Zombie Square

Jaa meneillään olevat projektisi tai valmiit pelit muun yhteisön kanssa täällä.
tuhoojabotti
Advanced Member
Posts: 485
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:53 pm
Location: Suomi, Finland
Contact:

Re: Zombie Square

Post by tuhoojabotti »

voisit antaa sen sade koodin meille käyttöön XD kun itse en osaa matematiikkaa että tuommoisia osaisin tehdä...
Imagedev.tuhoojabotti.com — “Programmer (noun): An organism that turns caffeine into code.”
reBorn
Newcomer
Posts: 36
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:51 pm

Re: Zombie Square

Post by reBorn »

tuhoojabotti wrote:voisit antaa sen sade koodin meille käyttöön XD kun itse en osaa matematiikkaa että tuommoisia osaisin tehdä...
Marcoder julkaisi sadekoodin täällä.
tuhoojabotti
Advanced Member
Posts: 485
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:53 pm
Location: Suomi, Finland
Contact:

Re: Zombie Square

Post by tuhoojabotti »

kiitos... :D
Imagedev.tuhoojabotti.com — “Programmer (noun): An organism that turns caffeine into code.”
Vieras

Re: Zombie Square

Post by Vieras »

Missähän vika kun ei pyöri yli 3GHz dualcorella?
Myst!c
Advanced Member
Posts: 259
Joined: Fri Dec 21, 2007 11:49 am
Location: Kemi

Re: Zombie Square

Post by Myst!c »

Vieras wrote:Missähän vika kun ei pyöri yli 3GHz dualcorella?
Kannattaisi ehkä antaa vähän lisätietoja että mitä on tapahtunut ja niin poispäin, Prosessorisi teho ei kerro mitään tietokoneesi toimivuudesta.

EDIT: Ja outo paikka tulla tänne kovistelemaan tänne prosessorillaan. :) Just kidding.
Every Legend Has A Start!
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: Zombie Square

Post by MaGetzUb »

Offi koko juttu... ;)
Myst!c wrote:
Vieras wrote:Missähän vika kun ei pyöri yli 3GHz dualcorella?
Kannattaisi ehkä antaa vähän lisätietoja että mitä on tapahtunut ja niin poispäin, Prosessorisi teho ei kerro mitään tietokoneesi toimivuudesta.

EDIT: Ja outo paikka tulla tänne kovistelemaan tänne prosessorillaan. :) Just kidding.
Niinpäniin.. :) Ei se suorittimen tehosta riipu, vaan käyttöjärjestelmästä, ja kaikesta muusta maailman pikkuasioista... Minun kannettavassa ei toimi kaikki cb pelit koska käyttis on mulla vista... -.-
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
Guest

Re: Zombie Square

Post by Guest »

Myst!c wrote:
Vieras wrote:Missähän vika kun ei pyöri yli 3GHz dualcorella?
Kannattaisi ehkä antaa vähän lisätietoja että mitä on tapahtunut ja niin poispäin, Prosessorisi teho ei kerro mitään tietokoneesi toimivuudesta.

EDIT: Ja outo paikka tulla tänne kovistelemaan tänne prosessorillaan. :) Just kidding.

No siis kun yrittää pelata niin koko peli on yhtä diaesitystä. Mitään varsinaisia haittatekijöitä ei pitäisi olla kuitenkaan kun kaikki "oikeat" pelit toimii ihan sulavasti. Ja os on WinXP.
Post Reply