CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!
Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!
Se on sitten myöhemmän ajan murhe, ensiksi nyt edes beta versio kuntoon. Siinä ei tule todennäköisesti vielä olemaan tekoälyä. Tämän projektin jälkeen alan varmaan sitten tutustua cbnetworkkiin tarkemmin.
-
- Advanced Member
- Posts: 364
- Joined: Wed Dec 03, 2008 3:48 pm
- Location: Turku
Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!
Tulevat:
Tulee olemaan samanlainen kuin Trika 1.
Tulee olemaan samanlainen kuin Trika 1.
EDIT:
Nyt näkyy kuva!
Last edited by skorpioni-cb on Wed May 20, 2009 5:58 pm, edited 1 time in total.
En tiedä, mitä tiedän, mutta tiedän ettei se ole mitään kaunista.
I know not what I know, but I do know that it's not beautiful.
I know not what I know, but I do know that it's not beautiful.
Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!
Ei muuten näy tuo kuvasi. Windows Live Skydrivesta et voi suoraan linkittää tänne foorumeille, vain sinä näet kyseisen kuvan. Koitappa vaikka lisätä se kuva liitetiedostona foorumeille, kun täällä on sellainen kätevä mahdollisuusskorpioni-cb wrote:Kuva
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
-
- Advanced Member
- Posts: 281
- Joined: Sat Jun 28, 2008 5:19 pm
- Location: Hämeessä miä
Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!
En tiedä ehdinkö ennen Grandia tekemään tuota KSpaceduelin kloonia,mutta se jäätyi käyttämääni painovoima funktioon.Grandi wrote:Minä olen tekemässä Space War! kloonia nimeltä CoolSpaceWar! Peli tulee muistuttamaan kuitenkin enemmän KSpaceDuelia, sillä 46 vuotta vanhassa alkuperäis versiossa ei tietenkään ollut mitkään huippu grafiikat. Pelimoottori ja pelin mediat ovat valmiit (AI:ssa on viellä vähän viilailtavaa). Vielä tekeillä valikot ja pelin kustomointi. Valmis ehkä viikon päästä, jos ei jäädy.
Funktio "hylki" tyyppejä ja kun alkoi tehdä ampumista niin maviahan se pukkas.
muita jäätyneitä ovat:
-ekapelini,tankkimättö
-PallaxShootter
-ja monta muuta
tulossa olisi:
-sivulta kuvattu räiskintä
-ja elvytetty PallaxShootteri
Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!
Itselläni on tällä hetkellä kaksi projektia joita olen kehitellyt. Pääasiassa olen ohjelmoinut pientä autopeliä, ja toinen on taas Tampereelle sijoittuva seikkailupeli johon yritän sekoittaa Alfred Hitchcockin tyylistä tunnelmaa sekä kylmän sodan salaliittoteorioita. tämä projekti on tosin pahasti jäissä enkä eden viitsi edes yrittää rakentaa mitään juonta yms. ainakaan vielä. Pitäisi nimittäin lukea historiasta oikeita faktoja joita voisin käyttää tässä pelissä (sekä katsoa vanhoja elokuvia). jotta tarinasta saisi uskottavan. siksi teen/harjoittelen tuolla autopelillä taitojani.
- Attachments
-
- alkukuva pelistä
- where is william 1.JPG (16.63 KiB) Viewed 12502 times
Last edited by jpmp on Fri May 22, 2009 11:26 pm, edited 6 times in total.
Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!
Jäätyneet:
- CBI -kuvaformaatti jäätyi kun CoolBasicista loppuivat tehot kesken - kuvan pakkaamiseen kului uudella (tarkemmalla) pakkausmenetelmällä pahimmillaan minuutti tai parikin. Harmi sinänsä: oma, mihin käyttötarkoitukseen hyvänsä mukautettavissa oleva kuvaformaatti olisi ollut kätevä monellakin tapaa. Kuvaformaatin kehitys jatkunee, kunhan CBV3 tuo lisätehoja pikseleiden lajitteluun.
- Nimetön peliprojekti, jossa tarkoituksena rakentaa annetuista palikoista turvallinen reitti pelihahmolle paikasta A paikkaan B. Sivultapäinkuvattu puzzle. Teknisesti ja graafisesti hieno tekele, mutta se pelattavuus... sitä ei ole.
