The 14th Black Crusade - PÄIVITETTY 31.3.

Jaa meneillään olevat projektisi tai valmiit pelit muun yhteisön kanssa täällä.
User avatar
regalis
Advanced Member
Posts: 268
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:44 pm

Re: "Soldat-40K"

Post by regalis » Sun Feb 03, 2008 9:11 pm

koodaaja wrote:Lisäksi aseiden tehot ovat aika omituisia, esimerkiksi lascannonillahan täräytellään tankkeja tuusan nuuskaksi, ei sen pitäisi olla noin tehoton pikkupisla. Heavy boltteriin saa olla aika iso äijä, jos heiluttelee yhdessä kädessä. Kaiken kaikkiaan kaikkia aseita rutosti tehokkaammiksi, fiilis kärsii harmillisen kolauksen alitehoisten aseiden myötä.
Lascannon on niin tehokas ase, ettei sitä oikein voi saada tasapainoon muiden aseiden kanssa, joten päätin muuttaa sen lasguniksi. Tein muutenkin aseista hieman tehokkaampia.

Pelissä on nyt mm. seuraavat päivitykset:
- Hieman aidommat ja imo hienommat veriefektit.
- Aseilla on paino-muuttuja joka vaikuttaa tähtäämisen nopeuteen. Eli Heavy Bolterilla ei huidota samalla tavalla kuin vaikka Bolterilla.
- Viholliset eivät näe pelaajaa maaston läpi.
- Jet Packia/Jump Packia voi nyt käyttää vain vähän aikaa kerrallaan.
- Imperial Guard on realistisemman kokoinen.
- Viholliset vaihtavat suuntaa jos jäävät jumittamaan seinää vasten.
- Tähtäys toimii oikein.
- Hahmot huutavat kuollessaan. :)

Mitä mieltä olette, minkä tyylinen musiikki sopisi taustalle? Mahtipontinen orkesterimusiikki, instrumentaalinen hevi/rock, vai jokin yksinkertainen ja mahdollisimman vähän häiritsevä instrumentaalimusiikki?

User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: "Soldat-40K"

Post by -Z- » Sun Feb 03, 2008 10:00 pm

regalis wrote:
koodaaja wrote:Lisäksi aseiden tehot ovat aika omituisia, esimerkiksi lascannonillahan täräytellään tankkeja tuusan nuuskaksi, ei sen pitäisi olla noin tehoton pikkupisla. Heavy boltteriin saa olla aika iso äijä, jos heiluttelee yhdessä kädessä. Kaiken kaikkiaan kaikkia aseita rutosti tehokkaammiksi, fiilis kärsii harmillisen kolauksen alitehoisten aseiden myötä.
Lascannon on niin tehokas ase, ettei sitä oikein voi saada tasapainoon muiden aseiden kanssa, joten päätin muuttaa sen lasguniksi. Tein muutenkin aseista hieman tehokkaampia.

Pelissä on nyt mm. seuraavat päivitykset:
- Hieman aidommat ja imo hienommat veriefektit.
- Aseilla on paino-muuttuja joka vaikuttaa tähtäämisen nopeuteen. Eli Heavy Bolterilla ei huidota samalla tavalla kuin vaikka Bolterilla.
- Viholliset eivät näe pelaajaa maaston läpi.
- Jet Packia/Jump Packia voi nyt käyttää vain vähän aikaa kerrallaan.
- Imperial Guard on realistisemman kokoinen.
- Viholliset vaihtavat suuntaa jos jäävät jumittamaan seinää vasten.
- Tähtäys toimii oikein.
- Hahmot huutavat kuollessaan. :)

Mitä mieltä olette, minkä tyylinen musiikki sopisi taustalle? Mahtipontinen orkesterimusiikki, instrumentaalinen hevi/rock, vai jokin yksinkertainen ja mahdollisimman vähän häiritsevä instrumentaalimusiikki?
Jokin matala, rumpu- ja bassopainoitteinen biisi tuohon varmaankin sopisi. Jokaisella hahmolla taisi muuten olla yksilölliset kommenttinsa? Nuo rivot jutut ja viittaukset saatanaan voisi poistaa...
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time

