Jaa meneillään olevat projektisi tai valmiit pelit muun yhteisön kanssa täällä.
-
Pate5
- Artist

- Posts: 551
- Joined: Tue Aug 28, 2007 4:53 pm
- Location: Vantaa
Post
by Pate5 » Wed Dec 05, 2007 4:25 pm
Elikkä... Tässä on juuri aloittamani aika erikoinen tasoloikka. Ukko ei liiku normaaleista näppäimistä, vaan sitä ohjataan kirjoittamalla skriptejä.
Screeni:
Lataa
Nimiehdotuksia ja muita kommentteja saa antaa.
-Pate5
Last edited by
Pate5 on Wed Dec 05, 2007 4:31 pm, edited 1 time in total.
CoolBasic henkilökuntaa
Graafikko
-
Koodiapina
- Forum Veteran
- Posts: 2396
- Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm
-
Contact:
Post
by Koodiapina » Wed Dec 05, 2007 4:31 pm
Huomasin tuon "Don't use big characters" tekstin. Voit muuttaa koodin kaikki kirjaimet pieniksi näin:
Olen liian älykäs ollakseni väärässä. Jos olet kanssani eri mieltä, suosittelen sinua pohtimaan omaa elämänkatsomustasi ja sen perusteita.
-
Pate5
- Artist

- Posts: 551
- Joined: Tue Aug 28, 2007 4:53 pm
- Location: Vantaa
Post
by Pate5 » Wed Dec 05, 2007 4:32 pm
Oho.

Iso kirjain puuttui. Olipas pienestä kiinni... no, nyt se on korjattu.
Grandi wrote:Huomasin tuon "Don't use big characters" tekstin. Voit muuttaa koodin kaikki kirjaimet pieniksi näin:
Enpä ollut huomannut tuommoista komentoa. Kiitos.

[/edit]
Last edited by
Pate5 on Wed Dec 05, 2007 4:52 pm, edited 1 time in total.
CoolBasic henkilökuntaa
Graafikko
-
Basic
- Newcomer
- Posts: 25
- Joined: Tue Aug 28, 2007 3:34 pm
- Location: Siellä jossain kaukana.
-
Contact:
Post
by Basic » Wed Dec 05, 2007 4:39 pm
Tästä tulee varmasti mielenkiintoista, odotan valmistumista.

-
iTKEVAnAKKI
- Advanced Member
- Posts: 335
- Joined: Tue Aug 28, 2007 3:55 pm
- Location: Siellä jossain
Post
by iTKEVAnAKKI » Wed Dec 05, 2007 4:59 pm
Itellänikin on ollut samanlainen projekti, mutta iteltäni loppu ideat kesken

Toivottavasti saat tämän valmiiksi, koska idea on mahtava(ainakin omasta mielestäni) Ja grafiikat näytää hyviltä.
Projektit:
Joku projekti meneillään... Mitähän siitäkin tulee

-
Coolariko
- Newcomer
- Posts: 41
- Joined: Mon Sep 24, 2007 6:14 pm
Post
by Coolariko » Wed Dec 05, 2007 7:09 pm
Minusta se player.kill on aika huono laita siihen vaikka lopeta.peli

pelin nimi Voisi olla skirpt

skirpt ei skript. Laitatkos nimen tekijöihin jos nimi on hyvä.
Paras koodi ikinä:
repeat
if keydown (cbkeys) then makeerror "kuolit"
drawscreen
forever
-
MaGetzUb
- Guru
- Posts: 1715
- Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
- Location: Alavus
Post
by MaGetzUb » Thu Dec 06, 2007 3:01 pm
Wau grafiikat on hienot... En ole itse vielä ladannut pakettia

... Millä ohjelmalla teet noita grafiikoita (jos saan kysyä) ?
Ja nimi ehdotus: Skript Man
Last edited by
MaGetzUb on Thu Dec 06, 2007 3:03 pm, edited 2 times in total.
Solar Eclipse
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
-
Thomazu
- Active Member
- Posts: 179
- Joined: Tue Aug 28, 2007 7:28 am
Post
by Thomazu » Thu Dec 06, 2007 3:01 pm
Ihan kohtalaiselta vaikutti, ainoa mikä olisi voinut olla toisin oli se että tuo "player." olisi ollut aina valmiina inputissa. En itse ainakaan jaksa kirjoittaa aina "player." tuohon alkuun vaikka se on pakko. Muuten hieno peli.
-
Pate5
- Artist

- Posts: 551
- Joined: Tue Aug 28, 2007 4:53 pm
- Location: Vantaa
Post
by Pate5 » Thu Dec 06, 2007 3:26 pm
programmer of DSG wrote:Wau grafiikat on hienot... En ole itse vielä ladannut pakettia

... Millä ohjelmalla teet noita grafiikoita (jos saan kysyä) ?
Ja nimi ehdotus: Skript Man
Grafiikat on tehty photarilla.
Ja se on muuten enkuksi
script. Ihan ok ehdotus. Pitää miettiä...
Thomazu wrote:
Ihan kohtalaiselta vaikutti, ainoa mikä olisi voinut olla toisin oli se että tuo "player." olisi ollut aina valmiina inputissa. En itse ainakaan jaksa kirjoittaa aina "player." tuohon alkuun vaikka se on pakko. Muuten hieno peli.
Tämä on sitä varten, että peliin tulee myöhemmissä leveleissä luultavasti muitakin komentoja kuin pelaajaan liittyviä esim. world.changegravity.
Ja muuten pelistä tulisi liian helppo.
No pistäkää vaan lisää kommentteja ja nimiehdotuksia.
-Pate5
CoolBasic henkilökuntaa
Graafikko
-
Bagard
- Newcomer
- Posts: 46
- Joined: Sun Aug 26, 2007 4:56 pm
- Location: Finland
Post
by Bagard » Thu Dec 06, 2007 8:51 pm
Mikäs sen parempi nimi kuin Javamies

