The 14th Black Crusade - PÄIVITETTY 31.3.

Jaa meneillään olevat projektisi tai valmiit pelit muun yhteisön kanssa täällä.
Maxwell von Karma

Re: The 14th Black Crusade

Post by Maxwell von Karma » Sun Mar 09, 2008 11:43 pm

Pummi wrote:
regalis wrote: Uutta päivitystä saatte vielä odottaa ainakin viikon tai pari, kun en ehtinyt hiihtolomalla tehdä oikein mitään.
Ehdotuksia peliin tulevaksi Eldar-aseeksi? Tai itse aseen päättämisessä ei ole mitään vaikeaa, mutta tähän mennessä tehdyistä aseista ominaisuuksiltaan eroavaa pyssyä on vähän vaikeampi keksiä...
Eikös Shadow weaver olisi aika hauska? Kaikista villein ideahan olisi Hallusion grenadet, jotka laittaisivat vihut ihan sekaisin!
Hallusion Grenadet hmm...Oudoin idea mitä olen vielä kuullut. Kranaattejahan tuo peli toki kaipaa...ja mikä olisi tuon Weaverin ominaisuudet?

User avatar
tuhoojabotti
Advanced Member
Posts: 485
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:53 pm
Location: Suomi, Finland
Contact:

Re: The 14th Black Crusade

Post by tuhoojabotti » Mon Mar 10, 2008 12:01 am

tuli vain mieleen että onhan meillä räjähtävät luodit mutta entä jos luodista puffastaisikin pilvi sakeaa vihreää myrkkyä? :D KLIKS ja entä napalm luoteja? :D:D ja yksi hyvä ominaisuus olisi että voi ladata ammuksellekkin oman kuvan ettei olisi pakko käyttää valmiita...
Imagedev.tuhoojabotti.com — “Programmer (noun): An organism that turns caffeine into code.”

User avatar
regalis
Advanced Member
Posts: 268
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:44 pm

Re: The 14th Black Crusade

Post by regalis » Mon Mar 10, 2008 4:22 pm

Peliin tulee luultavasti sellainen systeemi, että aseisiin saa "upgradeja" voittamalla Deathmatchin niillä.
Eli esimerkiksi voittaessa Deathmatchin Bolterilla, saisi käyttöönsä Hellfire-boltteja ampuvan Bolterin. Tai Grenade Launcheria käyttäessä Hallucinogen Grenade Launcherin. Hallusinaatiokranut voisivat pelaajaan osuessaan vaikka saada kentälle ilmestymään hetkeksi jotain random tyyppejä, jolloin olisi hankalaa ampua, kun ei tiedä mitkä viholliset ovat oikeita ja mitkä harhaa. :) Ohjaus voisi myös muuttua hankalaksi.

Weaver olisi kyllä ihan hyvä ase Eldareille, mutta en oikein keksi miten se eroaisi esimerkiksi Gauss Flayerista tai Pulse Riflesta.

Tein eilen seuraavat muutokset:
- Valikossa saa jokaisesta botista näkyviin infotekstin, josta näkee botin energian, aseen ja nopeuden
- Shuriken Catapult lisätty! Ampuu älyttömän nopeaa sarjaa (~120 laukausta sekunnissa), mutta ammukset ovat melko tehottomia
- Jos valitsee saman kartan kuin aikaisemmin, sitä ei enää ladata uudestaan -> latausaika pienenee reilusti
- Hahmot syttyvät tuleen liekinheittimellä ammuttaessa
EDIT:

- MAVit saatu loppumaan! En löytänyt vieläkään syytä niille, mutta tyyppien muuttaminen taulukoiksi lopetti niiden tulemisen.