- Ylhäältäpäin kuvattu räiskintä, jossa erikoisuutena erittäin syvällinen ja EPÄLINEAARINEN(hui!) juoni ja pelattavuus. Jäi suunnitteluasteelle, kun pohdin, miten tuon saisi pelimoottorilla toteutettua helposti.
- Fysiikanopettajan SmartBoardille suunniteltu kokoelma minipelejä, jotka hyödyntävät SmartBoardin kosketusominaisuuksia. Äärimmäisen viimeistelty kokonaisuus, mutta siinä parhaan konseptin omaavassa minipelissä on jokin hemmetin ärsyttävä pikkumoka, jonka vuoksi pelihahmon ohjaaminen koskettamalla on lähes mahdotonta - hahmo sinkoilee ties minne. Erilaisia ratkaisuja on tehty jo parikin kertaa, mutta ei.
Tulevat:
- Enpäs kerro, ne joutuvat kuitenkin ennenpitkää tuohon ylempään listaan.
- CBI -kuvaformaatti jäätyi kun CoolBasicista loppuivat tehot kesken - kuvan pakkaamiseen kului uudella (tarkemmalla) pakkausmenetelmällä pahimmillaan minuutti tai parikin. Harmi sinänsä: oma, mihin käyttötarkoitukseen hyvänsä mukautettavissa oleva kuvaformaatti olisi ollut kätevä monellakin tapaa. Kuvaformaatin kehitys jatkunee, kunhan CBV3 tuo lisätehoja pikseleiden lajitteluun.
- Nimetön peliprojekti, jossa tarkoituksena rakentaa annetuista palikoista turvallinen reitti pelihahmolle paikasta A paikkaan B. Sivultapäinkuvattu puzzle. Teknisesti ja graafisesti hieno tekele, mutta se pelattavuus... sitä ei ole.
- Ylhäältäpäin kuvattu räiskintä, jossa erikoisuutena erittäin syvällinen ja EPÄLINEAARINEN(hui!) juoni ja pelattavuus. Jäi suunnitteluasteelle, kun pohdin, miten tuon saisi pelimoottorilla toteutettua helposti.
- Fysiikanopettajan SmartBoardille suunniteltu kokoelma minipelejä, jotka hyödyntävät SmartBoardin kosketusominaisuuksia. Äärimmäisen viimeistelty kokonaisuus, mutta siinä parhaan konseptin omaavassa minipelissä on jokin hemmetin ärsyttävä pikkumoka, jonka vuoksi pelihahmon ohjaaminen koskettamalla on lähes mahdotonta - hahmo sinkoilee ties minne. Erilaisia ratkaisuja on tehty jo parikin kertaa, mutta ei.
Tulevat:
- Enpäs kerro, ne joutuvat kuitenkin ennenpitkää tuohon ylempään listaan.
Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!
Jäätyneet:
-Tankki peli
-WWII (realiaika strategia)
Tulevat:
-Qcb eli hiukan Qt tyylinen valikoiden tekemiseen suunniteltu työkalu. Voit vetää palkeja ja nappeja ruudulle ja valita niiden värin ja tekstit suoraan editorissa.
Lopuksi kirjoittaa tekstitiedostoon valmista cb-koodia jonka voit lisätä peliisi.
-Tankki peli
-WWII (realiaika strategia)
Tulevat:
-Qcb eli hiukan Qt tyylinen valikoiden tekemiseen suunniteltu työkalu. Voit vetää palkeja ja nappeja ruudulle ja valita niiden värin ja tekstit suoraan editorissa.
Lopuksi kirjoittaa tekstitiedostoon valmista cb-koodia jonka voit lisätä peliisi.
Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!
Jäätyneet:
- BLOCKS
- paljon muita...
Tulossa:
- BLOCKS =P
Nyt vähän tiedustelisin, että onko porukka kiinnostunut tekemään omia kenttiä BLOCKSiin sen mukana tulevalla editorilla? Meinaan jos kiinnostusta löytyy, laitan jonkinlaisen sivun pystyyn mihin kenttiä sitten voi uppia ja sieltä sitten pelin kautta ladata. Jos ette muista/tiedä kyseistä projektiani, tässäpä linkki.
- BLOCKS
- paljon muita...