User avatar
regalis
Advanced Member
Posts: 268
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:44 pm

Re: "Soldat-40K"

Post by regalis » Sun Feb 03, 2008 10:57 pm

-Z- wrote:Nuo rivot jutut ja viittaukset saatanaan voisi poistaa...
Matt the Asturbation palvoo Slaaneshia, joten rivot jutut kuuluvat asiaan. Saatanasta ei taida horista muu kuin Satan Pooh, enkä näe oikeastaan mitään syytä poistaa sitä. Tai onhan siellä vielä Jussi-soldier, joka käyttää saatana-sanaa vain lausetta tehostamassa, eikä sanan varsinaisessa merkityksessä. Pieni (musta) huumori vain piristää peliä. Monet hahmot ovat kylläkin sisäpiirin huumoria, joista ainakin osa tullaan korvaamaan "normaaleilla" hahmoilla.

User avatar
SPuntte
Tech Developer
Tech Developer
Posts: 650
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:51 pm
Location: Helsinki, Finland
Contact:

Re: "Soldat-40K"

Post by SPuntte » Mon Feb 04, 2008 1:25 am

Muuten erinomainen peli on käytänössä tuhottu tajuttoman pitkillä aseiden latausajoilla ja liiallisella hitaudella. Tähän auttaisi FPS-riippumaton logiikka, sillä ainakin minulla FPS:t olivat siinä 10-15 paikkeilla, joten peli oli tuskallisen hidasta, kun hahmot liikkauvat vakiomäärän pikseleitä framessa. Joidenkin aseiden latautumista sai odottaa pitkälti toista minuuttia. Sain kerran aikaiseksi MAVin juuri ennen pelin alkua (ilmeisesti lisäsin liikaa pelaajia ja peli kaatui, kun yritin aloittaa kierrosta) ja OpenToRead failedin pelin ladatessa (muistaakseni kentäksi oli valittu tuolloin Jungles of Catachan)
CoolBasic henkilökuntaa
Tech-kehittäjä
CoolBasic Classic, Cool VES

CoolPhysicsEngine | MissileSystem | Jana-ympyrä -törmäys | cbSimpleTexture | CoolCPLX

User avatar
Pate5
Artist
Artist
Posts: 551
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:53 pm
Location: Vantaa

Re: "Soldat-40K"

Post by Pate5 » Mon Feb 04, 2008 9:34 am

Hienohan tämä oli. Peli on kyllä aivan täydellinen soldat-klooni, mutta ei haittaa.

Fysiikat olivat vähän omituiset, ukot putoavat aivan liian hitaasti. Aseista Heavy Bolter oli ylivertainen, ja gauss flayer omituinen. Senhän pitäisi ampua semmoisia "salamoita", eikä tuollaisia omituisia pisteitä.

Offtopik: Kuinka moni täällä harrastaa 40k:ta?
CoolBasic henkilökuntaa
Graafikko

User avatar
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: "Soldat-40K"

Post by MaGetzUb » Mon Feb 04, 2008 9:53 am

Jos kiinnostaa, niin täs on pari äsken väsättyä liero / soldat funktiota:

Code: Select all

Function SoldatCamera(Player,tox,toy)
playerx = ObjectX(Player)
playery = ObjectX(Player)

Dist = Distance(playerx,playery,tox,toy)
angle = GetAngle (playerx,playery,tox,toy)

PositionCamera playerx+Cos(angle) * Dist/2, playery+Sin(-angle) * Dist/2

EndFunction 


Function LazerLine(x1,y1,x2,y2,jako=5,suuruus=1)
a=GetAngle(x1,y1,x2,y2)
d=Distance(x1,y1,x2,y2)

For I = 1 To D / Jako
Color Rand(100,255),0,0
Random = Rand(0,D)
Circle x1-suuruus/2+Cos(a)*Random,y1-suuruus/2+Sin(-a)*Random,Suuruus
Next i
EndFunction 
Last edited by MaGetzUb on Mon Feb 04, 2008 9:56 am, edited 1 time in total.
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.

