peli-idea, tiiminhaku

Jaa meneillään olevat projektisi tai valmiit pelit muun yhteisön kanssa täällä.
Post Reply
Rasaari

peli-idea, tiiminhaku

Post by Rasaari »

Uudella foorumilla ei ole enää tiiminhaku topikkia nii kirjotanpa tänne. Siirtäkää jos meni väärälle alueelle.

Uutta projektia olisin aloittelemassa. Jonkun aikaa mietittyäni keksin peli-idean mitä en ainakaan
itse ole ennen nähnyt. Tätä ei taida olla mahdollista toteuttaa nykyisellä CB:llä ainakaan kokonaan
mutta muutkien kielet kelpaisivat tämän toteuttamiseen.

Pyytäisin erityisesti koodausapua tämän toteuttamiseen koska omat ohjelmointitaidot
eivät riittätisi alkuunkaan.

itse idea:
2D verkkoräiskintä, jossa ympäristönä toimii mystinen talo, jossa on muuttuvat huoneet.
Jokaisessa huoneessa olisi vähintään kaksi ovea ja aina kun astuu uudesta ovesta niin
oven taakse generoituisi uusi huone.
Kokonaista kenttää ei siis tarvitsisi edes suunnitella ja pelimaailma olisi joka taistelussa erilainen.
Talo laajenisi taistelun edetessä ja pitkään käyttämättömät huoneet voisivat kadota ajankuluessa.
Huoneilla voisi myös olla aika, jonka jälkeen ne katoavat oli siellä sitten pelaajia tai ei.

Siinäpä se. Lisää kysymyksiä saa esittää. Toivottavasti löytyy joku joka pystyisi toteuttamaan tuon.
Rasaari

Re: peli-idea, tiiminhaku

Post by Rasaari »

Voi ei. Huomasin vasta kirjoittamisen jälkeen tuon toisen topikin mihin tämän olisi voinut laittaa :S
Mysterius Coder
Active Member
Posts: 133
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:13 pm

Re: peli-idea, tiiminhaku

Post by Mysterius Coder »

Pyytäisin erityisesti koodausapua tämän toteuttamiseen koska omat ohjelmointitaidot
eivät riittätisi alkuunkaan.
Siinä tapauksessa suosittelisin avaamaan manuaalin ja käymään komentoja läpi. Tutoriaaliprojektiakin kannattaa pitää silmällä. :geek: Kukaan jolla on koodauskokemusta tuskin kiinnostuu työskentelemään täysin aloittelijan kanssa. Kiva idea tosin.
Kyllä minä osaan, mutta kun mieli on tällasen kaaoksen vallassa, niin ei siitä mitään tule.
User avatar
axu
Devoted Member
Posts: 854
Joined: Tue Sep 18, 2007 6:50 pm

Re: peli-idea, tiiminhaku

Post by axu »

sanoisin, että tämän voi toteuttaa täysin cb:llä
Jos tämä viesti on kirjoitettu alle 5 min. sitten, päivitä sivu. Se on saattanut jo muuttua :roll:
Image
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: peli-idea, tiiminhaku

Post by Koodiapina »

Mä varmaan pystyisin koodaamaan tollasen. Lähetät vaan privassa valtavan määrän tilejä, grafiikkaa ja miksei äänitehosteita ja musiikkiakin. Vain omatekemä kelpaa, koska osaan kyllä itsekkin Googlettaa. Katsos tarvitsen resursseja joita käyttää ja samalla todistat, että todella olet valmis panostamaan tähän projektiin.
Rasaari

Re: peli-idea, tiiminhaku

Post by Rasaari »

Grandi wrote:Mä varmaan pystyisin koodaamaan tollasen. Lähetät vaan privassa valtavan määrän tilejä, grafiikkaa ja miksei äänitehosteita ja musiikkiakin. Vain omatekemä kelpaa, koska osaan kyllä itsekkin Googlettaa. Katsos tarvitsen resursseja joita käyttää ja samalla todistat, että todella olet valmis panostamaan tähän projektiin.
Hieno juttu jos alat koodaamaan. Minä en googletettua grafiikkaa hyväksyisikään. Tietenkin teen kaikki kuvat, äänet ja musiikin itse. Laitan illemmalla PM:ää ja katsotaan sitten lisää
Post Reply