Tulossa:
- BLOCKS =P
Nyt vähän tiedustelisin, että onko porukka kiinnostunut tekemään omia kenttiä BLOCKSiin sen mukana tulevalla editorilla? Meinaan jos kiinnostusta löytyy, laitan jonkinlaisen sivun pystyyn mihin kenttiä sitten voi uppia ja sieltä sitten pelin kautta ladata. Jos ette muista/tiedä kyseistä projektiani, tässäpä linkki.
Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!
En löytänyt parempaakaan paikkaa tälle... BTW, eli teen tällaista peliä nimeltä Builders Place, oikeestaan toi on väliaikainen nimi koska en parempaakaan keksinyt... Elikkä tällaista kaupungin rakennusta ylhäältäkatsottuna, ja 3D-taloilla. Tällä hetkellä valmiina on ihan basic-moottori talojen ja teiden rakennukseen ja niissäkin on vielä paljon paranneltavaa, kuten kuvastakin näkyy, en ole tehnyt mitään tie-algoritmia millä saan liitettyä kaksi tietä käännöspalalla...
Pistin nuo screenshotit nyt yhteen kuvaan, ihan huvin ja harjoituksen vuoksi XD... Niistä pitäisi kuitenkin näkyä millaista on tuolssa. Tosin nuo talojen tekstuurit ovat vielä testigrafiikoita.
Pelissä nyt:
Tien teko, kesken
Talojen ja tehtaiden yms. rakentelu, sekin vähän kesken
Tulossa peliin:
Juna-radat ja asemat
Erilaista maastoa, mihin rakentaminen on vaikeampaa, eli maksaa enemmän.
Säät ilmiöt, esim. vesisateet joilla on 3 eri vahvuutta: ripottaa, sataa ja ukkostaa, katsotaan saanko tehtyä pilvet ja salamat. Sitten jos oikein kovaksi rupean niin jopa tornaadot voivat tulaa peliin.
Njoo, FPS noissa kuvissa on jotain 25 - 30...
Niinjoo, jäässä:
Ehkä kaikki muut, paitsi tämä...
Pistin nuo screenshotit nyt yhteen kuvaan, ihan huvin ja harjoituksen vuoksi XD... Niistä pitäisi kuitenkin näkyä millaista on tuolssa. Tosin nuo talojen tekstuurit ovat vielä testigrafiikoita.
Pelissä nyt:
Tien teko, kesken
Talojen ja tehtaiden yms. rakentelu, sekin vähän kesken
Tulossa peliin:
Juna-radat ja asemat
Erilaista maastoa, mihin rakentaminen on vaikeampaa, eli maksaa enemmän.
Säät ilmiöt, esim. vesisateet joilla on 3 eri vahvuutta: ripottaa, sataa ja ukkostaa, katsotaan saanko tehtyä pilvet ja salamat. Sitten jos oikein kovaksi rupean niin jopa tornaadot voivat tulaa peliin.
Njoo, FPS noissa kuvissa on jotain 25 - 30...
Niinjoo, jäässä:
Ehkä kaikki muut, paitsi tämä...
- Attachments
-
- tällä hetkellä on tällaista...
- screenshots-table.png (420.3 KiB) Viewed 12134 times
- kaneli2000
- Guru
- Posts: 1059
- Joined: Mon Mar 17, 2008 2:40 pm
- Location: Lempäälä
Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!
Eräänä päivänä koodailin tähtigeneroijan aka avaruustaustan, ja jäin avaruusteemaan koukkuun . Olen nyt sitten Fade.n ohella tekemässä freeworld avaruuslentelypeliä, jossa kaikki "maasto" generoidaan jokaiselle pelikerralle erikseen. Pelissä saa ostaa uusia aluksia, aseita, osia aluksiin yms., ja avaruudessa saa ja pitää kierrellä aivan mielen mukaan. Tehtävätkin generoidaan aina uudestaan noin kahdestakymmenestä template-tehtävästä, joten jokaisen pelaajan tarinakokemuskin on erilainen .
Vaan saa nähdä, tuleeko tästä koskaan valmista. Fade. ja Prelog ovat nyt etusijalla, Assyihin on "enää" vuosi aikaa...
Vaan saa nähdä, tuleeko tästä koskaan valmista. Fade. ja Prelog ovat nyt etusijalla, Assyihin on "enää" vuosi aikaa...
