The Invasion Of Dark Knights - IODK

Jaa meneillään olevat projektisi tai valmiit pelit muun yhteisön kanssa täällä.
Post Reply
Kumiankka
Member
Posts: 65
Joined: Wed May 18, 2011 5:17 pm
Location: Artjärvi

The Invasion Of Dark Knights - IODK

Post by Kumiankka » Sat Dec 17, 2011 10:41 pm

Viikkokisatyöni, jota innostuin sittenkin jopa hieman jatkamaan... Ideana siis puollustautua ruudun molemmista laidoista tulevia erilaisia vihollis-aaltoja vastaan.

Kuva:
screenshot.PNG
screenshot.PNG (28.34 KiB) Viewed 2033 times
Ohjeet:
W / A - sivuille liikkuminen
SPACE - hyppy
Hiiren oikealla ampuu, lyö, valitsee... Tekee kaiken muun...

Vihollisia kolmea tyyppiä:
- Ritari, tulee laumoittain, perusvihollinen.
- Lohikäärme, lentää, ampuu tulipalloja. Tapetaan jousella tai kimmottamalla tulipalloja.
- Velho, kiroaa pelaajan nuolia, ampuu tulipalloja.

Peli tallentuu aina jokaisen "milestonen" kohdalla, eli viiden waven välein. Viimeisimpään milestoneen voi ladata valikosta. Jos on kysyttävää/parannusehdotuksia/rakentavaa kritiikkiä/ei niin rakentavaa kritiikkiä/haukkumisen tarvetta/muuta aiheeseen liittyvää niin kerro ihmeessä.

Changelist:
26.1.2012
- Lisätty uusi itemi. (Spike Trap)
- Muuteltu esineiden hintoja yms.
- Bugeja korjattu

27.12.2011
- Korjattu paljon bugeja
- Bowit huomattavan paljon hyödyllisempiä
- Potionien hintoja tasapainotettu
- Inventory toimii nyt oikein (esineiden ei enää pitäisi katoilla...)
- Potion of Deathin pelaajaan kohdistuva damage poistettu.

17.12.2011
- Lisätty milestonet
- Lisätty 2 itemiä, Legendary Sword ja Lightning Spell
- Valikko (milestonen lataus, uusi peli ja exit)
- Kaikkea pientä koodin siistimistä ja bugfixejä...
Lataus:
Täältä
Last edited by Kumiankka on Fri Jan 27, 2012 7:07 pm, edited 4 times in total.

User avatar
Latexi95
Guru
Posts: 1163
Joined: Sat Sep 20, 2008 5:10 pm
Location: Lempäälä

Re: The Invasion Of Dark Knights - IODK

Post by Latexi95 » Sat Dec 17, 2011 11:19 pm

Kumiankka wrote:Viikkokisatyöni, jota innostuin sittenkin jopa hieman jatkamaan... Ideana siis puollustautua ruudun molemmista laidoista tulevia erilaisia vihollis-aaltoja vastaan.

Kuva:
screenshot.PNG
Ohjeet:
W / A - sivuille liikkuminen
SPACE - hyppy
Hiiren oikealla ampuu, lyö, valitsee... Tekee kaiken muun...

Vihollisia kolmea tyyppiä:
- Ritari, tulee laumoittain, perusvihollinen.
- Lohikäärme, lentää, ampuu tulipalloja. Tapetaan jousella tai kimmottamalla tulipalloja.
- Velho, kiroaa pelaajan nuolia, ampuu tulipalloja.

Peli tallentuu aina jokaisen "milestonen" kohdalla, eli viiden waven välein. Viimeisimpään milestoneen voi ladata valikosta. Jos on kysyttävää/parannusehdotuksia/rakentavaa kritiikkiä/ei niin rakentavaa kritiikkiä/haukkumisen tarvetta/muuta aiheeseen liittyvää niin kerro ihmeessä.

