Tavton's rescue - Ensimmäinen valmistunut CB-RPG!

Jaa meneillään olevat projektisi tai valmiit pelit muun yhteisön kanssa täällä.
User avatar
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: Tavton's rescue - RPG peli (uusi versio)

Post by koodaaja » Sat Oct 13, 2007 10:57 pm

Eipä tullut päivityksessä paljoa uutta, muutama hassu tyhmyyksiä lateleva NPC. Hehee, jahtasin tänään hirveä, huraa. Kauppa oli varsin kehittynyt. Mutta sillasta ei päässyt vieläkään yli >.<

User avatar
MAVmaggot
Advanced Member
Posts: 468
Joined: Fri Aug 31, 2007 10:18 pm
Location: bitspace

Re: Tavton's rescue - RPG peli (uusi versio)

Post by MAVmaggot » Wed Oct 17, 2007 11:22 pm

Hahaa, pääsin läpi :p Jooo, on hyvä peli, odotan innolla uusia päivityksiä :D
Last edited by MAVmaggot on Wed Oct 24, 2007 6:24 pm, edited 1 time in total.

Zamori
Newcomer
Posts: 12
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:34 pm

Re: Tavton's rescue - RPG peli (uusi versio)

Post by Zamori » Mon Oct 22, 2007 8:13 pm

Upeaa työtä! Voin sanoa että spesial attack on aika ratkaiseva hyökkäystapa. Minulla ei tässä ole oikein muuta sanottavaa. Onhan tämä aika vaiheessa vielä. Jos katsoisin nyt peliä vähän pidemmälle voisin sanoa kouluarvosanaksi 8- :) .

AllAh
Newcomer
Posts: 33
Joined: Mon Oct 08, 2007 8:37 am
Location: Muhos

Re: Tavton's rescue - RPG peli (uusi versio)

Post by AllAh » Fri Oct 26, 2007 11:05 am

Hyvä peli.Paras,minkä olen foorumeilta ladannut:)
Mut miten niiden Guradien ohi voi päästä?
Saako jostyain paremmat aseet?
Valmiita:
Ragdollvoimistelua
Työn alla:
Rägdollitappelu jolle ei vielä nimeä löydy.
Valmiina:
Ei paljon mitään
Tulossa:
Kakkosplayeri, muutama ase,Bullet time,kenttiä

User avatar
MAVmaggot
Advanced Member
Posts: 468
Joined: Fri Aug 31, 2007 10:18 pm
Location: bitspace

Re: Tavton's rescue - RPG peli (uusi versio)

Post by MAVmaggot » Sat Oct 27, 2007 3:31 pm

AllAh wrote:miten niiden Guradien ohi voi päästä?
Saako jostyain paremmat aseet?
shopista, minä myin kaikki kamat ja ostin piikki juttskan.
toinen juttu minkä huomasin niin spessu iskua ei kannata käyttää faijjaan. ;)

User avatar
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: Tavton's rescue - RPG peli (uusi versio)

Post by koodaaja » Sun Oct 28, 2007 10:50 pm

MAVmaggot wrote:
AllAh wrote:miten niiden Guradien ohi voi päästä?
Saako jostyain paremmat aseet?
shopista, minä myin kaikki kamat ja ostin piikki juttskan.
toinen juttu minkä huomasin niin spessu iskua ei kannata käyttää faijjaan. ;)
Miksei kannattaisi? Itse olen kyseisellä tekniikalla ja peruskamoilla ( muistakaa equipata faijan miekka! ) päässyt läpi sekä faijasta että guardeista.

User avatar
elmo123
Active Member
Posts: 153
Joined: Sun Sep 09, 2007 4:19 pm

Re: Tavton's rescue - RPG peli (uusi versio)

Post by elmo123 » Mon Oct 29, 2007 2:40 pm

aika hankala: faija hyökkää ja ite kuolee heti eikä pääse eteenpäin... :evil: mistä muka pystyy taistelemaan :?: :!: :!:
Kiinnostuin pelien tekemisestä ennen 1. luokkaa.
Sitten 3. luokalla tuli CB. Ja siitä se alkoi.

Blender! TF2! CB! Game Maker! Nokia-mollaus! Kitaransoitto! Breakdance! MadTracker! Minecraft!

