NetMatch v2.5

Jaa meneillään olevat projektisi tai valmiit pelit muun yhteisön kanssa täällä.
User avatar
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Post by MaGetzUb » Thu Feb 24, 2011 12:47 am

Ookei kiitoksia nyt toimii. :) Oisko kellää mitää serveriä pystys et voisin testata mun kamera modausta..? :p Voisiko joku laittaa jonkun, "Net Match DEV" servun pystyyn, joilla voisi testata esim hudijutskia?
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.

User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1587
Joined: Thu Dec 06, 2007 8:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Post by valscion » Thu Feb 24, 2011 1:03 am

MaGetzUb wrote:Ookei kiitoksia nyt toimii. :) Oisko kellää mitää serveriä pystys et voisin testata mun kamera modausta..? :p Voisiko joku laittaa jonkun, "Net Match DEV" servun pystyyn, joilla voisi testata esim hudijutskia?
Voithan aina testata omalla koneellasi. Pyörität kahta NetMatchia - toisella servua, toisella clienttiä.

Mutta juu, laitan nyt hetkeksi päälle dev-servun.
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com

User avatar
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Post by MaGetzUb » Thu Feb 24, 2011 1:09 am

VesQ wrote:
MaGetzUb wrote:Ookei kiitoksia nyt toimii. :) Oisko kellää mitää serveriä pystys et voisin testata mun kamera modausta..? :p Voisiko joku laittaa jonkun, "Net Match DEV" servun pystyyn, joilla voisi testata esim hudijutskia?
Voithan aina testata omalla koneellasi. Pyörität kahta NetMatchia - toisella servua, toisella clienttiä.

Mutta juu, laitan nyt hetkeksi päälle dev-servun.
Öh, porttia?
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.

User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1587
Joined: Thu Dec 06, 2007 8:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Post by valscion » Thu Feb 24, 2011 1:27 am

MaGetzUb wrote:Öh, porttia?
Mihis sinä mokomaa tarvitset? Senkuin menet katsomaan servulistaa - dev-versiolla näkee myös toiset dev-version servut.
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com

User avatar
Frozen
Advanced Member
Posts: 282
Joined: Fri Jan 01, 2010 5:46 pm
Location: Suomi

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Post by Frozen » Thu Feb 24, 2011 8:09 pm

Kolmas kenttä kolmen päivän sisällä

http://up.servut.us/28756 <- Ahmen Dakon

ps: valikon minimappi saattaa näyttää oudolta... en kyllä tiedä miksi :D
Image
Työn alla:
Jotakin epäjulkaistua

User avatar
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Post by MaGetzUb » Thu Feb 24, 2011 11:02 pm

Olen nyt hiukan muokkaillut koodia, ja saanut pieniä parannuksia aikaan. :)
Parannuksia:
- Kamera näyttää sen alueen, mille tähtää.
- Räjähdykset eivät vaikuta seinien lävitse.

Image

Suurempia muutoksia on tulossa, kunhan vain kerkeän koodailemaan. :) En nyt vielä mitään ladattavaa laita jakoon.
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.

User avatar
tuhoojabotti
Advanced Member
Posts: 485
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:53 pm
Location: Suomi, Finland
Contact:

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Post by tuhoojabotti » Fri Feb 25, 2011 12:04 am

MaGetzUb wrote:Olen nyt hiukan muokkaillut koodia, ja saanut pieniä parannuksia aikaan. :) *snip*
Suosittelisin suuresti ottamaan käyttöön gitin. Siitä on suuresti hyötyä, kun moni aikoo koodata samaa projektia. Voit forkata projektin itsellesi ja tehdä omia muutoksia siihen. Itse tein pätsin juuri vähän aikaa sitten ja nyt lähetin VesQulle pull-requestin, jotta hän voi napata sen sitten pää repoon. ;)
Imagedev.tuhoojabotti.com — “Programmer (noun): An organism that turns caffeine into code.”

User avatar
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Post by koodaaja » Fri Feb 25, 2011 1:15 am

Räjähdystenhän kuuluu vaikuttaa seinien läpi, tästä saa huomattavia lisähyötyjä raketinheitinpeliin :) Mutta kameran muokkaamisesta tuollaiseksi taidettiin atomin laneillakin puhua, se on varsin hyvä lisäys.

User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1587
Joined: Thu Dec 06, 2007 8:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Post by valscion » Fri Feb 25, 2011 1:50 pm

koodaaja wrote:Räjähdystenhän kuuluu vaikuttaa seinien läpi, tästä saa huomattavia lisähyötyjä raketinheitinpeliin :) Mutta kameran muokkaamisesta tuollaiseksi taidettiin atomin laneillakin puhua, se on varsin hyvä lisäys.
Vaikka räjähdykset nyt vaikuttavatkin seinien läpi, se pitäisi muuttaa ja saada realistiseksi. Räjähdyksen voimaa siis tulisi tiputtaa melko radikaalisti jos ollaan seinän takana, ja tiputuksen määrä voisi riippua seinän paksuudesta.
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com

User avatar
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Post by MaGetzUb » Fri Feb 25, 2011 3:41 pm

Ei minun mielestäni räjähdyksen paine tule seinänläpi, paitsi jossei seinä ole hajonnut siinä kohdin.
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.

