The 14th Black Crusade - PÄIVITETTY 31.3.
-
- Active Member
- Posts: 133
- Joined: Mon Aug 27, 2007 8:13 pm
Re: The 14th Black Crusade
Kampanja puute ripoo yhä Joten, kuinkas hyviä modaus mahdollisuuksia tulemme näkemään? Kenties skripitiä että voisi kampanjaa vääntää. ^^ Vai onko vähän liikaa vaadittu?
Kyllä minä osaan, mutta kun mieli on tällasen kaaoksen vallassa, niin ei siitä mitään tule.
Re: The 14th Black Crusade
Noniin, tässä olisi ideoita jokaisen joukkueen "Terminaattorille":
IG Sentinel
+Hyvä ampumaan, vaikka jokujyty Lascannon
-lähistely...niin ja näin
Chaos Space Marine Defiler (Dreadnought olisi tylsää, jos se tulee muillekin)
+lähis hyvää, ampuminen ok
-hidas ja isokokoinen(liikkuminen hankaloituu)
Space Marines Dreadnought
Kaikessa hyvä, muttei mikään pr0 eikä mikään n00b
Blood Angels Dreadnought
+lähis hyvää, sama Black rage ability (+)
-ampuminen heikkoa
Plague Marines Great Unclean One
+lähis hyvää, kestävä
-hidas, ei voi ampua
Orks Deff Dread
+hmm...alkaisi mennä toistamiseksi koko ajan...hyvä lähistelijä ja pitkä lähiskantama(?)
-rekyyli iso
Necron Destroyer
+Nopea ja hyvä tykki
-lähis huonoa ja hidasta
Tau Crisis HQ
+Nopea sarjatuli, tehokas pyssy
-lähistely, mutta sekin sujuu paremmin kuin Necruilla
Eldar Shining Spear (jetbike)
+perkeleen nopea, Laser Lance keihäs
-heikko kuin mikä, silti kestävämpi kuin Eldar tavallinen ukko toki
siinä olisi, ehkä unohdin jotain. Alkaa vähän ideat toistaa nh
IG Sentinel
+Hyvä ampumaan, vaikka jokujyty Lascannon
-lähistely...niin ja näin
Chaos Space Marine Defiler (Dreadnought olisi tylsää, jos se tulee muillekin)
+lähis hyvää, ampuminen ok
-hidas ja isokokoinen(liikkuminen hankaloituu)
Space Marines Dreadnought
Kaikessa hyvä, muttei mikään pr0 eikä mikään n00b
Blood Angels Dreadnought
+lähis hyvää, sama Black rage ability (+)
-ampuminen heikkoa
Plague Marines Great Unclean One
+lähis hyvää, kestävä
-hidas, ei voi ampua
Orks Deff Dread
+hmm...alkaisi mennä toistamiseksi koko ajan...hyvä lähistelijä ja pitkä lähiskantama(?)
-rekyyli iso
Necron Destroyer
+Nopea ja hyvä tykki
-lähis huonoa ja hidasta
Tau Crisis HQ
+Nopea sarjatuli, tehokas pyssy
-lähistely, mutta sekin sujuu paremmin kuin Necruilla
Eldar Shining Spear (jetbike)
+perkeleen nopea, Laser Lance keihäs
-heikko kuin mikä, silti kestävämpi kuin Eldar tavallinen ukko toki
siinä olisi, ehkä unohdin jotain. Alkaa vähän ideat toistaa nh
Re: The 14th Black Crusade
...joten mielikuvitusta pitää käyttää. Tässä on vain ideoita, katsotaan miten herra RegaLIs ottaa asian vastaan. (moi rikkonen, osaan kirjottaa foorumeille!!!!!!!!!1111!!!!!!!!!!!1111111!!!"
