Idean arvasin jo ennen ohjelman käynnistämistä, koska mukana ei tullut DLL-tiedostoja, joita ilman CB:llä ei nettiyhteyttä saa - lisäksi projekteissa on edelleen ensimmäisellä sivulla skinkkenin tekevä vastaavanlainen chatti, joka on hieman hiotumpi. Siinä on paljon enemmän sisältöä ja jutustelijoita ja jokseenkin hiotumpi ulkoasu, minkä takia se menee helpommin täydestä. Pientä hiomista niin tämäkin voisi olla varsin uskottava :)
Lol samanlainenhan on täällä aiemminkin ollut, se meni vain paljon paremmin täydestä Tässäkin uskottavuus meni heti, kun F-secure valitti vain kerran ohjelmaa käynnistäessä
Aika onneton. Lisää siihen edes pientä Della-tyylistä kikkailua, että puhuminen tuntuisi vastavuoroiselta. Eihän sekään mikään täydellinen ratkaisu ole, mutta varmaankin tällaiseen juuri riittävä.
... $xtko ... => no $xn / en varmana $x / ...
... $xkohan ... => $xpa hyvinkin / ...
jne...
Otetaan siis viestistä sana jolla on tietty pääte, ja valitaan siihen sopiva vastaus. Tietenkin botin pitää osata muuttaa sinä=>minä, minun=>sinun jne.
Last edited by Koodiapina on Thu Feb 17, 2011 3:33 pm, edited 3 times in total.
Se oli siis tämä, josta tuon matkit. Vikana oli epäuskottavuus: ei mitään muuta kuin exe, ja jotenkin oudosti muut puhuivat ainoastaan silloin kun itse laittoi jotain siihen.
EDIT:
Ok, asia selvä, en vain tiennyt että tällaisia on niin monia jo valmiiksi olemassa.
Last edited by skinkken on Fri Feb 18, 2011 2:45 pm, edited 1 time in total.
Uskottavuus meni heti otsikon luettuani topiclistassa...
Ja miksi joku kirjautuisi juuri samaan aikaan sisään kanssani... Suosittelen ihan oikean, oikeasti nettipohjaisen chatin tekemistä, johon sitten laitetaan botteja. Näin se olisi tavallaan ½ huijausta, mutta projektina toisaalta erinomainen harjoitus, jos haluaa oppia tekemään älykkään AI:n. Itselläni pingit arkkunetiin n. 1-2s eräänlaisella netti-cb -ohjelmalla (data kirjoitetaan tiedostoon), joten ei tuon viiveen pitäisi ainakaan liikaa haitata keskustelua.