Zombie Killa! [versio: beta 1.5] (Latauksen pitäisi toimia)

Jaa meneillään olevat projektisi tai valmiit pelit muun yhteisön kanssa täällä.
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Zombie Killa! [versio: beta 1.5] (Latauksen pitäisi toimia)

Post by Awaclus »

Nyt on uusi versio ulkona!

Screenshotteja tästä versiosta tosin ei vielä ole, enkä niitä nyt jaksa ottaa, joten yritän kertoa, minkälainen peli on kyseessä.

Olet siis viimeinen selviytyjä maapallolla, jos ei lasketa lukemattomia nälkäisiä zombeja. Niillä ei ole lisäksesi muuta safkaa, joten ne hyökkäävät kimppuusi ja sinun tulisi selvitä mahdollisimman pitkään - mutta ilman koodeja ennemmin tai myöhemmin kuolet joka tapauksessa. Sinulla on käytössäsi neljä ilman mitään johdonmukaisuutta nimettyä asetta (varsinkin tasolla 10 vapautuvan aseen nimestä otan mielelläni ehdotuksia vastaan!) ja muutama huijauskoodi, jotka voi kysellä yksityisviestillä, jos peli on liian hankala (itse pääsen suunnilleen tasolle 20).

Edelliseen versioon nähden peli on nyt paljon järkevämpi, koska zombit eivät enää voi muodostaa tuhoutumatonta muuria, johon osuessaan kuolee välittömästi, yhden zombin tuhovoima on äärimmäisen pieni verrattuna edelliseen versioon, ja et voi saada lisää healthia mitenkään. Sen lisäksi tarkoitus oli tehdä zombien spawnaamisesta riippumaton pelaajan sijainnista, mutta se ei näyttänyt onnistuvan.
EDIT:

Ai niin, ja tosiaan nykyään on myös toisenlainen zombie (en muista, oliko viimeeksi). Tätä ominaisuutta tosin ei käytännössä pääse näkemään, koska sellaisia ilmestyy vasta tasolla 40.

LATAA TÄSTÄ!

HUOM!
Pelin resoluutio on 640*480 ja se on fullscreenissä, joten se ei ehkä toimi kaikissa koneissa. Yritin saada resosta valittavan, mutta sitten siitä tuli valittava (kaksoismerkitys ftw).

EDIT: Niin tosiaan, siis tämä on ensimmäinen CB-pelini. Tämän sanon siksi, että tulisi älykkäämpää/tasolleni sopivampaa palautetta, muutenhan sillä ei ole mitään merkitystä.

Tiedossa olevat bugit: (*= korjataan seuraavaan versioon; taito riittää korjaukseen)

Code: Select all

 - Asetukset ja highscoret tallennetaan eri paikkaan kun mistä ne ladataan, joten ne eivät obv toimi. *
Last edited by Awaclus on Wed Jul 14, 2010 2:37 pm, edited 9 times in total.
Viltzu
Guru
Posts: 1132
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:45 pm
Location: Alavieska
Contact:

Re: Zombie Killa! [versio: beta 1.000]

Post by Viltzu »

Sanon näin heti, vaihda paikkaa jonne hostaat pelisi. Tuolla on niin ärsyttävää kun joutuu odottamaan että pääsee lataamaan :P
Edittailen kun pääsen testailemaan
EDIT:

Ei voi asettaa resoluutiota. 1680x 1050 reso käytössä. Tai jokin. en muista :D

Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Zombie Killa! [versio: beta 1.000]

Post by Awaclus »

Viltzu wrote:
EDIT:

Ei voi asettaa resoluutiota. 1680x 1050 reso käytössä. Tai jokin. en muista :D

Harmi. Beta 1.001 ilmestynee kohta jonnekin muualle, kuin Rapidshareen; ja siihen on tulossa resoluution valinta.
KankiKalle
Active Member
Posts: 170
Joined: Mon Jun 23, 2008 9:04 pm

Re: Zombie Killa! [versio: beta 1.000]

Post by KankiKalle »

En oikein tiedä mitä sanoisin :o Ainakin sen, että se on sikamaisen vaikea :D
Peli oli yllättävän hieno, ja jonkin aikaa ihan viihdyttävä kiitos hienon graafikan (ainakin alkuvalikossa) ja musiikin, mutta pari kertaa pelattuani kyllästyin. Syynä olivat:

