Trouble on Planet X
Posted: Wed Jun 04, 2014 3:31 pm
Ensimmäisen pelini ketjussa mainitsin tekeväni uuden pelin. Kyseinen peli on nyt valmis joten:
Trouble on Planet X on tasohyppely räiskintä ja on tarinallisesti jatkoa ensimmäiselle pelilleni Space Boss Battlesille. Peli jatkaa graafiselta linjaltaan Space Boss Battlesin jalanjäljissä. Julkaisen tällä kertaa lähdekoodit suoraan pelin mukana varsinkin siksi, että peliin en aio enää ainakaan mitään suuria ominaisuuksia tehdä peliin. Joten jos joku haluaa jatkokehittää peliä niin minulle sopii mainiosti. Tähän peliin olen tehnyt ensimmäistä kertaa musiikit itse. Aikaisempaa kokemusta ei varsinaisesti ollut, mutta nyt LMMS:n perusteet ovat jo jotenkin hallussa. Musiikkien projektitiedostot ovat mukana paketissa. Pelissä on myös mahdollisuus pelata itse tehtyjä kenttiä ilman koodin muokkausta. Mikäli joku innostuu tekemään niitä, niin voin mahdollisesti lisätä muutaman puuttuvan ominaisuuden.
Ääniin ja musiikkiin on käytetty sfxr-ohjelmaa ja jo aiemmin mainitsemaani LMMS-ohjelmaa. Data-kohta kartalla --> maailmakooridinaatti muunnoskoodi on muokattu täällä CB-foorumeilla olleesta koodista. Joten kiitos nimimerkille beginner.
Ja hyvää kesää kaikille; palautetta odotellessa
Versio 1.2 julkaistu 13.12.14!
Kuva:
Muutokset:
Vanha versio:
Trouble on Planet X on tasohyppely räiskintä ja on tarinallisesti jatkoa ensimmäiselle pelilleni Space Boss Battlesille. Peli jatkaa graafiselta linjaltaan Space Boss Battlesin jalanjäljissä. Julkaisen tällä kertaa lähdekoodit suoraan pelin mukana varsinkin siksi, että peliin en aio enää ainakaan mitään suuria ominaisuuksia tehdä peliin. Joten jos joku haluaa jatkokehittää peliä niin minulle sopii mainiosti. Tähän peliin olen tehnyt ensimmäistä kertaa musiikit itse. Aikaisempaa kokemusta ei varsinaisesti ollut, mutta nyt LMMS:n perusteet ovat jo jotenkin hallussa. Musiikkien projektitiedostot ovat mukana paketissa. Pelissä on myös mahdollisuus pelata itse tehtyjä kenttiä ilman koodin muokkausta. Mikäli joku innostuu tekemään niitä, niin voin mahdollisesti lisätä muutaman puuttuvan ominaisuuden.
Ääniin ja musiikkiin on käytetty sfxr-ohjelmaa ja jo aiemmin mainitsemaani LMMS-ohjelmaa. Data-kohta kartalla --> maailmakooridinaatti muunnoskoodi on muokattu täällä CB-foorumeilla olleesta koodista. Joten kiitos nimimerkille beginner.
Ja hyvää kesää kaikille; palautetta odotellessa
Versio 1.2 julkaistu 13.12.14!
Kuva: