DungeonDash

Jaa meneillään olevat projektisi tai valmiit pelit muun yhteisön kanssa täällä.
User avatar
robinkooli
Newcomer
Posts: 15
Joined: Sun Apr 01, 2012 9:02 pm

DungeonDash

Post by robinkooli »

Image

Okei! Olen uusi täälä ja olen tehnyt pelin!
Pelissä voit kasvattaa leveliä mennä tasoja saaha hienoja tavaroita!
Pelin tekoon meni noin kuukausi... Olin täs lomallakin :D

Kuvia:
Image
Image
Image
Viholliset:
Image
Lisätietoa:
----
Tekijä: Jabs ja robinkooli
Yritys: RobinCoins
Koko: 5,64 Mt
Kieli: Englanti
Versio: 1.0
----

Ohjaus:
----
Nuolinäppäimet = liikuminen & lyönti
TAB = Inventory aukeaa & sulkeutuu
Välilyönti = käytä/myy/peruuta/ohita inventoryssa...
---

Changelist:
Lataa täältä:
http://www.mediafire.com/?rjvvc417wac9cbc


Image



█▀▀▄ ▄▀▄ █▀▄ ▀ █▄░█ █░▄▀ ▄▀▄ ▄▀▄ █░░ ▀
█▐█▀ █░█ █▀█ █ █░▀█ █▀▄░ █░█ █░█ █░▄ █
▀░▀▀ ░▀░ ▀▀░ ▀ ▀░░▀ ▀░▀▀ ░▀░ ░▀░ ▀▀▀ ▀
Last edited by robinkooli on Sun Apr 08, 2012 6:27 pm, edited 3 times in total.
User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1599
Joined: Thu Dec 06, 2007 7:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: DungeonDash

Post by valscion »

Hieno peli :) eipä taida vaan olla CoolBasicilla tehty?
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
User avatar
robinkooli
Newcomer
Posts: 15
Joined: Sun Apr 01, 2012 9:02 pm

Re: DungeonDash

Post by robinkooli »

VesQ wrote:Hieno peli :) eipä taida vaan olla CoolBasicilla tehty?
Kiitos kehuista!
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: DungeonDash

Post by Awaclus »

robinkooli wrote:
VesQ wrote:Hieno peli :) eipä taida vaan olla CoolBasicilla tehty?
Kiitos kehuista!
Huomasithan, että sinulle esitettiin myös kysymys.
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: DungeonDash

Post by MaGetzUb »

Aika hyvää jälkeä olet saanut yksin kuukaudessa aikaan. Oletan siis että kaiken olet tehnyt itse. Voin sanoa varmasti, että ei ole CB:lä tehty.
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
Taatero
Advanced Member
Posts: 384
Joined: Tue May 27, 2008 6:06 pm

Re: DungeonDash

Post by Taatero »

MaGetzUb wrote:Oletan siis että kaiken olet tehnyt itse.
Jotenkin tuntuu ettei kaveri ole näpytellyt itse riviäkään. Pienellä googlailulla löytyi tämä. Peli on lähetetty kyseiselle sivulle viime vuoden kesäkuussa, ja käyttäjä on profiilin mukaan Australiasta. Seems legit.
[color=#40BF00][u]koodaaja[/u][/color] wrote:Täyden turvan takaamiseksi avain olisi myös kuljetettava offlinenä suoraan tulevien viestien lähettäjältä niiden vastaanottajalle laitakaupungin hämärissä yöneljältä ja varmistettava, ettei kumpaakaan osapuolta seurata. Popliinitakkia suositellaan.
User avatar
robinkooli
Newcomer
Posts: 15
Joined: Sun Apr 01, 2012 9:02 pm

Re: DungeonDash

Post by robinkooli »

Taatero wrote:
MaGetzUb wrote:Oletan siis että kaiken olet tehnyt itse.
Jotenkin tuntuu ettei kaveri ole näpytellyt itse riviäkään. Pienellä googlailulla löytyi tämä. Peli on lähetetty kyseiselle sivulle viime vuoden kesäkuussa, ja käyttäjä on profiilin mukaan Australiasta. Seems legit.
Minulla on hyvä syy tähän... projectin aloitti Jabs mutta minulla on lähdekoodi ja jatkan projectia :)
Niin ei tarvi hermostua...

P.S. Sherlok -.-
Mikki0000
Member
Posts: 63
Joined: Tue Dec 27, 2011 11:50 pm
Location: Päijät-Häme

Re: DungeonDash

Post by Mikki0000 »

kiva peli
exe tiedosto swf muotoon: Lopetettu
Tervetuloa lukemaan foorumin noloimman käyttäjän viestejä!
naputtelija
Devoted Member
Posts: 718
Joined: Wed Nov 03, 2010 7:56 pm
Location: Joku piste pohjoisessa.