-
- Advanced Member
- Posts: 485
- Joined: Tue Aug 28, 2007 3:53 pm
- Location: Suomi, Finland
- Contact:
Re: The 14th Black Crusade
Jare on oikein tehnyt skripti moottorinkin *KLIKS*Mysterius Coder wrote:Kampanja puute ripoo yhä Joten, kuinkas hyviä modaus mahdollisuuksia tulemme näkemään? Kenties skripitiä että voisi kampanjaa vääntää. ^^ Vai onko vähän liikaa vaadittu?
Re: The 14th Black Crusade
Noi "terminaattorien" statsit näytti ihan hyviltä, jotain tuon tapaista ne tulee luultavasti olemaan. Ja tietenkin esim. Destroyerilla on se iso etu, että se pystyy lentämään. (Eihän Dreadnoughtit lennä?) Pitää vielä vähän kehitellä tuota terminaattorimoodi-ideaa, esimerkiksi kenttien osalta.
En ole valitettavasti saanut oikein mitään aikaiseksi tämän viikon aikana, kun en ole päässyt koneelle kuin pari kertaa. :) Muutin vain ase- ja bottitiedostot INI-muotoon, joten niitä on paljon helpompi muokata. Rivit ovat siis tyyliin "weapon_power=45.0", eikä enää tarvitse miettiä, että mikäs ominaisuus tälle riville tulikaan.
Oikeastaan voisin tehdä tuota skriptimoottoria apuna käyttäen kampanjan tehtävät erillisiin tekstitiedostoihin, joista niitä on sitten helppo muokata. Eikä tarvitse enää miettiä kampanjan juonta, koska kehittelimme jo Paronin kanssa über-mahtavan tarinan... :)
Moi toivonen, osaan kans kirjottaa foorumeille!!!!
Tuo tekemäsi super-kranaatinheitin oli kyllä ihan kiva ase. :D
En ole valitettavasti saanut oikein mitään aikaiseksi tämän viikon aikana, kun en ole päässyt koneelle kuin pari kertaa. :) Muutin vain ase- ja bottitiedostot INI-muotoon, joten niitä on paljon helpompi muokata. Rivit ovat siis tyyliin "weapon_power=45.0", eikä enää tarvitse miettiä, että mikäs ominaisuus tälle riville tulikaan.
Oikeastaan voisin tehdä tuota skriptimoottoria apuna käyttäen kampanjan tehtävät erillisiin tekstitiedostoihin, joista niitä on sitten helppo muokata. Eikä tarvitse enää miettiä kampanjan juonta, koska kehittelimme jo Paronin kanssa über-mahtavan tarinan... :)
joku muu kuin paroni tai regalis, sanotaan nyt vaikka....MOE wrote:moi rikkonen, osaan kirjottaa foorumeille!!!!!!!!!1111!!!!!!!!!!!1111111!!!"
Moi toivonen, osaan kans kirjottaa foorumeille!!!!
Kyllä siinä oli kaasusäiliö. >:( Tai ainakin sitä sen keltaraidallisen purnukan oli tarkoitus esittää. Kato vaikka täältä.tuhoojabotti wrote:flaaaames :D outua kun tulta tuli aseesta ilman mitään kaasua yms. :P
Tuo tekemäsi super-kranaatinheitin oli kyllä ihan kiva ase. :D
-
- Advanced Member
- Posts: 485
- Joined: Tue Aug 28, 2007 3:53 pm
- Location: Suomi, Finland
- Contact:
Re: The 14th Black Crusade
joo epäilinkin mutta minun mielestäni se oli liian pieni
Re: The 14th Black Crusade
Retoric huh? Kyllähän sinä nyt vastauksen osaat itekkin sanoa...Ei näy siipiä eikä rakettireppuja (ei edes kaaoksella )regalis wrote: (Eihän Dreadnoughtit lennä?)
SE LEIJUU!! No, ei nus...hmmm...olla näsäviisaita. Hyvä idea, ja joillekin se etu, ettei vii niin paljoa tilaa, kuten Crisis Suit ja Dessu. Eldarin jetbikelle sopisi sama homma, se leijuu nääs.Ja tietenkin esim. Destroyerilla on se iso etu, että se pystyy lentämään.