I see the rainbow rising
Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!
Tee sitten niin ettei tuolla ole pelkkää sotimista siellä avaruudessa. Että kaupankäyntiäkin voi harrastaa ja rosvousta yms.kaneli2000 wrote:Eräänä päivänä koodailin tähtigeneroijan aka avaruustaustan, ja jäin avaruusteemaan koukkuun . Olen nyt sitten Fade.n ohella tekemässä freeworld avaruuslentelypeliä, jossa kaikki "maasto" generoidaan jokaiselle pelikerralle erikseen. Pelissä saa ostaa uusia aluksia, aseita, osia aluksiin yms., ja avaruudessa saa ja pitää kierrellä aivan mielen mukaan. Tehtävätkin generoidaan aina uudestaan noin kahdestakymmenestä template-tehtävästä, joten jokaisen pelaajan tarinakokemuskin on erilainen .
Vaan saa nähdä, tuleeko tästä koskaan valmista. Fade. ja Prelog ovat nyt etusijalla, Assyihin on "enää" vuosi aikaa...
Code: Select all
#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
- kaneli2000
- Guru
- Posts: 1059
- Joined: Mon Mar 17, 2008 2:40 pm
- Location: Lempäälä
Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!
Kaupankäynti on suurimmassa osassa koko pelissä heti avaruudessa seikkailemisen jälkeen ;).MikkoK wrote:Tee sitten niin ettei tuolla ole pelkkää sotimista siellä avaruudessa. Että kaupankäyntiäkin voi harrastaa ja rosvousta yms. :Pkaneli2000 wrote:Eräänä päivänä koodailin tähtigeneroijan aka avaruustaustan, ja jäin avaruusteemaan koukkuun :D. Olen nyt sitten Fade.n ohella tekemässä freeworld avaruuslentelypeliä, jossa kaikki "maasto" generoidaan jokaiselle pelikerralle erikseen. Pelissä saa ostaa uusia aluksia, aseita, osia aluksiin yms., ja avaruudessa saa ja pitää kierrellä aivan mielen mukaan. Tehtävätkin generoidaan aina uudestaan noin kahdestakymmenestä template-tehtävästä, joten jokaisen pelaajan tarinakokemuskin on erilainen :D.
Vaan saa nähdä, tuleeko tästä koskaan valmista. Fade. ja Prelog ovat nyt etusijalla, Assyihin on "enää" vuosi aikaa...
Tein juuri menumusiikin, ja hyvältä kuulostaa. Tästähän voi tulla valmis!
EDIT: tässä screeni menusta, jos jotakuta kiinnostaa. In realtime, tähdet liikkuvat oikealle. Ovatko ne muuten hienoja?
- Attachments
-
- Tässä tämä.
- resentarymenu.PNG (28.37 KiB) Viewed 12071 times
I see the rainbow rising
-
- Devoted Member
- Posts: 594
- Joined: Tue Sep 30, 2008 4:30 pm
- Location: Ruudun toisella puolella
Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!
Hienoja ovat, isoimmat ovat jotenkin hassuja. Hienolta näyttää muutenki.kaneli2000 wrote: ...tässä screeni menusta, jos jotakuta kiinnostaa. In realtime, tähdet liikkuvat oikealle. Ovatko ne muuten hienoja?
Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!
Tuossa aiemmin mainitsin hieman isomman luokan strategiapelin, päivittelen hieman tietopankkia pelin kehityksestä:
Peliin sisältyy mm. seuraavaa:
-50 eri pelattaavaa kansaa.
-450 tapahtumaa (Event), joihin pelaajat voivat itse vaikuttaa ja tehdä päätöksiä.
-115 Maa-aluetta sekä 64 Merialuetta.
-15 eri teknologiakategoriaa, joihin tulee jokaiseen 21-70 eri tutkimusta, riippuen kategoriasta.
-22 eri yksikkötyyppiä, jotka kehittyvät tutkimusten mukaan.
-Monta erikosiominaisuutta, kuten resurssinkuljetusreitit, diplomatia, poliittiset aatteet, uskonto, terrori sekä strategiset pommitukset yms.
Tällä hetkellä valmiina:
-Provinssisisysteemi, miten voit rakentaa provinsseillesi rakennuksia, liikuttaa joukkoja yms.