Re: DungeonDash

Post by naputtelija »

Okei! Olen uusi täälä ja olen tehnyt pelin!
Hienon kirjoitusvirheenkin teit, vai kopioitko senkin jostakin?
Tekijä: robinkooli
Yritys: RobinCoins
Tekijä?? Yritys?? Et ole tekijä, eikä sinulla ole lisensoitua yritystä. Mitä se tämmöinen on?
Changelist: Empty???
Muuten kyllä sopii, mutta et ole itse muuttanut mitään!

Laitat siis todella hienon pelin foorumeille, väität sitä omaksesi, etkä ole edes viitsinyt itse muuttaa mitään! Ja kaikessa tässä kesti kuukausi? Hah. Oletko edes pyytänyt pelin tekijältä lupaa julkaista pelin?

Lukko ja Waroitus, plz!
<Ize> Pitäs tehä allekirjotus..
<Ize> Vois keksiä jonkin nasahtavan sanonnan..
<Ize> Siitä tulis upea legenda ja kaikki vaihtaisivat allekirjoituksensa siihen.
<Ize> Ehkä ei kuitenkaa...
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: DungeonDash

Post by Awaclus »

robinkooli wrote:Minulla on hyvä syy tähän... projectin aloitti Jabs mutta minulla on lähdekoodi ja jatkan projectia :)
Niin ei tarvi hermostua...
Se on projekti, ei projecti. Millehän kielelle tuo lähdekoodi on, CoolBasicille vai jollekin muulle? Tämä alue on nimittäin tarkoitettu pelkästään CoolBasic-projekteja varten.

Lisäksi, ei tarvitse tunkea kolmea pistettä joka lauseen perään. Se saa sinut vaikuttamaan hyvin epävarmalta, tyhmältä ja siltä, ettei itsesikään tiedä, mistä puhut. Jos lause täytyy katkaista ennen lopetusta, siihen tarkoitukseen sopii kaksi viivaa --
User avatar
robinkooli
Newcomer
Posts: 15
Joined: Sun Apr 01, 2012 9:02 pm

Re: DungeonDash

Post by robinkooli »

naputtelija wrote:
Okei! Olen uusi täälä ja olen tehnyt pelin!
Hienon kirjoitusvirheenkin teit, vai kopioitko senkin jostakin?
Tekijä: robinkooli
Yritys: RobinCoins
Tekijä?? Yritys?? Et ole tekijä, eikä sinulla ole lisensoitua yritystä. Mitä se tämmöinen on?
Changelist: Empty???
Muuten kyllä sopii, mutta et ole itse muuttanut mitään!

Laitat siis todella hienon pelin foorumeille, väität sitä omaksesi, etkä ole edes viitsinyt itse muuttaa mitään! Ja kaikessa tässä kesti kuukausi? Hah. Oletko edes pyytänyt pelin tekijältä lupaa julkaista pelin?

Lukko ja Waroitus, plz!
Ha, olen muokannut jo peliä mut en oo julkassu vielä sitä versiota... Esim: animaatijoita parannellu generaattoria vihkut tulee järkevämmiks...
Taatero
Advanced Member
Posts: 384
Joined: Tue May 27, 2008 6:06 pm

Re: DungeonDash

Post by Taatero »

robinkooli wrote: Pelin tekoon meni noin kuukausi... Olin täs lomallakin :D
robinkooli wrote: Ha, olen muokannut jo peliä mut en oo julkassu vielä sitä versiota...
Jaa-a. Lisäksi et sanallakaan maininnut Jabsia ennenkuin linkkasin alukperäisen tekijän.
[color=#40BF00][u]koodaaja[/u][/color] wrote:Täyden turvan takaamiseksi avain olisi myös kuljetettava offlinenä suoraan tulevien viestien lähettäjältä niiden vastaanottajalle laitakaupungin hämärissä yöneljältä ja varmistettava, ettei kumpaakaan osapuolta seurata. Popliinitakkia suositellaan.
User avatar
ItzRaines
Active Member
Posts: 211
Joined: Sat Feb 05, 2011 6:59 pm

Re: DungeonDash

Post by ItzRaines »

Ha, kauheeta solvausta ja ahdistelua, eikä kenelläkään ole todisteita siitä, että robinkooli olisi kopioinut muilta. Ehkä hän oikeasti vain jatkaa sen tekoa. Se on totta, ettei se tänne kuulu kun ei ole CB:llä väännetty.
naputtelia

Re: DungeonDash

Post by naputtelia »

