Blocks

Jaa meneillään olevat projektisi tai valmiit pelit muun yhteisön kanssa täällä.
User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1599
Joined: Thu Dec 06, 2007 7:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: Blocks

Post by valscion »

iTKEVAnAKKI wrote:Ja tohon ylempään: Joo oon miettinyt miten sen voisi tehdä, mutta katotaan sitäkin huomenna. Mutta yleensä, jos ukko jumittaa, kun painaa vain samaan suuntaan, niin ukko jatkaa matkaa.
No omassa tapauksessani niin tuota tapahtuu reittäin harvoin. Melkein aina joutuu menemään toiseen suuntaan kuin alunperin oli tarkoitus.
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
User avatar
Ruuttu
Devoted Member
Posts: 688
Joined: Thu Aug 30, 2007 5:11 pm
Location: Finland, Sipoo

Re: Blocks

Post by Ruuttu »

Viesteistä en pystynyt pelin ideaa päättelemään joten kokeilin sitä, ja tajusin että tämä olikin juuri se pelityyppi josta minä pidän. Graafisesti peli oli näyttävä, ja kentät haastavia. Muutama parannusehdotus tuli kuitenkin mieleen:

- Läpinäkyvyystehosteet pitäisi jostain myös saada kokonaan pois päältä jotenkin, sillä minulla esimerkiksi tuo peli oli hyvin hidas.

- Olisi kiva että kenttiä olisi alussa pelattavana vain pari, ja kun ne on pelannut, uusia kenttiä aukeaa (nyt voi nimittäin mutkitta ohittaa kaikki mapit jotka vain ovat liian vaikeita.)
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Blocks

Post by Awaclus »

Tai sitten Elasto Mania - tyylinen skippausjuttu, että voi skipata että uusi rata aukeaa ja kun kaikki skippaukset on käytetty, niin niitä vanhoja skipattuja pitää ajaa, että saa uusia skippauksia.. :?:

Nyt kun oli tämä topicci tuossa ensimmäisenä, muistui mieleeni että tehdäämpäs nyt joitain kenttiäkin välillä...

Noniin, nyt tein Rata Pohjan pohjalta yhden radan... En tiiä, toimiiko ja miten vaikea on.
iTKEVAnAKKI
Advanced Member
Posts: 335
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:55 pm
Location: Siellä jossain

Re: Blocks

Post by iTKEVAnAKKI »

Peli on periaattessa ollut jäässä, mutta nyt tuli taas joitakin tunteita tätä peliä kohtaa :P Voi kattoo koodia ja yrittää kaikkee hienoo...
Projektit:
Joku projekti meneillään... Mitähän siitäkin tulee ;)
Post Reply