HellHole
HellHole
HellHole on perinteinen tappelupeli 90-luvun alun tapaan.
Juoni:
Pelissä helvetinportti aukeaa ja demonit rynnivät sieltä maanpäälle. Portin voi sulkea rikkomalla kolme porttia auki pitävää pylvästä.
Pylväät on eripaikoissa ja niitä vartioi isot demonit. Tehtävsi on tappaa isot demonit, rikkoa pylväät ja sulkea helvetinportti.
Eikä hommaa helpota isot ryppäät demoneita, ehei.
Toimintoja:
Onneksi päähenkilömme ei ole kädetön, vaan hän voi lyödä ja potkia demoneita. Lisäksi hänellä on käytössään raivo tila, jossa aiheutettu vahinko tuplaantuu, enegiat korjaantuu ja hyppy korkeus pidentyy. Jos maasta löytyy kivi, voi sen vierittää demonin pälle potkaisemalla sitä(kyllä se on hauskaa). Tehtäviä pelissä on 17 ja ne on jaettu kolmeen lukuun. Jokaisen luvun lopussa odottaa hieno loppari. Erilaisia varusteita pelissä riittää 24 kappaletta, joilla voi parantaa mm. hahmon kestävyttä, vahinkoa tai nopeutta. Pelin musiikit on vanhasta klassikkopelistä nimeltä splatterhouse 2.
Peliohjeita(kopioitu manuaalista):
Move left = Left arrow
Move right = Right arrow
jump = up arrow
Punch = A or Z
Kick = S or X
Rage(hold) = space
Shoot = D or C
Use Health Potion = Q or 1
Use Rage Potion = E or 2
-While you are in rage mode your attack damage is more powerful, jump is higher and you regain health
-Quickly kick right after jumping to do backflip kick.
-Kick stones and hit enemies with them to deal a lots of damage.
-Keep eye on for enviromental hazards like spikes and flames.
-Be aware of your type of items(remember to equip them too)
-After hitting it is good to retreat a little.
-Remember to use potions
Kuvia
Lataa HellHole koneellesi viimeistään nyt
Juoni:
Pelissä helvetinportti aukeaa ja demonit rynnivät sieltä maanpäälle. Portin voi sulkea rikkomalla kolme porttia auki pitävää pylvästä.
Pylväät on eripaikoissa ja niitä vartioi isot demonit. Tehtävsi on tappaa isot demonit, rikkoa pylväät ja sulkea helvetinportti.
Eikä hommaa helpota isot ryppäät demoneita, ehei.
Toimintoja:
Onneksi päähenkilömme ei ole kädetön, vaan hän voi lyödä ja potkia demoneita. Lisäksi hänellä on käytössään raivo tila, jossa aiheutettu vahinko tuplaantuu, enegiat korjaantuu ja hyppy korkeus pidentyy. Jos maasta löytyy kivi, voi sen vierittää demonin pälle potkaisemalla sitä(kyllä se on hauskaa). Tehtäviä pelissä on 17 ja ne on jaettu kolmeen lukuun. Jokaisen luvun lopussa odottaa hieno loppari. Erilaisia varusteita pelissä riittää 24 kappaletta, joilla voi parantaa mm. hahmon kestävyttä, vahinkoa tai nopeutta. Pelin musiikit on vanhasta klassikkopelistä nimeltä splatterhouse 2.
Peliohjeita(kopioitu manuaalista):
Move left = Left arrow
Move right = Right arrow
jump = up arrow
Punch = A or Z
Kick = S or X
Rage(hold) = space
Shoot = D or C
Use Health Potion = Q or 1
Use Rage Potion = E or 2
-While you are in rage mode your attack damage is more powerful, jump is higher and you regain health
-Quickly kick right after jumping to do backflip kick.
-Kick stones and hit enemies with them to deal a lots of damage.
-Keep eye on for enviromental hazards like spikes and flames.
-Be aware of your type of items(remember to equip them too)
-After hitting it is good to retreat a little.
-Remember to use potions
Kuvia
Lataa HellHole koneellesi viimeistään nyt
Last edited by KillBurn on Sat Jan 08, 2011 3:17 pm, edited 4 times in total.
Sumu Games: Sam, Ur eye!
Re: HellHole
Jaa. voisikohan johtua alkuvideosta? Jos sitä ei voida toistaa niin MAV. Mitäs Peli muilla sanoo? Taidan laittaa videottoman version.
EDIT:
Videollista versiota ei enää edes ole.
Last edited by KillBurn on Wed Dec 22, 2010 7:39 pm, edited 2 times in total.
Sumu Games: Sam, Ur eye!
Re: HellHole
Peli oli ihan hyvä, mutta vaikeustaso oli todella korkea. En päässyt ekaa kenttää läpi, vaikka pelasin 10 minuuttia. Seuraavaan versioon vois pistää vähän helpommaksi
Re: HellHole
Ei kymmenenminuuttia liikaa ole. En kymmeneminuutin testin perusteella helpottaisi peliä. Yritä uudestaan.
Ragetilan käytöllä pääsee pitkälle. Esimerkiksi jos näpäyttää spacea samaan aikaan kuin iskee, niin ragehahloa kuluu vähän, mutta isku on tehokas. Rage myös parantaa energioita. Kanattaa myös iskun jälkeen paeta hieman, ja hyppikää paljon. En usko, että peli on liian vaikea (Aina sama juttu).
Ragetilan käytöllä pääsee pitkälle. Esimerkiksi jos näpäyttää spacea samaan aikaan kuin iskee, niin ragehahloa kuluu vähän, mutta isku on tehokas. Rage myös parantaa energioita. Kanattaa myös iskun jälkeen paeta hieman, ja hyppikää paljon. En usko, että peli on liian vaikea (Aina sama juttu).
