Spair - DEMO

Jaa meneillään olevat projektisi tai valmiit pelit muun yhteisön kanssa täällä.
User avatar
Peltsi
Active Member
Posts: 121
Joined: Thu Sep 30, 2010 12:16 pm

Re: Spair - DEMO

Post by Peltsi »

Execute wrote:
Edit: Onko koodi vielä siinä paketissa?
Ei ole enään. (Syntisen lyhyt viesti mulla, melkein turha... :D )
Dimple
Active Member
Posts: 103
Joined: Wed Nov 17, 2010 5:43 pm

Re: Spair - DEMO

Post by Dimple »

Pelissä on paljon pikkuvikaa, mutta suurin ongelma on mielestäni itse pelimekaniikka. Suoraan sanottuna peli tylsä. Koittakaa saada peliin lisää taktisia elementtejä, esim. erilaisia iskuja tai mahdollisuus yrittää väistää tai suojautua jotenkin. Voisi olla myös harkitsemisen arvoista miettiä, pitäisikö super-iskuja esim. ladata yksi vuoro ennen käyttöä, jolloin ei pystyisi tekemään muuta. Tai jos lisäätte peliin super-iskuja, osa voisi olla tehokkaampia mutta vaatisivat vuoron lataamisen, ja toiset olisivat tehottomampia mutta eivät vaatisi latausta.
legend
Advanced Member
Posts: 371
Joined: Wed Nov 18, 2009 8:06 pm

Re: Spair - DEMO

Post by legend »

Dimple wrote:Pelissä on paljon pikkuvikaa, mutta suurin ongelma on mielestäni itse pelimekaniikka. Suoraan sanottuna peli tylsä. Koittakaa saada peliin lisää taktisia elementtejä, esim. erilaisia iskuja tai mahdollisuus yrittää väistää tai suojautua jotenkin. Voisi olla myös harkitsemisen arvoista miettiä, pitäisikö super-iskuja esim. ladata yksi vuoro ennen käyttöä, jolloin ei pystyisi tekemään muuta. Tai jos lisäätte peliin super-iskuja, osa voisi olla tehokkaampia mutta vaatisivat vuoron lataamisen, ja toiset olisivat tehottomampia mutta eivät vaatisi latausta.
Ja tässä on maailman paras esmerkki peli / maailman paras peli ikinä http://armorgames.com/play/316/sinjid-s ... he-warrior. Toi on tehty hyvin koukuttavasti. (oon vetäny 3 kertaa läpi)
User avatar
TukeKoodi
Active Member
Posts: 142
Joined: Thu Feb 03, 2011 7:40 pm
Location: C:\Työpöytä

Re: Spair - DEMO

Post by TukeKoodi »

Execute wrote:Hiton clearobjects ei toimi. Laitan sen niin sama. Not work! Sorry but commond "ClearObjects" is not working...
ku on se valikko: aliohjelma, laita suoraan siihen alkuun vaan ClearObjects
Aloittelija, koodaaja, jotain...
CbFUN :D
Post Reply