Olen katsellut näitä aloittelijoiden ensimmäisimpiä räiskintä pelejä ja olen huomannut, että kaikissa on ollut se sama peli-idea: Liiku, tapa kaikki, jee. Ja aika monista on puuttunut ääniefektit yms. Päätin, että minun ensimmäinen räiskintäpelini ei olisi sellainen. Olen juuri kehittelemässä uutta peliä nimeltä The Chopper Killer. Tässä vaiheessa pelistä on pelattavissa vain demoversio, joka ei täytä läheskään kaikkia niitä ominaisuuksia, joita aijon lisätä peliin, kun projektia saadaan jatkoon. Pelin grafiikka on tällä hetkellä 82.67 prosenttisesti otettu Coolbasicin valmisgrafiikosita. Äänistä 75% on tehty itse. Tavoite olisi, että kaikki ääniefektit ja grafiikka olisi tehty itse, katsotaan nyt, mitä siitäkin tulee.
Itse pelistä
Pelin tarkoituksena on tappaa helikopterista käsin viholliskaupungin ihmisiä. Kuten jo mainitsin, peli on todella alkutekijöistä, ja finaalityöstä tulee ainakin suunnitelmien mukaan paljon hienompi, kuin tämä demo-versio. Parannusehdotuksia saa antaa. Lue minut-artikkelia ei tarvitse lukea, koska sen sisältö on melko itsestäänselvyys. Sieltä löytyy muutama käyttöoikeussopimus(Ei, en ole Microsoftin työntekijä