User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: "Soldat-40K"

Post by -Z- » Mon Feb 04, 2008 9:54 am

Pate5 wrote: Offtopik: Kuinka moni täällä harrastaa 40k:ta?
Minä! Minäminäminäminäminä! Necroneita kerään, juu. Gauss flayer on tosiaan alitehoinen. Sehän on yksi universumin kovimmista kannettavista pyssyistä! Sitten nuo Necronit voisivat olla destroyereita, kun eiväthän tavalliset necronit osaa lentää.

Tuo Satan Pooh oli muuten ultimate win.
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time

User avatar
Sami The Great
Advanced Member
Posts: 485
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:15 pm
Contact:

Re: "Soldat-40K"

Post by Sami The Great » Mon Feb 04, 2008 5:11 pm

Itselläni kanssa on noita Hammereita. Tiimi on Space Marine.
http://www.rockodilegames.com
CoolBasickin käyttäjä vuodesta 2004.

User avatar
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: "Soldat-40K"

Post by koodaaja » Mon Feb 04, 2008 5:27 pm

Itselläni löytyy IG:itä pari squadia ja chimera, joskus paremmalla ajalla (ja rahalla) olisi tarkoitus laajentaa.. Jos nyt hommaisi alkuun vaikka luutnantin ;D

(Jos kannettavaksi aseeksi lasketaan myös jalustallinen, niin eiköhän autocannon, lascannon yms. ole tehokkain?)

User avatar
regalis
Advanced Member
Posts: 268
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:44 pm

Re: "Soldat-40K"

Post by regalis » Mon Feb 04, 2008 10:41 pm

Pate5 wrote:Aseista Heavy Bolter oli ylivertainen, ja gauss flayer omituinen. Senhän pitäisi ampua semmoisia "salamoita", eikä tuollaisia omituisia pisteitä.
Jep, aseet ovat vielä pahasti epätasapainossa.
Kuvaillaanko jossain fluffissa Gauss Flayerin ammuksia? Minulla ei ole Necron-codexia enkä löytänyt GW:n sivuilta oikein minkäänlaista tietoa Necronien aseista.
-Z- wrote:Sitten nuo Necronit voisivat olla destroyereita, kun eiväthän tavalliset necronit osaa lentää.
Juu, eihän ne Necronit mitään lentele, mutta oli pakko ottaa hieman "taiteellisia vapauksia", koska ne on niin pirun tyylikkäitä että olihan ne tähän pakko lisätä. :) (Eikä lentämään kykenemätön hahmo pääsisi etenemään kunnolla kentissä). Destroyer olisi IMO liian iso näihin kenttiin, ja siitä olisi pakko tehdä ihan hemmetin kestävä vaikka perus marineihin verrattuna.
Tosin olisihan hienoa, jos kentälle voisi pistää vaikka pari Dreadnoughtia ja Destroyeria rymistelemään... Pitää miettiä sitä sitten kun olen saanut bugit kuriin.

Tein taas peliin pieniä lisäyksiä, mutta en ole vielä päivittänyt netissä olevaa versiota.
- Veriefektejä muutettu taas, nyt kuoleva hahmo räjähtää "lihakimpaleiksi" jotka emittoivat verta.
- Hiiri jää siihen mihin rekyyli sen heittää, eli esimerkiksi Heavy Bolterilla on paljon vaikeampaa ampua, koska hiirtä pitää koko ajan liikuttaa alaspäin että johonkin osuisi. Tämä tasapainottaa aseita jonkun verran.

User avatar
Ilmuri
Developer
Developer
Posts: 277
Joined: Sun Aug 26, 2007 2:46 pm
Location: \o

Re: "Soldat-40K"

Post by Ilmuri » Tue Feb 05, 2008 12:33 am

http://www.youtube.com/watch?v=nodA5bxueyo
DoW: Dark Crusaden intro. Kuten kuvassa näkyy, älyttömän lyhytkestoisia salamoita.
Lasgun kuntoon kans, nyt se näyttää joltain starwars blasterilta.
CoolBasic henkilökuntaa
Kehittäjä
CoolBasic Classic

User avatar
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: "Soldat-40K"

