Page 5 of 7

Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!

Posted: Fri Dec 04, 2009 8:19 pm
by skorpioni-cb as guest
Anteeksi herättely mutta tuleva:
avaruus-sekoilu.
Pieni äly- ja seikkailupeli.
Tarkoitus on ohjata avaruuskirppua ja tuhota vihuja,meteoreja,väistellä mustia aukkoja ja löytää takaisin maapallolle.
En saa screenshorttia tänne ennen 7.12.09 sitten tuplapostaan sen tänne mun nikillä.

Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!

Posted: Sat Dec 05, 2009 4:06 pm
by skorpioni-cb as guest
nyt tulee kuva:
Image

Kuva ei ehkä toimi, mutta kopioikaa kuvan osoite.

Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!

Posted: Tue Dec 08, 2009 4:19 pm
by esa94
skorpioni-cb as guest wrote:nyt tulee kuva:
Image

Kuva ei ehkä toimi, mutta kopioikaa kuvan osoite.
Korjasin kuvan linkin...
Image

Toivon todella, ettei tämä kuva ole pelistä.

Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!

Posted: Tue Dec 08, 2009 5:55 pm
by Awaclus
esa94 wrote:Toivon todella, ettei tämä kuva ole pelistä.
Kyllä se on siitä.

Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!

Posted: Tue Dec 08, 2009 10:44 pm
by Someday coder
Kovasti kyllä harmitti joskus kun väsäsin avaruuspeliä, joka jäätyi. Paljon oli nähty vaivaa ja tehty kaikkea hienosäätöä. Koodirivejä noin 1250. Siinä siis oli tarkoitus seikkailla linnunradalla ja siellätäällä oli avaruusasemia joista sai tavarankuljetus tehtäviä/sotimis tehtäviä. Aluksia pystyi parantelemaan ja ostamaan uusia.

Musiikki on aika tunnelmallista esim. http://www.youtube.com/watch?v=BgwIibWQNSE

ja kuvaa: http://img526.imageshack.us/gal.php?g=15128932.png
tossavielä jos ei toimi http://img204.imageshack.us/img204/1267/67018240.png

Mikäs siinä kuunnella rauhallista musaa ja liidellä avaruudessa kun linnunrata valuu taustalla. Lähinnä varmaan sotimispuoleen ja tekoälyyn kaatui.

Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!

Posted: Sun Dec 13, 2009 2:43 pm
by alker
Moro, Tällä hetkellä on tulossa multa Td(tower defence). Olen saanut pari ominaisuutta jo siitä toimimaan.
Jos joku ei tiedä mitä pelissä pitää tehdä niin kerron. Pelissä pitää suojella kuningasta örkeiltä sun muilta pahoilta hepuilta torneillaan. Torneja voi rakentaa lisää ja yhden tornin rakentaminen maksaa jonkun verran. Mitä enemmän torneja tai parempia torneja nopeammin viholliset kaatuvat. Tällä hetkellä peli on vielä kesken
Kuvia:
Image
Image

Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!

Posted: Mon Dec 14, 2009 2:23 pm
by skorpioni-cb
Chaosworm wrote:
esa94 wrote:Toivon todella, ettei tämä kuva ole pelistä.
Kyllä se on siitä.
Eipä ole vaan alkuvalikosta ilman lisäosa-tiedostoja.

Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!

Posted: Wed Dec 16, 2009 11:11 pm
by valscion
Olen pelastamassa jäätymiseltä vanhaa "Speed h4xx0r" projektiani. Niille jotka eivät muista tätä, TÄSSÄ hieman muistinvirkistystä :)

Peli näyttää itsessään tältä:
Kuva pelistä
Kuva pelistä
screenshot-0004.PNG (329.76 KiB) Viewed 12265 times
Tulevassa versiossa on netissä olevat pistelistat ja tietenkin myös paikalliset listat. Asetukset on olemassa ja niitä voi säätää myös itse pelistä. (TODO-vaiheessa vielä lista ja asetukset). Äänet on jo olemassa ja jotkut kämäset efektit peliin siirtymiseen ja game-over tilanteeseen.

