Ydintuho

Jaa meneillään olevat projektisi tai valmiit pelit muun yhteisön kanssa täällä.
Post Reply
Eräs cb koodaaja
Active Member
Posts: 126
Joined: Wed Aug 29, 2007 3:55 pm

Ydintuho

Post by Eräs cb koodaaja »

Ydintuho beta 1.0.

Ydintuho on kehitysvaiheessa oleva tasohyppely, jonka on tehnyt ko. projektia varten perustettu tiimi RE(Raspful & Eräs cb koodaaja).
Peliohjeet ovat paketissa.

Valmiina:
  • Pelimoottori 80%
  • Muu koodaus 40%
  • Kartat 40%
  • Tileset 70%
  • Muu grafikka 80%
  • Äänet 50%
Kehityksessä:
  • Musat peliin.
  • Kello ja sen mukaan toimiva hämärtyminen.
  • Uusi pelihahmo.
  • Tilesetin päivitystä.
  • Uusia kenttiä.
Bugeja ei ole tullut vastaan joten ilmoittakaa niistä.
Lopuksi pari ScreenShottia ja latauslinkki.

Kuva 1
Kuva2

Lataa tästä.

Viesti on kirjoitettu erittäin väsyneenä, joten älkää huomautelko kirjoitusvirheistä.
Last edited by Eräs cb koodaaja on Sat Feb 23, 2008 9:16 am, edited 1 time in total.
Tiimit ja tuotokset:
RE:Ydintuho
Drahtlose:Infernalisch, Pienet pelit
Akatsuki
Member
Posts: 56
Joined: Thu Jan 03, 2008 1:39 pm
Location: Ylöjärvi
Contact:

Re: Ydintuho

Post by Akatsuki »

Aikas nätti peli!
Kukas toimi graafikkona?
On nääs pirun hienot grafiikat!
Älä kysy multa!
Turtle Productions
Member
Posts: 91
Joined: Thu Dec 20, 2007 11:11 am
Location: Espoo

Re: Ydintuho

Post by Turtle Productions »

Hienohan tämä peli on! Vieläkun laitat tuohon peliin (sisälle, ei menuun) hyvän musiikin niin tulee vielä parempi.

Plussat:
+Hyvät tasot
+Hyvä toteutus
+Hyvä tarina
+Hienot grafiikat
Miinukset:
-Musa vain menussa
-Kenttä ei vapaa (Ei voi pudota ja kuolla reunasta)
+-+-+-+-+-+-+ +-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+
|T|u|r|t|l|e| |P|r|o|d|u|c|t|i|o|n|s|
+-+-+-+-+-+-+ +-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+
Raspful
Member
Posts: 83
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:40 pm
Location: Raisio
Contact:

Re: Ydintuho

Post by Raspful »

Pelistä:

Juu, minä toimin graafikkona. Ominaisuuksia betassa ei vielä hirveästi ole, mutta jotain pelattavaa kuitenkin.
Musiikki jäi itse pelistä pois, koska puoleltaöin koodaaminen ei ollut koodaajallemme mieluista. :mrgreen:
Musiikit kuitenkin on jo valittu ja ne pyritään laittamaan mahdollisimman pian.Juoni loppuu betasssa kesken,
mutta kokoversiossa tulee olemaan ainankin 10 kenttää (enemmänkin jos peli on menestys) joten juoni tulee loppumaan järkevästi.
Kentän voin tehdä vapaaksi ehkä jopa tänään.Eilen teimme peliä käytännössä koko päivän, joten en ole varma jaksanko.