-Vaikeusaste. En päässyt edes 20 leveliin asti :(
-Vihollisilla ei ollut minkäänlaista törmäystä keskenään ( = menivät isoon kasaan ja loivat kuollettavan zombimöykyn, johon ei parane edes hipaista)
-Kuoleman jälkeen peli loppuu kokonaan.
-Erilaisten zombien vähyys

Mutta, tämähän oli vasta beta ja kaiken lisäksi ensimmäinen pelisi! Pelissäsi on paljon potentiaalia ja hyviä puolia (Joita en osaa nyt pistää listaksi).

Kehitä vielä vain eteenpäin ja hyvä tulee :P
Väsyttää niin ettei jaksa edes mennä lepäämään.
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Zombie Killa! [versio: beta 1.000]

Post by Awaclus »

KankiKalle wrote: -Vaikeusaste. En päässyt edes 20 leveliin asti :(
Kokeile koodeja, etenkin ensimmäistä tuossa spoilerissa mainittua.

EDIT: Hmm, voisin kai lisätä valinnaisen "helpotuksen" tuohon seuraavaan versioon: päällekkäin menevistä zombeista toinen tuhoutuu.

EDIT 2: Hmmjoo, taidan tehdä niin ihan normimoodiinkin, että vihujen lyömät vahingot ei lisäänny yhdellä ihan niin usein (nykyinen on kolmen levelin välein) eikä nopeus ja lisääntymisvauhtikaan kasvaisi niin usein, mutta levelien nousukaavassa voisi kyllä vaihtaa potenssimerkin kertomerkiksi.
Last edited by Awaclus on Sat Apr 25, 2009 12:12 pm, edited 1 time in total.
Viltzu
Guru
Posts: 1132
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:45 pm
Location: Alavieska
Contact:

Re: Zombie Killa! [versio: beta 1.000]

Post by Viltzu »

Sain kuin saikin pelin toimimaan.. (Purkamalla .rar paketin..)
Vaikeusaste oli ehkä hieman liian vaikea, tai no, mihin sitäkin nyt vertailee.
Pääsin näin pitkälle: Level oli jokin, ja pisteet olivat jotku. Eli en tiedä niitä, koska kun kuolin en kerennyt edes katsoa niitä. :D Lopussa voitaisiin kertoa ne.
Ja kaikki taitaakin olla sanottu, erilaisia zombeja, zombeille törmäykset...
Tuxi
Active Member
Posts: 190
Joined: Wed Jan 21, 2009 10:25 pm
Contact:

Re: Zombie Killa! [versio: beta 1.000]

Post by Tuxi »

En voi ladata. Pitäis ehkä uppia uudelleen.

Edit: 50. Viesti
Projektit:
Jotain pientä (Ehkä vähän suurempaakin)

-Tuxi- (myös Tuxi4321)
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Zombie Killa! [versio: beta 1.5]

Post by Awaclus »

Uusi versio pelistä on nyt vihdoinkin valmiina!
User avatar
Substance
Active Member
Posts: 234
Joined: Fri Mar 14, 2008 5:48 pm

Re: Zombie Killa! [versio: beta 1.5]

Post by Substance »

Eipä onnistu lataus. Kannattaa aina itekki kokeilla linkkiä ennenku uppii.
Substance aka LittleGreen
Red Encounter - shoot'em uppia - lataus
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Zombie Killa! [versio: beta 1.5]

Post by Awaclus »

LittleGreen wrote:Kannattaa aina itekki kokeilla linkkiä ennenku uppii.
Milläs minä kokeilen linkkiä, ennen kun upin sen tiedoston? o.O

Juu, niin minä kyllä kokeilin sitä ja edelleenkin se toimii ihan hyvin minulla.
User avatar
TheDuck
Devoted Member
Posts: 632
Joined: Sun Aug 26, 2007 3:51 pm
Location: C:\Program Files\Tuusula\

Re: Zombie Killa! [versio: beta 1.5]

Post by TheDuck »

