CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!

Jaa meneillään olevat projektisi tai valmiit pelit muun yhteisön kanssa täällä.
skorpioni-cb as guest

Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!

Post by skorpioni-cb as guest »

Anteeksi herättely mutta tuleva:
avaruus-sekoilu.
Pieni äly- ja seikkailupeli.
Tarkoitus on ohjata avaruuskirppua ja tuhota vihuja,meteoreja,väistellä mustia aukkoja ja löytää takaisin maapallolle.
En saa screenshorttia tänne ennen 7.12.09 sitten tuplapostaan sen tänne mun nikillä.
skorpioni-cb as guest

Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!

Post by skorpioni-cb as guest »

nyt tulee kuva:
Image

Kuva ei ehkä toimi, mutta kopioikaa kuvan osoite.
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!

Post by esa94 »

skorpioni-cb as guest wrote:nyt tulee kuva:
Image

Kuva ei ehkä toimi, mutta kopioikaa kuvan osoite.
Korjasin kuvan linkin...
Image

Toivon todella, ettei tämä kuva ole pelistä.
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!

Post by Awaclus »

esa94 wrote:Toivon todella, ettei tämä kuva ole pelistä.
Kyllä se on siitä.
Someday coder
Active Member
Posts: 106
Joined: Wed Jul 30, 2008 5:04 pm

Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!

Post by Someday coder »

Kovasti kyllä harmitti joskus kun väsäsin avaruuspeliä, joka jäätyi. Paljon oli nähty vaivaa ja tehty kaikkea hienosäätöä. Koodirivejä noin 1250. Siinä siis oli tarkoitus seikkailla linnunradalla ja siellätäällä oli avaruusasemia joista sai tavarankuljetus tehtäviä/sotimis tehtäviä. Aluksia pystyi parantelemaan ja ostamaan uusia.

Musiikki on aika tunnelmallista esim. http://www.youtube.com/watch?v=BgwIibWQNSE

ja kuvaa: http://img526.imageshack.us/gal.php?g=15128932.png
tossavielä jos ei toimi http://img204.imageshack.us/img204/1267/67018240.png

Mikäs siinä kuunnella rauhallista musaa ja liidellä avaruudessa kun linnunrata valuu taustalla. Lähinnä varmaan sotimispuoleen ja tekoälyyn kaatui.
alker
Newcomer
Posts: 49
Joined: Thu Dec 18, 2008 3:32 pm

Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!

Post by alker »

Moro, Tällä hetkellä on tulossa multa Td(tower defence). Olen saanut pari ominaisuutta jo siitä toimimaan.
Jos joku ei tiedä mitä pelissä pitää tehdä niin kerron. Pelissä pitää suojella kuningasta örkeiltä sun muilta pahoilta hepuilta torneillaan. Torneja voi rakentaa lisää ja yhden tornin rakentaminen maksaa jonkun verran. Mitä enemmän torneja tai parempia torneja nopeammin viholliset kaatuvat. Tällä hetkellä peli on vielä kesken
Kuvia:
Image
Image
skorpioni-cb
Advanced Member
Posts: 364
Joined: Wed Dec 03, 2008 3:48 pm
Location: Turku

Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!

Post by skorpioni-cb »

Chaosworm wrote:
esa94 wrote:Toivon todella, ettei tämä kuva ole pelistä.
Kyllä se on siitä.
Eipä ole vaan alkuvalikosta ilman lisäosa-tiedostoja.
Minä en tiedä mitä tiedän, mutta sen tiedän ettei se ole mitään kaunista.
User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1597
Joined: Thu Dec 06, 2007 7:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!

Post by valscion »

Olen pelastamassa jäätymiseltä vanhaa "Speed h4xx0r" projektiani. Niille jotka eivät muista tätä, TÄSSÄ hieman muistinvirkistystä :)

Peli näyttää itsessään tältä:
Kuva pelistä
Kuva pelistä
screenshot-0004.PNG (329.76 KiB) Viewed 8211 times
Tulevassa versiossa on netissä olevat pistelistat ja tietenkin myös paikalliset listat. Asetukset on olemassa ja niitä voi säätää myös itse pelistä. (TODO-vaiheessa vielä lista ja asetukset). Äänet on jo olemassa ja jotkut kämäset efektit peliin siirtymiseen ja game-over tilanteeseen.

Mitäs pidätte? :D
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!