-
Coolariko
- Newcomer
- Posts: 41
- Joined: Mon Sep 24, 2007 6:14 pm
Post
by Coolariko » Thu Dec 06, 2007 9:00 pm
Bagard wrote:Mikäs sen parempi nimi kuin Javamies

Kyllä tuo javamies olisi aika Hyvä nimi.
Paras koodi ikinä:
repeat
if keydown (cbkeys) then makeerror "kuolit"
drawscreen
forever
-
Awaclus
- Forum Veteran
- Posts: 2939
- Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm
Post
by Awaclus » Thu Dec 06, 2007 9:30 pm
Öö... en tajuu?!? Kirjotin siihen että player.setspeed(8) ja ei tehnyt muuta kuin sanoi correct script. ja kun kirjotin player.jump.(13) niin sanoi että invalid force. Idea on kyllä hyvä.
[pilkunviilaus]Ööh, eikös tuo "dont" kirjoiteta "Don't."[/pilkunviilaus]
-
-Z-
- Devoted Member
- Posts: 682
- Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
- Location: In ur danmaku, grazin ur bullets
Post
by -Z- » Thu Dec 06, 2007 10:12 pm
Tuohon pitäisi saada kartan scrollaus. Muuten tulee liian monia uudelleenyrityksiä, kun putoaa piikkeihin joita ei edes nähnyt hetki sitten

(Siis kai peliin tulee jotain esteitä?)
EDIT:lollzors, 69 postia O.O
Last edited by
-Z- on Fri Dec 07, 2007 7:27 pm, edited 1 time in total.
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time
-
TheDuck
- Devoted Member
- Posts: 632
- Joined: Sun Aug 26, 2007 3:51 pm
- Location: C:\Program Files\Tuusula\
Post
by TheDuck » Thu Dec 06, 2007 10:36 pm
Chaosworm wrote:Öö... en tajuu?!? Kirjotin siihen että player.setspeed(8) ja ei tehnyt muuta kuin sanoi correct script. ja kun kirjotin player.jump.(13) niin sanoi että invalid force. Idea on kyllä hyvä.
[pilkunviilaus]Ööh, eikös tuo "dont" kirjoiteta "Don't."[/pilkunviilaus]
Yritäs player.setspeed.8 tai player.jump.13
^^
-
Awaclus
- Forum Veteran
- Posts: 2939
- Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm
Post
by Awaclus » Fri Dec 07, 2007 10:40 am
laalala...
Toimii, luulin että piti kirjoittaa sulkuihin
Pääsin pelin läpi.
-
MAVmaggot
- Advanced Member
- Posts: 468
- Joined: Fri Aug 31, 2007 10:18 pm
- Location: bitspace
Post
by MAVmaggot » Fri Dec 07, 2007 7:30 pm
idea on tosi hyvä, mä tykkäsin
-Z- wrote:Tuohon pitäisi saada kartan scrollaus. Muuten tulee liian monia uudelleenyrityksiä, kun putoaa piikkeihin joita ei edes nähnyt hetki sitten

(Siis kai peliin tulee jotain esteitä?)
joo scrollaus pitää ehdottomasti tulla, jos esteitäkin tulee (tai ehkä vihujakin!).
Ja nimi ehdotus: (bagardin ehdotuksesta vähän muokattu) eli Javaman

-
valscion
- Moderator

- Posts: 1594
- Joined: Thu Dec 06, 2007 8:46 pm
- Location: Espoo
-
Contact:
Post
by valscion » Fri Dec 07, 2007 11:48 pm
Voisit tehdä hienomman player.kill komennosta. Jos heität vaikka privalla viestiä, niin voin mahdollisesti väsätä sulle ukon kuoleman.
-
tuhoojabotti
- Advanced Member
- Posts: 485
- Joined: Tue Aug 28, 2007 3:53 pm
- Location: Suomi, Finland
-
Contact:
Post
by tuhoojabotti » Sat Dec 08, 2007 4:34 pm
ehdotus:
samallailla kuin komentorivissä eli kun painaa ylöspäin nuolta niin voi selata aikaisempia "scriptejä"
mutta ihan kiva proju toivottavasti saadaan enemmän scriptejä ja ettei proju pakastu...
plussat:
-idea
-grafiikat
miinukset:
-scriptien vähyys
-ei vihuja / esteitä (player.hit, player.kick

)
-kuolema animaatio puuttuu
-ei vielä paljoa kenttiä
tulos: 8-
vaatii vielä paljon työtä mutta ideana se on tosi hyvä

-
Bambi
- Member
- Posts: 87
- Joined: Sat Nov 24, 2007 1:51 pm
Post
by Bambi » Sat Dec 08, 2007 5:43 pm
En tiedä onko jo ehdotettu/sanottu, että pistä siihen toiminto, jolla voi pysäyttää jätkän. Esim: player.stop