Eipä toimi minulla. Tarkista ettei toi linkkisi ole johonkin käyttäjäkohtaiselle sivulle tjsp.?
^^
User avatar
Substance
Active Member
Posts: 234
Joined: Fri Mar 14, 2008 5:48 pm

Re: Zombie Killa! [versio: beta 1.5]

Post by Substance »

LittleGreen wrote:Eipä onnistu lataus. Kannattaa aina itekki kokeilla linkkiä ennenku uppii.
EDIT:

Chaosworm wrote:
LittleGreen wrote:Kannattaa aina itekki kokeilla linkkiä ennenku uppii.
Milläs minä kokeilen linkkiä, ennen kun upin sen tiedoston? o.O
Juu, niin minä kyllä kokeilin sitä ja edelleenkin se toimii ihan hyvin minulla.
No se kyllä olisikin aika vaikeaa, nyt kun sitä ajattelee :) Niin, minulla se hyppää aina tämmöiselle sivulle http://www.mediafire.com/?1jut1q4ndqeCo ... n:%20close[/edit]
Substance aka LittleGreen
Red Encounter - shoot'em uppia - lataus
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Zombie Killa! [versio: beta 1.5]

Post by Awaclus »

LittleGreen wrote:
LittleGreen wrote:Eipä onnistu lataus. Kannattaa aina itekki kokeilla linkkiä ennenku uppii.
EDIT:

Chaosworm wrote:
LittleGreen wrote:Kannattaa aina itekki kokeilla linkkiä ennenku uppii.
Milläs minä kokeilen linkkiä, ennen kun upin sen tiedoston? o.O
Juu, niin minä kyllä kokeilin sitä ja edelleenkin se toimii ihan hyvin minulla.
No se kyllä olisikin aika vaikeaa, nyt kun sitä ajattelee :) Niin, minulla se hyppää aina tämmöiselle sivulle http://www.mediafire.com/?1jut1q4ndqeCo ... n:%20close[/edit]
Upin sitten uudestaan ja tällä kertaa jätän säätämisen väliin. Säädin nimittäin viimeeksikin sillä seurauksella, että Tuxilla ei kai toiminut. Lataa siis tästä. Muokkaan ensimmäiseen viestiin, kunhan ehdin.
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Zombie Killa! [versio: beta 1.5] (Latauksen pitäisi toimia)

Post by Awaclus »

Upin ketjun, kommentteja kaipaisin.
fella5s
Newcomer
Posts: 15
Joined: Tue Aug 18, 2009 6:08 pm

Re: Zombie Killa! [versio: beta 1.5] (Latauksen pitäisi toimia)

Post by fella5s »

Mulla ainakin jumittaa tuo niin että voin jonkun aseen kanssa seistä vaan paikallaan nappipohjassa. Tai siis jos aseen kanssa peruttaa jonnekkin kulmaan niin zombit tulevat yhdestä suunnasta ja kuoleminen tapahtuu silloin kun hiirtä ei jaksa enää painaa.

Loputtomat panokset? :/

Valikot on hienot mutta options valikko vaikuttaa hiomattomalta. Mielummin joku laatikko valinnan ympärille kuin ärsyttävä punanen piste jossain kirjainten välissä.
User avatar
CCE
Artist
Artist
Posts: 650
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:53 pm

Re: Zombie Killa! [versio: beta 1.5] (Latauksen pitäisi toimia)

Post by CCE »

En tiedä mistä oli kyse, mutta kun pääsin itse peliin, en voinut liikkua lainkaan. Hiirellä pystyin toki tähtäilemään ympäriinsä, ja yksi zombikin toljotteli paikallaan, mutta en voinut tehdä mitään. Hetken pelailtuani kyllästyin moiseen, onko tämä pelin tarkoitettua toimintaa? :D
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Zombie Killa! [versio: beta 1.5] (Latauksen pitäisi toimia)

Post by Awaclus »