Mitäs pidätte? :D

Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!

Posted: Thu Dec 17, 2009 10:48 am
by Awaclus
VesQ wrote:Mitäs pidätte? :D
Hienolta kuullostaa. Pwnaan kaikki tuolla nettilistalla sitten ^^

Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!

Posted: Sun Jan 31, 2010 7:37 am
by Jani
Tällä hetkellä menossa tekstipeli nimeltä War or Life (pitää keksiä parempi nimi).
Beta-versioon tulee seuraavat asiat:
- Kentäntutkinta/Karttojen osto
- Jonkin verran kotikyliä. (Muuttomahdollisuus)
- Parikymmentä muuta kylää ja kaivosta/peltoa.
- Joihinkin kyliin voi myydä tavaraa ja joistain ostaa.
- Tavaroilla on oma arvonsa (määräytyy laadun mukaan).
- Suojusten avulla on helpompi voittaa taisteluita.
- Tallennus

Katsotaan mitä tästä tulee.

EDIT: Tarkoitus olisi saada ensi viikoksi valmiiksi, mutta saattaa venähtää.

Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!

Posted: Mon Feb 01, 2010 7:49 pm
by Ruuttu
Tällaista projektia olen työstänyt jonkin aikaa.

Image

Jep, se on binäärikellonäytönsäästäjä (yhteen?). Potentiaalia löytyy - customoitavaa on kohtuullisesti ja suoritinkäyttö on pieni.

Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!

Posted: Mon Feb 01, 2010 8:13 pm
by Viltzu
Ruuttu wrote:Tällaista projektia olen työstänyt jonkin aikaa.
[Image]
Jep, se on binäärikellonäytönsäästäjä (yhteen?). Potentiaalia löytyy - customoitavaa on kohtuullisesti ja suoritinkäyttö on pieni.
Hehee, itselläni on huoneen seinällä binäärikello. :) Juu hienolta näyttää.

Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!

Posted: Tue Feb 02, 2010 12:14 am
by koodaaja
Varsin kivan oloinen systeemi ruutulla, CB:llä tehtyjä näytönsäästäjiä ei olekaan hetkeen näkynyt.

Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!

Posted: Sun Feb 07, 2010 1:02 pm
by ukkeli
tulossa:
jonkin lainen scrolleri nimeltä fight space
pelissä on jo
-ampuminen
-vihut
-healt
-score
-törmäys tunnistus vihulla ja
ammuksella
pelissä kesken:
-ekan levelin bossi
-maa ekaan leveliin
peliin tulee:
-4 leveliä kaikissa bossi
-tausta
-valikko
ja-lisää vihuja

Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!

Posted: Sun Feb 07, 2010 1:27 pm
by SPuntte
koodaaja wrote:Varsin kivan oloinen systeemi ruutulla, CB:llä tehtyjä näytönsäästäjiä ei olekaan hetkeen näkynyt.
Jep, binäärikello rox. Muistan, kun joskus tein alas valuvaa Matrix-koodia muistuttavan ohjelman CB:llä, mutta se oli niin raskas (CB ylläri), että kone huusi suoraa huutoa näytönsäästäjä päällä. Se oli siis tarkoitukseensa nähden turhan resurssisyöppö, joten en sitä sitten koskaan oikein käyttänyt.

Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!

Posted: Fri Mar 05, 2010 10:37 am
by Nassi_Setä
Olen jo jonkin aikaa haaveillut omasta kartta formaatista, joka olisi vähän erikoisempi:
6map !!!, tulee olemaan 6 kulmainen tile-kartta.
:O
:O
6map - test.png (26.02 KiB) Viewed 11785 times
kuva on aika suttuinen mutta perus_ajatus selkenee kumminkin.
Proju on viellä aika vaiheessa ja tekemistä löytyy :D

Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!