Post by MaGetzUb » Tue Feb 05, 2008 9:25 am

Itse en ole edes koko pelistä tietoinen, en nyt ole mikään tietokone räiskintöjen kaveri, muilla koneilla kyllä jaksan pelata. :D
Tää on sellaane CB:peli, mitä oon jaksanu pelata. :P
Muute katoikko noit funktioit?
EDIT:

Nii ja pari parantelu ehdotusta: Liikuttelu: W,A,S,D, Ne ärsyttävät tekstit pois, ylä nurkasta. Ne palkit voisit tavallaan rei'ittää, siis niinku jokaaselle riville eri kohtaan maskiväri pisteet ku ylemmällä, nii se näkyis vähäsen läpinäkyvänä. Tajusikko? Boteille pikkaasen aseitte vaihteluu vaik niitte lempiase onki
sinko, tms.

Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.

User avatar
tuhoojabotti
Advanced Member
Posts: 485
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:53 pm
Location: Suomi, Finland
Contact:

Re: "Soldat-40K"

Post by tuhoojabotti » Tue Feb 05, 2008 12:30 pm

bugi listassasi ei ole satuinnaisia maveja tosin minäkin olen saanut vasta yhden. ja ohjelman sammuttaminen se ei toimi minun täytyy rämpyttää Alt+F4 kunnes tulee sammutetaanko nyt ja sitten tulee lähetetäänkö virhe raportti... voisit pistää "valikkoon" lopetus napin jos toimisi paremmin... ja minäkin suosittelen vaihdettavia näppäimiä ;)
EDIT:

eikä mennyt ku 2 tuntia kun kokeilin pisteettää ne palkit paintilla mutta lopputulos on aika mukava :P
tein ohjelman joka for x=0 to imagewidth(img) step 2 ja for y=1 to imageheight(img) step 2 luupissa piirsi kuvaan mustan pisteen aikaa kului 2 tunnin sijasta alle 2 sekunttia :P

Attachments
bigbar.png
kyllä hän toi uurastus palkittiin :P
bigbar.png (35.74 KiB) Viewed 5313 times
bar.PNG
olipa homma :P
bar.PNG (13.9 KiB) Viewed 5310 times
Imagedev.tuhoojabotti.com — “Programmer (noun): An organism that turns caffeine into code.”

User avatar
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: "Soldat-40K"

Post by MaGetzUb » Tue Feb 05, 2008 3:55 pm

Offtopic: Ei tuo kova homma oo ku sen tekee kopioi/liitä ominaisuudella, kun muistaa et paintis on läpinkäyvyyskin olemas... Tajuukko?
Olisi ollut kiva jonkinlainen peli myös oikeilla aseilla, kuten soldat.
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.

User avatar
regalis
Advanced Member
Posts: 268
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:44 pm

Re: "Soldat-40K"

Post by regalis » Tue Feb 05, 2008 4:25 pm

tuhoojabotti wrote:...
Lyön vaikka vetoa, että saisin paintilla piirrettyä copy-paste-tekniikalla tuollaiset paljon nopeammin, kuin mitä sinulla meni tuon koodin kirjoittamisessa. :) Korjaan tämän palkkiongelman kuitenkin niin, että siirrän energia- ja latauspalkit ruudun yläreunaan, ja isoimman palkin saa esiin pitämällä jotain tiettyä näppäintä pohjassa.
programmer of DSG wrote:Olisi ollut kiva jonkinlainen peli myös oikeilla aseilla, kuten soldat.
Aseita voi muokata DATA\weapon.txt -tiedossa, joten siitä vain tekemään soldat-modia. :)
programmer of DSG wrote:Itse en ole edes koko pelistä tietoinen, en nyt ole mikään tietokone räiskintöjen kaveri
Warhammer ei ole mikään tietokoneräiskintä, vaan miniatyyrihahmoilla pelattava "lautapeli".

Noille tekemillesi funktioille ei valitettavasti ole tarvetta. Mielestäni tuo kameran liikkuminen tähtäämissuunnan mukaan on hieman häiritsevää, ja lazerline on ympyröiden piirtelyn takia liian hidas. Ja lasersäteet ovat oikeasti täysin suoria yhtenäisiä viivoja, eivätkä tuollaisia. Mutta ainakin tuo ensimmäinen funktio on ihan näppärä, jollekkin siitä voi olla hyötyä.
programmer of DSG wrote:Muutenhan laaseria ei nää ollenkaan, vaan siellä mihin se osuu. Et ole nähtävästi nähnytkään laaseria ollenkaan.