Re: The 14th Black Crusade
Pieniä muutoksia taas tehty:
- Animaatiosysteemi muutettu kokonaan erilaiseksi: nyt hahmojen raajat ovat erillisissä tiedostoissa, ja ne animoidaan tekstitiedostoon tallennettujen raajojen koordinaattien ja kulmien mukaan. Käytännössä tämä tarkoittaa paljon pienempiä animaatiotiedostoja ja sulavampia animaatioita (niissä voi olla vaikka 1000 framea, eikä tiedoston koko nouse silti kuin muutamaan kymmeneen kilotavuun). Nyt pitää vain tehdä hahmoille kaikki tarvittavat animaatiot, eli ainakin juoksu, hyppääminen, putoaminen, lentäminen, kaatuminen ja kyyristyminen...
- Tau Fire Warrior lisätty
- Uusi ase, Pulse Rifle (ampuu lyhyitä mutta tarkkoja ja tehokkaita "bursteja")
- Eldar Dire Avenger tulossa
- Ork lisätty
- Kampanjaa aloiteltu
- Pientä optimointia
- Uusi kartta
- Mahdollisuus valita satunnainen kartta tai botti valikossa
Uutta päivitystä saatte vielä odottaa ainakin viikon tai pari, kun en ehtinyt hiihtolomalla tehdä oikein mitään.
Ehdotuksia peliin tulevaksi Eldar-aseeksi? Tai itse aseen päättämisessä ei ole mitään vaikeaa, mutta tähän mennessä tehdyistä aseista ominaisuuksiltaan eroavaa pyssyä on vähän vaikeampi keksiä...
- Animaatiosysteemi muutettu kokonaan erilaiseksi: nyt hahmojen raajat ovat erillisissä tiedostoissa, ja ne animoidaan tekstitiedostoon tallennettujen raajojen koordinaattien ja kulmien mukaan. Käytännössä tämä tarkoittaa paljon pienempiä animaatiotiedostoja ja sulavampia animaatioita (niissä voi olla vaikka 1000 framea, eikä tiedoston koko nouse silti kuin muutamaan kymmeneen kilotavuun). Nyt pitää vain tehdä hahmoille kaikki tarvittavat animaatiot, eli ainakin juoksu, hyppääminen, putoaminen, lentäminen, kaatuminen ja kyyristyminen...
- Tau Fire Warrior lisätty
- Uusi ase, Pulse Rifle (ampuu lyhyitä mutta tarkkoja ja tehokkaita "bursteja")
- Eldar Dire Avenger tulossa
- Ork lisätty
- Kampanjaa aloiteltu
- Pientä optimointia
- Uusi kartta
- Mahdollisuus valita satunnainen kartta tai botti valikossa
Uutta päivitystä saatte vielä odottaa ainakin viikon tai pari, kun en ehtinyt hiihtolomalla tehdä oikein mitään.
Ehdotuksia peliin tulevaksi Eldar-aseeksi? Tai itse aseen päättämisessä ei ole mitään vaikeaa, mutta tähän mennessä tehdyistä aseista ominaisuuksiltaan eroavaa pyssyä on vähän vaikeampi keksiä...
Re: The 14th Black Crusade
...Eli onko nyt kaikki kehon osat erikseen...? Jos on niin MAHTAVAA!
Solar Eclipse
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
-
- Forum Veteran
- Posts: 2396
- Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm
Re: The 14th Black Crusade
Tarkoittaako tämä sitä, että arvotaan jokin kartoista, vai että generoidaan uusi sattumanvarainen kartta? Toi jälkimmäinen vois olla aika hieno juttu, jos se vaan on viisaasti koodattu.regalis wrote:- Mahdollisuus valita satunnainen kartta
Re: The 14th Black Crusade
Ihan vaan arvotaan niistä ladatuista kartoista... Karttageneraattorin tekeminen tämän tyyliseen peliin on kyllä "hieman" liian hankalaa minun koodaustaidoilleni.Grandi wrote:Tarkoittaako tämä sitä, että arvotaan jokin kartoista, vai että generoidaan uusi sattumanvarainen kartta?regalis wrote:- Mahdollisuus valita satunnainen kartta
Juuri näin.programmer of DSG wrote:...Eli onko nyt kaikki kehon osat erikseen...?
