Sheep Cannon 0.3.6!

Jaa meneillään olevat projektisi tai valmiit pelit muun yhteisön kanssa täällä.
User avatar
Substance
Active Member
Posts: 234
Joined: Fri Mar 14, 2008 6:48 pm

Re: Sheep Cannon? Dead? No. It's a f***ing alive!

Post by Substance » Tue Jun 08, 2010 11:25 am

Hjeh, aika hulvaton peli. Mutta poistappa tuo "a" tuolta topikin otsikosta, se ei tietääkseni kuulu sinne.
Substance aka LittleGreen
Red Encounter - shoot'em uppia - lataus

User avatar
Someday coder
Active Member
Posts: 106
Joined: Wed Jul 30, 2008 5:04 pm

Re: Sheep Cannon? Dead? No. It's a f***ing alive!

Post by Someday coder » Tue Jun 08, 2010 11:31 am

Tässäpä tulosta

Ja toi nopeusmittari on aika hanurista. Varmaan ottaa metriä per frame?

Image

User avatar
TheDuck
Devoted Member
Posts: 632
Joined: Sun Aug 26, 2007 3:51 pm
Location: C:\Program Files\Tuusula\

Re: Sheep Cannon? Dead? No. It's a f***ing alive!

Post by TheDuck » Tue Jun 08, 2010 11:33 am

Framelimit kiitos, vitun vaikee pelaa kun peli pyörii 200+ fps ja kaikki menee ihan hyperspeedillä :D
^^

User avatar
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: Sheep Cannon? Dead? No. It's f***ing alive!

Post by MaGetzUb » Tue Jun 08, 2010 11:55 am

MrMonday wrote:Jees, vähän päälle 7.5 kilometriä :D Sen sanoisin, että liian nopea peli kyllä on..
Muutoin oli hauska, mitä nyt hieman toistuvat maisemat ;)


Joo maisemat toistuu kyllä, sitäpaitsi, kun sain pelimoottorin vakaammaksi, niin voin tehdä tuonne taustalle maatilarakennusten kuvia ja kaikkee muuta jäynää.
Knoy wrote:Vähän otat vielä mallia täältä: http://www.geocities.jp/lledoece/nanaca-crash.html niin hyvä tulee.
Katsotaan ^^,
Siika wrote:10 yrityksen jälkeen lammas lensi ja osui tynnyriin, ja sitten mentiin!
Hehe, niin sinä käy! Ihan ok tulos!
LittleGreen wrote: Mutta poistappa tuo "a" tuolta topikin otsikosta, se ei tietääkseni kuulu sinne.
Poistettu.. :oops: En taas yhtää yöllä ajatellu. D:
Someday coder wrote:Tässäpä tulosta

Ja toi nopeusmittari on aika hanurista. Varmaan ottaa metriä per frame?
Joo se on kyllä, pitää miettiä uudelleen nuo lukemat.
TheDuck wrote:Framelimit kiitos, vitun vaikee pelaa kun peli pyörii 200+ fps ja kaikki menee ihan hyperspeedillä
Joo senkin katson vielä, en tullut yhtään ajatelleeksi, että jollakin voisi olla supertietokone. :D
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.

User avatar
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: Sheep Cannon? Dead? No. It's f***ing alive!

Post by MaGetzUb » Tue Jun 08, 2010 1:11 pm

Olen pahoillani tuplapostista. :roll:
Uusin versio tulee tämän päivän aikana ladattavaksi.
Tässä teille kuitenkin kuva uudesta graaffisesta ilmeestä:
Attachments
Päivitystä.PNG
Päivitystä.PNG (46.02 KiB) Viewed 4293 times
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.

User avatar
skinkken
Advanced Member
Posts: 453
Joined: Sat Sep 01, 2007 4:00 pm
Location: Helsinki

Re: Sheep Cannon? Dead? No. It's f***ing alive!

Post by skinkken » Tue Jun 08, 2010 6:43 pm

3275.0m. Pelissä ei näyttäisi olven ollenkaan framelimittiä, kun kone on niin nopea, peli on hirveän vaikea.

Minun mielestäni tällaisissa peleissä ole mitään ideaa. :? (ei siis että tämä jotenkin huono olisi, huono idea vaan...)
Valmiit pelit: House of Horrors , Battle Zone , Über Ball , Itdoti , Space Chaos , Bloxxplosives
Projekti jota teen ehkä joskus vielä: viewtopic.php?f=11&t=2636 <-- Tämä rivi päivitetty 14.1.2013

User avatar
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: Sheep Cannon? Dead? No. It's f***ing alive!

