Ohjaussysteemi on ihan järjettömän hankala. Itse tekisin varmaankin niin, että hahmo liikkuu nuolta ylöspäin painaessa aina ylöspäin jne...
Pelihahmo ja valikko olivat ihan tyylikkään näköisiä, mutta muuta hyvää tässä ei oikein ollut. CB:n ampumisesimerkistä saisi koodattua vartissa vastaavan pelimoottorin. Eiköhän tästä vielä kuitenkin ihan hyvä peli tule, vaikka tässä vaiheessa en kyllä näe mitään järkeä edes tehdä tälle omaa topiccia.
BulletStorm
- Sami The Great
- Advanced Member
- Posts: 485
- Joined: Tue Aug 28, 2007 4:15 pm
- Contact:
Re: BulletStorm
Ohjaus oli kummallinen.... Myös vihollisen tekoälyä voisi parantaa koska nyt se vain kävelee päin ja ampuu. Valikon grafiikat olivat hienot, mutta pelissä vain sotilaat olivat pelattavan näköisiä. Myös panokset voisivat olla jonkun muun näköisiä kuin palloja ja ne saisivat liikkua nopeammin.
http://www.rockodilegames.com
CoolBasickin käyttäjä vuodesta 2004.
CoolBasickin käyttäjä vuodesta 2004.
-
- Moderator
- Posts: 1583
- Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
- Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti
Re: BulletStorm
Njöh, tässähän ei ollutkaan paljoa mitään, hehkutuksesta huolimatta. Ei törmäyksiä, kuolemista eikä kenttägrafiikkakaan mikään mestariteos ollut. Toki solttujen grafiikat olivat ihan nättejä ja valikko ihan mukiinmenevä. Lisäksi ohjaussysteemi oli outo.