User avatar
regalis
Advanced Member
Posts: 268
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:44 pm

Re: The 14th Black Crusade

Post by regalis » Sat Mar 29, 2008 11:11 am

Image
Päätimmekin tehdä pelin lähes kokonaan valmiiksi ennen julkaisua, ja nyt alamme olla jo siinä vaiheessa, että parin päivän päästä voisi laittaa nettiin...
Peliin on tehty mm. seuraavat lisäykset:
- Kampanja pientä viimeistelyä vaille valmis
- Muutama uusi kenttä
- Gears of Warista tuttu active reload -systeemi, eli aseen pystyy lataamaan nopeammin oikein ajoitetulla hiiren klikkauksella, mutta liian aikainen tai myöhäinen klikkaus jumittaa aseen hetkeksi. Eri aseet ovat toisia helpompia pikaladata, esimerkiksi Bolter on todella helppo ja Big Shoota lähes mahdoton.
- Botit ampuvat vain jos vihollinen on tähtäimessä
- Mahdollisuus valita koko näyttö tai ikkuna
- Pelin pystyy ottamaan uusiksi halutessaan, eikä ole pakko palata alkuvalikkoon
- Kentissä räjähtäviä tynnyreitä
- Back-kerros blurrataan

Täytyy vielä tehdä ennen nettiin laittamista:
- Karttojen lataaminen muistiin, eli jos valitsee aikaisemmin ladatun kartan, sitä ei ladata enää uudestaan (nyt näin tehdään vain jos valitaan sama kartta kuin edellisellä pelikerralla)
- Eldar

User avatar
Mysterius Coder
Active Member
Posts: 133
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:13 pm

Re: The 14th Black Crusade

Post by Mysterius Coder » Sat Mar 29, 2008 11:32 am

Vau :o Kuulostaa suorastaan upealta. En malta odottaa, hopi hopi :D
Kyllä minä osaan, mutta kun mieli on tällasen kaaoksen vallassa, niin ei siitä mitään tule.

Paroni Samedi

Re: The 14th Black Crusade

Post by Paroni Samedi » Sat Mar 29, 2008 11:42 am

regalis wrote:
Täytyy vielä tehdä ennen nettiin laittamista:
- Karttojen lataaminen muistiin, eli jos valitsee aikaisemmin ladatun kartan, sitä ei ladata enää uudestaan (nyt näin tehdään vain jos valitaan sama kartta kuin edellisellä pelikerralla)
- Eldar
-Kampanjan viimeistely

User avatar
regalis
Advanced Member
Posts: 268
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:44 pm

Re: The 14th Black Crusade

Post by regalis » Sat Mar 29, 2008 4:41 pm

Paroni Samedi wrote:
regalis wrote: -Kampanjan viimeistely
Öh... Mitäs toi tarkoitti?

Paroni Samedi

Re: The 14th Black Crusade

Post by Paroni Samedi » Sun Mar 30, 2008 11:41 am

regalis wrote:
Paroni Samedi wrote:
regalis wrote: -Kampanjan viimeistely
Öh... Mitäs toi tarkoitti?
Eihän se nyt vielä valmis ole. Eikös puutu vielä se viiminen tehtävä ja sit jotain sälää?

User avatar
regalis
Advanced Member
Posts: 268
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:44 pm

Re: The 14th Black Crusade

Post by regalis » Sun Mar 30, 2008 12:40 pm

Tarkotin just sitä tolla viimeistelyllä... Ja kyllä se viimeinenkin tehtävä alkaa olla jo valmis.

PELI ON NYT 99 % VALMIS, JA UUSIN VERSIO ON NETISSÄ!
Latauslinkki on edelleen sama. Pieniä parannusehdotuksia otetaan vastaan, mutta ainakaan mitään valtavia muutoksia en enää ala tekemään (joo tee siihen silleen et voi lähtee lentämään avaruusaluksella eri planeetoille!!!11).
Aseet ovat vieläkin hieman epätasapainossa, vaikka olen yrittänyt saada niitä mahdollisimman tasaväkiksi. Kertokaa mielipiteitänne; mitkä aseet ovat ylivoimaisia ja mitkä liian tehottomia. Kiinnostaisi myös kuulla mielipiteitä kampanjasta. (Mihin asti pääsitte, mitkä tehtävät olivat hyviä ja mitkä huonoja tai liian vaikeita/helppoja...)