User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1587
Joined: Thu Dec 06, 2007 8:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Post by valscion » Fri Feb 25, 2011 5:23 pm

MaGetzUb wrote:Ei minun mielestäni räjähdyksen paine tule seinänläpi, paitsi jossei seinä ole hajonnut siinä kohdin.
Nojuu... Tosin jos juuri piileskelee kulman takana, täytyisi silti räjähdykseen kuolla jos se räjähtää ihan edessä.
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com

User avatar
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Post by MaGetzUb » Fri Feb 25, 2011 6:31 pm

Kun räjähtää tietääkseni paine ei lähde etsimään ja vahingoittamaan ihmisiä, se menee siitä suoraan eteenpäin, missä räjähdys tapahtui.
Image
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.

User avatar
Frozen
Advanced Member
Posts: 282
Joined: Fri Jan 01, 2010 5:46 pm
Location: Suomi

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Post by Frozen » Fri Feb 25, 2011 6:56 pm

Saatan ehkä toistaa itseäni, mutta taas uusi mappi. Tällä kertaa pienempi.

http://up.servut.us/28791 <- Metro Station.
Image
Työn alla:
Jotakin epäjulkaistua

User avatar
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Post by MaGetzUb » Fri Feb 25, 2011 8:23 pm

Selvästi paras mappi nykyisistä. :D
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.

User avatar
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Post by koodaaja » Sat Feb 26, 2011 1:49 am

No mutta hyvänen aika. En puhunut mitään realismista, se vain parantaa peliä tuoden yhden taktisen elementin lisää. Ja haluaisin nähdä seinän joka pysäyttää räjähdyksen vaikutukset absoluuttisesti :)

User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1587
Joined: Thu Dec 06, 2007 8:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Post by valscion » Sat Feb 26, 2011 4:40 am

koodaaja wrote:No mutta hyvänen aika. En puhunut mitään realismista, se vain parantaa peliä tuoden yhden taktisen elementin lisää. Ja haluaisin nähdä seinän joka pysäyttää räjähdyksen vaikutukset absoluuttisesti :)
Tämä.

Mutta sitä taktista elementtiä pitäisi vähentää vaikkapa puoleen, ei seinän läpi ampuminen pitäisi kuitenkaan olla täsmälleen yhtä tehokas kuin muuten.
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com

User avatar
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Post by MaGetzUb » Sat Feb 26, 2011 5:19 pm

No ei se minun mielestäni hyvä ole että seinienläpi voi kuolla räjähdykseen. Jos taktisuutta haluaa, niin lisätään peliin sitten käsikranaatteja.
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.

Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Post by Awaclus » Sat Feb 26, 2011 6:34 pm

MaGetzUb wrote:No ei se minun mielestäni hyvä ole että seinienläpi voi kuolla räjähdykseen. Jos taktisuutta haluaa, niin lisätään peliin sitten käsikranaatteja.
Jotka ois suoraan huonompia kuin tämänhetkinen kranaatinheitin?

User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1587
Joined: Thu Dec 06, 2007 8:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Post by valscion » Sat Feb 26, 2011 8:27 pm

Vissiin vois tehdä käsikranaatteja, jotka kimpoilis sitten seinistä. Nopeus vois riippua kursorin etäisyydestä ukkoon - mitä kaueampana on, sitä kovempaa heitetään. Oletus tulilangan pituudeksi voisi olla viisi sekuntia ja sitten hiiren näppiä pohjassa pitämällä voisi taktikoida kranaatinheiton kanssa.

Kukas sitten haluais tehdä tuolle uuden median? Tarttis uuden kuvan aseen valintaan, uuden ammuksen jotka kerättäis, jonkunlaisen kuvan kranaatille jota heitetään ja sitten mieluusti vielä joku ääni heitosta, vaikka joku "klok" ääni kun kranaatti osuu seinään/lattiaan sekä ehkä erilainen ääni räjähdykselle.
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com

User avatar
Frozen
Advanced Member
Posts: 282
Joined: Fri Jan 01, 2010 5:46 pm
Location: Suomi

Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!

Post by Frozen » Sat Feb 26, 2011 8:29 pm

VesQ wrote:Vissiin vois tehdä käsikranaatteja, jotka kimpoilis sitten seinistä. Nopeus vois riippua kursorin etäisyydestä ukkoon - mitä kaueampana on, sitä kovempaa heitetään. Oletus tulilangan pituudeksi voisi olla viisi sekuntia ja sitten hiiren näppiä pohjassa pitämällä voisi taktikoida kranaatinheiton kanssa.

Kukas sitten haluais tehdä tuolle uuden median? Tarttis uuden kuvan aseen valintaan, uuden ammuksen jotka kerättäis, jonkunlaisen kuvan kranaatille jota heitetään ja sitten mieluusti vielä joku ääni heitosta, vaikka joku "klok" ääni kun kranaatti osuu seinään/lattiaan sekä ehkä erilainen ääni räjähdykselle.
Olivatko Soldatin äänet luvallisia muuhun käyttöön? Sieltä ainakin löytyi kranaatin seinään osumis ääni ja räjähdys.
Image
Työn alla:
Jotakin epäjulkaistua

Post Reply