Post by Awaclus »

VesQ wrote:Mitäs pidätte? :D
Hienolta kuullostaa. Pwnaan kaikki tuolla nettilistalla sitten ^^
Jani
Devoted Member
Posts: 741
Joined: Fri Oct 31, 2008 4:53 pm

Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!

Post by Jani »

Tällä hetkellä menossa tekstipeli nimeltä War or Life (pitää keksiä parempi nimi).
Beta-versioon tulee seuraavat asiat:
- Kentäntutkinta/Karttojen osto
- Jonkin verran kotikyliä. (Muuttomahdollisuus)
- Parikymmentä muuta kylää ja kaivosta/peltoa.
- Joihinkin kyliin voi myydä tavaraa ja joistain ostaa.
- Tavaroilla on oma arvonsa (määräytyy laadun mukaan).
- Suojusten avulla on helpompi voittaa taisteluita.
- Tallennus

Katsotaan mitä tästä tulee.

EDIT: Tarkoitus olisi saada ensi viikoksi valmiiksi, mutta saattaa venähtää.
Dead men tell no tales. Also, Python rocks!
Codegolf: 99 bottles of beer (oneliner) - Water map partition
User avatar
Ruuttu
Devoted Member
Posts: 687
Joined: Thu Aug 30, 2007 5:11 pm
Location: Finland, Sipoo

Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!

Post by Ruuttu »

Tällaista projektia olen työstänyt jonkin aikaa.

Image

Jep, se on binäärikellonäytönsäästäjä (yhteen?). Potentiaalia löytyy - customoitavaa on kohtuullisesti ja suoritinkäyttö on pieni.
Viltzu
Guru
Posts: 1132
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:45 pm
Location: Alavieska
Contact:

Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!

Post by Viltzu »

Ruuttu wrote:Tällaista projektia olen työstänyt jonkin aikaa.
[Image]
Jep, se on binäärikellonäytönsäästäjä (yhteen?). Potentiaalia löytyy - customoitavaa on kohtuullisesti ja suoritinkäyttö on pieni.
Hehee, itselläni on huoneen seinällä binäärikello. :) Juu hienolta näyttää.
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!

Post by koodaaja »

Varsin kivan oloinen systeemi ruutulla, CB:llä tehtyjä näytönsäästäjiä ei olekaan hetkeen näkynyt.
User avatar
ukkeli
Active Member
Posts: 123
Joined: Thu Jan 28, 2010 9:01 pm

Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!

Post by ukkeli »

tulossa:
jonkin lainen scrolleri nimeltä fight space
pelissä on jo
-ampuminen
-vihut
-healt
-score
-törmäys tunnistus vihulla ja
ammuksella
pelissä kesken:
-ekan levelin bossi
-maa ekaan leveliin
peliin tulee:
-4 leveliä kaikissa bossi
-tausta
-valikko
ja-lisää vihuja
...
SPuntte
Tech Developer
Tech Developer
Posts: 650
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:51 pm
Location: Helsinki, Finland
Contact:

Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!

Post by SPuntte »

koodaaja wrote:Varsin kivan oloinen systeemi ruutulla, CB:llä tehtyjä näytönsäästäjiä ei olekaan hetkeen näkynyt.
Jep, binäärikello rox. Muistan, kun joskus tein alas valuvaa Matrix-koodia muistuttavan ohjelman CB:llä, mutta se oli niin raskas (CB ylläri), että kone huusi suoraa huutoa näytönsäästäjä päällä. Se oli siis tarkoitukseensa nähden turhan resurssisyöppö, joten en sitä sitten koskaan oikein käyttänyt.
CoolBasic henkilökuntaa
Tech-kehittäjä
CoolBasic Classic, Cool VES

CoolPhysicsEngine | MissileSystem | Jana-ympyrä -törmäys | cbSimpleTexture | CoolCPLX
Nassi_Setä
Advanced Member
Posts: 281
Joined: Sat Jun 28, 2008 5:19 pm
Location: Hämeessä miä

Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!

Post by Nassi_Setä »

Olen jo jonkin aikaa haaveillut omasta kartta formaatista, joka olisi vähän erikoisempi:
6map !!!, tulee olemaan 6 kulmainen tile-kartta.
:O
:O
6map - test.png (26.02 KiB) Viewed 7731 times
kuva on aika suttuinen mutta perus_ajatus selkenee kumminkin.
Proju on viellä aika vaiheessa ja tekemistä löytyy :D
\../(-_-)\../ <---klick MyBrute Image
Jotain evilii on tekeillä....
User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!