Re: The 14th Black Crusade
Myös Tyranidien Gargoyle on tulossa, jonka mukana Barbed Strangle. Missasinko jotain Reg?
Re: The 14th Black Crusade
Triplepäs.Maxwell von Karma wrote:Doublepost, sorry.
Mutta pakko sanoa pelistä että mahtavasti etenee, cb-projektien kärjessä reilusti, jatka samaan malliin.
Every Legend Has A Start!
Re: The 14th Black Crusade
Korjaus edelliseen: EI Tyranids Gargoylea, vaan Termagaunt/Hormagaunt. Tyranidsien tulo ei kylläkään ole varmaa...
Re: The 14th Black Crusade
http://www.youtube.com/watch?v=wYcCPyCBYjo väsättiin yhden patun päähänpistosta tällainen traileri. Pahoittelen kuvanlaatua jo toisen kerran.
Re: The 14th Black Crusade
Wow, todella lupaava traileri! Jotain uutta cb-piireissä. Pelkäsin kielioppivirheitä mutta niitä ei tullut vastaan tai sitten en huomannut niitä. Videopätkät oli ihan mukavasti rytmitelty ja ihan kaupallisen pelin vaikutelma tästä tuli. Aplodit!
Peli piirtokomennoilla - voittaja, Virtuaalilemmikkipeli - voittaja,
Sukellusvenepeli - voittaja, Paras tileset - voittaja
Vaihtuva päähenkilö - voittaja, Autopeli - voittaja sekä
Hiirellä ohjattava peli - voittaja B)
Sukellusvenepeli - voittaja, Paras tileset - voittaja
Vaihtuva päähenkilö - voittaja, Autopeli - voittaja sekä
Hiirellä ohjattava peli - voittaja B)
-
- Forum Veteran
- Posts: 2396
- Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm
Re: The 14th Black Crusade
Joo hienolta näyttää. Sisätila mapit tuntu kyllä hieman liian ahtailta, ja ton videon suurellisuus rupes vähän hymyilyttämään, mutta mikäs siinä kun huippu peliä teette ja cb:tä maineeseen viette :) EDIT: Eikä ton videon huono kuvanlaatu haittaa mitään.
Re: The 14th Black Crusade
Hieman esimakua tulevasta päivityksestä... Nyt kampanja on melkein valmis, pari viimeistä tehtävää puuttuu vielä. Terminaattorimoodi toimii osittain, mutta siinä on vasta destroyer (näkyy kuvassa) ja Deff Dread.
Päivitys tulee luultavasti parin viikon sisällä...
EDIT:
Joo, noita sadepisaroita pitää varmaankin tehdä hieman realistisemman näköisiksi. Uusi päivitys tulee aikaisintaan kun kampanja on valmis, eli parin viikon sisällä. :)
Last edited by regalis on Sun Mar 09, 2008 4:22 pm, edited 1 time in total.
Re: The 14th Black Crusade
Vau, mahtavan näkööstä, mutta sade pisarat tuntuu liian leveiltä 1 pixeli riittänee?
Mites? Uutta ladattavaa?
Mites? Uutta ladattavaa?
Solar Eclipse
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
Re: The 14th Black Crusade
Eikös Shadow weaver olisi aika hauska? Kaikista villein ideahan olisi Hallusion grenadet, jotka laittaisivat vihut ihan sekaisin!regalis wrote: Uutta päivitystä saatte vielä odottaa ainakin viikon tai pari, kun en ehtinyt hiihtolomalla tehdä oikein mitään.
Ehdotuksia peliin tulevaksi Eldar-aseeksi? Tai itse aseen päättämisessä ei ole mitään vaikeaa, mutta tähän mennessä tehdyistä aseista ominaisuuksiltaan eroavaa pyssyä on vähän vaikeampi keksiä...