-Maat, et voi liikkua vihollisen maille ennenkuin olet sodassa, tai sinulla on avonaiset rajat.
-Yksiköiden tuotto/tutkimusten teko/hallinnon säätely.
-Taistelusysteemi, vaikka toistaiseksi se on vielä erillinen osa.
-Resurssienkuljetussysteemi yms. muu ekonomia. (Korjaus aiempaan: Nykyinen versio on valmis, mutta aion tehdä ekonomiasysteemin kokonaan uudelleen. Elikkä käytännössä katsoen ei ole valmis.
-Mahdollisuus pelata eri kansoilla. Pelattavia kansoja on 33.
-Politiikka, poliittiset suuntaukset ovat valmiina tosin hieman keskeneräisesti.
-Uskonto.
-Kartan alueiden linkityssysteemi (osittain kesken).
Tekeillä:
-Tekoäly. Tällä hetkellä sitä ei voi pelata kuin 50 pelaajan hot-seat:ina, mikä voi olla hieman epämielyttävää
-Dipomatia. Vielä ei voi aloittaa diplomaattisia neuvotteluja, vaan tässä versiossa kaikki ovat sodassa keskenään.
-Grafiikka ja musiikki. Taisteluista tulee vai teksti-ilmoitus ja kartta on karmeaa paint "piirrustus", joukot ovat tekstinä ja ei ole edes aloitusvalikkoa tehty. Siinä syy miksen pistänyt yhtään kuvaa (taaskaan) siitä mukaan . Jos joku haluaa, voin kyllä pistää sellaisen kuvan.
-Toistaiseksi useimmat tutkimuksista ja tapahtumista ovat vasta paperilla, eli niitä ei ole vielä koodattu mukaan.
-Laivoja, yms. meritaisteluja en ole vielä koodannut. Sama juttu ilmavoimien ja ohjusten kanssa
-Fog of war puuttuu vielä.
-Pelaaminen, kuten kartan liikuttelu on vielä aika kankeaa ja komentojen peruminen puuttuu. Ylipäänsä siinä ei ole vielä mitään vuorontarkistussysteemiä joten ensimmäistä vuoroa ei voi vielä lopettaa .
Saattaisikohan foorumeilta löytyä ketään tästä projektista kiinnostunutta henkilöä (tarkempi kuvaus pelistä löytyy ylempää). Koska seuraavanlaisille henkilöille voisi olla oikeasti käyttöä:
-Graafikko
-Musiikin/Ääntentekijä
Tämän lisäksi taistelusysteemi on toistaiseksi hyvin karkea sekä paljon pientä tehtävää löytyy muillekkin koodareille, koska projekti on aika iso. Se on jo edennyt siihen vaiheeseen että tästä en sitä kyllä keskeytä . ps. Onkohan väärä paikka ilmoittaa tämä?
Peliin sisältyy mm. seuraavaa:
-50 eri pelattaavaa kansaa.
-450 tapahtumaa (Event), joihin pelaajat voivat itse vaikuttaa ja tehdä päätöksiä.
-115 Maa-aluetta sekä 64 Merialuetta.
-15 eri teknologiakategoriaa, joihin tulee jokaiseen 21-70 eri tutkimusta, riippuen kategoriasta.
-22 eri yksikkötyyppiä, jotka kehittyvät tutkimusten mukaan.
-Monta erikosiominaisuutta, kuten resurssinkuljetusreitit, diplomatia, poliittiset aatteet, uskonto, terrori sekä strategiset pommitukset yms.
Tällä hetkellä valmiina:
-Provinssisisysteemi, miten voit rakentaa provinsseillesi rakennuksia, liikuttaa joukkoja yms.
-Maat, et voi liikkua vihollisen maille ennenkuin olet sodassa, tai sinulla on avonaiset rajat.
-Yksiköiden tuotto/tutkimusten teko/hallinnon säätely.
-Taistelusysteemi, vaikka toistaiseksi se on vielä erillinen osa.
-Resurssienkuljetussysteemi yms. muu ekonomia. (Korjaus aiempaan: Nykyinen versio on valmis, mutta aion tehdä ekonomiasysteemin kokonaan uudelleen. Elikkä käytännössä katsoen ei ole valmis.