Post by -Z- »

Nassi_Setä wrote:Olen jo jonkin aikaa haaveillut omasta kartta formaatista, joka olisi vähän erikoisempi:
6map !!!, tulee olemaan 6 kulmainen tile-kartta.
6map - test.png
kuva on aika suttuinen mutta perus_ajatus selkenee kumminkin.
Proju on viellä aika vaiheessa ja tekemistä löytyy :D
Heksojen vasen ja oikea laita ovat vähän liian lyhkäset, mutta muuten näyttää hyvältä : )
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time
User avatar
Koodari
Active Member
Posts: 201
Joined: Wed Nov 18, 2009 9:01 pm
Contact:

Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!

Post by Koodari »

Tulevat:
World Trade Center Adventures

Jäätyneet:
Kaikki muut :lol:
Alussa oli asiakas, projekti ja Koodari...

Code: Select all

[23:36:33] <Minixmix> jos nyt viel yhen lastin heittäis
[23:36:48] <Minixmix> Sit loput vois hoitaa kännyllä :/
[00:14:49] <Minixmix> mutta nyt tyhjennykselle ->
[/size]
Jani
Devoted Member
Posts: 741
Joined: Fri Oct 31, 2008 4:53 pm

Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!

Post by Jani »

Tulossa: Timanget, RG (Python) ja pikkujuttuja.
Jäätyneet: Muut :s
Dead men tell no tales. Also, Python rocks!
Codegolf: 99 bottles of beer (oneliner) - Water map partition
phons
Guru
Posts: 1056
Joined: Wed May 14, 2008 10:11 am

Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!

Post by phons »

Rumors of Game Team - Raise of Machinery

Tekeillä on eräänlainen RPG peli jossa seikkailla pelitiimillä, eli kolmella hahmolla: koodarilla, mallintajalla ja muusikolla
Tämä kolmikko taistelee robottien nousua vastaan.(Idea ei ole peräsisin mistään Terminatorista...)
Ei ole mitään fantasiaa, vuosi.. ..joku 3000, taikoja silti osataan. :D Projekti on aika hyvällä mallilla, mutta tehtävää on vielä paljon.
Peli on ylhäältäkuvattu, eikä ole mitään perus RPG "taisteluosuuksia" vaan taistelu hoituu reaaliajassa miekkojen, pyssyjen ja taikojen avulla.

Valmiina(mutta vaati parantelua):
-Ukkeli-moottori johon sisältyy:
--skillit, joita tulee levelien myötä
--statsit, joita saa varusteista
--varusteet(equipment)
--kaksi muuta ukkoasi seuraa sinun ohjaamaasi
-Kolme kieli-packkia, Suomi, Englanti ja Ranska(tämä siksi että opisin jotain hyödyllistä tätä tehtäessä), joita täytyy jatkaa projektin edetessä, mutta tähän mennesä kaikki tarvittava on käännetty
-Jonkun verran grafiikka, nämä ovat sitten vähän korkeampi tasoisia kuin edelliset joita olette minulta nähneet :D, ainakin omasta mielestäni...

Tulossa:
-Kunnon tekoäly!!
-"Level-moottori"
-Tallennus-filet(tästä on tehty jo osa mutta se vaatii paljon lisää)
-Tehtävä-moottori(kunnollinen, ei mikään tapa 3 karhua jne..)
-Efektejä, etenkin taioissa
-Item-moottori, joka mahdollistaa kaikkien pottujen yms. käytön

Ehkä-lista:
-Kranaatit
-Musiikit, ovat ehkä listalla siksi että en osaa tehdä musiikkeja, sellaisia mistä kaikki pitäisivät ja mitkä sopisivat tähän peliin..
-Jonkinlaiset ajoneuvot

Sitten vähän kuvia:
Equipment
Character
In-game

Kute huomaatte Valikon tausta on tehty sieltä Matrix ketjusta löytyvästä fontilla :D tulen vaihtamaan tuon..

Edit: melkein unohdin nimen..
Edit2: onko mahollista, että kilo rivejä CB koodia vie 43kt...
Edit3:
skinkken wrote:
phons wrote:In-game
Komenna pelin alussa Smooth2D ON, näyttää typerältä kun 1 px rajat ukkojen kuvissa katkeilee.
Olen ottanut tämän huomioon, mutta koska koneeni on niin psk, laitan sen valinnaiseksi asetukseksi ja tässä kuvassa sitä ei ollut.
Last edited by phons on Sat May 29, 2010 7:08 pm, edited 1 time in total.
Image
Post Reply