Page 1 of 2

PakoonTattia

Posted: Sun Mar 27, 2011 4:10 pm
by Bajamaja
Dodih. Sain valmiiksi ensimmäisen pelini.

Pelissä tarkoituksenasi on puolustautua kimppuusi käyviltä verenhimoisilta tateilta. :lol:


Kaveri laittoi pelin nettiin kun itse olin liian laiska, kiitokset hänelle siitä.
Kiitokset myös niille jotka auttoivat minua ongelmissani "Tyhmät kysymykset" -topicissa. ^^

Liikkuu: WASD
Tähtää ja ammu hiirellä
Vaihda asetta hiiren rullalla
Pause: P

Lataa:

Zip: http://genoa.viuhka.fi/EiOmani/PakoonTattia.zip
Rar: http://genoa.viuhka.fi/EiOmani/TattipakoV1.5.rar

Edit:

Kuva: http://img845.imageshack.us/i/pakoontat ... nshot.png/

Edit2:

Isompi tähtäin halukkaille: http://img843.imageshack.us/f/kursori.png/

Re: PakoonTattia

Posted: Sun Mar 27, 2011 4:19 pm
by Knoy
Kuva?

Re: PakoonTattia

Posted: Sun Mar 27, 2011 5:21 pm
by ukkeli
Ihan hauska selviytymis räiske. Mutta 140 tatin jälkeen nähty. Kannattaa pistää lisää aseita. Vihuja oisi voinut olla enmmän. Jotkun hitaita, mutta paljo elämäisempiä. Jotkun salaman nopeita mutta kuolee yhdestä. Jotkut vahvoja mutta hitaita jne.

Re: PakoonTattia

Posted: Sun Mar 27, 2011 5:35 pm
by Bajamaja
Kaikkeahan sitä aina voisi olla. :p

Re: PakoonTattia

Posted: Mon Mar 28, 2011 12:23 pm
by Knoy
Peli muistuttaa kovasti erstä omaa tekelettäni, Slayre nimistä peliä jossa ammuskeltiin zombeja.

+Grafiikat olivat mukavat
+Ei bugeja
+Kivi
-Suppea
EDIT:

-Huono tähtäin. (Liian pieni, ei erotu hyvin taustasta(Jos siellä on liikaa kuolleita tatteja)

EDIT:

Naputtelija, elä retuile.


Shellasta

Re: PakoonTattia

Posted: Mon Mar 28, 2011 1:21 pm
by naputtelija
Knoy wrote:-Huono tähtein.
Minunkin tähteeni ovat yleensä huonoja

Re: PakoonTattia

Posted: Mon Mar 28, 2011 2:58 pm
by Awaclus
naputtelija wrote:
Knoy wrote:-Huono tähtein.
Minunkin tähteeni ovat yleensä huonoja
Ei tähteeni vaan tähteni :teach:

Re: PakoonTattia

Posted: Mon Mar 28, 2011 3:20 pm
by ItzRaines
Chaosworm wrote:
naputtelija wrote:
Knoy wrote:-Huono tähtein.
Minunkin tähteeni ovat yleensä huonoja
Ei tähteeni vaan tähteni :teach:
Ei tähteni, koska sen pitäisi olla silloin "tähdin" tai "tähdein".
Tähtein tarkoittaa mielestäni "tähteitä".

Re: PakoonTattia

Posted: Mon Mar 28, 2011 5:37 pm
by koodaaja
Niin hauskoja kuin sanaleikit ovatkin, keskitytäänpä taas aiheeseen :)

Kuten Knoy jo totesikin, peli on hyvä, mutta ei se valtavan syvä ole - erilaisia aseita, vihollisia tai ainakin suurempia sienimassoja alkaa kaivata varsin nopeasti. Itseäni ei tähtäimen koko haitannut, enemmän raatojen valtaisa valkoisuus. Ja resoluution valinta olisi mukava kanssa, tietysti taustakuvan koko vähän rajoittaa sen muokkailua. Mutta nämä on pieniä närppeitä, olennaisinta olisi saada lisää vaihtelua peliin.

