NetMatch v2.5
Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!
Ookei kiitoksia nyt toimii. Oisko kellää mitää serveriä pystys et voisin testata mun kamera modausta..? :p Voisiko joku laittaa jonkun, "Net Match DEV" servun pystyyn, joilla voisi testata esim hudijutskia?
Solar Eclipse
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!
Voithan aina testata omalla koneellasi. Pyörität kahta NetMatchia - toisella servua, toisella clienttiä.MaGetzUb wrote:Ookei kiitoksia nyt toimii. Oisko kellää mitää serveriä pystys et voisin testata mun kamera modausta..? :p Voisiko joku laittaa jonkun, "Net Match DEV" servun pystyyn, joilla voisi testata esim hudijutskia?
Mutta juu, laitan nyt hetkeksi päälle dev-servun.
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!
Öh, porttia?VesQ wrote:Voithan aina testata omalla koneellasi. Pyörität kahta NetMatchia - toisella servua, toisella clienttiä.MaGetzUb wrote:Ookei kiitoksia nyt toimii. Oisko kellää mitää serveriä pystys et voisin testata mun kamera modausta..? :p Voisiko joku laittaa jonkun, "Net Match DEV" servun pystyyn, joilla voisi testata esim hudijutskia?
Mutta juu, laitan nyt hetkeksi päälle dev-servun.
Solar Eclipse
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!
Mihis sinä mokomaa tarvitset? Senkuin menet katsomaan servulistaa - dev-versiolla näkee myös toiset dev-version servut.MaGetzUb wrote:Öh, porttia?
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!
Kolmas kenttä kolmen päivän sisällä
http://up.servut.us/28756 <- Ahmen Dakon
ps: valikon minimappi saattaa näyttää oudolta... en kyllä tiedä miksi
http://up.servut.us/28756 <- Ahmen Dakon
ps: valikon minimappi saattaa näyttää oudolta... en kyllä tiedä miksi
Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!
Olen nyt hiukan muokkaillut koodia, ja saanut pieniä parannuksia aikaan.
Parannuksia:
- Kamera näyttää sen alueen, mille tähtää.
- Räjähdykset eivät vaikuta seinien lävitse.
Suurempia muutoksia on tulossa, kunhan vain kerkeän koodailemaan. En nyt vielä mitään ladattavaa laita jakoon.
Parannuksia:
- Kamera näyttää sen alueen, mille tähtää.
- Räjähdykset eivät vaikuta seinien lävitse.
Suurempia muutoksia on tulossa, kunhan vain kerkeän koodailemaan. En nyt vielä mitään ladattavaa laita jakoon.
Solar Eclipse
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
-
- Advanced Member
- Posts: 485
- Joined: Tue Aug 28, 2007 3:53 pm
- Location: Suomi, Finland
- Contact:
Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!
Suosittelisin suuresti ottamaan käyttöön gitin. Siitä on suuresti hyötyä, kun moni aikoo koodata samaa projektia. Voit forkata projektin itsellesi ja tehdä omia muutoksia siihen. Itse tein pätsin juuri vähän aikaa sitten ja nyt lähetin VesQulle pull-requestin, jotta hän voi napata sen sitten pää repoon.MaGetzUb wrote:Olen nyt hiukan muokkaillut koodia, ja saanut pieniä parannuksia aikaan. *snip*
-
- Moderator
- Posts: 1583
- Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
- Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti
Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!
Räjähdystenhän kuuluu vaikuttaa seinien läpi, tästä saa huomattavia lisähyötyjä raketinheitinpeliin :) Mutta kameran muokkaamisesta tuollaiseksi taidettiin atomin laneillakin puhua, se on varsin hyvä lisäys.
Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!
Vaikka räjähdykset nyt vaikuttavatkin seinien läpi, se pitäisi muuttaa ja saada realistiseksi. Räjähdyksen voimaa siis tulisi tiputtaa melko radikaalisti jos ollaan seinän takana, ja tiputuksen määrä voisi riippua seinän paksuudesta.koodaaja wrote:Räjähdystenhän kuuluu vaikuttaa seinien läpi, tästä saa huomattavia lisähyötyjä raketinheitinpeliin Mutta kameran muokkaamisesta tuollaiseksi taidettiin atomin laneillakin puhua, se on varsin hyvä lisäys.
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!
Ei minun mielestäni räjähdyksen paine tule seinänläpi, paitsi jossei seinä ole hajonnut siinä kohdin.