AllAh
Newcomer
Posts: 33
Joined: Mon Oct 08, 2007 8:37 am
Location: Muhos

Re: Tavton's rescue - RPG peli (uusi versio)

Post by AllAh » Tue Oct 30, 2007 12:52 am

koodaaja wrote:
MAVmaggot wrote:
AllAh wrote:miten niiden Guradien ohi voi päästä?
Saako jostyain paremmat aseet?
shopista, minä myin kaikki kamat ja ostin piikki juttskan.
toinen juttu minkä huomasin niin spessu iskua ei kannata käyttää faijjaan. ;)
Miksei kannattaisi? Itse olen kyseisellä tekniikalla ja peruskamoilla ( muistakaa equipata faijan miekka! ) päässyt läpi sekä faijasta että guardeista.
Noniinpä tietenkin.Eguippaaminen unohtu.Testataan uudestaan
Valmiita:
Ragdollvoimistelua
Työn alla:
Rägdollitappelu jolle ei vielä nimeä löydy.
Valmiina:
Ei paljon mitään
Tulossa:
Kakkosplayeri, muutama ase,Bullet time,kenttiä

User avatar
Pate5
Artist
Artist
Posts: 551
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:53 pm
Location: Vantaa

Re: Tavton's rescue - RPG peli (uusi versio)

Post by Pate5 » Wed Oct 31, 2007 9:08 pm

Kiitos vaan kaikille kommenteista. Uuutta versiota ei ikävä kyllä ole tulossa ennen lopullista versiota. Kuvia ja muuta infoa on kyllä tulossa.
CoolBasic henkilökuntaa
Graafikko

User avatar
Pate5
Artist
Artist
Posts: 551
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:53 pm
Location: Vantaa

Re: Tavton's rescue - RPG peli (uusi versio)

Post by Pate5 » Fri Nov 09, 2007 10:43 am

Noniin, tässä pientä kuvapäivitystä:

Image

Image

Uutta aluetta ja vastustajia+taistelusysteemiä on kehitetty hiukan. Info on päivitetty ekassa viestissä.
CoolBasic henkilökuntaa
Graafikko

Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Tavton's rescue - RPG peli (uusi versio)

Post by Awaclus » Sat Nov 10, 2007 7:59 am

Kuvat vaikuttavat hyviltä... Paitsi että tuossa lukee "Wood of Shadows" ja sen varmaankin pitäisi olla "Woods of Shadows", sillä luultavasti on kyse metsästä eikä yksittäisestä puusta.

oho tuli itsellänikin kirjoitusvirhe toisessa noista... nyt korjattu.

User avatar
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: Tavton's rescue - RPG peli (uusi versio)

Post by MaGetzUb » Sat Nov 10, 2007 12:56 pm

:o :o :o Wauuuuuuuuh! Odottelen tässä sitten uutta päivitystä vaik siin kestäis kuinka kaua.. Näyttää hienolta noi kuvat, pisi silmää toi taistelu kuvan ruoho, joka häipyy aplhablendattuna noitten puitten päälle. offtopic: Onko tuo alphablendattu kirjoitettuna yhteen...vai?
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.

User avatar
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm
Contact:

Re: Tavton's rescue - RPG peli (uusi versio)

Post by Koodiapina » Sat Nov 10, 2007 1:30 pm

Käärmeet voisivat olla samalla puolella. Maasto saisi olla PALJON yksityiskohtaisempi. Muuten näyttää ihan hienolta.
Olen liian älykäs ollakseni väärässä. Jos olet kanssani eri mieltä, suosittelen sinua pohtimaan omaa elämänkatsomustasi ja sen perusteita.

User avatar
Pate5
Artist
Artist
Posts: 551
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:53 pm
Location: Vantaa

Re: Tavton's rescue - RPG peli (uusi versio)

Post by Pate5 » Sat Nov 10, 2007 8:10 pm

@chaosworm

Kyllä se wood myös metsää tarkoittaa.