Re: PakoonTattia

Posted: Mon Mar 28, 2011 5:42 pm
by esa94
ItzRaines wrote:Ei tähteni, koska sen pitäisi olla silloin "tähdin" tai "tähdein".
Tähtein tarkoittaa mielestäni "tähteitä".
Tähtein on joko 'tähteni' tai 'tähteiden kera'.

Re: PakoonTattia

Posted: Mon Mar 28, 2011 7:28 pm
by ItzRaines
Ihan mukavalta räiskinnältä vaikutti. Tähtäimen koko nyt ei hirveästi haitannut, kun koko ajan kuitenkin tiesi, minne ukko osoittaa tykillään. Jos päivitystä työstät niin oma ehdotukseni olisi esim.

Code: Select all

If pisteet=50 Then tattinopeus=20
tai jotain, mikä toisi haastetta pelin edetessä. Myös tattiraadot voisivat muutaman sekunnin kuluttua kuolemisesta "hävitä" hienolla efektillä tai jtn. :lol: Onnittelen hienosta pelistä :D

Re: PakoonTattia

Posted: Mon Mar 28, 2011 8:35 pm
by TukeKoodi
Tee tuo liikkuminen mieluummin MoveObjectilla kuin TranslateObjectilla.

Re: PakoonTattia

Posted: Mon Mar 28, 2011 8:49 pm
by Awaclus
TukeKoodi wrote:Tee tuo liikkuminen mieluummin MoveObjectilla kuin TranslateObjectilla.
Mutta TranslateObjectilla liikkuminenhan on paljon kätevämpää kun ei tarvitse huolehtia siitä, missä kursori on.

Re: PakoonTattia

Posted: Mon Mar 28, 2011 9:27 pm
by Bajamaja
ItzRaines wrote:Ihan mukavalta räiskinnältä vaikutti. Tähtäimen koko nyt ei hirveästi haitannut, kun koko ajan kuitenkin tiesi, minne ukko osoittaa tykillään. Jos päivitystä työstät niin oma ehdotukseni olisi esim.

Code: Select all

If pisteet=50 Then tattinopeus=20
tai jotain, mikä toisi haastetta pelin edetessä. Myös tattiraadot voisivat muutaman sekunnin kuluttua kuolemisesta "hävitä" hienolla efektillä tai jtn. :lol: Onnittelen hienosta pelistä :D

Oikeastaan pisteiden karttuessa uusia tatteja luodaan nopeammin. ^^ Raadotkin katoavat jonkin ajan kuluessa, joskin eivät tosin minkään hienon efektin saattelemana...

Juu ja (laiskahkosti) olen päivitystä tekemässä. Tarkoituksena olisi lisätä hieman lisää aseita peliin + jtn pikkusäätöä. :)

Re: PakoonTattia

Posted: Tue Apr 05, 2011 8:49 pm
by Bajamaja
Noniin. Viimein jaksoin tehdä uuden version valmiiksi, ja se on nyt ladattavissa aloitusviestistä. :D

Uutta:

-Vaikeusasteen valinta
-2 asetta lisää
-Rajalliset ammukset
-Pause toiminto

Re: PakoonTattia

Posted: Wed Apr 06, 2011 4:40 pm
by Vieras
Hieno peli ja hyvä että on useita aseita. Itse tykkään kerätä hirveen lauman perääni ja sitten ampua niitä haulikolla. Mutta VOIKO tässä voittaa??

Re: PakoonTattia

Posted: Wed Apr 06, 2011 6:28 pm
by Bajamaja
Voihan tässä. Joskin tuskin kukaan jaksaa pelata tuhanteen tattiin asti :D

Re: PakoonTattia

Posted: Wed Apr 06, 2011 7:10 pm
by Vieras
Pelistä puuttuu vielä mute-nappi. Jotta se olisi täydellinen.

Re: PakoonTattia

Posted: Wed Apr 06, 2011 7:23 pm
by Bajamaja
En jaksa lisätä sitä, artty hyvä.

Re: PakoonTattia

Posted: Wed Apr 06, 2011 8:37 pm
by Artty
Jaksa nyt.