Ja se Blood Angeleiden Black Rage -ominaisuus tulee vielä, kunhan jaksan lisätä sen. + Shuriken Catapultiin äänet.

Reino

Re: The 14th Black Crusade

Post by Reino » Mon Mar 31, 2008 7:25 pm

Jes, lataukseen pistin. 8-) V*t*un hitaasti tulee... :evil:

User avatar
tuhoojabotti
Advanced Member
Posts: 485
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:53 pm
Location: Suomi, Finland
Contact:

Re: The 14th Black Crusade

Post by tuhoojabotti » Mon Mar 31, 2008 8:37 pm

+/- lista :D
+paljon kenttiä
+paljon botteja
+hyvät grafiikat
+modattavuus
-latausajat
-MAV kun aloitti kampanjan
-ei vaikeus astetta (vaikka voihan valita helppoja botteja mutta aseet on ehkä liiankin tehokkaita tai ainakin on PAKKO olla spawn time! :D)

rakentavaa kommenttia:
-latausmusa on hyvä mutta se kestää vain latauspalkin puoleen väliin voisi pistää sinne tarkastuksia onko musa loppunut ja mahd. uudelleen soitto :D

lisää tulee edittinä :D
Imagedev.tuhoojabotti.com — “Programmer (noun): An organism that turns caffeine into code.”

User avatar
vms100
Member
Posts: 81
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:47 pm

Re: The 14th Black Crusade

Post by vms100 » Mon Mar 31, 2008 8:44 pm

Saanko uppia tuon pelin omalle servulle, kun tuo freewebs on vähän hidas ?... :?
EDIT:

Rakentava ehdotus: grafiikkatason säätö (partikkelit sun muut), tuota peliä voisi pelata sitten hitaammilakin koneilla ;)


User avatar
regalis
Advanced Member
Posts: 268
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:44 pm

Re: The 14th Black Crusade

Post by regalis » Mon Mar 31, 2008 8:56 pm

tuhoojabotti wrote: -latausajat
-MAV kun aloitti kampanjan
-ei vaikeus astetta (vaikka voihan valita helppoja botteja mutta aseet on ehkä liiankin tehokkaita tai ainakin on PAKKO olla spawn time! :D)
-latausmusa on hyvä mutta se kestää vain latauspalkin puoleen väliin voisi pistää sinne tarkastuksia onko musa loppunut ja mahd. uudelleen soitto :D
Latausajat on kyllä ihan hemmetin pitkät, mutta ei niille oikein voi mitään. Tai pyörityslaatujen valinnan voisi kyllä laittaa, lyhyempiä latausaikoja haluavat voisivat sitten pelata huonommilla pyörityslaaduilla... Spawnausaikakin pitäisi varmaan tehdä, nyt käy todella usein niin että ilmestyy johonkin botin viereen ja tulee teurastetuksi ennen kuin ehtii reagoimaan mitenkään.
Minulla latausmusiikki ei ole vielä koskaan loppunut kesken latauksen, joten hyvä että sanoit tuon.
En kyllä tajua mistä nuo MAVit voivat johtua. Minulla ei ole tullut niitä kertaakaan sen jälkeen, kun vaihdoin tyypit taulukoiksi. Missä vaiheessa MAV tuli, ladatessa vai kentän alkaessa?
vms100 wrote:Saanko uppia tuon pelin omalle servulle, kun tuo freewebs on vähän hidas ?... :?
grafiikkatason säätö
Siitä vaan, lisään sitten linkin servullesi tuohon aloitusviestiin. :)
Seuraavaan päivitykseen voisin kyllä laittaa nuo partikkeliefektit valinnaisiksi.