@Grandi

Miksi käärmeiden pitäisi olla samalla puolella? :shock: Vastustajat tulee ihan randomisti kyllä.
Millä tavalla maaston pitäisi olla yksityiskohtaisempaa? Tarkoitatko kenttää vai taistelun taustaa? Jos tarkoitat kenttää, niin totta. Voisihan sinne vähän tunkea kiviä ja kukkia ym.
CoolBasic henkilökuntaa
Graafikko

User avatar
Mysterius Coder
Active Member
Posts: 133
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:13 pm

Re: Tavton's rescue - RPG peli (uusi versio)

Post by Mysterius Coder » Sat Nov 10, 2007 8:17 pm

Itseasiassa uskaltaisin väittää, että chaosworm on oikeassa. Woods on metsä ja wood tarkoittaa puuta materiaalina :/
Kyllä minä osaan, mutta kun mieli on tällasen kaaoksen vallassa, niin ei siitä mitään tule.

User avatar
KillBurn
Advanced Member
Posts: 339
Joined: Wed Aug 29, 2007 5:02 pm

Re: Tavton's rescue - RPG peli (uusi versio)

Post by KillBurn » Sat Nov 10, 2007 9:02 pm

No kyllä toteutus ihan kelpo oli,mutta noi grafiikat oli paikoin ihan hirveät.Taistelu oli perinteinen vuoropohjainen.Peli ei kovin hyvä ollut vaikka ei se nyt mikään kovin huonokaan.
Sumu Games: Sam, Ur eye!

Pabnih
Newcomer
Posts: 34
Joined: Thu Sep 20, 2007 3:15 pm
Location: Hirvas

Re: Tavton's rescue - RPG peli (uusi versio)

Post by Pabnih » Fri Dec 07, 2007 12:25 am

Hieno peli :)
Toivottavasti teet paremman näköiset grafiikat, tai jos joku muu tekee(winkwink^^)

Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Tavton's rescue - RPG peli (uusi versio)

Post by Awaclus » Fri Dec 07, 2007 10:32 am

Pidä vaan grafiikat tuollaisena, ne on tarpeeksi hienot. Minun mielestäni roolipelien ei tarvitsekaan olla kovin hyvillä grafiikoilla varustettuja, sillä niissä kai on juoni tärkein. Joten keskity siihen juoneen :) Ja jos jotakin kiusaa huonot grafiikat, niin siellähän nuo tiedostot ovat täysin muokattavissa, ellei tietenkin Pate5 sitä kiellä.

User avatar
Pate5
Artist
Artist
Posts: 551
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:53 pm
Location: Vantaa

Re: Tavton's rescue - RPG peli (uusi versio)

Post by Pate5 » Fri Dec 07, 2007 11:53 am

Chaosworm wrote:Pidä vaan grafiikat tuollaisena, ne on tarpeeksi hienot. Minun mielestäni roolipelien ei tarvitsekaan olla kovin hyvillä grafiikoilla varustettuja, sillä niissä kai on juoni tärkein. Joten keskity siihen juoneen :) Ja jos jotakin kiusaa huonot grafiikat, niin siellähän nuo tiedostot ovat täysin muokattavissa, ellei tietenkin Pate5 sitä kiellä.
Olen tekemässä grafiikoihin pienoisia parannuksia, mutta eniten kuitenkin naamoihin ja taistelukuviin.
CoolBasic henkilökuntaa
Graafikko

User avatar
Gamehouse
Newcomer
Posts: 25
Joined: Wed Aug 29, 2007 3:59 pm
Location: Talo, Kerrostalo, Kaukajärvi, Tampere, Suomi, Maapallo, Galaksi, Universumi, Maailmankaikkeus...
Contact:

Re: Tavton's rescue - RPG peli (uusi versio)

Post by Gamehouse » Sat Dec 08, 2007 5:30 pm

Löysin Bugin!
Antaa MAV:in, kun taistelee isää vastaan.

1. Sain miekan
2. Menin harjoittelemaan isää vastaan
3. Valitsin ensin Spesialin > Isä menetti
4. Kokeilin toisen kerran Spesialilla > Menetin damegea
5. Valitsin Items
6. Valitsin Old Sword
7. MAV!!
EDIT:

Testasin toisen kerran, ja bugi tuli, kun yritin taistella uudelleen isää vastaan! Yritin taistella jollain kepillä :?:

Projektit:
- FallDown 4 Lataa uusin! Versio: 4.0
Pelimoottori: 70%
Grafiikat: 90%
Äänet: 80%
Kentät: 50%
------------------------
Yhteensä: n. 72.5% valmis.
Tila: puoliaktiivisessa kehityksessä

Image

Post Reply