Changelist:
17.12.2011
- Lisätty milestonet
- Lisätty 2 itemiä, Legendary Sword ja Lightning Spell
- Valikko (tallennus, uusi peli ja exit)
- Kaikkea pientä koodin siistimistä ja bugfixejä...

Lataus:
Täältä
Kivat grafiikat. Uudet viholliset voisivat tulla tasaisin väliajoin vaikka ei painaisikaan "Next wavea"... Jotenkin inhottavaa alkaa etsimään hiirtä erien välissä. Jousipyssyllä oli niin hidas ampua, että se oli aika turha... 15 hyökkäystä korkeammalle en päässyt.

User avatar
phons
Guru
Posts: 1056
Joined: Wed May 14, 2008 10:11 am

Re: The Invasion Of Dark Knights - IODK

Post by phons » Tue Dec 27, 2011 1:22 pm

Todella hyvä peli... jos vain vähän fixaisi vielä -.-
Eli mitä nyt bugeja löysin niin, kun häviää pelin ja ottaa Load milestone, niin "Game Over" teksti jää näkyviin. Sitten yhdessä vaiheessa myös erehdyin liikuttamaan miekkaani inventoryssä ja se katosi, kaupan mukaan omistin sen, muttei ukolla kuitenkaan ollut asetta. Kaupassa lukee, että 10 arrowia, sain silti vain yhden. Level 99 itemejä ei ole olemassakaan(save fileä on vähän turhan helppo muokata). Kun ostan potionin, tässä tapauksessa punaisen, se tulee inventoryyni mutta jos ostan vielä toisen, se toinen katoaa ja minulla on vain yksi, raha vähenee silti.
Edit: tuli tossa vielä mieleen semmonen bugi, että kun kuolin niin pystyin tappamaan 3 jäljellä olevaa vihollista sen jälkeen kun olin kuollut. Sain tämän tehtyä toisenkin kerran, mutta sillä kertaa sain lyötyä vihollisia vain pari kertaa, kunnes ukkeli ei näyttänyt enää lyövän.

Tuossa nyt joitain mitä tuli vastaan, sitten olisi vielä joitain ehdotuksia\parannuksi\tjs. :
- Kun vihollinen lyö sinua et lennä 1/3 mappia taaksepäin, syy on se että jos takanasi on toinen vihollinen alkavat he pelata ruummiillasi tennistä kunnes kuolet :D
- (Huomaan että nuo lvl 99 itemit on syystä lvl 99, lisää ne toki sinne)
- Itemit halvemmaksi. Nuo potionit ovat liian kalliita verrattuna siihen paljonko ne sinua auttavat, ainakin punainen.
- Liikkuminen oli vähän hankalaa, vähän lisää kitkaa maahan ja kenkiin.
- Jokin item, esim. kilpi tjs., jolla pystyy torjumaan vihollis hyökkäykset
- Ansoja, joita voi ostaa kaupasta ja laittaa maahan johon vihollinen sitten kävelee ja vaikka kuolee.
- Paranna jousipyssyjä, pls

Näin, jatka toki kehittämistä, seuraan.
Image

Kumiankka
Member
Posts: 65
Joined: Wed May 18, 2011 5:17 pm
Location: Artjärvi

Re: The Invasion Of Dark Knights - IODK

Post by Kumiankka » Tue Dec 27, 2011 3:13 pm

Olinpa näemmä unohtanut uppia uusimman bugfix-paketin O_O Odotelkaas hetkinen niin tulee uutta pakettia...
EDIT:

Uutta versiota nyt ladattavana ekassa viestissä


Kumiankka
Member
Posts: 65
Joined: Wed May 18, 2011 5:17 pm
Location: Artjärvi

Re: The Invasion Of Dark Knights - IODK

Post by Kumiankka » Thu Jan 26, 2012 11:34 pm

Tuplapostia puskee, ja niin myös uutta versiota ekaan viestiin. Nyt uutuuttena sudenkuoppan tyylinen "Spike Trap".

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests