auto-ankka

Jaa meneillään olevat projektisi tai valmiit pelit muun yhteisön kanssa täällä.
Post Reply
User avatar
duck
Member
Posts: 80
Joined: Sun Sep 09, 2007 4:41 pm

auto-ankka

Post by duck » Sun Jan 06, 2008 7:35 pm

teinpä tällaisen pienen (vähän GTA-tyylisen) ajopelin.
Olet Uka Wankka, pikkukaupungin kauhu.
kaupungissa on lisäksesi muita asukkaita ja 4 erilaista autoa.
voit tappaa kaupunkilaisia tai tuhota autoja ampumalla/törmäämällä autolla.
varo ettet itse jää auton alle.

näin pelaat:
valikossa valitset itsellesi auton. (4 autoa + "cheat" lentokone)

pelin näppäiminä ovat:
hiiri(valikossa)
nuolinäppäimet(liikuta Ukaa.)
näppäin p (ampuu aseella)
enter (menee autoon/pois)

peli linkki:
http://www.freewebs.com/juppeli/autoankka.rar

kuva:
Image

en välttämättä jatka peliä eteenpäin.
ensin tästä oli tarkoitus tulla vain testi waypointtien käytöstä, mutta innostuin tekemään tästä pelin.

edit:
peliä ei voi mennä läpi, eikä siinä ole oikeastaan mitään ideaa siis ;F tapa asukkaita ja tuhoa autoja.
Last edited by duck on Sun Jan 06, 2008 7:50 pm, edited 1 time in total.
Lentäjä-ässä:
lentäjä-ässä

User avatar
Myst!c
Advanced Member
Posts: 259
Joined: Fri Dec 21, 2007 12:49 pm
Location: Kemi

Post by Myst!c » Sun Jan 06, 2008 7:45 pm

Aika hyvä pelinalku. :) Oisihan voinut tietenkin julkaista vähän
myöhemmin että tuossa olisi ollut enemmän näytettävää,
grafiikat olivat hyvät. Auton fysiikkaa ei juuri lainkaan ollut
paitsi kiihdytys, poliisit kuoli nätisti. xD törmäys toiseen autoon
oli töytäisy ja auto jatkoi vain matkaa. Poliisit eivät lähteneet
perään vaikka kuin yritin. :)
Every Legend Has A Start!

User avatar
Eräs cb koodaaja
Active Member
Posts: 126
Joined: Wed Aug 29, 2007 3:55 pm

Re: auto-ankka

Post by Eräs cb koodaaja » Mon Jan 07, 2008 5:51 pm

Auto on vähän tönkkö ja peruutusta en löytänyt lainkaan. Ajoin muutaman ihmisen yli ja koitin törmätä autoon ja...(seuraa siis arvoitus, mitä tapahtui. Vinkit: se on cb:n (ehkä) yleisin virheilmoitus ja sen lyhenne muodostuu kolmesta eri kirjaimesta). Graffojakin voisi parantaa(karttaa nyt lähinnä).
Tiimit ja tuotokset:
RE:Ydintuho
Drahtlose:Infernalisch, Pienet pelit

User avatar
Vouldenhaul
Active Member
Posts: 211
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:48 pm

Re: auto-ankka

Post by Vouldenhaul » Mon Jan 07, 2008 6:20 pm

Pitää jossain vaiheessa testata, lisäilen sit sen jälkeen palautetta. Screeshotin perusteella grafiikka ei ainakaan mitään maata mullistavaa ole. Toivottavasti pelattavuus ym olisi paremmalla mallilla. Onnea kuitenkin projektiin...
Some stories can't be told by words...
Some legends are meant to die...
Some bloodlines must come to an end...


Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
Sneaking Out 12.06.2008

User avatar
Arska
Member
Posts: 73
Joined: Fri Aug 31, 2007 11:25 pm
Location: Iitti
Contact:

Re: auto-ankka

Post by Arska » Mon Jan 07, 2008 9:34 pm

Jäinpä tuossa hajonneen auton alle ja kuolin... :lol: Elikkä tuhosin auton ja koskin siihen, niin kuolin. :shock:

-Grafiikat eivät ole kyllä ihan huippu luokkaa, mutta menettelee.
-Auton fysiikoissa on paljon parantamisen varaa.
-Ammus on aivan liian suuri ihmisiin nähden.
-Autojen törmäys on erittäin huono. (Autot voisivat vaikka hajota vauhdista riippuen)
-Muiden autoilijoiden autot kääntyvät epäaidon nopeasti.
-Tylsä. Ei tehtäviä.
Image

Zamori
Newcomer
Posts: 12
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:34 pm

Re: auto-ankka

Post by Zamori » Tue Jan 08, 2008 9:00 pm

Tässä ei ollut vielä mitään joka olisi saanut otetta minuun. Mutta jatka vain!

User avatar
Coolariko
Newcomer
Posts: 41
Joined: Mon Sep 24, 2007 6:14 pm

Re: auto-ankka

Post by Coolariko » Wed Jan 09, 2008 6:50 pm

Mav! kun menin lentokoneeseen huomasin sen koodin sitten kun olin lentokone törmäs niin mav.
Paras koodi ikinä:
repeat
if keydown (cbkeys) then makeerror "kuolit"
drawscreen
forever

Post Reply