Ilmakiekko

Jaa meneillään olevat projektisi tai valmiit pelit muun yhteisön kanssa täällä.
Eräs cb koodaaja
Active Member
Posts: 126
Joined: Wed Aug 29, 2007 3:55 pm

Re: Ilmakiekko

Post by Eräs cb koodaaja »

Vouldenhaulille: Kyllä kaikki tietää, ettei siinä ole nettipeliä, kuului tiimiin tai ei, mutta ei sitä kuulu laskea miinukseksi vaan korkeintaan parannusehdotukseksi (Nettipelejä ei nimittäin paljoakaan täällä ole, joten sen puute ei varmaankaan mailmaa kaada. Olen alustavasti Raspfulille luvannut sen tehdä, mutta mitään varmaa ei ole sovittu). Eikö muuten keskinkertaiseksi arvioitu proju ole hyvä suoritus ensimmäisenä projuna. Ja itseääntoistavuus on "ongelma", mutta aiheen tylsyys on mielipide. T: Tiimin jäsen

Ja pulma/ilmakiekosta sen verran, että kaikki positiivinen, paitsi graffat, on jonkun muun tekemää.(Tekoälyt ja Musiikit yms.)
Ja lisäksi olen yhteensä tunninverran(ainankin) korjaillut noita PIKKU ongelmia. Hyvä kuvaus tilanteesta: "Kerkeetsä kattoo tätä, ku tä mavittaa".

Topten listaa on vaikea tehdä, koska minuuttimäärää voi muuttaa. Tietysti voidaan tehdä niin, kun peli loppuu ja katsotaan pääseekö tuloksella topteniin niin otetaan minuttimäärän mukainen lista.
Hiiriohjausta olen myös luvannut katsoa(tietysti vain yksinpeliin, koska ei ole/CB ei pysty käsittelemään kahta erillistä hiirtä), mutta en taaskaan lupaa mitään varmaa.
Tiimit ja tuotokset:
RE:Ydintuho
Drahtlose:Infernalisch, Pienet pelit
Vouldenhaul
Active Member
Posts: 211
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:48 pm

Re: Ilmakiekko

Post by Vouldenhaul »

Eräs cb koodaaja wrote:Vouldenhaulille: Kyllä kaikki tietää, ettei siinä ole nettipeliä, kuului tiimiin tai ei, mutta ei sitä kuulu laskea miinukseksi vaan korkeintaan parannusehdotukseksi (Nettipelejä ei nimittäin paljoakaan täällä ole, joten sen puute ei varmaankaan mailmaa kaada. Olen alustavasti Raspfulille luvannut sen tehdä, mutta mitään varmaa ei ole sovittu). Eikö muuten keskinkertaiseksi arvioitu proju ole hyvä suoritus ensimmäisenä projuna. Ja itseääntoistavuus on "ongelma", mutta aiheen tylsyys on mielipide. T: Tiimin jäsen

Ja pulma/ilmakiekosta sen verran, että kaikki positiivinen, paitsi graffat, on jonkun muun tekemää.(Tekoälyt ja Musiikit yms.)
Ja lisäksi olen yhteensä tunninverran(ainankin) korjaillut noita PIKKU ongelmia. Hyvä kuvaus tilanteesta: "Kerkeetsä kattoo tätä, ku tä mavittaa".

Topten listaa on vaikea tehdä, koska minuuttimäärää voi muuttaa. Tietysti voidaan tehdä niin, kun peli loppuu ja katsotaan pääseekö tuloksella topteniin niin otetaan minuttimäärän mukainen lista.
Hiiriohjausta olen myös luvannut katsoa(tietysti vain yksinpeliin, koska ei ole/CB ei pysty käsittelemään kahta erillistä hiirtä), mutta en taaskaan lupaa mitään varmaa.
Siis hä, mitä hemmettii tee valitetta (siis sinä ja Raspful, jotka projektii teitte). Sanoin vaan mielipiteen pelistä, jossa on sekä hyvää, että huonoa. Kokonaisuutena se omasta mielestä jäi sille aika CB:n keskitasolle. Nettipeli olisi tähän omasta mielestä sopinut ja kun sitä ei ollut, niin laskin miinukseksi. Varsinkin, kun sellasesta jo ennen niin paljon puhuitte (tiimimme sisäinen asia). Tää ihan hyvä tuotos, eikä itellä mittää tätä vastaan, halusin vaan rakentavaa palautetta antaa, eikä siit tarvi ottaa herneit nenuun. ;)

EDIT: Tätä viestii en enää takasin saa, mutta loppu juttu voidaan varmaan hoitaa privalla tai suullisesti.
Some stories can't be told by words...
Some legends are meant to die...
Some bloodlines must come to an end...


Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
Sneaking Out 12.06.2008
Post Reply