Post by MaGetzUb » Tue Jun 08, 2010 8:00 pm

skinkken wrote:3275.0m. Pelissä ei näyttäisi olven ollenkaan framelimittiä, kun kone on niin nopea, peli on hirveän vaikea.

Minun mielestäni tällaisissa peleissä ole mitään ideaa. :? (ei siis että tämä jotenkin huono olisi, huono idea vaan...)
Tämä onkin tämmöinen huvittelu peli, eihän tällä varsianisesti ole mitään ideaa porukat saavat vain keskenään lennätysmatkoillansa kilpailla. :D
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.

User avatar
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: Sheep Cannon? Dead? No. It's f***ing alive!

Post by MaGetzUb » Tue Jun 08, 2010 11:11 pm

Taas tupla! :x Uusin versio on siis ollut jo hetkenaikaa ladattavissa ekassa viestissä. :)
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.

User avatar
Knoy
Active Member
Posts: 187
Joined: Fri Feb 12, 2010 11:50 pm

Re: Sheep Cannon? Dead? No. It's f***ing alive!

Post by Knoy » Tue Jun 08, 2010 11:55 pm

Jokin siinä kyllä kusee...
Attachments
Uusi bittikarttakuva.png
Kyllä se vaan kusee...
Uusi bittikarttakuva.png (43.29 KiB) Viewed 4183 times

User avatar
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: Sheep Cannon? Dead? No. It's f***ing alive!

Post by MaGetzUb » Wed Jun 09, 2010 1:35 am

Knoy wrote:Jokin siinä kyllä kusee...
Kuinka niin?
Nopeuennätykseni:
Image
Pituusennätykseni:
Image
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.

User avatar
Kille
Active Member
Posts: 249
Joined: Wed Aug 26, 2009 3:50 pm
Location: Juankoski

Re: Sheep Cannon? Dead? No. It's f***ing alive!

Post by Kille » Wed Jun 09, 2010 10:11 am

Hauska peli. Pelasin ensin vähän aikaa reilusti, ja sitten kokeilin muuttaa pommin kokoa 1,5 kertaiseksi. :lol: Lammas kävi 16699 korkeudessa ja lensi yli neljä milliä :lol: :lol:
ZEPPELIN
Jatkoa tulossa... tällä kertaa lataus ei kestä viikkoa

User avatar
Substance
Active Member
Posts: 234
Joined: Fri Mar 14, 2008 6:48 pm

Re: Sheep Cannon? Dead? No. It's f***ing alive!

Post by Substance » Wed Jun 09, 2010 10:57 am

Tässä odottelen, että lammas putoaisi alas... Distance: 4000000.0pix ja kokoajan lisääntyy...
EDIT:

7 miljoonaa... FPS 6?

EDIT:

Eiih, aina kun lammas osuu maahan, se osuu myös pommiin suuren nopeutensa takia. 8 milj. ja fps 5

EDIT:

Lammas pysähtyi. Distanssi on 8296880.0pix

Substance aka LittleGreen
Red Encounter - shoot'em uppia - lataus

User avatar
Knoy
Active Member
Posts: 187
Joined: Fri Feb 12, 2010 11:50 pm

Re: Sheep Cannon? Dead? No. It's f***ing alive!

Post by Knoy » Wed Jun 09, 2010 11:19 am

Tarkoitan siinä kusemisessa sitä että tuo peli kesti noin 1 ja ½ sekunttia. Siinä oli luultavasti jokin erittäin paha bugi...

User avatar
Tuxi
Active Member
Posts: 189
Joined: Wed Jan 21, 2009 11:25 pm
Contact:

Re: Sheep Cannon? Dead? No. It's f***ing alive!

Post by Tuxi » Wed Jun 09, 2010 1:41 pm

Ihan hauska peli. Jostain syystä tällaisia jaksaa pelata, vaikka koko juttu on aikalailla tuurista kiinni. Lisää siihen, että lopussa näkee huippukorkeuden ja -noupeuden.
En ymmärrä miten joillakin peli voi pyöriä fps yli 200. Itsellä Vsync rajoittaa sen aina 85, vaikka kuinka kevyttä cb-ohjelmaa ajaisi.
Huomasin, että peli hidastuu hiukan, jos lammas lentää kauan. Voisiko tämä johtua siitä, että ohimenneitä pommeja ei poisteta muistista ja ne jäävät kuormittamaan sitä.
Projektit:
Jotain pientä (Ehkä vähän suurempaakin)

-Tuxi- (myös Tuxi4321)

User avatar
skinkken
Advanced Member
Posts: 453
Joined: Sat Sep 01, 2007 4:00 pm
Location: Helsinki

Re: Sheep Cannon? Dead? No. It's f***ing alive!

