Kaikki edellisellä foorumilla pyörineet varmasti muistavat tämän tuhoon tuomitun projektini, joka oli pilkan kohteena. No, nyt olen taas palannut sen pariin ja aion tällä kertaa saada pelin valmiiksi. Kaikki juonesta grafiikkaan on muuttunut sitten edellisen kerran.. Alhaalta löydät lisää tietoa.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Juoni:
Gahmadin saarella*, joka sijaitsee jossain päin Atlantin Valtamerta, puhkeaa sisällissota kommunistien ja demokraattien välillä. Syitä on monia, mutta sodan aiheutti se, kun kommunistinen poliitikko Andrej Polkova ammuttiin hänen pitäessään puhetta 27.11.2007. Kommunistit osoittivat heti demokraatteja syyttävillä sormillaan. Demokraatit taas kiistivät kaikki väitteet ja Joulukuun viides päivä valtio oli tuhon partaalla.
Vuoden vaihteessa USA päätti lähettää joukkojaan saarelle kouluttamaan demokraattien aseistettuja joukkoja ja puolustamaan Gahmadia sen ideologiselta viholliseltaan. Kuten kaikki varmasti tietävät, USA ei pidä kommareista. Mutta ideologisen vihollisen päihittäminen ei ollut ainut syy, miksi USA oli valmis avustamaan Gahmadin demokraatteja. Gahmadi omistaa yhdet maailman rikkaimmista öljyvaroista, joita USA havittelee itselleen.
Tammikuun 13 päivä. Olet ryhmäsi kanssa päämajassa odottamassa käskyjä. Sitten sinua, ryhmänjohtajaa, pyydetään karttahuoneeseen. Kommunistit ovat vallanneet erittäin tärkeän tukikohdan pohjoisessa sijaitsevasta metsästä, suuresta sellaisesta. Koska paikalle ei voida lähettää suuria joukkoja sotilaita, sinun erikoisjoukkojen ryhmäsi päätetään lähettää sinne. Tehtäväksi annetaan:
1. Vihamielisten eliminointi.
2. Tukikohdan tuhoaminen (Ei vielä varma, tuleeko pelissä tehtäväksi)
Päästyänne perille joudutte väijytyksen keskelle ja kokemattomat ryhmänjäsenesi eivät osaa hankkiutua ajoissa suojaan. Kaikki muut ovat kuolleet, paitsi sinä. Et voi paeta kesken kaiken. Tunnet, että sinun on pakko suorittaa tehtävä loppuun isänmaan nimeen.
*Gahmadi = mielikuvituksen tuottama saari. Nimi kaapattu ArmA:sta (ArmA:ssa Rahmadi)
Kuvia:
Tilesetin testailua
Valikko
Uusin valikko
Latauslinkki:
Kehitys:
Code: Select all
25. helmikuuta.2008
-Uusi tileset alkaa olla käyttökelpoisessa kunnossa. Valikko, jota on lähes koko ajan muutettu, lähtee vielä kerran muokkaukseen. Kuvia itse pelistä tulee myös lähiaikoina.
9. helmikuuta.2008
-Tekoäly päivitetty. Käyttöön tuli Marcoderin ZombieAI joka sopii hyvin peliin.
8. helmikuuta.2008
-Valikkografiikat menivät aivan uusiksi. Nyt aloitetaan tekoälyn korjailu.
28.tammikuuta.2008
-Tilesetin teko aloitettu kokonaan alusta. Kartan muoto päätetty uudestaan ja sinne olisi tulossa ainakin seuraavat:
Ranta jossa erikokoisia ja muotoisia kiviä, viidakko, vihollisjoukkojen tukikohta.
Pelimoottorin testi tullaan julkaisemaan kuukauden vaihteessa.
26.tammikuuta.2008
-Nyt jos vihu näkee pelaajan, tai jos pelaaja näkee vihun, vihu näytetään. Aluksi vihu on piilotettu. Tällä tavalla tulee vähän vaikeutta. Myös tilesettiä muokattu ja nyt puut on muutettu palmuiksi. Lisätty myös metsäinen maaperä. Ruohikko pitää vielä vaihtaa ja palmujen kanssa säädellä kaikenlaista.
Kysymykset sun muut ovat aina tervetulleita Aihetta päivitellään n. 2 päivän - 2 viikon välein johtuen siitä, mitä uutta on tarjolla.