Tiedän, ettei laser näy jos ei ole mitään mistä se voisi heijastua takaisin. Ja kyllä, olen nähnyt lasersäteitä ihan IRL. Olenko väittänyt jossain, että lasersäteet näkyisivät? Sanoin vain että ne ovat suoria ja yhtenäisiä.
Last edited by regalis on Tue Feb 05, 2008 5:39 pm, edited 1 time in total.

User avatar
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: "Soldat-40K"

Post by MaGetzUb » Tue Feb 05, 2008 5:23 pm

regalis wrote:Noille tekemillesi funktioille ei valitettavasti ole tarvetta. Mielestäni tuo kameran liikkuminen tähtäämissuunnan mukaan on hieman häiritsevää, ja lazerline on ympyröiden piirtelyn takia liian hidas. Ja lasersäteet ovat oikeasti täysin suoria yhtenäisiä viivoja, eivätkä tuollaisia. Mutta ainakin tuo ensimmäinen funktio on ihan näppärä, jollekkin siitä voi olal hyötyä.
Offtopic: Tuo laaser viiva, jonka tuo funkkari piirtää on ihan suora. Mutta ne punaiset täplät on sitä pölyä, joka näkyy, kun laaseri osuu siihen. Muutenhan laaseria ei nää ollenkaan, vaan siellä mihin se osuu. Et ole nähtävästi nähnytkään laaseria ollenkaan.
Minua taas häiritsee se kamera, kun käyttää kiikari kivääriä kun ei voi zuumata eteen päi.

User avatar
Thomazu
Active Member
Posts: 179
Joined: Tue Aug 28, 2007 7:28 am

Re: "Soldat-40K"

Post by Thomazu » Tue Feb 05, 2008 8:41 pm

Tuossa yhdessä kentässä näytti olevan aikalailla sama tekstuuri mitä soldatissakin, ja se vihreä pieni puskakin näytti aika samanmoiselta kuin soldatissa? Ja yhden botin nimen alkuosa oli suoraan soldatista, botti on "Admiral". Jos Soldatista olet noita tekstuureja ottanut niin ne varmaankin pitää vaihtaa? No en nyt peliä testannut mutta nopealla vilkaisulla ihan hyvältä vaikuttaa ;)
Image

User avatar
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm
Contact:

Re: "Soldat-40K"

Post by Koodiapina » Tue Feb 05, 2008 9:38 pm

No nyt testasin peliä.

Peli oli ulkoasullisesti hyvä. En sitten tiedä montako prosenttia grafiikoista oli lainattu muualta. Suurinosa boteista ei vaivautunut ampua minua. Aseet ovat tosiaan liian heikkoja; ammuin yhtä vihollista raketilla päähän, eikä se kuollut. Se ei muuten vaivautunut väistämäänkään. Laser cannonia ja heavy boltteria en onnistunut kääntämään haluttuun asentoon, kun tähtäin näytti menevän minne sattuu. Luin kun sanoit sen vaikeuttavan sitä, mutta minusta se on tällaisena melkein käyttökelvoton. Tai sitten en vain osaa. Bottien ja ratojen nimiä voisi tosiaan muuttaa hieman siveellisimmiksi. Kaikenkaikkiaan ihan hieno peli. En tiedä onko jo käytössä (kun en paljoo testannut), että kartat tuhoutuvat räjähdyksissä? Sellainen olisi pakko olla.
Olen liian älykäs ollakseni väärässä. Jos olet kanssani eri mieltä, suosittelen sinua pohtimaan omaa elämänkatsomustasi ja sen perusteita.

User avatar
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: "Soldat-40K"

Post by MaGetzUb » Wed Feb 06, 2008 9:26 am

Grandi wrote:No nyt testasin peliä.