-Mahdollisuus pelata eri kansoilla. Pelattavia kansoja on 33.
-Politiikka, poliittiset suuntaukset ovat valmiina tosin hieman keskeneräisesti.
-Uskonto.
-Kartan alueiden linkityssysteemi (osittain kesken).
Tekeillä:
-Tekoäly. Tällä hetkellä sitä ei voi pelata kuin 50 pelaajan hot-seat:ina, mikä voi olla hieman epämielyttävää
-Dipomatia. Vielä ei voi aloittaa diplomaattisia neuvotteluja, vaan tässä versiossa kaikki ovat sodassa keskenään.
-Grafiikka ja musiikki. Taisteluista tulee vai teksti-ilmoitus ja kartta on karmeaa paint "piirrustus", joukot ovat tekstinä ja ei ole edes aloitusvalikkoa tehty. Siinä syy miksen pistänyt yhtään kuvaa (taaskaan) siitä mukaan . Jos joku haluaa, voin kyllä pistää sellaisen kuvan.
-Toistaiseksi useimmat tutkimuksista ja tapahtumista ovat vasta paperilla, eli niitä ei ole vielä koodattu mukaan.
-Laivoja, yms. meritaisteluja en ole vielä koodannut. Sama juttu ilmavoimien ja ohjusten kanssa
-Fog of war puuttuu vielä.
-Pelaaminen, kuten kartan liikuttelu on vielä aika kankeaa ja komentojen peruminen puuttuu. Ylipäänsä siinä ei ole vielä mitään vuorontarkistussysteemiä joten ensimmäistä vuoroa ei voi vielä lopettaa .
Saattaisikohan foorumeilta löytyä ketään tästä projektista kiinnostunutta henkilöä (tarkempi kuvaus pelistä löytyy ylempää). Koska seuraavanlaisille henkilöille voisi olla oikeasti käyttöä:
-Graafikko
-Musiikin/Ääntentekijä
Tämän lisäksi taistelusysteemi on toistaiseksi hyvin karkea sekä paljon pientä tehtävää löytyy muillekkin koodareille, koska projekti on aika iso. Se on jo edennyt siihen vaiheeseen että tästä en sitä kyllä keskeytä . ps. Onkohan väärä paikka ilmoittaa tämä?
Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!
Huoh. Mene tiimin haku ja rakennus osioon.Lazyanttu wrote: Saattaisikohan foorumeilta löytyä ketään tästä projektista kiinnostunutta henkilöä (tarkempi kuvaus pelistä löytyy ylempää). Koska seuraavanlaisille henkilöille voisi olla oikeasti käyttöä:
-Graafikko
-Musiikin/Ääntentekijä
Tämän lisäksi taistelusysteemi on toistaiseksi hyvin karkea sekä paljon pientä tehtävää löytyy muillekkin koodareille, koska projekti on aika iso. Se on jo edennyt siihen vaiheeseen että tästä en sitä kyllä keskeytä . ps. Onkohan väärä paikka ilmoittaa tämä?
Omissa projekteissani on tällä hetkellä tehdä oma objektimoottori(image pohjainen) cb:e, tuohon Oneshotin engineä varten. Ja oma karttaformaatti.
Solar Eclipse
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!
Jäätyneet:
Animat0r2D - animaattori
Joku tappelupeli (jäi suunnitteluvaiheeseen)
Tulevat: ei tietoa
Animat0r2D - animaattori
Joku tappelupeli (jäi suunnitteluvaiheeseen)
Tulevat: ei tietoa
Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!
Tällaista kehittelen tällä hetkellä:
- kaneli2000
- Guru
- Posts: 1059
- Joined: Mon Mar 17, 2008 2:40 pm
- Location: Lempäälä
Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!
Ja mitähän mahtaa tuo ohjelma tehdä o_O?Ruuttu wrote:Tällaista kehittelen tällä hetkellä:
KuvaKuvaKuva
I see the rainbow rising
Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!
Ohjelman turha tehtävä on poistaa turhia tiedostoja. (Turha siksi, että nykypäivänä koneella voi olla kymmenenkin gigaa turhaa roskaa, eikä kukaan välitä)
Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!
Oho! Vaikuttaa aika jännältä, jos tosiaankin löytää (lue: tulee löytämään) pelkkiä turhia tiedostoja. Onnea projektille!