Posted: Sat Mar 06, 2010 9:41 pm
by -Z-
Nassi_Setä wrote:Olen jo jonkin aikaa haaveillut omasta kartta formaatista, joka olisi vähän erikoisempi:
6map !!!, tulee olemaan 6 kulmainen tile-kartta.
6map - test.png
kuva on aika suttuinen mutta perus_ajatus selkenee kumminkin.
Proju on viellä aika vaiheessa ja tekemistä löytyy :D
Heksojen vasen ja oikea laita ovat vähän liian lyhkäset, mutta muuten näyttää hyvältä : )

Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!

Posted: Tue Mar 09, 2010 4:06 pm
by Koodari
Tulevat:
World Trade Center Adventures

Jäätyneet:
Kaikki muut :lol:

Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!

Posted: Sat Mar 13, 2010 9:35 pm
by Jani
Tulossa: Timanget, RG (Python) ja pikkujuttuja.
Jäätyneet: Muut :s

Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!

Posted: Tue Apr 06, 2010 9:30 pm
by phons
Rumors of Game Team - Raise of Machinery

Tekeillä on eräänlainen RPG peli jossa seikkailla pelitiimillä, eli kolmella hahmolla: koodarilla, mallintajalla ja muusikolla
Tämä kolmikko taistelee robottien nousua vastaan.(Idea ei ole peräsisin mistään Terminatorista...)
Ei ole mitään fantasiaa, vuosi.. ..joku 3000, taikoja silti osataan. :D Projekti on aika hyvällä mallilla, mutta tehtävää on vielä paljon.
Peli on ylhäältäkuvattu, eikä ole mitään perus RPG "taisteluosuuksia" vaan taistelu hoituu reaaliajassa miekkojen, pyssyjen ja taikojen avulla.

Valmiina(mutta vaati parantelua):
-Ukkeli-moottori johon sisältyy:
--skillit, joita tulee levelien myötä
--statsit, joita saa varusteista
--varusteet(equipment)
--kaksi muuta ukkoasi seuraa sinun ohjaamaasi
-Kolme kieli-packkia, Suomi, Englanti ja Ranska(tämä siksi että opisin jotain hyödyllistä tätä tehtäessä), joita täytyy jatkaa projektin edetessä, mutta tähän mennesä kaikki tarvittava on käännetty
-Jonkun verran grafiikka, nämä ovat sitten vähän korkeampi tasoisia kuin edelliset joita olette minulta nähneet :D, ainakin omasta mielestäni...

Tulossa:
-Kunnon tekoäly!!
-"Level-moottori"
-Tallennus-filet(tästä on tehty jo osa mutta se vaatii paljon lisää)
-Tehtävä-moottori(kunnollinen, ei mikään tapa 3 karhua jne..)
-Efektejä, etenkin taioissa
-Item-moottori, joka mahdollistaa kaikkien pottujen yms. käytön

Ehkä-lista:
-Kranaatit
-Musiikit, ovat ehkä listalla siksi että en osaa tehdä musiikkeja, sellaisia mistä kaikki pitäisivät ja mitkä sopisivat tähän peliin..
-Jonkinlaiset ajoneuvot

Sitten vähän kuvia:
Equipment
Character
In-game

Kute huomaatte Valikon tausta on tehty sieltä Matrix ketjusta löytyvästä fontilla :D tulen vaihtamaan tuon..

Edit: melkein unohdin nimen..
Edit2: onko mahollista, että kilo rivejä CB koodia vie 43kt...
Edit3:
skinkken wrote:
phons wrote:In-game
Komenna pelin alussa Smooth2D ON, näyttää typerältä kun 1 px rajat ukkojen kuvissa katkeilee.
Olen ottanut tämän huomioon, mutta koska koneeni on niin psk, laitan sen valinnaiseksi asetukseksi ja tässä kuvassa sitä ei ollut.