Vähän kuvaa jakoon ennenkuin alotan turhat jaarittelut:
Pelistä on tarkoitus tulla mahdollisimman kustomisoitavissa oleva ajantappohärpäke. Mitään varsinaista tarinaa ei taustalla ole, mutta suunitteilla on eräänlaisten tehtäväketjujen/hirviöiden/tavaroiden jne. luominen pelaajien toimesta.
Jos tämä siis on ensimmäinen cb-pelisi, niin loistava alku. Pelimoottori toimi hienosti, ja erityistä huomiota herättivät nuo inventory- yms. ikkunoiden toiminta, jollaista harvoin cb-peleissä näkee. Ainoa korjattava (ei mitenkään kiireellinen) on tuo puiden ja linnojen päällä oleminen. Jatka toki kehittämistä, tästä voi tulla vielä hieno peli!
vähän nauratti nuo iron shortsword -marjat
ZEPPELIN
Jatkoa tulossa... tällä kertaa lataus ei kestä viikkoa
Kille wrote:Jos tämä siis on ensimmäinen cb-pelisi, niin loistava alku. Pelimoottori toimi hienosti, ja erityistä huomiota herättivät nuo inventory- yms. ikkunoiden toiminta, jollaista harvoin cb-peleissä näkee. Ainoa korjattava (ei mitenkään kiireellinen) on tuo puiden ja linnojen päällä oleminen. Jatka toki kehittämistä, tästä voi tulla vielä hieno peli!
vähän nauratti nuo iron shortsword -marjat
Kiitoksia palautteesta! Linnat ja puut ovat toistaiseksi tarkoituksella irti hit-kerroksesta.
Tosiaan tavaroiden 'rakentaminen' on vielä kesken hieman:D, seuraavana työssä onkin järkevämpi systeemi uuden tavaran luomiseen. Tosiaan jos inventorylla haluaa vielä enemmän leikkiä niin valittuasi tavaran, jossa pinon koko>1, voit jakaa sen pienempiin kasoihin, viskoa maahan jnejne.
Kiitokset kommenteista. Alkoi itseänikin sen verran häiritsemään nuo marjamiekat että päivittelin vähän versiota, niin ja frozenin mainitsema ongelma johtui kirjoitusvirheestä funktiossa. Asia on nyt korjattu!
Aiiiiivan loistava pelimoottori! Jumitin tuon kanssa eilen varmaan tunnin, mätkien vihollisia ja keräten tavaraa, enkä edes kyllästynyt! =D
Tästä voisi saada vaikka mitä aikaiseksi.
Ei muuta kuin jatkokehitystä ja onnea projektin kanssa! =)
Mukava kuulla että porukka pitää:). Päivittelin taas vaihteeksi pakettia, luultavasti viimeiseen kertaan pariin päivään. Uudessa paketissa paranneltu tavaroidenluonti ja korjasin pari bugia jotka löysin.
EDIT:
Niin, ja nyt on mahdollista pyörittää peliä kokoruudulla
EDIT:
Duck, en huomannut checkboxissa mitään vikaa? Tosin korjasin nuo muut mainitsemasi ongelmat, kiitokset muuten niiden esille tuomisesta. Paketti päivitetty
Last edited by Rohmu on Sun Apr 17, 2011 12:13 pm, edited 1 time in total.
Mahtimoottori... Huomasin optionsseissa sen checkboxin olevan aina oletuksena ei-valittu vaikka oltaisiinkin windowed-tilassa. Kun loin hetken pelailun jälkeen valikkoon palattuani pelin samalla nimellä kuin edellinen, pääsin silti peliin. Esciä painamalla palasin valikkoon ja siellä luki punaisella "A game with that name already exists". Sitten löysin leather cowlin, jolla oli attribuuttina damage: 1735737658.
Noniin, ensinnäkin pahoittelut tuplapostista.
Halusin kumminkin ilmoittaa ettei projekti ole täysin kuollut, vaikkei yli kuukauteen mitään ole kuullutkaan. Nyt on pääsykokeet ohi ja uusi kannettava alla joten latauksia tulee luultavasti näkymään tiheämpään tahtiin lähiaikoina.
Julkaisinpas samantien uuden version parilla bugikorjauksella ja kylägeneroinilla.
EDIT:
Niin, välilyöntiä klikkaamalla tapahtuu vaihto kylien ja pääkartan välillä.
timpe99 wrote:nyt peli mavaa ilman että edes liikutan hiirtä mutta sitä saa odottaa vähän aikaa
minulla ei myöskään tule mitään kylää kun painan spacea
Minulla ei esiintynyt mitään maveja noin vartin pelin aikana. Sinun pitää olla kylän päällä, jotta pääset sinne. Kylän lataus kestää ilmeisesti ainakin hetken.
Aika hieno peli... Kylissä kyllä olisi voinnut olla jotain tekemistä, kuten kauppa tai jotain. Olisi hienoa jos tässä olisi joku iso kaupunki vaikka kentän keskellä jossa olisi kauppoja, siis niin että ei tarvitsisi mennä mihinkään sisälle. Ja sitten jos haluaisi mennä sisälle taloon niin painettaisiin välilyöntiä. Sitten olisi hienoa, jos sen "pääkaupungin" ympärille luotaisiin loputtomasti lisää kenttää, ja sitten viholliset vaikeutuisivat mitä kauemmaksi pääkaupungista mentäisiin.