Post by skinkken » Wed Jun 09, 2010 7:55 pm

Noniin, ja muuttuihan peli ihan kauhean addiktoivaksi :twisted: , Peli kyllä hidastuu kokoajan varmaan siksi kun taakse jääneitä pommeja ei poisteta. Pistähän vielä joku ihan jättitehopommi, vielä tuota ydäriäkin tehokkaampi :D

Statit tällä hetkellä:
speed: 2399
heigth: 5500(paras joku 29 000 )
Distance: 8,6 milliä

FPS: 5-6 :(

EDIT:

Hehheh...: 11 066 400 px, pistääkö joku paremmaksi? :P

Valmiit pelit: House of Horrors , Battle Zone , Über Ball , Itdoti , Space Chaos , Bloxxplosives
Projekti jota teen ehkä joskus vielä: viewtopic.php?f=11&t=2636 <-- Tämä rivi päivitetty 14.1.2013

User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Sheep Cannon? Dead? No. It's f***ing alive!

Post by esa94 » Wed Jun 09, 2010 8:06 pm

Tuxi wrote:Itsellä Vsync rajoittaa
Kaikilla ei ole vsync päällä?

User avatar
Someday coder
Active Member
Posts: 106
Joined: Wed Jul 30, 2008 5:04 pm

Re: Sheep Cannon? Dead? No. It's f***ing alive!

Post by Someday coder » Wed Jun 09, 2010 9:28 pm

esa94 wrote:
Tuxi wrote:Itsellä Vsync rajoittaa
Kaikilla ei ole vsync päällä?
Miten sen saa pois päältä?

E: Aika hyvät lisäykset tullu itse peliin. Tain no ydinpommit liika tehokkaita.
E2: Olis aika hieno jos maisema muuttuis mitä pidemmälle mentäisiin. Vaikka jotain autioimaata ton ekan jälkeen ja sitten pimeää metsää tj.

User avatar
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: Sheep Cannon? Dead? No. It's f***ing alive!

Post by MaGetzUb » Wed Jun 09, 2010 10:13 pm

skinkken wrote:
EDIT:

Hehheh...: 11 066 400 px, pistääkö joku paremmaksi? :P

Ihan ok, paitsi oma ennätykseni on 12 090 950 px, sitä menoa katselin 3 tuntia, ei varmaan ikinä olis loppunu vauhti.

Varmaan huomenna lisäilen juttuja tuohon peliin, tämänpäivän olen vain pelaillut sitä, ja hienosäätänyt. Onko parannus ehdotuksia/ideoita?
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.

User avatar
Knoy
Active Member
Posts: 187
Joined: Fri Feb 12, 2010 11:50 pm

Re: Sheep Cannon? Dead? No. It's f***ing alive!

Post by Knoy » Wed Jun 09, 2010 10:17 pm

Katsot ne Nanaca Crashin perus jutut:

-Nostot x3
-Latautuva laskujuttu
-Erilaiset maa törmäykset

Olisi hyvä jos lampaan vauhti ei voisi olla noin suuri.

User avatar
Latexi95
Guru
Posts: 1164
Joined: Sat Sep 20, 2008 5:10 pm
Location: Lempäälä

Re: Sheep Cannon? Dead? No. It's f***ing alive!

Post by Latexi95 » Wed Jun 09, 2010 10:38 pm

Laita peliin ilmanvastus... Tuskin tarvitset tarkkaa kaavaa,
kun muutenkaan pelissä ei ole fysiikasta tietoakaan.
Mutta esimerkiksi tälläinen ilman vastuksen tavoin käyttäytyvä kaavaa
sopii varmasti peliin:

Code: Select all

nopeus# = nopeus# - nopeus#*nopeus#*0.00001
En kyllä yhtään tiedä osuiko tuo arvio kertoimesta yhtään kohdalleen,
mutta jos lammas ei lennä pienennä kertointa.
EDIT:

Laita lampaan ympärille liekit tietyn nopeuden jälkeen,
niin että se näyttää meteoriitilta. ;)


Post Reply