Page 3 of 3

Re: Creature Slayer *Update 31.Maaliskuuta*

Posted: Fri Apr 01, 2011 8:37 pm
by Misthema
Uusi vihollinen:
mölli.png
mölli.png (1.42 KiB) Viewed 9565 times
Eli siis joku tuollainen velhoilijamölli, jolla pyörii jonkinlaiset orbit ympärillä, jotka siis imevät itseensä kaiken jos niihin osuu jokin (kuten taiat sun muut).
Mutta damagea ne eivät tee pelaajahahmolle, joten jos pelaaja on melee, voi tämä ihan rauhassa mennä mätkimään tuota otusta. Tai jotain. =)
eNerGi wrote:Ihan jees peli oli. Paranna vaan ohjattavuutta, koska itsestäni se oli aika hölmö...
Sitä on itseasiassa jo kerran muutettu... Toisin sanoen, voisi laittaa valinnaiseksi wanhan ohjaustavan tämän uuden lisäksi(?).

Re: Creature Slayer *Update 31.Maaliskuuta*

Posted: Fri Apr 01, 2011 9:07 pm
by Knoy
Hiano vastustaja. takaan, että tulee peliin.
Siis voihan sitä toki lukea mitä seuraavaan päivitykseen on tulossa ;)

IIVEN MOOR EPIK MUST MEIK!

Re: Creature Slayer *Update 31.Maaliskuuta*

Posted: Fri Apr 01, 2011 10:31 pm
by Misthema
Itseasiassa, voisin korjata hieman tuota minun vihuideaani... Nuo orbit siis olisi ensimmäisessä kohtaamisessa sellaiset, että tarpeeksi suurella vahingolla olisi mahdollista tuhota ne, mutta sitten kyseinen welho tulisi uudelleen myöhemmässä vaiheessa, mahtavempana ja voimakkaampana kuin aikaisemmin jolloin niitä ei enää saisi tuhotuksi. =)
Ulkoasun tulisi myös olla erilainen näissä kohtauksissa, eikä sama molemmissa (erottaa helpommin kummassa missionissa sitä ollaan).

Re: Creature Slayer *Update 31.Maaliskuuta*

Posted: Sat Apr 02, 2011 11:32 am
by Awaclus
Oli tylsää: (en ihan oikeasti huijannut mitenkään)
nimetön.jpg
Nyt peli oli jo aika hauska. Jos peliä ei oltu helpotettu tässä välissä mitenkään, niin väite siitä että Dark Knight olisi vaikeampi pelata kuin se tulimaagi, ei kylläkään pidä millään muotoa paikkaansa. Jos range-hirviöt osaisivat ampua, kääntyä, juosta karkuun ja kääntyä uudestaan ja toistaa tällaista sykliä niin kauan kuin mahdollista, niin sitten ehkä, mutta nyt kun ainoa hyöty rangesta on se, että pystyy aloittamaan damagen tekemisen muutamaa sekuntia aiemmin kuin meleehahmo, Dark Knight oli kyllä erittäin paljon helpompi pelata kuin viimeeksi kun pelasin tulimaagilla.

Parannusehdotuksia:
- Musiikit ja äänet
- Boss-tyyppisten vihollisten health näkyisi isommassa palkissa, joka pysyisi paikallaan jossain ruudun yläreunassa sen sijaan, että jää arvailuksi, kuinka paljon sitä healthia oikeasti onkaan kun bossi healthpalkkeineen tärisee kuin, hmm, tärisevä bossi.
- Olisi mukavaa, jos berserkin päällä ollessa Dark Knightiä ympäröisi jonkinlainen hieno juttu, josta tietää, miten kauan Berserk vaikuttaa.
- Missioneita olisi hyvä olla lisää, pelkän Grim Reaperin mätkiminen 20 levelin ajan oli aika tylsää.
- Jossain muuallakin kun hahmoa valittaessa olisi kiva lukea, mitkä attribuutit vaikuttavat mihinkin skilleihin.

