Tulipalo (alpha)

Jaa meneillään olevat projektisi tai valmiit pelit muun yhteisön kanssa täällä.
Post Reply
User avatar
tuhoojabotti
Advanced Member
Posts: 485
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:53 pm
Location: Suomi, Finland
Contact:

Tulipalo (alpha)

Post by tuhoojabotti » Sun Mar 31, 2013 1:09 am

Tuhislanit tulivat taas ja mikä mukavampaa kuin tehdä peli 24:ssä tunnissa (tai vähän yli). Tältä tiimiltä voi odottaa beta-versiota!
Pidemmittä puheitta screenshotti itse äktiönistä:
Image

Latauspaketti, jos jotakuta kiinnostaa löytyy täältä.

Niin ja tämä:
Image

P.S. enter & space mahdollisesti myös joku muu.
Imagedev.tuhoojabotti.com — “Programmer (noun): An organism that turns caffeine into code.”

User avatar
tuhoojabotti
Advanced Member
Posts: 485
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:53 pm
Location: Suomi, Finland
Contact:

Re: Tulipalo (alpha)

Post by tuhoojabotti » Mon Apr 01, 2013 8:18 am

Suuresta yleisösuosiosta ja keskustelun määrästä johtuen päätimme jatkaa projektia. Nyt olisi siis uuden tech demon paikka!
Tässä versiossa voi taistella liekkejä vastaan helikopterin avulla. Huh huh.

Image

LATAA TÄSTÄ P.S. Random MAVeja havaittu ja noin kuuden aikoihin aamulla onnistuin myös saamaan pahamaineisen tuplaMAVin. :D
EDIT:

Jotain MAVeja korjattu muuttamalla PutPixel2 PutPixeliksi.

Imagedev.tuhoojabotti.com — “Programmer (noun): An organism that turns caffeine into code.”

User avatar
Wingman
Devoted Member
Posts: 594
Joined: Tue Sep 30, 2008 4:30 pm
Location: Ruudun toisella puolella

Re: Tulipalo (alpha)

Post by Wingman » Mon Apr 01, 2013 12:04 pm

Hei mitä virkaa tolla dollarinmerkillä on? miks tässä ei oo muita alkuliekkejä? miten mun koptereissa on kaikissa meri kyydissä?

..näihin ja kaikkiin muihin mahdollisesti nouseviin kysymyksiin voin dev-teamin puolesta sanoa, että April fools, ei se ole peli vaan tech-demo!
- - - -

User avatar
tuhoojabotti
Advanced Member
Posts: 485
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:53 pm
Location: Suomi, Finland
Contact:

Re: Tulipalo (alpha)

Post by tuhoojabotti » Mon Apr 01, 2013 12:23 pm

Tässä vähän dokumentaatiota kehityksen saatosta: Tussitaulu.
Imagedev.tuhoojabotti.com — “Programmer (noun): An organism that turns caffeine into code.”

User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1587
Joined: Thu Dec 06, 2007 8:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: Tulipalo (alpha)

Post by valscion » Mon Apr 01, 2013 9:34 pm

Hienon näkönen ja tuntunen peli! Tykkään. Sain MAVin vain kun olin polttanut jo lähes koko maailman maan tasalle ja yritin pistää kopteria liikuskelemaan. Ei tullut lippua maahan vaan MAV juuri sitä ennen
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com

User avatar
Pettis
The Evil Admin
The Evil Admin
Posts: 1042
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:08 pm
Location: Rovaniemi
Contact:

Re: Tulipalo (alpha)

Post by Pettis » Tue Apr 02, 2013 11:59 pm

Näyttää ihan hienolta parissa päivässä tehdyksi. Pitääpä testata :)
CB Repository .com - Sinne ne kaikki koodit menneet on!
MunVerkko - Ilmaisia foorumeita ja blogeja

asdfghjk

Re: Tulipalo (alpha)

Post by asdfghjk » Wed Apr 03, 2013 8:41 am

Siis mikä pelaajan tehtävä on? Pitääkö hänen sytyttää vai sammuttaa metsää :D

User avatar
Wingman
Devoted Member
Posts: 594
Joined: Tue Sep 30, 2008 4:30 pm
Location: Ruudun toisella puolella

Re: Tulipalo (alpha)

Post by Wingman » Wed Apr 03, 2013 8:46 am

asdfghjk wrote:Siis mikä pelaajan tehtävä on? Pitääkö hänen sytyttää vai sammuttaa metsää :D
Sehän ei ole vielä varsinaisesti peli, vaan tekniikkademo. Eli pelimoottoria voi testata ja siellä on muutamia ominaisuuksia joit valmiissa pelissä ei tule olemaan
- - - -

Post Reply