Sumu Games: Sam, Ur eye!
-
- Forum Veteran
- Posts: 2396
- Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm
Re: HellHole
Kannattaa miettiä peliä tehdessä jaksavatko muutkin kuin sinä yrittää samaa kenttää kymmentä minuuttia kauempaa. Olen muutenkin sitä mieltä, että vaikka peli olisi kuinkea vaikea tahansa, ensimmäisen kentän olisi hyvä olla suhteellisen helppo, jotta peliin pääsee nopeasti mukaan.KillBurn wrote:Ei kymmenenminuuttia liikaa ole. En kymmeneminuutin testin perusteella helpottaisi peliä. Yritä uudestaan.
Re: HellHole
Milläs kodekilla tuo intro on pakattu? KMPlayer ei suostu toistamaan sitä, eikä Windows media playerkaan toista kuin äänet. Seitsemän megaa on muutenkin aika hillitön koko parinkymmenen sekunnin pätkälle.
CoolBasic henkilökuntaa
Graafikko
Graafikko
Re: HellHole
Kodekki oli indeo video 5.10, eli ilmesesti huono. Mitäs hyviä niitä olisi? Entäs pelinlaita, onko kukaan pässyt minnekkään?
Sumu Games: Sam, Ur eye!
Re: HellHole
Loppujen lopuksi aika helppoa mättöä kun siihen saa semmosen.. öh, "touchin". Mutta kolmos tasossa olin aika kauan koska tajusin aika myöhään että ne ilmassa leijuvat olennot oli possessedeja eikä ne liilaat demonit. Mutta mites tää pilari tuhotaan ammukset menee läpi kivet ei tehoo, nirhannu myös demoneita jonkun verran mut ei mitään.. Ja se kivi on aika pwnage kun on rage ja potkasee sitä..
Re: HellHole
Aluksi oli vähän vaikeuksia, mutta kun oppi pari kikkaa, pelaaminen sujui helposti. Pääsin Mission 13:an asti. Pidemmälle en päässyt, koska en älynnyt miten se muuri pitää "polttaa". Helpoimpia mielestäni olivat bossit. Tuhosin ekan bossin alle viidessä sekunnissa.
Projektit:
Jotain pientä (Ehkä vähän suurempaakin)
-Tuxi- (myös Tuxi4321)
Jotain pientä (Ehkä vähän suurempaakin)
-Tuxi- (myös Tuxi4321)
Re: HellHole
Kiva että peli ei ollut liian vaikea. Pilarit tuhotaan ihan vain hakkaamalla ja potkimalla. @Tuxi olet kai huomannut, että jotkin demonit sytyttävät maan palamaan kuollessaan... Ja loppareiden säätö jai vähän vaiheeseen mutta no. Lisäksi lopussa on pieni bugi yksi teksti ei näy ja loppu mainoksissa alkuvalikko pukkaa ruudulle, Mutta nuo on vain kosmeettisia. Kertokaa toki mitä voisi kehittää, jos jaksaisi jatko osan tehdä.
Sumu Games: Sam, Ur eye!
Re: HellHole
Vaikea peli oli, vaikka loppujen lopuksi läpi menikin. Osaltaan vaikeuteen vaikuttanee sekin, että napit eivät tuntuneet kovin luontevilta, usein onnistuin painamaan aina väärää nappia. Spacen huitominen kaiken muun ohessa tekee asioista vielä hankalampia. Yllättävän viihdyttävä peli silti, vaikka paljon pientä paranneltavaa olisi, nämä nyt ainakin jäivät mieleen:
-latauspalkki käynnistykseen (tai edes viesti, että voi kestää), luulin koko systeemin jo kaatuneen, kun mitään ei tuntunut tapahtuvan
-pelaajan itse asetettavissa olevat napit
-ammuksien ja lyöntien osuma-alue on grafiikkaan nähden hämäävä, kun luulee hypänneensä ammuksen yli, pelaaja osuukin siihen alastullessaan
-animaatiot kaipaisivat paljon hiontaa
-kenttä loppuu aina "yllättäen", joku loppuanimaatio tms. joka kentässä voisi olla hyvä
-latauspalkki käynnistykseen (tai edes viesti, että voi kestää), luulin koko systeemin jo kaatuneen, kun mitään ei tuntunut tapahtuvan
-pelaajan itse asetettavissa olevat napit
-ammuksien ja lyöntien osuma-alue on grafiikkaan nähden hämäävä, kun luulee hypänneensä ammuksen yli, pelaaja osuukin siihen alastullessaan
-animaatiot kaipaisivat paljon hiontaa
-kenttä loppuu aina "yllättäen", joku loppuanimaatio tms. joka kentässä voisi olla hyvä
Re: HellHole
Tuota juuri kaipasin, rakentavaa kommenttia. Kakkosen kehitys alkoi Tehtynä on jo kontrollien vaihto ja osuma-alue pinenennetty. Kakkososaan olen suunnitellut mm. kaksinpelin, uusia liikkeitä(kamppaus,Vihollisen päänpäältä ponnistus), aseita, tehtäviä, vihollisia ja hahmon kehityksen. Mitäs olette mieltä?
EDIT:
Sain tehtyä uudet liikkeet. Tuntuu että tästä voi tulla huväkin peli
Taiteilin uuden alkuvalikon:Valikko. Kommentit olisi nyt erittäin tärkeitä.
Sumu Games: Sam, Ur eye!