Solar Eclipse
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!
Nojuu... Tosin jos juuri piileskelee kulman takana, täytyisi silti räjähdykseen kuolla jos se räjähtää ihan edessä.MaGetzUb wrote:Ei minun mielestäni räjähdyksen paine tule seinänläpi, paitsi jossei seinä ole hajonnut siinä kohdin.
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!
Kun räjähtää tietääkseni paine ei lähde etsimään ja vahingoittamaan ihmisiä, se menee siitä suoraan eteenpäin, missä räjähdys tapahtui.
Solar Eclipse
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!
Saatan ehkä toistaa itseäni, mutta taas uusi mappi. Tällä kertaa pienempi.
http://up.servut.us/28791 <- Metro Station.
http://up.servut.us/28791 <- Metro Station.
Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!
Selvästi paras mappi nykyisistä.
Solar Eclipse
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
-
- Moderator
- Posts: 1583
- Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
- Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti
Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!
No mutta hyvänen aika. En puhunut mitään realismista, se vain parantaa peliä tuoden yhden taktisen elementin lisää. Ja haluaisin nähdä seinän joka pysäyttää räjähdyksen vaikutukset absoluuttisesti :)
Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!
Tämä.koodaaja wrote:No mutta hyvänen aika. En puhunut mitään realismista, se vain parantaa peliä tuoden yhden taktisen elementin lisää. Ja haluaisin nähdä seinän joka pysäyttää räjähdyksen vaikutukset absoluuttisesti
Mutta sitä taktista elementtiä pitäisi vähentää vaikkapa puoleen, ei seinän läpi ampuminen pitäisi kuitenkaan olla täsmälleen yhtä tehokas kuin muuten.
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!
No ei se minun mielestäni hyvä ole että seinienläpi voi kuolla räjähdykseen. Jos taktisuutta haluaa, niin lisätään peliin sitten käsikranaatteja.
Solar Eclipse
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!
Jotka ois suoraan huonompia kuin tämänhetkinen kranaatinheitin?MaGetzUb wrote:No ei se minun mielestäni hyvä ole että seinienläpi voi kuolla räjähdykseen. Jos taktisuutta haluaa, niin lisätään peliin sitten käsikranaatteja.
Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!
Vissiin vois tehdä käsikranaatteja, jotka kimpoilis sitten seinistä. Nopeus vois riippua kursorin etäisyydestä ukkoon - mitä kaueampana on, sitä kovempaa heitetään. Oletus tulilangan pituudeksi voisi olla viisi sekuntia ja sitten hiiren näppiä pohjassa pitämällä voisi taktikoida kranaatinheiton kanssa.
Kukas sitten haluais tehdä tuolle uuden median? Tarttis uuden kuvan aseen valintaan, uuden ammuksen jotka kerättäis, jonkunlaisen kuvan kranaatille jota heitetään ja sitten mieluusti vielä joku ääni heitosta, vaikka joku "klok" ääni kun kranaatti osuu seinään/lattiaan sekä ehkä erilainen ääni räjähdykselle.
Kukas sitten haluais tehdä tuolle uuden median? Tarttis uuden kuvan aseen valintaan, uuden ammuksen jotka kerättäis, jonkunlaisen kuvan kranaatille jota heitetään ja sitten mieluusti vielä joku ääni heitosta, vaikka joku "klok" ääni kun kranaatti osuu seinään/lattiaan sekä ehkä erilainen ääni räjähdykselle.
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!
Olivatko Soldatin äänet luvallisia muuhun käyttöön? Sieltä ainakin löytyi kranaatin seinään osumis ääni ja räjähdys.VesQ wrote:Vissiin vois tehdä käsikranaatteja, jotka kimpoilis sitten seinistä. Nopeus vois riippua kursorin etäisyydestä ukkoon - mitä kaueampana on, sitä kovempaa heitetään. Oletus tulilangan pituudeksi voisi olla viisi sekuntia ja sitten hiiren näppiä pohjassa pitämällä voisi taktikoida kranaatinheiton kanssa.
Kukas sitten haluais tehdä tuolle uuden median? Tarttis uuden kuvan aseen valintaan, uuden ammuksen jotka kerättäis, jonkunlaisen kuvan kranaatille jota heitetään ja sitten mieluusti vielä joku ääni heitosta, vaikka joku "klok" ääni kun kranaatti osuu seinään/lattiaan sekä ehkä erilainen ääni räjähdykselle.