Tiimistä:

Tiimin perustivat kaksi Drahtlose productionsin jäsentä eli minä ja Eräs cb koodaaja.
Tiimi perustettiin tätä projektia varten, mutta olemme siis tehneet pelejä aiemminkin.
Tiimin kotisivut

Ydintuhon edistyminen:

Koodi=[70%]
Grafiikka=[60%]
Kentät=[40%]
Musiikki=[50%]
Vouldenhaul
Active Member
Posts: 211
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:48 pm

Re: Ydintuho

Post by Vouldenhaul »

Tulin just Lontoosta ja ihan oon ihan väsynyt, kuten varmaan kaikki vähänkin älykkäät tajuavat kellonajasta... :D No joka tapauksessa CB:n foorumeille oli päästävä (lähinnä kattomaan uusinta viikkokisaa) ja samalla huomasin tämän. Peli lataukseen ja äkkiä innoissaan testaamaan. Itse pelissä en jaksanut pelata, muuta kun tokan kentän alkuun. Ei johdu pelistä, vaan ittestäni, kun meinaan nukahtaa joka sekunti. Hyvän näköinen se oli (poislukien hahmot) ja oli ihan mukavaa nähdä, että käytti osalti IF2:n(kin) grafiikoita, vaikka rehellisesti sanottuna IF2 näyttää viellä asteen verran viimeistellymmältä. Ruudunpäivitys alkoi jossain vaiheessa tökkimään ikävästi ja peli jumiutui, en tiiä mistä johtu. Hahmo oli vähän kankean olonen, enkä jaksanut lukea mitään ohjeita, joten varmaan siitäkin kiinni, etten osannut oikein pelata. No joka tapauksessa ihan lupaavan oloinen, muttei mitenkään hirveän viimeistelty. Tosin tämähän ei lopullinen versio... Joka tapauksessa onnea projektille, ihan hieno vaikken paljoa jaksanut testata. ;)
Raspful wrote:Tiimistä:
Tiimin perustivat kaksi Drahtlose productionsin jäsentä eli minä ja Eräs cb koodaaja.
Tiimi perustettiin tätä projektia varten, mutta olemme siis tehneet pelejä aiemminkin.
Drahtlose productionsin kolmas jäsen (minä ;)) on englannissa ja sillä aikaa loppu tiimi perustaa uuden tiimin... Kaikkea sitä ehtii tapahtuakin... Pari päivää poissa, niin oma tiimi perustaa uuden tiimin ja julkasee keskeneräsiä tasohyppelyitä, jotka käyttää alkuperäsen Drahtlosen IF2 grafiikoita. :roll: Henkilökohtasesti tulee huomenna mielenkiintosta nähdä, mitä kaikkea nämä kaks on sählännyt tässä poissaolessa, tehäänkö me viellä sitä Drahtlosen Infernalisch 2 projektia yms. Oisin varmaan aika hämmentynyt, jos oisin viellä sen verran tajuissani, että aivoissa joku järjen juoksu kulkisi. :D

EDIT: Jos muuten IF2:ta ei enää tehdä (en tosin ollenkaan varma), niin teille grafiikkaa janoaville koittaa onnenpäivät. Kuten joskus puhuin, niin jos IF2 ei tule valmiiksi, niin liitän CB:n foorumeille vapaasti käytettäviin kuviin IF2:n tilesetin kokonaisuudessaan. Se on muuten aikas vaikuttava näky. Lisäksi mukaan tulisi ihan älytön kasa mediaa ja kaikki viilattua ja viimeisteltyä, koska grafiikkaa olen kehittänyt yli vuoden ajan tohon peliin. No täytynee ekan puhua noitten kahen kanssa, sitä paitsi tässä tilassa tuskin kannattaa tehä mitään hätiköityä. :mrgreen:
Some stories can't be told by words...
Some legends are meant to die...
Some bloodlines must come to an end...


Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
Sneaking Out 12.06.2008
Eräs cb koodaaja
Active Member
Posts: 126
Joined: Wed Aug 29, 2007 3:55 pm

Re: Ydintuho

Post by Eräs cb koodaaja »

Hahmot tullaankin päivittämään seuraavaan versioon. Infernalischin garfiikoita pelissä ei ole, mutta vapaastikäytettävistä kuvista olemme niitä muutaman ottaneet. Peliä on nyt kehitetty noin pari viikkoa, joten jälki on vielä sen mukaista. Koitan tänään saada uutta versiota kehiin. Ruudunpäivitys ongelma on yleensä kentän alussa noin muutamasta sekunnista kymmeneen sekuntiin.
OFFTOPIC: Kyllästyin sinun copypaste graffoihisi ja päätimme Raspfulin kanssa tehdä pelin kahdestaan.(Tämä ei siis tarkoita sitä, että Drahtlose kaatuisi.)
Tiimit ja tuotokset:
RE:Ydintuho
Drahtlose:Infernalisch, Pienet pelit
Vouldenhaul
Active Member
Posts: 211
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:48 pm