@ CCE: Ei, se ei todellakaan ole pelin tarkoitettua toimintaa. Menepä asetuksiin ja aseta sieltä liikkumatapa & pelin nopeus niin pitäisi toimia. Peli siis tallentaa nuo asetukset sen jälkeen, kun ne olet kerran laittanut, joten ne ovat kätevät ensi kerralla vain avata siitä; paitsi, että brain freezasin viime hetkillä ja laitoin pelin lataamaan nuo asetukset tiedostosta "Highscore.txt", mutta tallentamaan ne tiedostoon "Media\Highscore.txt" - siinä tiedostossa on tallessa myös huipputulos - ja tästä johtuu, että ne pitää joka kerralla asettaa uudestaan ja jos niitä ei aseta, ei pysty liikkumaan. HP:ssä on muistaakseni sellainen, että jos se on pelin alkaessa 0, se asetetaan viiteen sataan tjsp.
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: Zombie Killa! [versio: beta 1.5] (Latauksen pitäisi toimia)

Post by MaGetzUb »

Hemm, risuja ja ruusuja: Valikkomusa oli aika fail, ei millään pahalla, tuntui kuin joku olisi nauhoittanut jotain päläjämistänsä ja sitten sillä koonnut biisin.
Kontrollit olivat vaikeat. Valikkojen grafiikat olivat hyvät. Mutta yksi asia pisti silmään "You Die!" (In teh proper english: "You died!" :D ) Pidin siitä, kun valitsi New Game:n niin valikko "siirtyi" pois ja valinta jäi ruutuun. :)
Last edited by MaGetzUb on Thu Aug 20, 2009 10:19 pm, edited 1 time in total.
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Zombie Killa! [versio: beta 1.5] (Latauksen pitäisi toimia)

Post by Awaclus »

MaGetzUb wrote:Hemm, risuja ja ruusuja: Valikko musa oli aika fail, ei millään pahalla, tuntui kuin joku olisi nauhoittanut jotain päläjämistänsä ja sitten sillä koonnut biisin.
Kontrollit olivat vaikeat. Valikkojen grafiikat olivat hyvät. Mutta yksi asia pisti silmään "You Die!" (In teh proper english: "You died!" :D ) Pidin siitä, kun valitsi New Game:n niin valikko "siirtyi" pois ja valinta jäi ruutuun. :)
Kiitos palautteesta.

Valikkomusa on yhdyssana. Juu, olen itsekin ajatellut sen vaihtamista - tosin itse olen pitänyt huonona puolena sen pituutta, kun valikossa ei kuitenkaan pitäisi viettää (lue: tallennuksien pitäisi toimia) ekan kerran jälkeen kovin paljoa aikaa. Tietäisiköhän joku jotain muutakin sivua, kuin Harakan mikseri, josta saisi vapaasti käytettävää musiikkia?

Minkälaisia kontrolleja sitten ehdottaisit? En viitsisi koodata kokonaan kustomoituja kontrolleja, mutta sekin kyllä onnistunee. Ainoa tällainen räiskintä, jota olen pelannut tämän lisäksi on CCE:n Fastmatch ja siinä oli W,A,S,D + hiiri, joten itse olen tottunut pelkästään siihen.

Oikeastaan, olen tarkoittanut sen futuuriksi, en imperfektiksi, ja näinhän se menee ihan oikein.

Tuo johtuu omasta ajattelemattomuudestani. Ne on nimittäin objekteja, ja en muistanut liikuttaa New Gamea, sitten se jäi niin koska se olikin ihan hieno (ja varsinkin muodostaa hyvin jännän synergian sen kanssa, että mm. kartta ja pelaajahahmo ladataan vasta siinä vaiheessa, joten se jää siihen pidemmäksikin aikaa).

EDIT: Fastmatch se olikin, juu.
Last edited by Awaclus on Sat Aug 22, 2009 11:54 am, edited 1 time in total.
fella5s
Newcomer
Posts: 15
Joined: Tue Aug 18, 2009 6:08 pm

Re: Zombie Killa! [versio: beta 1.5] (Latauksen pitäisi toimia)

Post by fella5s »

Kokeileppa sellasia kontrolleja että ctlr:stä ampuu, hiiren klikkauksella siirtyy paikasta a paikkaan b ja hiirellä tähtää ;)

ja rajota nyt hyvä mies sitä panosten määrää.
MaGetzUb wrote:Valikko musa oli aika fail, ei millään pahalla
Ei edes ollut. :lol: toisaalta nää on näitä mielipide asioita.(homaa kirotusvihe)
Post Reply