OMG, ensimmäisessä tehtävässä on kamala virhe! Komentajalle puhuvalla Space Marinella on väärä kasvokuva! No, ehkä kestätte sen siihen asti, kunnes teen seuraavan päivityksen... :)

User avatar
tuhoojabotti
Advanced Member
Posts: 485
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:53 pm
Location: Suomi, Finland
Contact:

Re: The 14th Black Crusade

Post by tuhoojabotti » Mon Mar 31, 2008 8:57 pm

heti kun painoin GO nappia lataus kuva ynnä teksti ilmestyi ja zadam: M.A.V :D
EDIT:

juoksu animaation vähän liikettä ylä kroppaan näyttää aika oudolta itse en ainakaan osaa kävellä ja vielä huonommin juosta yläkroppa liikkumattomana :D
toinen ongelma on jetpack hyppy kestää niin kauan että kerekeää kuolemaan vihollisen panoksiin ennen kuin pääsee ilmaan niitä pakoon ;)

Imagedev.tuhoojabotti.com — “Programmer (noun): An organism that turns caffeine into code.”

Paroni Samedi

Re: The 14th Black Crusade

Post by Paroni Samedi » Mon Mar 31, 2008 10:42 pm

Viimeisen kentän Aba paremmaksi, laita siihen kenttään vähän enemmän sokkeloita, niin tulee mielenkiintoisampaa. (Seinienläpiammunta vituttaa...)

User avatar
vms100
Member
Posts: 81
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:47 pm

Re: The 14th Black Crusade

Post by vms100 » Tue Apr 01, 2008 8:06 pm

Tässä latauslinkki

User avatar
MAVmaggot
Advanced Member
Posts: 468
Joined: Fri Aug 31, 2007 10:18 pm
Location: bitspace

Re: The 14th Black Crusade - PÄIVITETTY 31.1.

Post by MAVmaggot » Fri Apr 11, 2008 10:37 pm

Tosi hyvä peli :D :D ehdottomasti parhaita cb pelejä ikinä :D Jäin ihan koukkuun :D :D :D deathmatch-ennätys oli jotain 40 tappoo, täydellä ajalla, vihollisia noin viisi keskinkertaista. edittaan sit kun saan tarkempia tuoksia. :)
Ja viel -/+
-pyöri hitaassti vanhalla masiinallani.
-MAVit jotka keskeyttivät jäänittävät pelini :) (kaikki tulivat mark of chaos moodissa :? )
+KAIKKI muu :D :D

edit: nonniin, tarkemmat tulokset: :D
kenttä: terra
botit: Admiral Killalot, Alexi Downland, Assault marine, Egrof Lanrac, Daemonculus
aika: 16 min 40 s
tapot: 49
ja todiste: :D
Attachments
todiste.png
todiste.png (5.45 KiB) Viewed 4151 times

User avatar
kaneli2000
Guru
Posts: 1059
Joined: Mon Mar 17, 2008 3:40 pm
Location: Lempäälä

Re: The 14th Black Crusade - PÄIVITETTY 31.3.

Post by kaneli2000 » Fri May 23, 2008 8:38 am

oli kyllä aika hyvä peli joskin vähän hidas...
I see the rainbow rising

User avatar
CCE
Artist
Artist
Posts: 650
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:53 pm

Re: The 14th Black Crusade - PÄIVITETTY 31.3.

Post by CCE » Sat May 24, 2008 10:45 am

Tuo vms100 hostaus on kyllä aivan kelvoton, latasin tiedoston kahdesti sieltä ja molemmilla kerroilla jäi tiedosto noin 300kb vajavaiseksi, ja zipin purkaminen luonnollisesti epäonnistui.

Vasta freewebsistä tulee kunnolla...

User avatar
MAVmaggot
Advanced Member
Posts: 468
Joined: Fri Aug 31, 2007 10:18 pm
Location: bitspace

Re: The 14th Black Crusade - PÄIVITETTY 31.3.

Post by MAVmaggot » Sun May 25, 2008 1:47 pm

minulla toimii.. :?

Post Reply