Page 1 of 1

TSS - Ollin Kosto

Posted: Sat Dec 31, 2011 1:30 am
by Knoy
AIM PÄK!
Tällästä Twin Stick Shooter hommaa oon säätänyt jo pari päivää ja sain nyt valmiiksi jonkinlaisen julkaistavan version.

WASD:illa liikutaan ja hiirella tähdätään. Hiiren vasen namppi ampuu.

Ruutukaappauksia:
Valikko
Image
Pelistä (Kuva on surkea, sillä pelaamiseen vaaditaan kokoajan 2 kättä...)
Image
Pelissä on:
-13 saavutusta
-6 Buustia/Boonusta joilla voi lisätä aluksen tehoa tai lisätä pisteitä jota saa kun MURHAA JA TAPPAA!
-9 Normaali vastustajaa
-2 Bossi vastustajaa
-Toimiva valikko äänen säädölle (päällä ja voimakkuus) ja kokoruutu valinnalle.
-Tallentuva Highscore
-MAHTAVAT COOLBASIC ÄÄNET!!!!!1!!!11!!!!!11!

Peliin on erittäin helppo tehdä lisää vastustajia ja bosseja ja tulen lisäilemään niitä joskus.

Peliin lisätty:
- Trailit ammuksille
- Raketit
- Raketti boonus
- Trail Option
- Tähtitausta option
- Parempia ammuksia muutettu erikoikoisiksi ja ne saa nyt aikaisemmin.
- Poistettu MAWI ongelma (1 ainakin ja minulla ei muita ollut)
- Vaikeutettu vastustajia ja nopeutettu spawneja mutta hidastettu spawnien nousu ratea.
- Mouse 2 ampuu raketteja
- Shift lopettaa aluksen kääntymisen.

Kommentoida saa vapaasti ja hyvää uuttavuotta kaikille.

Re: TSS - Ollin Kosto

Posted: Sat Dec 31, 2011 4:27 am
by MaGetzUb
Ihan kivan oloinen peli, saavutukset motivoi pelaamaan. :D Grafiikkoja voisit parannella ja sisältöä voisit lisätä. :)

Re: TSS - Ollin Kosto

Posted: Sat Dec 31, 2011 10:02 am
by MetalRain
Pari kehitysehdotusta tuli mieleen:
- Sen sijaan että näytetään numeroin kuinka tehokkaita ammukset ovat voitaisiin käyttää erinäköisiä ammuksia. Mahdollisesti isompia tai erivärisiä.
- Ammusmäärän kasvattaminen jatkuvasti ei tee pelistä eeppisempää tietyn rajan jälkeen. On aika sama ampuuko alus 5 vai 10 ammusta kerralla jos ne kaikki tulevat aluksen nokasta sateenvarjomuodostelmassa. Kenties tietyn rajan jälkeen voisi saada erilaista kehitystä aseisiinsa, mahdollisesti pari ohjusta tai muuta tälläistä ei haittaisi. Tällä myös voitaisiin välttää mahdollisia suorituskykyongelmia kun ammusten määrä ruudulla ei pääsisi niin suureksi.
- Aluksen ohjaaminen on varsin tunnotonta. Okei ollaan avaruudessa ja ei ole kitkaa, mutta tuntuu silti että viholliset pelaa eri säännöillä kuin pelaaja.
- Pelin alkuvaiheilla ei oikeastaan tapahdu mitään. Pelaaja saa odottaa joka "aallon" välissä muutaman sekunnin ja aaltojen tuhoamiseenkaan ei kulu turhan paljon aikaa. Päivitykset ja vihollisten määrä/vaikeus voisi kasvaa nopeammin. Kenties myös jossain välissä voisi tulla asteroidikenttä jossa kiviä sataisi enemmänkin kuin yksi tai kaksi.

Re: TSS - Ollin Kosto

Posted: Sun Jan 01, 2012 6:42 pm
by Tuxi
En voinut oikein kunnolla pelata, koska peli MAVitti noin minuutin välein. Onko pelissä käytetty pikselintarkkaa törmäystunnistusta, koska tietääkseni se aiheuttaa koneellani MAVeja varsinkin pyöritettävien objekstien kanssa?

Re: TSS - Ollin Kosto

Posted: Tue Jan 03, 2012 12:35 am
by Knoy
Uusi versio lisätty, Bugi korjattu ja peliä vaikeennettu. Myös uusi bossi ja uusia menu asetuksia.