Re: Ydintuho

Post by Vouldenhaul »

Eräs cb koodaaja wrote: OFFTOPIC: Kyllästyin sinun copypaste graffoihisi ja päätimme Raspfulin kanssa tehdä pelin kahdestaan.(Tämä ei siis tarkoita sitä, että Drahtlose kaatuisi.)
En ihan tiedä, mitä tolla copypastella meinaat, mutta jos sitä ei lasketa, että käyttää joitain tuolta "vapaasti käytettävistä kuvista", niin siinä tapauksessa copypaste jää melko olemattomaksi (vaikkakin aina jonku asia on jouduttu noin tekemään). Sitäkään en ihan ymmärtänyt, että teette uuden pelin ja samalla teette peliä varten uuden tiimin. Systeemi kuulostaa jotenkin epämääräiseltä :? mutta anyway, "i don't have any comment to make" (kuten rakas Phil varmaan asian ilmaisisi). :D No joka tapauksessa onnea tiimille ja projektille. Toivottavasti tulee laatujälkeä. ;)
Some stories can't be told by words...
Some legends are meant to die...
Some bloodlines must come to an end...


Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
Sneaking Out 12.06.2008
User avatar
CCE
Artist
Artist
Posts: 650
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:53 pm

Re: Ydintuho

Post by CCE »

Käynnistin pelin, hetken oli vain musta ruutu, sen jälkeen alkoi musiikki raikaamaan mutta mitään ei näkynyt vieläkään.
Ja siinä sitten kuuntelin parisen minuuttia ja lopulta suljin koko roskan.
Eräs cb koodaaja
Active Member
Posts: 126
Joined: Wed Aug 29, 2007 3:55 pm

Re: Ydintuho

Post by Eräs cb koodaaja »

Päävalikon tausta on melko pimeä ja toisella koneella testatessani jouduin kääntämään näytön suorempaan, jotta näin taustan. Muuta vikaa en keksi.
Tiimit ja tuotokset:
RE:Ydintuho
Drahtlose:Infernalisch, Pienet pelit
KankiKalle
Active Member
Posts: 170
Joined: Mon Jun 23, 2008 9:04 pm

Re: Ydintuho

Post by KankiKalle »

Tää oli yllättävän mukavaa,( tuli mieleen muutamat vanhat tasoloikat joita joskus pelattiin oikein urakalla) vaikka peli ei ollut edes valmis. Tuossa mainittiin jo mua ennemmin kaikki plussat, mut mulla olis pari miinusta. (tai ehdotusta)
Ensiks, olis kiva nähdä paljo vihulla olis helttejä. Toiseks, toi ukon hyppiminen oli huonoo esim. jos juoksee ja aikoo hypätä turvaan niin se ei usein hypänny tarpeeks nopeesti.Piti painaa onta kertaa ennenku hyppäs. (tai en vain osaa hypätä :( ) Tää on pakko saadaa valmiina versiona.
Väsyttää niin ettei jaksa edes mennä lepäämään.
User avatar
elmo123
Active Member
Posts: 153
Joined: Sun Sep 09, 2007 4:19 pm

Re: Ydintuho

Post by elmo123 »

Ukko ei osannut ampua, eikä ammuksiakaan tullut mittarin perusteella, vaikka ohjelma niin väittikin. Ohjelma sanoi, että minulla olisi pistooli ja ammuksia, muttei se ampunut mitään, vaikka kokeilin vaihtaa asetta.
Kiinnostuin pelien tekemisestä ennen 1. luokkaa.
Sitten 3. luokalla tuli CB. Ja siitä se alkoi.

Blender! TF2! CB! Game Maker! Nokia-mollaus! Kitaransoitto! Breakdance! MadTracker! Minecraft!
Post Reply