Peli oli ulkoasullisesti hyvä. En sitten tiedä montako prosenttia grafiikoista oli lainattu muualta. Suurinosa boteista ei vaivautunut ampua minua. Aseet ovat tosiaan liian heikkoja; ammuin yhtä vihollista raketilla päähän, eikä se kuollut. Se ei muuten vaivautunut väistämäänkään. Laser cannonia ja heavy boltteria en onnistunut kääntämään haluttuun asentoon, kun tähtäin näytti menevän minne sattuu. Luin kun sanoit sen vaikeuttavan sitä, mutta minusta se on tällaisena melkein käyttökelvoton. Tai sitten en vain osaa. Bottien ja ratojen nimiä voisi tosiaan muuttaa hieman siveellisimmiksi. Kaikenkaikkiaan ihan hieno peli. En tiedä onko jo käytössä (kun en paljoo testannut), että kartat tuhoutuvat räjähdyksissä? Sellainen olisi pakko olla.
En, oikein pidä ideastasi, ei maaston tuhoutuminen sovi tuohon peliin. Ei toi olisi enää sitte sama peli. :x
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.

User avatar
regalis
Advanced Member
Posts: 268
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:44 pm

Re: "Soldat-40K"

Post by regalis » Wed Feb 06, 2008 4:51 pm

Grandi wrote:Suurinosa boteista ei vaivautunut ampua minua. Aseet ovat tosiaan liian heikkoja; ammuin yhtä vihollista raketilla päähän, eikä se kuollut. Se ei muuten vaivautunut väistämäänkään. Laser cannonia ja heavy boltteria en onnistunut kääntämään haluttuun asentoon, kun tähtäin näytti menevän minne sattuu. Luin kun sanoit sen vaikeuttavan sitä, mutta minusta se on tällaisena melkein käyttökelvoton. Tai sitten en vain osaa. Bottien ja ratojen nimiä voisi tosiaan muuttaa hieman siveellisimmiksi. Kaikenkaikkiaan ihan hieno peli. En tiedä onko jo käytössä (kun en paljoo testannut), että kartat tuhoutuvat räjähdyksissä? Sellainen olisi pakko olla.
Bottien tekoälyssä on vielä jotain vikaa, eivätkä ne aina ammu vaikka näkisivätkin pelaajan. Aseiden tehottomuus taisi johtua vihollisen kovuudesta, koska esimerkiksi Admiral, Pudge ja Absolute Lord of Devastation (^^) kestävät vauriota paljon muita enemmän. Suoran osuman raketinheittimestä kyllä pitäisi tappaa melkein minkä vihollisen tahansa... Lisään jossain vaiheessa valikkoon tietopalkin, josta näkee botin energiat, aseen ja vastaavat, jotta peliin voi valita haluamansa vaikeusasteen vihollisia.

Kumma juttu, minulla tähtääminen toimii ihan normaalisti, mutta on vain hieman hitaampaa. Nimiä laitetaan kyllä "siveellisemmiksi", kun se näyttää haittaavan niin monia. :)

Mielestäni tämän tyylisessä pelissä ei kuulu olla tuhoutuvaa maastoa, koska se muuttaisi pelaamisen aivan erilaiseksi. Seinien läpi pääsisi menemään, ja kentät olisivat matsien loppupuolella sellaisessa kunnossa, ettei niissä voisi suojautua oikein mihinkään.
Thomazu wrote:Tuossa yhdessä kentässä näytti olevan aikalailla sama tekstuuri mitä soldatissakin, ja se vihreä pieni puskakin näytti aika samanmoiselta kuin soldatissa? Ja yhden botin nimen alkuosa oli suoraan soldatista, botti on "Admiral". Jos Soldatista olet noita tekstuureja ottanut niin ne varmaankin pitää vaihtaa?
Mikään tekstuureista ei ole Soldatista, vaan netissä tekstuureja ilmaiseksi jakavilta sivuilta. Osa kentissä olevista puskista ja on Soldatin foorumeilla jaossa olevasta scenery-paketista, jota saa vapaasti käyttää. En edes tiennyt, että Soldatissa on Admiral-niminen tyyppi, joten en ole kopionut sitä mistään. :) Admiralhan on suomeksi amiraali, eli mistään kovin omaperäisestä nimestä ei ole kyse...

Post Reply