Ensimmäinen pelini.

Jaa meneillään olevat projektisi tai valmiit pelit muun yhteisön kanssa täällä.
Post Reply
Kasp3r
Newcomer
Posts: 23
Joined: Fri Jun 04, 2010 10:34 am

Ensimmäinen pelini.

Post by Kasp3r »

Eli sain tuossa nyt valmiiksi ensimmäisen "pelini" kiitokset Valikko aiheessa auttaneille.
Tein pelin aivan harjoitus/kokeilu mielessä ja sainkin ratkottua paljon mieltäni askarruttavia kysymyksiä, miten tuo tehdään jne.

En todellakaan ole panostanut tähän peliin kauheasti joten grafiikat ja realistisuus on sen mukaista, mutta joku voi sieltä bongata pari
"parempaa kuvaa" millaista grafiikka aijon ehkä käyttää seuraavissa projekteissani (Jonkinlainen hack & slash peli ja jonkinlainen hyppelypeli)

Aloitin aikasemmin harjoittelemaan html,css ja javaa joten tässä lopputulos http://cactusgames.zzl.org/Main.html
(Sivut ovat aika leveät) Sieltä voi myös bongata seuraavista projekteista info, myöhemmin ja varmasti teen myös topicin myöhemmin tänne.

Mutta tässä linkki itse autopeliin: http://cid-5003555fb63ad5cf.office.live ... Racing.rar

Image

Image
Last edited by Kasp3r on Tue Jun 22, 2010 4:52 pm, edited 1 time in total.
Someday coder
Active Member
Posts: 106
Joined: Wed Jul 30, 2008 5:04 pm

Re: Ensimmäinen pelini.

Post by Someday coder »

Heti kyllä näkee, että on taidolla tehty peli. Grafiikat ja musiikit toimii, mutta ajamisen tuntuma on ihan kateissa itse ainakin tykkäisin vähän realistisemmasta.
Sly_Jack0
Devoted Member
Posts: 612
Joined: Mon Dec 10, 2007 8:25 am

Re: Ensimmäinen pelini.

Post by Sly_Jack0 »

Voisitko kertoa hieman enemmän tästä pelistäsi, mitä lajityyppiä se edustaa, kuvia? Saattaisivathan nuo tuolta sivuilta löytyä, mutta ei huvita lähteä tonkimaan, enkä myöskään mielelläni lataa sikaa säkissä.
Kasp3r
Newcomer
Posts: 23
Joined: Fri Jun 04, 2010 10:34 am

Re: Ensimmäinen pelini.

Post by Kasp3r »

Sly Jakin pyynnöstä kuvat lisätty, nettisivuillahan ne oli ja peli on vain aivan perus autopelin kuten jo mainitsinkin.

Siinä ajetaan parasta kierros aikaa.
phons
Guru
Posts: 1056
Joined: Wed May 14, 2008 10:11 am

Re: Ensimmäinen pelini.

Post by phons »

En ladannut, mutta sanoisin noista kuvista että epäilen tuon toisen kuvan talon alkuperää.. Se näyttää liian hienolta verrattuna muuhun grafiikkaan, eikä siten oikein sovi tuohon. Epäilen siis ettet ole itse tehnyt sitä, ja siksi kysynkin mistä pöllisit noin hienoa "lintu-kulma grafiikkaa"?

Edit: Oho... Et taidakkaan olla mikää perus, 10-vuotias-"en tajuu täst mitää"-noobi :DD
Last edited by phons on Wed Jun 23, 2010 12:38 pm, edited 1 time in total.
Image
Kasp3r
Newcomer
Posts: 23
Joined: Fri Jun 04, 2010 10:34 am

Re: Ensimmäinen pelini.

Post by Kasp3r »

Olen itse tehnyt kuvan nettipeliin Nowhere else and beyond, olen siellä Image Artist, mutta en nyt halunnut nähdä niin paljoa vaivaa tehdä tähän nopeasti tehtyyn autopeliin samanlaisia grafiikkoja vaan otin sen vanhoista kuvista, uskokoon ken haluaa.

Image
User avatar
buke44
Active Member
Posts: 169
Joined: Sat May 23, 2009 8:10 pm
Location: Tampere

Re: Ensimmäinen pelini.

Post by buke44 »

Grafiikat olivat ainakin hienoja! Pelin valikot yms. oli hienosti toteutettu, mutta auton ajettavuus kusi. Ohuella tiellä päätyi nurmikolle heti kun painoi kaasua. Jos kehität tätä vielä, voisit tehdä leveämmän ajoradan tai laskea auton kiihtyvyyttä.
Post Reply