Re: Creature Slayer *Update 31.Maaliskuuta*

Posted: Sat Apr 02, 2011 12:42 pm
by Knoy
Juu siis tuota itsellänihän ei mitenkään bugannut toi eguip systeemi.
Sitä tavaraa jonka haluaa vaihtaa pitää painaa.
Voin lisätä uuteen game menuun helpin jos se vaikkapa helpottaisi.

Re: Creature Slayer *Update 31.Maaliskuuta*

Posted: Sat Apr 02, 2011 1:52 pm
by -Z-
Chaosworm wrote: Blaa
Taisit käsittää sen varustesysteemin väärin. Equipmentin alla olevat esineet (kuvassasi soul devourer ja nuo) on käytössä, niitä klikkaamalla saat listan esineistä jotka voi siihen slottiin laittaa. Klikkaat jotain niistä niin saat sen käyttöön.

Ehdotuksia: Inventorystä esinettä valittaessa voisi mielestäni nähdä mitä skillejä esine antaa. Ja sellainen vihollinen joka väistää/torjuu/kimmottaa tietyntyyppiset hyökkäykset voisi olla jees

Voisin myös tehdä noita spell iconeita, pistä Knoy vaikka YV:tä että mitä tarvitset.

Re: Creature Slayer *Update 31.Maaliskuuta*

Posted: Sat Apr 02, 2011 2:22 pm
by Awaclus
-Z- wrote:
Chaosworm wrote: Blaa
Taisit käsittää sen varustesysteemin väärin. Equipmentin alla olevat esineet (kuvassasi soul devourer ja nuo) on käytössä, niitä klikkaamalla saat listan esineistä jotka voi siihen slottiin laittaa. Klikkaat jotain niistä niin saat sen käyttöön.
Ahaa, no sehän selittääkin. :oops:

Re: Creature Slayer *Update 31.Maaliskuuta*

Posted: Sun Apr 03, 2011 5:16 pm
by Knoy
On hieman ongelmia ruvennut pukkaamaan peli 1 Mysteeri mavi ratkasematta vielä. Grim Reaper heittää ongelmaa. Saattaa myös johtua Seal of Firestä tai Animoidusta objectesta kun peli loppuu... Jtn sinne päin. Alkaa kuitenkin olemaan updaten muut elementit valmiita. Paitsi uudet tavarat ja vastukset. Ja taas vaihtelunvuoksi lisää bugeja savesysteemiini... Bugit korjattu... Päivitys tulee joskus huomenna luultavasti.

Voitte pitää tai olla pitämättä, minulle aivan sama. Peliin tulee aseita ja kamoja animesita.

Re: Creature Slayer *Update 31.Maaliskuuta*

Posted: Thu Apr 21, 2011 7:12 am
by Misthema
Menikö projekti jo jäihin, vai saitko mysteerimavit sun muut korjattua? Olen jo jonkin aikaa odotellut sinulta uutisia, Knoy. =/

Re: Creature Slayer *Update 31.Maaliskuuta*

Posted: Thu Apr 21, 2011 10:54 am
by Knoy
Öööh, olen tässä yrittänyt korjata save systeemiä jo 10 päivää ja alkaa pikkuhiljaa ottamaan aivoon. SE EI TOIMIASDASDASDPIGFI

Kaikki te noopit muistakaa sunnitella ennen kuin aloitatte tekemään muuten käy kuten minulle. 10 päivää säätöä save systeemin kanssa ja ongelmana on 1 muuttuja virhe.

Sain siis korjattua saven saattaa olla niin, että kohta tulee uutta kamaa.

Nappia painamaan ja uutta versiota lataamaan.

EDIT: Koska haluaa, että joku katsoo uuden version, Uusi versio uploadattu.

EDIT2: NUOLI ON POISSA.