ItzRaines wrote:Ha, kauheeta solvausta ja ahdistelua, eikä kenelläkään ole todisteita siitä, että robinkooli olisi kopioinut muilta. Ehkä hän oikeasti vain jatkaa sen tekoa. Se on totta, ettei se tänne kuulu kun ei ole CB:llä väännetty.
hä? Robinkooli ei missään ilmoittanut alkuperäistä tekijää ja väitti sitä omakseen. Ja nyt robin voisi rehellisesti sanoa, kysyikö hän lupaa jabsilta. Muutenhan tämä on tekijänoikeuslain rikkomista
User avatar
robinkooli
Newcomer
Posts: 15
Joined: Sun Apr 01, 2012 9:02 pm

Re: DungeonDash

Post by robinkooli »

naputtelia wrote:
ItzRaines wrote:Ha, kauheeta solvausta ja ahdistelua, eikä kenelläkään ole todisteita siitä, että robinkooli olisi kopioinut muilta. Ehkä hän oikeasti vain jatkaa sen tekoa. Se on totta, ettei se tänne kuulu kun ei ole CB:llä väännetty.
hä? Robinkooli ei missään ilmoittanut alkuperäistä tekijää ja väitti sitä omakseen. Ja nyt robin voisi rehellisesti sanoa, kysyikö hän lupaa jabsilta. Muutenhan tämä on tekijänoikeuslain rikkomista
Sourcecode oltiin julkaistu :roll:
Mut sitä ei enään jatkettu, niin aloin itse jatkamaan projectia..

Ja jos haluutte et kysyn viel luvan.. nii sanokaa
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: DungeonDash

Post by Awaclus »

robinkooli wrote:Sourcecode oltiin julkaistu :roll:
Ei se tarkoita sitä, että se on vapaasti käytettävä. Vaikka saisit jostain nuotit johonkin biisiin, et silti voi väittää olevasi kyseisen kappaleen säveltäjä.
User avatar
ItzRaines
Active Member
Posts: 211
Joined: Sat Feb 05, 2011 6:59 pm

Re: DungeonDash

Post by ItzRaines »

naputtelia wrote:
ItzRaines wrote:Ha, kauheeta solvausta ja ahdistelua, eikä kenelläkään ole todisteita siitä, että robinkooli olisi kopioinut muilta. Ehkä hän oikeasti vain jatkaa sen tekoa. Se on totta, ettei se tänne kuulu kun ei ole CB:llä väännetty.
hä? Robinkooli ei missään ilmoittanut alkuperäistä tekijää ja väitti sitä omakseen. Ja nyt robin voisi rehellisesti sanoa, kysyikö hän lupaa jabsilta. Muutenhan tämä on tekijänoikeuslain rikkomista
Näin juuri. Hän on saattanut saada luvan. Mistäs sitä tietää jos on vaikka unohtanut ilmoittaa alkuperäisen tekijän ja väittää omakseen vain tekemiään lisäyksiä/muutoksia. Syytön kunnes toisin todistetaan.
User avatar
elmo123
Active Member
Posts: 153
Joined: Sun Sep 09, 2007 4:19 pm

Re: DungeonDash

Post by elmo123 »

robinkooli wrote: Ha, olen muokannut jo peliä mut en oo julkassu vielä sitä versiota...
Siis mitä? Alkuperäisessä viestissä sanot tehneesi hienon pelin kuukaudessa. Jaat toisen tekemää peliä omissa nimissäsi ilman lupaa tai edes krediittiä, ja väität muokanneesi peliä. Jos olet uusi, et todellakaan kehity missään jos alat vain hitusen muokkaamaan toisen tekemää teosta. Opettele edes tekemään omia söpöjä pallukkapelejä ja kersku mieluummin niillä kuin muiden luomuksilla.

Puolestani tätä ketjua ei kenenkään tarvitsisi enää lukea. :|
Kiinnostuin pelien tekemisestä ennen 1. luokkaa.
Sitten 3. luokalla tuli CB. Ja siitä se alkoi.

Blender! TF2! CB! Game Maker! Nokia-mollaus! Kitaransoitto! Breakdance! MadTracker! Minecraft!
User avatar
robinkooli
Newcomer
Posts: 15
Joined: Sun Apr 01, 2012 9:02 pm

Re: DungeonDash

Post by robinkooli »

Okei! Kun kaikki olette "vihaisia" minulle niin alan tekeen omaa peliä nimeltä "Fuckin Zombies"
Nimi tulee siitä et mä pelasin zombi-peliä äsken O_o [Zombie Panic! Source]

Ihan tyhjästä pohjasta alotan!
User avatar
robinkooli
Newcomer
Posts: 15
Joined: Sun Apr 01, 2012 9:02 pm

Re: DungeonDash

Post by robinkooli »

Kuva omasta pelistäni:

Image

grafiikat (tai jotkut) on huonot... Huomenna (9.4) kaverini tulee auttaan grafiikoissa :D

Pöytien puu löyty työpöydältä (Työpöydälläni on kaikkea O_o)
Last edited by robinkooli on Sun Apr 08, 2012 10:06 pm, edited 1 time in total.
Post Reply