (cbkeys) then makeerror "kuolit"
drawscreen
forever
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: Skullmoto

Post by Koodiapina »

Coolariko wrote:kun painoi R niin se laitto sen jonnekki ihme paikkaa.
Pidä pohjassa hetki niin menee oikeaan paikkaan. Ainakin minulla.
nevssons
Devoted Member
Posts: 503
Joined: Sun Jan 13, 2008 5:02 pm

Re: Skullmoto

Post by nevssons »

Pakko lähettää! jotenkin käsiini joutunut SKULLMOTON VIELÄ AIKAISEMPI VERSIO!!! :mrgreen: :lol: :twisted:
Attachments
Skullmoto.zip
tiedosto korjattu
(133.03 KiB) Downloaded 319 times
Last edited by nevssons on Thu May 08, 2008 4:42 pm, edited 1 time in total.
Koodarina kohtalainen, henkilönä vittumainen
Image
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: Skullmoto

Post by Koodiapina »

Toi on kylläkin Duck:n Mustapekka peli...
nevssons
Devoted Member
Posts: 503
Joined: Sun Jan 13, 2008 5:02 pm

Re: Skullmoto

Post by nevssons »

Grandi wrote:Toi on kylläkin Duck:n Mustapekka peli...
sori! väärä tiedosto!
EDIT:

korjasin

Koodarina kohtalainen, henkilönä vittumainen
Image
User avatar
elmo123
Active Member
Posts: 153
Joined: Sun Sep 09, 2007 4:19 pm

Re: Skullmoto

Post by elmo123 »

Latauslinkki ei toimi.
Kiinnostuin pelien tekemisestä ennen 1. luokkaa.
Sitten 3. luokalla tuli CB. Ja siitä se alkoi.

Blender! TF2! CB! Game Maker! Nokia-mollaus! Kitaransoitto! Breakdance! MadTracker! Minecraft!
nevssons
Devoted Member
Posts: 503
Joined: Sun Jan 13, 2008 5:02 pm

Re: Skullmoto

Post by nevssons »

elmo123 wrote:Latauslinkki ei toimi.
onko se pettymys? :)
Koodarina kohtalainen, henkilönä vittumainen
Image
Post Reply