Peli on hieman keskeneräinen. Esimerkiksi teleporttiruudut eivät toimi yhden pikkubugin takia. Pelin lähdekoodi kuitenkin katosi, joten en voi tehdä muutoksia.

Näppäimet:
Ohjaaminen nuolinäppäimistä.
N - Seuraava taso
P - Edellinen taso
R - Restart
Kentän uudellenaloitus mahdollisuus muuten kuin käynnistämällä uudelleen olisi kiva.
Ohops olihan ReadMe:sä nuo näppäimet xD Mutta tosiaan kenttä voisi itsealoittaa itsensä uudelleen.
Itse muistelisin niiden käyttäytyvän juuri näin kuten tässä onkin, eli ponnahtavan nopeasti takaisin.VesQ wrote:Kakkostason viholliset näyttävät menevän myös noihin nuolilaattoihin ja ponnahtavan nopeasti takaisin. Ymmärtääkseni niiden pitäisi käsitellä niitä nuolilaattoja aivan kuin ne olisivat seinää.
axu wrote:Enemmän sulavaa liikkumista; kävelyyn, palikoihin jne. Itselläni ainakin silmät eivät tykkää palikoittain liikkumisesta ja sekavoittaahan se peliä jonkin verran (tosin ukonhan pitää tietenkin olla aina tilen keskellä, mutta liikkuminen animoidaan. Tiedä sitten joudutko sitä varten itse kehittämään animaation hahmolle.
Tulin näköjään vaihtaneeksi tileset-tiedoston nimeä pakettiin. Jos haluatte editoida mukana tulevia mappeja, nimetkää "chipsTileset.tst" uudelleen tiedostoksi "chips.tst"VesQ wrote:Heh, ihan mukava. MapEditor.exe ei vaikuta toimivan, ainakin kun yritän avata valmiita karttoja niin parkaisee vain "OpenToRead failed!" ja kaatuu.
Miksi siitä tänne tulet itkemään?Aijaijai wrote:Eipä toimi win8 :////////////////
Sitäpaitsi tuollaiset kannattaisi ehkä ilmoittaa offtopic ketjussa, tai sitten ei ollenkaan
Hän tarkoitti ei toimi win8:llaKonstaduck wrote:Miksi siitä tänne tulet itkemään?Aijaijai wrote:Eipä toimi win8 :////////////////EDIT:Sitäpaitsi tuollaiset kannattaisi ehkä ilmoittaa offtopic ketjussa, tai sitten ei ollenkaan